Saab 9-5 1.9 TiD Vector, 2006, sourdenis

Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#26

N Okt 17, 2013 10:37

D116: kas need kleepsud peavad paremini vastu?

Kui nendega kapotte, katust ja võib ka kogu autot kleepida.
Tootjas ka sõltub kuikaua ta peab vastu.
Kivedest kaitse on palju parem.


kas keegi oskab soovitada mõnda kohta, kust saaks neid hankida?

www.autodisain.ee tüüp arvas, et värvitud jääb ilusam ja on lihtsam paigaldada. <-- ei oska arvata, kas tüüp lihtsalt ei viitsi või on sel tõepõhi all.
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#27

N Okt 17, 2013 10:39

kusjuures, ei ole tahmane vaid sinakas ja teine kord puterdab ka see aeg.
Nüüd hommikuti 9C temperatuuriga läheb ilusti tööle (nn. "poolest pöördest") ja ei puterda ka, kuid mingi sinaka pahvaka laseb ikkagi välja.

Eks näis. See võib olla seotud ka natuke õnnetu sisselaskekollektoriga.


Täna siis hommikul -4C ja auto läks ilusti tööle ja EI mingit suitsu. Müstika :wtf:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2028
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#28

N Okt 17, 2013 12:54

D116: kas need kleepsud peavad paremini vastu?

Kui nendega kapotte, katust ja võib ka kogu autot kleepida.
Tootjas ka sõltub kuikaua ta peab vastu.
Kivedest kaitse on palju parem.


kas keegi oskab soovitada mõnda kohta, kust saaks neid hankida?

www.autodisain.ee tüüp arvas, et värvitud jääb ilusam ja on lihtsam paigaldada. <-- ei oska arvata, kas tüüp lihtsalt ei viitsi või on sel tõepõhi all.

Kiirotsing http://www.rolleriklubi.net/viewtopic.php?p=1204764&sid=7e2f923e1cbc7fb0cc180e1b13e7aca8
http://forum.bmwhouse.ee/threads/%D0%9F-3d-carbon-vinyl-%D0%BF%D0%BB%D1%91%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%8E%D1%89%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8F-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5.15418/
Neid kohti on piisavalt
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 301
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5
Kontakt:

#29

E Okt 28, 2013 20:55

Hei, mul ka swirl süsteem väga ökane, kas selle parandamine pole arukas vaid panna ka see swirl rod kit? Ilmselt selle tõrgetega töötamisest tahmas ka EGR väga, mille tõttu lausa kinni jäi. Egr nüüd puhas aga vist mitte kauaks.

Kellel see pandud rääkige, kas tasub või polegi muud head lahendust?



Lisatud failid
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#30

T Okt 29, 2013 19:04

njah, eks ta kipub minema. Hetkel tundub, et su autol swirl rod kit'i vaja ei lähe - uuri täpsemalt: http://swirlrepair.com/Diagnose_en.html
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#31

T Jaan 14, 2014 13:33

vahepeal palju kilomeeterid läbitud ja sai autul õli koos vajalike filtritega vahetatud. Õliks siis Liqui Moly Top Tec 4600 ja MANNi õli- ning õhufilter.
Küttefiltri jätsin hetkel vahetamata. Küsimus targematele - kas Tech2'ga saab küttefiltri seisukorda kuidagi diagnoosida ka?

Ja tundub, et tuleb hakata poolraami pukse vahetama, vibra sees (gaasipedaaliga tunnen kuidas veermik töötab ja plastik vibrab).
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#32

E Okt 03, 2016 14:25

niih, aastad hiljem võib jälle miskit kirjutada.
- auto tossab ja turtsub endiselt. Toss on ikkagi pigem heledamat sorti (mitte sinine), elik kütuse teema. Pihustid sai 2014 kontrollitud ja olid ok. 2015/2016 talv ei olnud kordagi tossamist (talveküttega). Suveküttega hakkas pull pihta. Mida niiskem ilm, seda rohkem turtsub ja tossab (nagu ei saaks kütet peale vms). Karla autos tehti diagnostika, aga targemaks ei saanud (soovitati mingeid suvalisi soovitusi). Nüüd oleks jõudnud nii kaugele, et võib-olla paneb MAF segast, sest +10C arvab auto, et võiks nüüd kütust soojendada oma paar sekundit.

Sellega seoses on vaja leida ühte MAFi katsetamiseks.

- dislanired tagasivoolu klappide juures läksid aina suuremaks, kuigi sai tihendeid ja ka neid plastikjullasid vahetatud. Karla autos (sealt kust ma need tihendid ostsin) diagnostikas käies vahetati uuesti ja öeldi, et neid tuleb panna erilise määrdega. Üks pihusti jäi ikka lekkima. Tuleb uuesti minna.

- tagasild läheb millegipärast 1 aastaga paigast ära. Eelmine nov. sai käidud paika ajamas, nüüd jälle rõve võdin autos sees - tuleb jälle sirgendajaid külastada.

- auto sai vahepeal uued Sachsi (samad mis originaalid) amordid, uued pidurikettad (kattega Brembod) ja klotsid. Lisaks sai just tehtud täisringi hooldus (filtrid, õli, mootoririhm, veepump ja jutud). Tagaluuk sai ka uued amordid.

- auto vajab pihustiotsade vahetust (no vist peab vahetama) ja uut sisselaskekollektorit. Kere tahab ka tähelepanu, sest roostepoiss müttab

- spidomeeter näitab 261000 km ja peale
Kaku82
Postitusi: 3
Liitunud: K Okt 12, 2016 7:43
Asukoht:
Auto:

#33

K Okt 12, 2016 7:58

Tossamise ja turtsumise probleemiga viitab ikkagi sisselaske kollektori ja pöördklappide probleemile.
Ise möllasin 2 aastat Grand Cherokee 3.0CRD ga. Täpselt samad sümptomid. Erinevates diagnostides käidud, vahetati ka pihusteid.
Peale pöördklappide eemaldamist ning kollektorite ja sisselaskekanalite puhastamist mootor käib juba kolm aastat nagu kell.
Avastasin probleemi kui õlijahuti tihendite vahetamise ette võtsin. Kollektorid oli vaja eemaldad, mille käigus avastasin, et pöördklappide ajam polnud ajamimootoriga ühenduses kuna plasthoovad puruks klapid suvalises asendis kinni või pisut lahti.

See, et talvel ei puterda käivitamise ajal tingitud sellest, et peale käivitamist tühikäigupöörded kõrgemal.
Proovi soojal ajal käivitada, et annad varbaga kergelt gaasi. Pole ka mingit suitsu. Jeebi puhul +7 alla poole käivitus talvereziimis ning mitte mingit suitsu ega turtsumist.

Peres nüüd ka Saab 9-5 1,9TDi, valmistun samuti kollektori vahetamiseks.
Paranduskomplektist polnud abi. Otsad niivõrd kulunud, et varras ikkagi ei püsi peal ning kukub maha. Kaalusin ka lihtsalt pöördklappide eemaldamist, kuid käikude vahetamise sujuvusele automaatkasti puhul pidi see halvasti mõjuma
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#34

T Veebr 28, 2017 13:25

Kaku82, kusjuures jõudsin samale järeldusele. Tellisin eBayst komplekti alumiiniumist troppe, mis pannakse nende õnnetute swirl'i jubinate asemel. Varsti peaks saabuma ja siis saab ära vahetada.

Mul see keiss, et vahetusin swirl rodi natuke parema vastu ja see on täitsa kestnud, aga swirl'i klapikeste laagrid on nii läbi, et lekitavad õhku.
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 151
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#35

R Nov 17, 2017 16:47

palju aega jälle möödunud, aga...
... lõpuks sai niikaugele, et foorumist soetasin ühe "katkise" sisselaske kollektori, tegin puhtaks, võtsin need õnnetud klapid välja ja panin alumiiniumist punnid liimiga asemele. Hea tuttav vahetas ära (5h tööd) ja voila - auto läheb tööle nagu uuest peast, ei mingit tossu ja puterdamist ja möödasõidud maanteel on jälle lust ja lillepidu.
Sidur sai ka vahetatud (veel 5h hea tuttava tööd). Nüüd ainult sõida.
Hetkel on mureallikaks kere, mis tahab kõpitsemist saada.
Vasta