Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 03, 2006 2:02

Selline siis sai soetatud.
Mulle igatahes väga meeldib :)
Paar pilti ka:

Pilt

Pilt
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#2

T Jaan 03, 2006 8:30

Tobe küsimus, aga mida see Airflow tähendab? Kas sinu 9-5 on toodetud tehasepoolse nimepaketiga (loe: mõningad lisad, mis näiteks tava SE mudelil puuduvad).
Vaatasin ka ise seda autot, mitte küll ostu seisukohast, ja peab ütlema, et velg on ütlemata kena :head:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

T Jaan 03, 2006 19:51

Ma küll täpselt ei tea, aga minu meelest peaks Airflow tähendama spoilaringi. Passis igatahes seda Airflow'd ei ole

Aga eks targemad parandavad :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

R Jaan 06, 2006 19:03

Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.

Kas ta andis mõlemad kaasa?


Ei, andis valida kumbasid tahan
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

L Jaan 07, 2006 14:06

Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.

Kas ta andis mõlemad kaasa?


Kui tohib huvi tunda, siis miks sinu huvi kadus?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

E Jaan 09, 2006 9:37

Algselt postitas: mel
A kummad veljed said siis, kas need mis pildil on??


Need jah, mis pildil
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

E Apr 24, 2006 17:03

Sai siis ka täna Vikingus vahetatud vana vurr uue mitsu oma vastu. Edasiminekus nagu erilist vahet ei tunne, võibolla natukene, aga see võib ka tunduda. Tuntavamaks muutus aga vurri lag. Sellega peab natukene harjuma. Vähemalt on nüüd puhtam ja kuivem tunne :drive:

Samas lasin auto üle ka vaadata, et kui spetsialistidel midagi silma hakkab, siis hea teada. Vahetamist vajavad esimesed amordid ja tagasilla õõtsade suured puksid. Soovitati ka väikesed puksid sama soojaga uued panna. Mootori otsakaane vahelt on ka väike õlileke, aga seda on vist mõistlik parandada siis, kui ketivahetuseks läheb. Kett ise praegu veel korras.

Lõppkokkuvõttes on auto korras, mille üle ainult hea meel.

Vana vurri sain ka kaasa. Vikingu sõnul pidi olema heas korras, kulunud ei ole aga õlivõtmise kohta nad öelda ei osanud. Kas selle vana vurriga on midagi üldse teha? Kas keegi siin Eestis taastab äkki neid ja tahab selle mult mingi raha eest näiteks ära osta?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#8

E Apr 24, 2006 20:43

õnnitlused kuivale saamise puhul!
mitsu vurr aga tahab nüüd oopis teist sutsakat, nimelt ajust uut käsku ja palju karmimat kui vana. selle aga saavutad ainult aero aju peale pannes.... natsa mõtlemisainest :beer:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

E Apr 24, 2006 21:27

Algselt postitas: smargus
õnnitlused kuivale saamise puhul!
mitsu vurr aga tahab nüüd oopis teist sutsakat, nimelt ajust uut käsku ja palju karmimat kui vana. selle aga saavutad ainult aero aju peale pannes.... natsa mõtlemisainest :beer:


Tean tean :cool:. VM rääkis veel uutest pihustitest ja küünaldest ka, aga kusagilt on meelde jäänud, et olemasolevad pihustid kannatavad sellise võimsuse tõusu ära küll.

Aga kas sõbraliku Rootsi riigi romulamehed Aero ajusid ka müüvad ja mis hinnaga? Või saab kuidagi lihtsamalt, "ajukirurgiat" kasutades, flashe üle kirjutada? Kas Aero ja tavalise 9-5 aju raud on sama või on need liiga erinevad?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#10

T Apr 25, 2006 1:26

Äkki on lihtsam turborõhku kruttida?
Selle mitsu turboga peaks ju terve karja metsikuid hobuseid juurde saama.


:evil:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

T Apr 25, 2006 17:08

Esialgu teeks ajuvahetuse, kui siis ikka väheks jääb hakkab rõhku kruttima :P

Samas kas ei vedele kellelgi 9-5 2,3 Aero aju niisama kasutult? Või teab äkki kas keegi müüd käkrasõidetud Aerot juppideks? Ise pole veel leidnud
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#12

T Apr 25, 2006 22:48

olen ise juba kaua nillind svenssonite romulatest, seal hinnad kõiguvad 3000-3500 seki kandis, olenevalt romula "tuntusest". üks konks veel, nii sinu kui ka minu omale sobib vaid 2000-2001 lõpp Aero aju, mis kindlalt aut.kastiga. Kuna aerodel on TCS niiehknii peal, siis see ei tekita probleeme. Kas sinu omal see on peal?
plaanin ise aju ostu/vahetuse sinna juuni kanti jätta. annan sulle siis teada.

seniks muretut sõitu! :head:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

K Apr 26, 2006 0:05

TCS olemas, ülalpool pildiltki näha :D, aga automaatkasti küll pole. Kas siis tõesti sel ajal käsikastiga aerosid enam ei tehtudki, või on need lihtsalt nii haruldased? Kui päris õiget varianti ei leia kas siis kuidagi flashida ei anna neid aju kive?

Aga anna teada jah, kui endale hakkad sebima. Kui ei saagi korraga kahte sobivat, siis korraks tahaks endale masinale ka uue tarkuse peale pista, et teada mis ees ootama hakkab ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#14

K Apr 26, 2006 7:50

sorry, minu bläkk. ma ei viitsind eile üles kedrata ja eeldasin et sinu omal sama setting nagu mul. bummer :fight:

tegelt ongi nii, et manuaal Aero ajsuid leidub vaat et rohkem. kui sul huvi võin tsekata. oleksingi tegelt huvitatud, et keegi ennem mind nö. testija oleks, kas asjal ka jumet on. muidu jälle mingi 5-6000 eeku vastu taevast :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

K Apr 26, 2006 9:05

Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#16

K Apr 26, 2006 9:15

Algselt postitas: Trionic
Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.

On see 9-5 puhul niisama lihtne nagu tonnise puhul? Et manuaalne regulaator vahele ja muudkui keerad?
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#17

K Apr 26, 2006 9:55

Algselt postitas: Trionic
Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.


Tagumikuga tuntavat vahet ei tule ja lag suureneb lihtsalt rõhku kruttides, saan ma õigesti aru? Kui aju ära vahetada ja siis rõhku kruttima hakata saab oluliselt parem, kui ilma ajuvahetuseta?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

K Apr 26, 2006 10:13

no öeldi ju et Aero ecu-s on teised süüte ja segumapid. St. et sul ei lähe asi nii kergelt lahjaks kätte suurematel koormustel ja su mootor ei annihileeru molekulideks...:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

K Sept 13, 2006 17:53

Tänud Trionicule, kes kiire tegutsemise tulemusena saavutas enneolematu olukorra 9-5 kapoti all - midagi ei logisegi enam :notworthy: :thumb:

Samas oleks vaja kondi pumba sidurit (uus 4KEEK VM-s)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#20

E Sept 25, 2006 12:53

Tänu Troostautole ja sõbralikule foorumlasele :notworthy:. Nüüd puhub 9-5 jälle külma. :cool:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#21

K Sept 27, 2006 0:34

praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...

uuri asja lähemalt

http://www.troostauto.ee/
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#22

K Sept 27, 2006 0:52

Madis, Madis ;) Alles eelmisel neljapäeval käisin vahetasin teie juures Lakis pumba ära. Tänud veelkord Vikile kiire töö eest :thumb:
Btw, pumba koos siduriga sain ca neljandikuga sellest hinnast, mis Vikingus on pumbasiduri hinnaks.
Aga igatahes tänud pakkumast, seekord mul seda enam vaja ei lähe. Küll ma teinekord toon oma raha teile mône muu asja eest :)

Algselt postitas: mad1
praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...

uuri asja lähemalt

http://www.troostauto.ee/
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#23

R Sept 29, 2006 1:12

EGA MA URISEGI...SEE ROHKEM TEADMISEKS TEISTELE HUVILISTELE...

EKS JÄRGMINE KORD VAHETAME JUBA EHK ROOLIVÕIMENDIPUMPA..KES TEAB...:P
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#24

R Okt 06, 2006 18:43

Nii, nüüdseks ootavad 4 SACHSI gaasiamorti pagasnikus järgmist neljapäeva, kui trionic need autole alla keerab.
Naljakas on see, et tagaamordid surid kuidagi äkki ära. Vähem, kui kuu aega tagasi oli kõik OK, praegu aga ei saa Tallinna ebatasastel teedel üldse sõita, ebatasastes kurvides hakkab tagaots hüppama ja tahab esiotsast mööda minna. Esiamordid teevad aga juba pikemat aega imeliiku "krouhh krouhh" heli, kui mõnest suuremast lohust läbi sõita. Samas esimesed amortiseerimise poolest nii läbi pole, kui tagumised.
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult :drive: ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub. :mad:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#25

R Okt 06, 2006 21:52

Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult :drive: ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub. :mad:


Aga ole kindel see papp mis oled kogunud või kokku hoidnud selles ulatuses tulevad ettenägematud kulutused ;)
:drive:
Vasta