Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Natuke juttu ka üle pika aja.
Tegelikult on autot vahepeal üksjagu hooldatud ja remonditud ja kõik tehtu on kirja pandud esimesse postitusse. Seda juba seepärast, et omal selgem pilt ees oleks, mis tehtud ja mis tegemata.
Välimuse osas on ainus muutus valged küljesuunad ja hõbedase kattega pirnid kõigis suunatuledes.
Millegi pärast on mind alati häirinud, kui nn. valge suunatule seest kumab see kollase klaasiga pirn. (olen jah tähenärija sessuhtes)
Juba eelmisel hilissügisel kakkas keskmine summutipütt külmalt käivitades kolisema.. sai talv kuidagi üle, suvel oli ilusti vaikne aga nüüd ilmade jahenedes jälle. (oh üllatust) :)
Väliselt täitsa terve aga koliseb va raibe. Ei kannatanud enam välja ja nii sai uus keskosa alla pandud Audaceris. Näha on, et see va ulme hinnaga tagumine pütt on hiljuti vahetatud, seega seda ei ole vaja niipea torkida.
Talverehvid on ka juba all (HKPL5) ja talv võib tulla.
Ahjaa.. mis veel tegemist vajab on SID (sõltuvalt ilmast mõned pikslid puudu) ja mõned sillapuksid võiks vahetada. Hetkel veel midagi ei tunne ega kuule aga nii kaugele ei tahakski venitada.
Muide, kui kellegil on huvi, siis olen nõus oma Griffinist teatud tingimustel ka loobuma.
Aga eks müügi teema tuleb eraldi.
Tegelikult on autot vahepeal üksjagu hooldatud ja remonditud ja kõik tehtu on kirja pandud esimesse postitusse. Seda juba seepärast, et omal selgem pilt ees oleks, mis tehtud ja mis tegemata.
Välimuse osas on ainus muutus valged küljesuunad ja hõbedase kattega pirnid kõigis suunatuledes.
Millegi pärast on mind alati häirinud, kui nn. valge suunatule seest kumab see kollase klaasiga pirn. (olen jah tähenärija sessuhtes)
Juba eelmisel hilissügisel kakkas keskmine summutipütt külmalt käivitades kolisema.. sai talv kuidagi üle, suvel oli ilusti vaikne aga nüüd ilmade jahenedes jälle. (oh üllatust) :)
Väliselt täitsa terve aga koliseb va raibe. Ei kannatanud enam välja ja nii sai uus keskosa alla pandud Audaceris. Näha on, et see va ulme hinnaga tagumine pütt on hiljuti vahetatud, seega seda ei ole vaja niipea torkida.
Talverehvid on ka juba all (HKPL5) ja talv võib tulla.
Ahjaa.. mis veel tegemist vajab on SID (sõltuvalt ilmast mõned pikslid puudu) ja mõned sillapuksid võiks vahetada. Hetkel veel midagi ei tunne ega kuule aga nii kaugele ei tahakski venitada.
Muide, kui kellegil on huvi, siis olen nõus oma Griffinist teatud tingimustel ka loobuma.
Aga eks müügi teema tuleb eraldi.
Minu poolt on nüüd jäänud vaid tsitaat lisada:
eteenindus.mnt.ee: Lõplik kinnitus on antud 14.05.2014 kell 18:43.
Palju õnne uuele omanikule!
Peab ütlema, et kahju oli loobuda, aga head meelt teeb see, et see auto jäi foorumisse ja uus omanik jätkab kõigi eelduste kohaselt teemat ;)
eteenindus.mnt.ee: Lõplik kinnitus on antud 14.05.2014 kell 18:43.
Palju õnne uuele omanikule!
Peab ütlema, et kahju oli loobuda, aga head meelt teeb see, et see auto jäi foorumisse ja uus omanik jätkab kõigi eelduste kohaselt teemat ;)
TGB sundusel arendan teemakest edasi...
Täna on põhjust kribada - sai esimene kapitaalsem remont tehtud auto juures - vahetasin juhi jalgadevalgustuse pirni ära :drink:
Ja Fasten Seatbeltsi pirnid (btw, vabalt saada Prismas need, Osrami omad). Ning kliima sai kontrollitud - ei tahtnud enam külma puhuda. Põhjus väga proosaline - üle-eelmine omanik oli väga lahke olnud, üle täitnud, 875gr asemel oli sisse lastud 1405gr. Njah, vähemalt töökoda sai endale freooni juurde :P
Nagu TGB'lgi plaani, jääb masin härralikuks autoks, mingeid tuunimsplaane pole ega tule. Mõningad pisipuudused saavad lähiajal likvideeritud.
Aga muidu on vapustav. Kõik helikandjad on vait keeratud sõites, katuseluuk on praokil. Vaikus, hämmastavalt vaikselt veereb see masin. Kuniks gaasipedaali puudutad. Urrrrr....
terv, teager
Täna on põhjust kribada - sai esimene kapitaalsem remont tehtud auto juures - vahetasin juhi jalgadevalgustuse pirni ära :drink:
Ja Fasten Seatbeltsi pirnid (btw, vabalt saada Prismas need, Osrami omad). Ning kliima sai kontrollitud - ei tahtnud enam külma puhuda. Põhjus väga proosaline - üle-eelmine omanik oli väga lahke olnud, üle täitnud, 875gr asemel oli sisse lastud 1405gr. Njah, vähemalt töökoda sai endale freooni juurde :P
Nagu TGB'lgi plaani, jääb masin härralikuks autoks, mingeid tuunimsplaane pole ega tule. Mõningad pisipuudused saavad lähiajal likvideeritud.
Aga muidu on vapustav. Kõik helikandjad on vait keeratud sõites, katuseluuk on praokil. Vaikus, hämmastavalt vaikselt veereb see masin. Kuniks gaasipedaali puudutad. Urrrrr....
terv, teager
ma hoidsin algusest peale pöialt sellele müügikuulutusele, et vapusatava V6 ostaks väärt mees ja et teema jääks foorumisse!
Minu enda mälestused sellest mootorist on nii head, et ei unune kunagi.
Edu sulle teager, ja hoia käekäiguga kursis!
Minu enda mälestused sellest mootorist on nii head, et ei unune kunagi.
Edu sulle teager, ja hoia käekäiguga kursis!
Nonii, lähituledes istuvad Philips X-treme Visionid ja parkideks Osram CoolBlue lutikad - natukene sündsam nägu nüüd.
Nädalavahetus sai suunatule kang veidi korralikuma vastu välja vahetatud (logises teine seal) ning esimest korda auto ka puhtaks pestud. Ükski auto ei saa ennem päriselt sinu omaks, kui sa pole ise oma väikeste käekestega hellalt ja hoolitsevalt ta puhtaks nühkinud, tunnetades igat auto kumerust ja ohates iga väiksemagi kivitäkke üle, mis pori alt välja tuleb
Meenutuseks aga, et 8 aasta eest seisis sama koha peal hoopis teine hõbedane iludus...
terv, teager
Nädalavahetus sai suunatule kang veidi korralikuma vastu välja vahetatud (logises teine seal) ning esimest korda auto ka puhtaks pestud. Ükski auto ei saa ennem päriselt sinu omaks, kui sa pole ise oma väikeste käekestega hellalt ja hoolitsevalt ta puhtaks nühkinud, tunnetades igat auto kumerust ja ohates iga väiksemagi kivitäkke üle, mis pori alt välja tuleb
Meenutuseks aga, et 8 aasta eest seisis sama koha peal hoopis teine hõbedane iludus...
terv, teager
Kõige hullem ongi vist enda autot ise pesta. Tegevus ise on mõnus ja tore, kuid need iluvead, mida kõike märkad, panevad lihtsa silmad vett jooksma.
Lahenduseks on silmad kinni pigistada või järgi anda ja auto ära värvida :)
Tänasest tänu Virgole (Harteron OÜ) näitab SID jälle selget pilti. Keegi oli üritanud juba nõelaga seal torkida aga õnneks piisas ikka LCD vahetusest, tervet uut SID veel vaja ei läinud. Miinuseks see, et nüüd näeb kütusekulu :gun:
Uued põrandamatid said Mistra-Autexist ära toodud sama tripiga. Hakkab juba looma...
terv, teager
Igasugu väikest nipet-näpet on täiendatud, kõrvalistuja jalge juurde võrguke, Broditi mobiiltelefonihoidik, touch-up värv (igaks juhuks), pagasiruumi kummimatt puhtalt praktilisuse pärast, toonkile tagaakendele, et järeltulev põlv end mugavamalt tunneks.
Oli plaan muretseda aknatõstuki rullikuid igaks juhuks varuks, kuid auto jõudis must ette - kõrvalistuja poolne aken tõmbas end kiiva. Egas midagi, rullikud muretsetud ja vahetatud. Vahetus iseenesest imelihtne, tegin selle video järgi. Klaasi ma ei viitsinud välja võttagi, ukse sees panin uued rullikud külge. Kärab jälle.
Sai muidu ka masinat kasitud seest ja uuritud-puuritud - tõsiselt hästi säilinud isend. Mõningd tüüblid on vaja uuendada, mudu pole miskit nigu häda.
Kel huvi V6t kütusekulu vastu, siis loomkatsed on tehtud. Puhtalt linnasõit, iga hommik tööle ummikus ja õhtul koju, kulu tuli 12,55l/100km kohta.
Ning pikk maantee ots ca 500 km, kulu tuli 7,68l/100km kohta. Ehk siis rüüpab 2 liitrit rohkem kui mu traktor ja 2 liitrit vähem kui vana tonnine Aero. Ja teeb urr-urr kui gaasipedaali patsutad.
Mõningaid klõpse kah.
terv, teager
Oli plaan muretseda aknatõstuki rullikuid igaks juhuks varuks, kuid auto jõudis must ette - kõrvalistuja poolne aken tõmbas end kiiva. Egas midagi, rullikud muretsetud ja vahetatud. Vahetus iseenesest imelihtne, tegin selle video järgi. Klaasi ma ei viitsinud välja võttagi, ukse sees panin uued rullikud külge. Kärab jälle.
Sai muidu ka masinat kasitud seest ja uuritud-puuritud - tõsiselt hästi säilinud isend. Mõningd tüüblid on vaja uuendada, mudu pole miskit nigu häda.
Kel huvi V6t kütusekulu vastu, siis loomkatsed on tehtud. Puhtalt linnasõit, iga hommik tööle ummikus ja õhtul koju, kulu tuli 12,55l/100km kohta.
Ning pikk maantee ots ca 500 km, kulu tuli 7,68l/100km kohta. Ehk siis rüüpab 2 liitrit rohkem kui mu traktor ja 2 liitrit vähem kui vana tonnine Aero. Ja teeb urr-urr kui gaasipedaali patsutad.
Mõningaid klõpse kah.
terv, teager
Missa laiad :freak: . Liiva sulle karbussidesse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei lõpetanud, sinna käib pudel mitte telefon. Kaassõitja tahab ka et telefon oleks käepärases kohas. Ülltaval kombel on Saabil panipaiku vähem kui mu Alfal. See kondoom on btw Thule toodang.
Tetraxiga olen tuttav
terv, teager
Tetraxiga olen tuttav
terv, teager
Meantime in...
Vahepeal - vigane parkimisandur välja vahetatud. Herr. Qdwin soovitas sellist saiti - http://parkimisandurid.ee/ - 25€ andur :freak:
Trionicu õpetussõnade järgi vahetus oli käkitegu - lükkad sisse anduri, vabastad ümbrise kolm naga pamprist, tõmbad välja, juhtmed küljest, uus andur külge ja klõpsti tagasi. Ja andur toimib :thumb:
Vahepeal uhas masin paartuhat kilomeetrit põhjanaabrite juures soome kütuse peal. Vahet küll ei olnud, kulutas isegi rohkem kuna pidevalt trassi 120-130 sõideti :)
Hooldus tehti ära, pidurivedelik vahetat. Tulevikus vajab investeeringuid tagasild ja esistabika varda puksid. Seniks on brooo :thumb:
terv, teager
Vahepeal - vigane parkimisandur välja vahetatud. Herr. Qdwin soovitas sellist saiti - http://parkimisandurid.ee/ - 25€ andur :freak:
Trionicu õpetussõnade järgi vahetus oli käkitegu - lükkad sisse anduri, vabastad ümbrise kolm naga pamprist, tõmbad välja, juhtmed küljest, uus andur külge ja klõpsti tagasi. Ja andur toimib :thumb:
Vahepeal uhas masin paartuhat kilomeetrit põhjanaabrite juures soome kütuse peal. Vahet küll ei olnud, kulutas isegi rohkem kuna pidevalt trassi 120-130 sõideti :)
Hooldus tehti ära, pidurivedelik vahetat. Tulevikus vajab investeeringuid tagasild ja esistabika varda puksid. Seniks on brooo :thumb:
terv, teager
Missa laiad :freak: . Liiva sulle karbussidesse.
Eks sa ise tead. Ise pead need ju puhtaks rookima siis :drink:
Ehk siis õnnestus olla AAC Ferdinandi esimene klient, auväärne arve nr. 1 :)
Viimase kuu jooksul sai Saabi janu kustutatud kapoti alt, jahutusvedelikku võttis stabiilselt liiter nädalas. Kuni ühel kenal päeval hakkas protesteerima ja valge pilve kapoti alt üles lõi - läks keema.
Lekkeid hulgi, millega isand Trionic jändas ja jändas. Tüüpiline jahutusvedeliku kolmik, kaaned lihvida, uued tihendid, imepärane alumiiniumist toru lõhki ja viimase survestamise ajal otsustas ka radiaator, et talle aitab :(
Saigi alternatiivsete automarkidega sõidetud nädalakese, mõni oli , mõni aga
Griff kodus tagasi juba mõnda aega ja siiamaani ennast korralikult üleval pidanud. Loo moraal, et kui esimesei ilminguid näete, siis tuleks kohe likvideerida, jäävad väljaminekud väiksemateks.
terv, teager
Aasta viimastel päevadel leidsid auto külge tee tagasilla puksid ja esistabika varda puksid ning uus kässari tross. Peale seda TÜV läbitud märkusteta.
Suunatule kang on tutikas küljes - oioioi kui hea tunne on suunda sisse lülitada, nagu uus auto oleks lausa.
Jagan siis kogemust Philips X-treme Vision H7 pirnidega - parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine :)
terv, teager
Suunatule kang on tutikas küljes - oioioi kui hea tunne on suunda sisse lülitada, nagu uus auto oleks lausa.
Jagan siis kogemust Philips X-treme Vision H7 pirnidega - parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine :)
terv, teager
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Järelikult kaugtules võiks see pirn päris eduliselt näidata ja kesta :)
Peab omal nahal ikka ära testima :D
Peab omal nahal ikka ära testima :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
... parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine :)
Sa siis veel ei tea, mis tähendab pidev vahetamine Mazda 626 GF pidasid sedalaadi pirnid lähituledes vastu 1500-3000 km, lähitule pirne sai vahetada mõlemas tules keskmiselt 2-4x aastas :)
Kaugtules kestab ka H7 Osram Nightbreaker Plus, odavam kui Philips ja testide põhjal samaväärselt hea. Minu auto kaugtuledes on Osramid oktoobrist 2013 saati ja nüüdseks ca 17 000 km olnud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Jagan siis kogemust Philips X-treme Vision H7 pirnidega - parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine :)
terv, teager
Mul pidasid need vastu täpselt aasta (+/- paar nädalat). Läbi läksid 2 päevase vahega. Tõstsin kaugtuledest samasugused lähituledesse asenduseks. Peabki minema uue komplekti järgi. Nüüd siis juba +130% :D
EDIT: Muideks 55 vatine X-treme Visioni pirn oli kaugtule sees oluliselt heledam, kui Narva 105 vatine.