Re: Saab 9-5 Aero Estate MAN, 2000 & 2003, 13piisab
Postitatud: P Mär 27, 2022 23:23
Kevad käes ja teed juba kuivad - varsti on aeg Saab talveunest äratada.
eelmine suvi häiris lärmakas bensupump ja varupump plus vahetamiseks kokku keevitatud nn võti olid igaks-juhuks pagasiruumis kaasa reisimas. Vahetasin nüüd pumba ja otseloomulikult pidi tagasivoolu otsik murduma - kuidagi väga habras oli. Otsikut ma plastvooliku otsa panna ei suutnudki - sai kokku vahe-voolikuga.
punasel Aerol ei taha aga kastid kohe üldse kesta
Ma ei mõista, mis praegusel kastil viga on. Võinoh - mulle ei tundu kastil viga olevat. Kast tuli sõitvalt masinalt ja ma ei avanud seda ühestki otsast. Ca 5Mm toimis kenasti, siis otsustas aga hakata viiendat käiku välja loopima.
Ma ei mõista, miks:
- käiguhoovastik pole uus, on aga vana esiveolise masina kohta üpris ok. Allub kenasti ja piisava konkreetsusega reguleerimisele (4.käigu lukustus kastil+kangihooval). Tõsi - tagurpidikäiku lubab sisse panna ilma nn naga üles tõstmata (?)
- kasti küljes liigub lülitus-hammasratas kenasti nii kaugele, kui peab/saab ning fikseerub seal:
Lülitus-hammasratas oli haiget saanud - kas arvan õigesti, kui eeldan, et see on pigem tagajärg kui põhjus?
Komplekteerisin viisaka sünkronisaatori ja lülitushammasratta ning panin peale - see ei aidanud.
kuna kast tundub korras olevat, siis järgmisena ilmselt mootori- ja poolraamipatjade ning käiguhoovastiku vahetamine? Ehk omab keegi sarnast kogemust või oskab kobkreetsemalt põhjusele viidata?
muidu eelmine kast hävis nii, et viies käik jäi sisse. Omamoodi ühine nimetaja on see viies käik?
eelmine suvi häiris lärmakas bensupump ja varupump plus vahetamiseks kokku keevitatud nn võti olid igaks-juhuks pagasiruumis kaasa reisimas. Vahetasin nüüd pumba ja otseloomulikult pidi tagasivoolu otsik murduma - kuidagi väga habras oli. Otsikut ma plastvooliku otsa panna ei suutnudki - sai kokku vahe-voolikuga.
punasel Aerol ei taha aga kastid kohe üldse kesta
Ma ei mõista, mis praegusel kastil viga on. Võinoh - mulle ei tundu kastil viga olevat. Kast tuli sõitvalt masinalt ja ma ei avanud seda ühestki otsast. Ca 5Mm toimis kenasti, siis otsustas aga hakata viiendat käiku välja loopima.
Ma ei mõista, miks:
- käiguhoovastik pole uus, on aga vana esiveolise masina kohta üpris ok. Allub kenasti ja piisava konkreetsusega reguleerimisele (4.käigu lukustus kastil+kangihooval). Tõsi - tagurpidikäiku lubab sisse panna ilma nn naga üles tõstmata (?)
- kasti küljes liigub lülitus-hammasratas kenasti nii kaugele, kui peab/saab ning fikseerub seal:
Lülitus-hammasratas oli haiget saanud - kas arvan õigesti, kui eeldan, et see on pigem tagajärg kui põhjus?
Komplekteerisin viisaka sünkronisaatori ja lülitushammasratta ning panin peale - see ei aidanud.
kuna kast tundub korras olevat, siis järgmisena ilmselt mootori- ja poolraamipatjade ning käiguhoovastiku vahetamine? Ehk omab keegi sarnast kogemust või oskab kobkreetsemalt põhjusele viidata?
muidu eelmine kast hävis nii, et viies käik jäi sisse. Omamoodi ühine nimetaja on see viies käik?