Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Selline siis sai soetatud.
Mulle igatahes väga meeldib :)
Paar pilti ka:
Mulle igatahes väga meeldib :)
Paar pilti ka:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Tobe küsimus, aga mida see Airflow tähendab? Kas sinu 9-5 on toodetud tehasepoolse nimepaketiga (loe: mõningad lisad, mis näiteks tava SE mudelil puuduvad).
Vaatasin ka ise seda autot, mitte küll ostu seisukohast, ja peab ütlema, et velg on ütlemata kena :head:
Vaatasin ka ise seda autot, mitte küll ostu seisukohast, ja peab ütlema, et velg on ütlemata kena :head:
Ma küll täpselt ei tea, aga minu meelest peaks Airflow tähendama spoilaringi. Passis igatahes seda Airflow'd ei ole
Aga eks targemad parandavad :P
Aga eks targemad parandavad :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.
Kas ta andis mõlemad kaasa?
Ei, andis valida kumbasid tahan
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.
Kas ta andis mõlemad kaasa?
Kui tohib huvi tunda, siis miks sinu huvi kadus?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: mel
A kummad veljed said siis, kas need mis pildil on??
Need jah, mis pildil
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Sai siis ka täna Vikingus vahetatud vana vurr uue mitsu oma vastu. Edasiminekus nagu erilist vahet ei tunne, võibolla natukene, aga see võib ka tunduda. Tuntavamaks muutus aga vurri lag. Sellega peab natukene harjuma. Vähemalt on nüüd puhtam ja kuivem tunne :drive:
Samas lasin auto üle ka vaadata, et kui spetsialistidel midagi silma hakkab, siis hea teada. Vahetamist vajavad esimesed amordid ja tagasilla õõtsade suured puksid. Soovitati ka väikesed puksid sama soojaga uued panna. Mootori otsakaane vahelt on ka väike õlileke, aga seda on vist mõistlik parandada siis, kui ketivahetuseks läheb. Kett ise praegu veel korras.
Lõppkokkuvõttes on auto korras, mille üle ainult hea meel.
Vana vurri sain ka kaasa. Vikingu sõnul pidi olema heas korras, kulunud ei ole aga õlivõtmise kohta nad öelda ei osanud. Kas selle vana vurriga on midagi üldse teha? Kas keegi siin Eestis taastab äkki neid ja tahab selle mult mingi raha eest näiteks ära osta?
Samas lasin auto üle ka vaadata, et kui spetsialistidel midagi silma hakkab, siis hea teada. Vahetamist vajavad esimesed amordid ja tagasilla õõtsade suured puksid. Soovitati ka väikesed puksid sama soojaga uued panna. Mootori otsakaane vahelt on ka väike õlileke, aga seda on vist mõistlik parandada siis, kui ketivahetuseks läheb. Kett ise praegu veel korras.
Lõppkokkuvõttes on auto korras, mille üle ainult hea meel.
Vana vurri sain ka kaasa. Vikingu sõnul pidi olema heas korras, kulunud ei ole aga õlivõtmise kohta nad öelda ei osanud. Kas selle vana vurriga on midagi üldse teha? Kas keegi siin Eestis taastab äkki neid ja tahab selle mult mingi raha eest näiteks ära osta?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: smargus
õnnitlused kuivale saamise puhul!
mitsu vurr aga tahab nüüd oopis teist sutsakat, nimelt ajust uut käsku ja palju karmimat kui vana. selle aga saavutad ainult aero aju peale pannes.... natsa mõtlemisainest :beer:
Tean tean :cool:. VM rääkis veel uutest pihustitest ja küünaldest ka, aga kusagilt on meelde jäänud, et olemasolevad pihustid kannatavad sellise võimsuse tõusu ära küll.
Aga kas sõbraliku Rootsi riigi romulamehed Aero ajusid ka müüvad ja mis hinnaga? Või saab kuidagi lihtsamalt, "ajukirurgiat" kasutades, flashe üle kirjutada? Kas Aero ja tavalise 9-5 aju raud on sama või on need liiga erinevad?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Esialgu teeks ajuvahetuse, kui siis ikka väheks jääb hakkab rõhku kruttima :P
Samas kas ei vedele kellelgi 9-5 2,3 Aero aju niisama kasutult? Või teab äkki kas keegi müüd käkrasõidetud Aerot juppideks? Ise pole veel leidnud
Samas kas ei vedele kellelgi 9-5 2,3 Aero aju niisama kasutult? Või teab äkki kas keegi müüd käkrasõidetud Aerot juppideks? Ise pole veel leidnud
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
olen ise juba kaua nillind svenssonite romulatest, seal hinnad kõiguvad 3000-3500 seki kandis, olenevalt romula "tuntusest". üks konks veel, nii sinu kui ka minu omale sobib vaid 2000-2001 lõpp Aero aju, mis kindlalt aut.kastiga. Kuna aerodel on TCS niiehknii peal, siis see ei tekita probleeme. Kas sinu omal see on peal?
plaanin ise aju ostu/vahetuse sinna juuni kanti jätta. annan sulle siis teada.
seniks muretut sõitu! :head:
plaanin ise aju ostu/vahetuse sinna juuni kanti jätta. annan sulle siis teada.
seniks muretut sõitu! :head:
TCS olemas, ülalpool pildiltki näha :D, aga automaatkasti küll pole. Kas siis tõesti sel ajal käsikastiga aerosid enam ei tehtudki, või on need lihtsalt nii haruldased? Kui päris õiget varianti ei leia kas siis kuidagi flashida ei anna neid aju kive?
Aga anna teada jah, kui endale hakkad sebima. Kui ei saagi korraga kahte sobivat, siis korraks tahaks endale masinale ka uue tarkuse peale pista, et teada mis ees ootama hakkab ;)
Aga anna teada jah, kui endale hakkad sebima. Kui ei saagi korraga kahte sobivat, siis korraks tahaks endale masinale ka uue tarkuse peale pista, et teada mis ees ootama hakkab ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
sorry, minu bläkk. ma ei viitsind eile üles kedrata ja eeldasin et sinu omal sama setting nagu mul. bummer :fight:
tegelt ongi nii, et manuaal Aero ajsuid leidub vaat et rohkem. kui sul huvi võin tsekata. oleksingi tegelt huvitatud, et keegi ennem mind nö. testija oleks, kas asjal ka jumet on. muidu jälle mingi 5-6000 eeku vastu taevast :)
tegelt ongi nii, et manuaal Aero ajsuid leidub vaat et rohkem. kui sul huvi võin tsekata. oleksingi tegelt huvitatud, et keegi ennem mind nö. testija oleks, kas asjal ka jumet on. muidu jälle mingi 5-6000 eeku vastu taevast :)
Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: Trionic
Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
On see 9-5 puhul niisama lihtne nagu tonnise puhul? Et manuaalne regulaator vahele ja muudkui keerad?
Algselt postitas: Trionic
Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
Tagumikuga tuntavat vahet ei tule ja lag suureneb lihtsalt rõhku kruttides, saan ma õigesti aru? Kui aju ära vahetada ja siis rõhku kruttima hakata saab oluliselt parem, kui ilma ajuvahetuseta?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Tänud Trionicule, kes kiire tegutsemise tulemusena saavutas enneolematu olukorra 9-5 kapoti all - midagi ei logisegi enam :notworthy: :thumb:
Samas oleks vaja kondi pumba sidurit (uus 4KEEK VM-s)
Samas oleks vaja kondi pumba sidurit (uus 4KEEK VM-s)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Tänu Troostautole ja sõbralikule foorumlasele :notworthy:. Nüüd puhub 9-5 jälle külma. :cool:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...
uuri asja lähemalt
http://www.troostauto.ee/
uuri asja lähemalt
http://www.troostauto.ee/
Madis, Madis Alles eelmisel neljapäeval käisin vahetasin teie juures Lakis pumba ära. Tänud veelkord Vikile kiire töö eest :thumb:
Btw, pumba koos siduriga sain ca neljandikuga sellest hinnast, mis Vikingus on pumbasiduri hinnaks.
Aga igatahes tänud pakkumast, seekord mul seda enam vaja ei lähe. Küll ma teinekord toon oma raha teile mône muu asja eest :)
Btw, pumba koos siduriga sain ca neljandikuga sellest hinnast, mis Vikingus on pumbasiduri hinnaks.
Aga igatahes tänud pakkumast, seekord mul seda enam vaja ei lähe. Küll ma teinekord toon oma raha teile mône muu asja eest :)
Algselt postitas: mad1
praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...
uuri asja lähemalt
http://www.troostauto.ee/
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
EGA MA URISEGI...SEE ROHKEM TEADMISEKS TEISTELE HUVILISTELE...
EKS JÄRGMINE KORD VAHETAME JUBA EHK ROOLIVÕIMENDIPUMPA..KES TEAB...:P
EKS JÄRGMINE KORD VAHETAME JUBA EHK ROOLIVÕIMENDIPUMPA..KES TEAB...:P
Nii, nüüdseks ootavad 4 SACHSI gaasiamorti pagasnikus järgmist neljapäeva, kui trionic need autole alla keerab.
Naljakas on see, et tagaamordid surid kuidagi äkki ära. Vähem, kui kuu aega tagasi oli kõik OK, praegu aga ei saa Tallinna ebatasastel teedel üldse sõita, ebatasastes kurvides hakkab tagaots hüppama ja tahab esiotsast mööda minna. Esiamordid teevad aga juba pikemat aega imeliiku "krouhh krouhh" heli, kui mõnest suuremast lohust läbi sõita. Samas esimesed amortiseerimise poolest nii läbi pole, kui tagumised.
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult :drive: ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub. :mad:
Naljakas on see, et tagaamordid surid kuidagi äkki ära. Vähem, kui kuu aega tagasi oli kõik OK, praegu aga ei saa Tallinna ebatasastel teedel üldse sõita, ebatasastes kurvides hakkab tagaots hüppama ja tahab esiotsast mööda minna. Esiamordid teevad aga juba pikemat aega imeliiku "krouhh krouhh" heli, kui mõnest suuremast lohust läbi sõita. Samas esimesed amortiseerimise poolest nii läbi pole, kui tagumised.
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult :drive: ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub. :mad:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult :drive: ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub.
Aga ole kindel see papp mis oled kogunud või kokku hoidnud selles ulatuses tulevad ettenägematud kulutused ;)