Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Jätkan siis oma masina "success-story't", kui keegi ei pahanda (kunagi hiljem endal ka hea vaadata, millal a mida vahetatud/parandatud sai).
Täna said siis eelnevalt mainitud amordid alla. Täitsa uskumatu, aga selle autoga sõitmine on jälle nauding. Vahepeal oli ikka täiesti ära ununenud, kui mugav korras 9-5 on. Kuskilt midagi ei kolise, tagarattad ei taha ebatasases kurvis põrgatades esiratastest mööduda ja auto pole enam nii vedel, nagu varem oli.
Aga kulla saabikene, tahaks nüüd endasse ka vähe investeerida, nii ei ole aus, sina oled juba küllalt saanud :red:;)
Täna said siis eelnevalt mainitud amordid alla. Täitsa uskumatu, aga selle autoga sõitmine on jälle nauding. Vahepeal oli ikka täiesti ära ununenud, kui mugav korras 9-5 on. Kuskilt midagi ei kolise, tagarattad ei taha ebatasases kurvis põrgatades esiratastest mööduda ja auto pole enam nii vedel, nagu varem oli.
Aga kulla saabikene, tahaks nüüd endasse ka vähe investeerida, nii ei ole aus, sina oled juba küllalt saanud :red:;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Homme löön arved kokku, täna enam ei viitsi.
Aga häbematult palju on läinud. Mingist hetkest tekkis selline tunne, et loobuks sellest autost üldse, aga nüüd on juba investeeringuid sellises ulatuses tehtud, et enam pole nagu mõtet maha müüa. Äkki jääbki kestma ja kuna täitsa uut osta ei jõua, siis keegi ei garanteeri, et järgmise samasuguse peidetud vigadega masina otsa ei satu.
Aga häbematult palju on läinud. Mingist hetkest tekkis selline tunne, et loobuks sellest autost üldse, aga nüüd on juba investeeringuid sellises ulatuses tehtud, et enam pole nagu mõtet maha müüa. Äkki jääbki kestma ja kuna täitsa uut osta ei jõua, siis keegi ei garanteeri, et järgmise samasuguse peidetud vigadega masina otsa ei satu.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Täna siis mu Saabikul 2 tähtpäeva. :beer: Esimene on seotud sellega, et 02.01.2006 veeresin ma, natukene lollakas irve näol, sellesama Saabikuga esimest korda oma maja ette. Aasta küll juba täis, aga seesama, natukene lollakas irve on näol edasi, eriti kui gaasipedaali põhja vajutada :)
Teine tähtpäev on seotud sellega, mida pildil näha...
Teine tähtpäev on seotud sellega, mida pildil näha...
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: pistyk
palju see mitsu vurri peale panek maksma läks?
18,6K
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ma usun, et peab ikka kauem vastu, kui autot natukenegi hooldad. Mitsu vurr küll vist vähe vastupidavam, aga ma ei usu, et 200K Garreti piiriks on.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: suur
Kuidagi hämar on pildi vasak serv. Kas vasakpoolne taustavalgustuse lamp (lambid) läbi põlenud?
On jah tahhoka vasak serv kuidagi varjus. Samas on see selline olnud kogu see aeg, mis ta minu käes on olnud. Ja ega ta nii pimedas ka ei ole, see rohkem telefoni fotoka küündimatus. Silmaga on ikka 1 ja 2 ka pimedas näha.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Taaskord jälle põhjust kronoloogiat täiendada. Nimelt siis täna hommikul käivitades tegi Saab ühe purtsatuse ja suri välja ning käima enam ei läinud. "Jälle süütekassett!:wall:", käis mõte peast läbi. Kontrollisin siis kaitsmed üle, sest eelmine kord, kui DI suri, peksis ka ühte kaitset läbi. Kaitsmed aga olid kõik terved. Järgnes kõne Trionicule ning sümptomeid arvestades oli mees päris kindel, et seekord kooles bensupump.
Ega midagi, kõne sõbrale ning tunni aja pärast veeresingi bemmi taga nööri otsas läbi hommikuse Tallinna Troosti poole (btw, selle sõbraga me enam hommikuti töö juures ei tereta, sest saame tavaliselt varem juba Troostis kokku ;)). Koha peal selgus, et oligi nii, nagu Trionic arvas, seekord siis oli bensupumbaga ühel pool. Kahju muidugi, et meie kõik olime teisel pool ;).
Nüüdseks on tagaistme all uus pump oma tänamatut tööd tegemas ja Saabike :drive: jälle.
Ega midagi, kõne sõbrale ning tunni aja pärast veeresingi bemmi taga nööri otsas läbi hommikuse Tallinna Troosti poole (btw, selle sõbraga me enam hommikuti töö juures ei tereta, sest saame tavaliselt varem juba Troostis kokku ;)). Koha peal selgus, et oligi nii, nagu Trionic arvas, seekord siis oli bensupumbaga ühel pool. Kahju muidugi, et meie kõik olime teisel pool ;).
Nüüdseks on tagaistme all uus pump oma tänamatut tööd tegemas ja Saabike :drive: jälle.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
tsitaat:Nii, nüüdseks ootavad 4 SACHSI gaasiamorti pagasnikus järgmist neljapäeva
Tahtsin küsida, nede amortide kohta. Mis sul enne neid all olid? originaalid? Mis muutus? Palju maksid?
Tuleb endal ka ette võtta amordi vahetus.
Tahtsin küsida, nede amortide kohta. Mis sul enne neid all olid? originaalid? Mis muutus? Palju maksid?
Tuleb endal ka ette võtta amordi vahetus.
All olid vist originaalid (Trionic vahetas, ta võib täpsustada). Muutus aga see, et sai jälle normaalselt sõita. Mul olid tagumised nii läbi, et Tallinna teedel tahtis taguotsa tee pealt ära põrgatada. Mõtlesin, et vahetan korraga kõik ära, kuigi Trionic pärast arvas, et esimesed oleksid veel küll käinud.
Ja alla said täiesti tavalised tänavasõidu amordid. Kätte sain nad vist ~4K komplekt, nii et ei midagi erinevat korras amordiga sõitmisest.
Praegu veel ikka kestavad, ei kurda veel.
Ja alla said täiesti tavalised tänavasõidu amordid. Kätte sain nad vist ~4K komplekt, nii et ei midagi erinevat korras amordiga sõitmisest.
Praegu veel ikka kestavad, ei kurda veel.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: tripp
Ma usun, et peab ikka kauem vastu, kui autot natukenegi hooldad. Mitsu vurr küll vist vähe vastupidavam, aga ma ei usu, et 200K Garreti piiriks on.
Minu masinal vahetati Garreti turbo 75K peal ära (õnneks garantii korras)
Algselt postitas: pistyk
see vurri vahetus tulekski teha umbes 200 000km tagant?
ei kesta 9-5`l see garrett 200tuh. km.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jälle põhjust siia paar rida kirjutada.
On siis 2 uudist, üks mis teeb meele heaks ja teine, mis meele hoopistükkis pahaks teeb.
Alustame siis headest asjadest. Nimelt täna toimus siis pisikene softiupgrade LPT-st Aeroks. Siinkohal tänan veelkord kõiki abivalmis foorumlasi, kelle abil see sündima sai :notworthy:. Auto minek paranes kohe väga tuntavalt ja harjunud moel gaasi vajutades jääb asfaldile liiga palju kummi :head:
Asi, mis meele mõruks teeb on aga see, et esimene käivitus uue softiga, kutsus kapoti alt esile koleda ketilagina :(. Lagin kadus küll mootori soojenedes, kuid ketivahetusest ei pääse. Rahakott selle üle ei rõõmusta, kuid samas, mis mul selle rahaga ikka muud peale hakata, kui autot remontida ;). Vähemasti, kui kett vahetatud, siis see on pikaks ajaks "TEHTUD!", kui tsiteerida reklaamiklassikat ;)
On siis 2 uudist, üks mis teeb meele heaks ja teine, mis meele hoopistükkis pahaks teeb.
Alustame siis headest asjadest. Nimelt täna toimus siis pisikene softiupgrade LPT-st Aeroks. Siinkohal tänan veelkord kõiki abivalmis foorumlasi, kelle abil see sündima sai :notworthy:. Auto minek paranes kohe väga tuntavalt ja harjunud moel gaasi vajutades jääb asfaldile liiga palju kummi :head:
Asi, mis meele mõruks teeb on aga see, et esimene käivitus uue softiga, kutsus kapoti alt esile koleda ketilagina :(. Lagin kadus küll mootori soojenedes, kuid ketivahetusest ei pääse. Rahakott selle üle ei rõõmusta, kuid samas, mis mul selle rahaga ikka muud peale hakata, kui autot remontida ;). Vähemasti, kui kett vahetatud, siis see on pikaks ajaks "TEHTUD!", kui tsiteerida reklaamiklassikat ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Softiuuenduse juttu kusagil mujal ei olegi. Küttekulu muutusi märganud ei ole, sest täna õhtul alles sain auto kätte ja tänu ketilaginale taha eriti sõita. Mida sa käiguvahetuse all silmas pead? Mul manuaalkast, see vahetab siis, kui ise tahan :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
sry, minu pläkk selle käiguvahetuse osas :P
ma olen siin lugend svenssonite foorumit ja seal väidavad, et just aut.kasti puhul läheb asi hullemaks ehk see tobe viive ennem kui Qdwin'i tsiteerides "naba sügamise" lõpetab ja lendama hakkab - hullult käib närvidele. Mul teiseks autoks V70 T5 ja sellel nii pikka jokutamist pole
ma olen siin lugend svenssonite foorumit ja seal väidavad, et just aut.kasti puhul läheb asi hullemaks ehk see tobe viive ennem kui Qdwin'i tsiteerides "naba sügamise" lõpetab ja lendama hakkab - hullult käib närvidele. Mul teiseks autoks V70 T5 ja sellel nii pikka jokutamist pole
Algselt postitas: scratchy
ma ei oska mitte midagi muud õelda... sitaks ilus auto on Sul:thumb:
Ma arvan ka nii :)
Et mitte niisama siin autot kiita, siis täna said külge ka uued ketid. Mootor nurrub, nagu kass :thumb:
Tänud Troosti töökojale ja suure vaeva nägijatele Iisakule/Trionicule :notworthy:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]