Saab 9-5 Aero Estate MAN, 2000 & 2003, 13piisab

entson
Postitusi: 278
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#51

P Jaan 14, 2018 16:06

Kindlasti on vastakaid arvamusi ,kuid ise ja enda autol prooviksin uusi saalesid ,vaata ka pikilõtku. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 952
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#52

P Jaan 14, 2018 17:43

entson kirjutas:
P Jaan 14, 2018 16:06
Kindlasti on vastakaid arvamusi ,kuid ise ja enda autol prooviksin uusi saalesid ,vaata ka pikilõtku. edu.

+1
Kui väntvõllil suuri jälgi sees pole löö saaled ringi. Ma tõstaks tühikäigu pöördeid ka >100rpm. Õlirõhk soojalt kohe palju ilusam.
I-Vaari
Postitusi: 177
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#53

P Jaan 14, 2018 18:41

Kuna tegu sellise läbisöiduga SAAB iga siis ei ole ju teada mis autoga tehtud/juhtunud on. Kui jaotusvöllide ketikomplekt vahetatud siis kes ja kuidas seda tegi. Margiesinduse oskustega töömees - peaks olema OK. Kuid kui mingi suvaline külasepp siis - kasvöi mootoriploki otsakaane paigaldusel liiga vähe/palju ja valet tihendusmassi ja korralik ölisurve kusagil mujal kui seal kus peab.. Söideti purunenud jahutuslödvikuga nii , et aurujutt autol taga - väändub ka mootoriplokk ja väntvöll kui liigne kuumus neid retsib. Seega antud kulumine ei ole ehk tüüpviga vaid mitmete halbade tegurite koosmöju. Kui ka juba "Rootsist toodud" siis sealt rikastemaalt RUOTSIST leiab harva "odavat" SAAB i mille mootori ölivahetusvälp on alla 30000 km ja automaatkäigukastis öli kunagi vahetatud. Mingi probleem pidi olema ka nn B varuosa ketikomplektidel mis vöivad kaasa aidata ölisurve vähenemisele ( pöhjanaabrite foorumist teemakohane arutelu). Öli reduktsiooniklapp peab olema korras ja on ka neis vigu esinenud. Oskustega mehhaanik oskab selle klapi seisundit hinnata/öliröhku kontrollida. Kui mootoriplokk, plokikaan, väntvöll sirged ja ölitussüsteem korras siis uued kontrollitud saaled sisse ja teekond jätkub. Ja kui mootor juba avatud ega siis kolviröngaste vahetus ka mingi tuumateadus ei ole. Kui ikka tuld karterisse puhub suuremal koormusel ega ka see head tee - oli ju sellel MY 2003 aastakäigu mootoril ka karterituulutusega algupäraselt ikaldus.
Viimati muutis I-Vaari, E Jaan 15, 2018 1:01, muudetud 1 kord kokku.
entson
Postitusi: 278
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#54

E Jaan 15, 2018 0:41

Huviav,et kõver vv. Ja mootoriplokk on ainult saabi mure ,miks ei ole see mureks 5- ja6-silindrilistel mootoritel.Veokatel vahetati saalesid vanasti pärast milj.km. ls. Ei maksa suvalise külasepa töösse (teie mõistes nagu mina ) halvustavalt suhtuda,sest nii mõnigi oskab mõtelda ja järeldusi teha.Antud kulumine ei pruugi olla tüüpviga ,kuid minu tähelepanekud viitavad,et raamsaaled hakkavad saabil kuluma keskelt vene masinatel andsid esmalt otsa kepsud .
Saan harva sõita SAABIGA.
entson
Postitusi: 278
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#55

E Jaan 15, 2018 0:45

Ketikomplekt aitab kaasa õlisurve vähenemisele? Seletage lollile. Entson.
Saan harva sõita SAABIGA.
13piisab
Postitusi: 343
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Saku
Auto: 2tk 9-5, 2tk Vectra2000, 2tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140(6)

#56

E Jaan 15, 2018 9:29

tänud - pean soovitatud asju silmas.
kolisin alumise otsa nn rakendusliku jutu sinna.
saabu
Postitusi: 685
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tllinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#57

E Jaan 15, 2018 10:02

Keskmine raam tavaliselt lähebki esimesena. ma ei mäleta peast kas kõiki saalesi sai vahetadada väntvõll küljest, pead katsetama kas äärmised pakud saad küljest või ei. Kui mingeid erilisi vigastusi ei tunneta, siis nende saalede hind pole midagi hullu. Mul käis ühe tonnise mootoril kevadel saale ringi ja samuti ei olnud otstarbekas 400k läbisõitnud mootorit hakata rohkem taastama. Võtsin ühed ca 5000kilti läbinud saaled, vahetasin ära ning siiani toimetab ilma probleemideta. Teine mootor ootab nurgas, et see saba annaks, kuid siiani pole veel märki olnud sellest, et laiali lendaks.
13piisab
Postitusi: 343
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Saku
Auto: 2tk 9-5, 2tk Vectra2000, 2tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140(6)

#58

N Jaan 25, 2018 16:22

karter all ja õli sees - aga nagu kartsin, on rõhuprobleem mujal, kui saaledes. Mõnede ca 10sek tühikäigul käitamistega peaks ju õlirõhu ikka üles saama?

rõhu puudumise kandidaadid: reduktsiooniklapp ja pump ise. Kas on veel variante?
entson
Postitusi: 278
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#59

N Jaan 25, 2018 18:31

Õlirõhuandur ,ebatõenäoline ,kuid kah võimalik,sellisel juhul oleks mõne tõukuri klõbin jõudnud kaduda.Lihtsuselt järgmine -ülerõhuklapp ja siis pump,need muidugi eeldusel,et torud värgid ,mis ära käisid ,said korralike tihenditega ja korralikult tagasi. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7084
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#60

R Jaan 26, 2018 7:48

13piisab kirjutas:
N Jaan 25, 2018 16:22
karter all ja õli sees - aga nagu kartsin, on rõhuprobleem mujal, kui saaledes. Mõnede ca 10sek tühikäigul käitamistega peaks ju õlirõhu ikka üles saama?

rõhu puudumise kandidaadid: reduktsiooniklapp ja pump ise. Kas on veel variante?
ketipinguti, tas. võllide saaled
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta