Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
kas mingeid tulesid on olemas mis oleks justkui tumedama väljanägemisega aga regulatsioonidele vastavad? esitulesid siis.
Ega vist ...
nonii.
saabisaaga jätkub.
Täna hommikul haklas SID lõugama, et time for service. kuna olen eelnevalt lugenud, et see hakkab karjuma teatud aja või kilometraazi läbides, ei lasknud end segada. Auto käitus ka normaalselt.
Suundusin ülevaatusele. Enne ülevaatust tankisin Statoilis ja sõitsin otseülevaatuspunkti. kõik ikka korras.
Ülevaatuspunktis suretasin auto välja. Ülevaataja istus sisse, käivitas, pööras rattad vasakule ja auto suri välja. Uuesti käivitades jäi käima aint kui gaasi andsid, kohe kui lahti lasid suri ära. Johhaidii, murphy seadus - üks asi peab autol alati pekkis olema, teed korda siis löheb midagi muud.
põlema jäi ka check engine. Tegin check engine reseti ehk tõmbasin 17 kaitsme veidiks välja. See aitas ja jäi käima.
Siiski pärast sõites oli tunda, et 55-60 vahel oli gaasipedaal kuidagi harjumatult raske. Kohalt minnes oli normaalne, ei julgenud väga talda anda.
foori taga märkasin, et sid2 kliima teade AUTO kustus lambist ära ja ükskõik mida tegid, tagai ta ei tuld
Ma ei tea kas see on kõik seotud aga on kellelgil ideid, et mis värk on? Tankisin mingit saasta või?
tundub, et jõulukinkide asemel tuleb jälle autot remontida...
edit: unustasin lisada et kui nüüd käivitada tõusevad pöörded korra 2000ni ja langevad normi jamasin jääb käima.
edit2: tuli meelde, et ükspäev peale käsipesulas käiku suri ka peale esimest käivitust välja...edasi toimis nprmaalselt. midagi vett saand?
saabisaaga jätkub.
Täna hommikul haklas SID lõugama, et time for service. kuna olen eelnevalt lugenud, et see hakkab karjuma teatud aja või kilometraazi läbides, ei lasknud end segada. Auto käitus ka normaalselt.
Suundusin ülevaatusele. Enne ülevaatust tankisin Statoilis ja sõitsin otseülevaatuspunkti. kõik ikka korras.
Ülevaatuspunktis suretasin auto välja. Ülevaataja istus sisse, käivitas, pööras rattad vasakule ja auto suri välja. Uuesti käivitades jäi käima aint kui gaasi andsid, kohe kui lahti lasid suri ära. Johhaidii, murphy seadus - üks asi peab autol alati pekkis olema, teed korda siis löheb midagi muud.
põlema jäi ka check engine. Tegin check engine reseti ehk tõmbasin 17 kaitsme veidiks välja. See aitas ja jäi käima.
Siiski pärast sõites oli tunda, et 55-60 vahel oli gaasipedaal kuidagi harjumatult raske. Kohalt minnes oli normaalne, ei julgenud väga talda anda.
foori taga märkasin, et sid2 kliima teade AUTO kustus lambist ära ja ükskõik mida tegid, tagai ta ei tuld
Ma ei tea kas see on kõik seotud aga on kellelgil ideid, et mis värk on? Tankisin mingit saasta või?
tundub, et jõulukinkide asemel tuleb jälle autot remontida...
edit: unustasin lisada et kui nüüd käivitada tõusevad pöörded korra 2000ni ja langevad normi jamasin jääb käima.
edit2: tuli meelde, et ükspäev peale käsipesulas käiku suri ka peale esimest käivitust välja...edasi toimis nprmaalselt. midagi vett saand?
nonii.
saabisaaga jätkub.
Täna hommikul haklas SID lõugama, et time for service. kuna olen eelnevalt lugenud, et see hakkab karjuma teatud aja või kilometraazi läbides, ei lasknud end segada. Auto käitus ka normaalselt.
Suundusin ülevaatusele. Enne ülevaatust tankisin Statoilis ja sõitsin otseülevaatuspunkti. kõik ikka korras.
Ülevaatuspunktis suretasin auto välja. Ülevaataja istus sisse, käivitas, pööras rattad vasakule ja auto suri välja. Uuesti käivitades jäi käima aint kui gaasi andsid, kohe kui lahti lasid suri ära. Johhaidii, murphy seadus - üks asi peab autol alati pekkis olema, teed korda siis löheb midagi muud.
põlema jäi ka check engine. Tegin check engine reseti ehk tõmbasin 17 kaitsme veidiks välja. See aitas ja jäi käima.
Siiski pärast sõites oli tunda, et 55-60 vahel oli gaasipedaal kuidagi harjumatult raske. Kohalt minnes oli normaalne, ei julgenud väga talda anda.
foori taga märkasin, et sid2 kliima teade AUTO kustus lambist ära ja ükskõik mida tegid, tagai ta ei tuld
Ma ei tea kas see on kõik seotud aga on kellelgil ideid, et mis värk on? Tankisin mingit saasta või?
tundub, et jõulukinkide asemel tuleb jälle autot remontida...
edit: unustasin lisada et kui nüüd käivitada tõusevad pöörded korra 2000ni ja langevad normi jamasin jääb käima.
Time for service'ga siin midagi pistmist ei ole. Aga tundub, et sul on auto limp-home režiimis.
Üks näide kuidas seda maha saada http://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp20mk
Aga see, et ta on limp home režiimis on mingi põhjusega, ehk lihtsalt "resettides" nagu video õpetusel ei ole vast jumet, kuna läheb ta sinna mingi veatõttu tagasi.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Tänud. see oligi.
Kuna ikkagi närib hinge see jama ja ei taha teele jääda kuskil siis kuhu Tallinnas peale viit õhtul saaks minna, et asjatundja vaataks mis värk olla võib? Töö lihtsaöt ei võimalda varem kui just keegi ära ei sure ja Audaceris suve algul vist öeldi et pool kuus tulla on juba hilja...
lugesin saabcentralist et seesammune throttle body võib ka väsind olla. tõde?
Kuna ikkagi närib hinge see jama ja ei taha teele jääda kuskil siis kuhu Tallinnas peale viit õhtul saaks minna, et asjatundja vaataks mis värk olla võib? Töö lihtsaöt ei võimalda varem kui just keegi ära ei sure ja Audaceris suve algul vist öeldi et pool kuus tulla on juba hilja...
lugesin saabcentralist et seesammune throttle body võib ka väsind olla. tõde?
Kuna ilmselt seisab ees ka küünalde vahetus siis küsiks, et kas need siin:
http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/120576/11342
on õiged ja võib vabalt osta? NGK on tootja ja alvadi tabeli järgi sobib aga igaksjuhuks küsin üle. Kirjas seal nii:
Alates ajast: 09.1997
Mudeli üksisasjad: 9-5
Mudel: 9-5
Mootori võimsus: 125
Mootori maht: 2.3
Tootja: NGK
Silindrite kogus: 4
Süüteküünla elektroodi vahe: 1,1
Osa nimetus: NGK süüteküünal
NGK - tootesari: V Line
Müügi hulk: 4 tk.
Mootori tüüp: B235E
http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/120576/11342
on õiged ja võib vabalt osta? NGK on tootja ja alvadi tabeli järgi sobib aga igaksjuhuks küsin üle. Kirjas seal nii:
Alates ajast: 09.1997
Mudeli üksisasjad: 9-5
Mudel: 9-5
Mootori võimsus: 125
Mootori maht: 2.3
Tootja: NGK
Silindrite kogus: 4
Süüteküünla elektroodi vahe: 1,1
Osa nimetus: NGK süüteküünal
NGK - tootesari: V Line
Müügi hulk: 4 tk.
Mootori tüüp: B235E
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sealt "Originaalkoodid" lehelt saab teada, et on tegu BCPR6E11 küünlaga, mis võiks olla kõlbulik.
Huvitav, miks on vaja asi inimestele nii keeruliseks teha ja see number kuhugi kaugustesse peita.
Küünlad võiks ju vahetada ka hoolduse käigus, arvestades, et need maksavad täiesti olematut hinda. Mis neist eraldi ikka vahetada.
Huvitav, miks on vaja asi inimestele nii keeruliseks teha ja see number kuhugi kaugustesse peita.
Küünlad võiks ju vahetada ka hoolduse käigus, arvestades, et need maksavad täiesti olematut hinda. Mis neist eraldi ikka vahetada.
Seda oligi tarvis teada. Aitäh.
Hetkel pole limpi veel visanud enam, vaatab mis saab. Kui mingit kriitilist viga ei ilmne on suurem hooldus plaanis natuke hiljem, uue aastanumbri sees ja seda kindlasti ise ei tee vaid tuleb tohtri manu minna.
Hetkel pole limpi veel visanud enam, vaatab mis saab. Kui mingit kriitilist viga ei ilmne on suurem hooldus plaanis natuke hiljem, uue aastanumbri sees ja seda kindlasti ise ei tee vaid tuleb tohtri manu minna.
Tähendab, limpi eemaldasin ise nagu siin eelnevalt jagatud youtube lingil näha, ega ta kadunudki ise. Hetkel pole tagasi ilmunud. Las hetkel jääb, ma pöördun nagunii selle murega ikka töökotta, niisama ei jäta.
Hektel huvitab mind pigem see, et kas see, et peale pesulat ei taha korralikult käivituda ja siis ikkagi käivutub, võib olla seotud surema hakkava süütekassetiga ja oskab keegi viidata kuidas seda asjandust ise kontrollida (kus ta asub)?
Hektel huvitab mind pigem see, et kas see, et peale pesulat ei taha korralikult käivituda ja siis ikkagi käivutub, võib olla seotud surema hakkava süütekassetiga ja oskab keegi viidata kuidas seda asjandust ise kontrollida (kus ta asub)?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sul survepesuriga just kapoti all ei möllata pidevalt, siis ma ei näe eriti varianti, miks see auto ei peaks käivituma peale pesu. Või siis on kusagil mingid väga ära ussitanud maandused näiteks, aga need ilmselt peaks kogu aeg probleeme tekitama.
Süütekassetti (see must piklik asi mootori peal) ei kontrolli sa millegagi, selline ühes tükis asi. Enamjaolt see kas töötab, või ei tööta. Vahel harva annab märku, kui surema hakkab, mootor hakkab puterdama jms. Kui prooviks mõne teise saad, võid testida kas läheb paremaks või ei.
Süütekassetti (see must piklik asi mootori peal) ei kontrolli sa millegagi, selline ühes tükis asi. Enamjaolt see kas töötab, või ei tööta. Vahel harva annab märku, kui surema hakkab, mootor hakkab puterdama jms. Kui prooviks mõne teise saad, võid testida kas läheb paremaks või ei.
Okei. Puterdamist ei ole rohkem olnud kui see üks pesulakord. Käima läheb korralikult. Kõiki vedelike kontrollin igaksjuhuks regulaarselt - sai ka masin summutiparanduseks üles tõstetud ning lekkeid ei ole. Visati pilk ka kapoti alla tookord ja rihm on korralikus seisukorras (eelmise omaniku poolt vahetatud ca aasta tagasi, aastane läbisõit 10000tki pole (hetkel õlivahetusest 5-6 sõidetud (täpselt ei tea kuna odo vahepeal ei töötanud).
Ohjah, pirtsakas teine :)
edit: cel hakkas jälle põlema. kusjuures märkasin, et just manööverdamise ajal hakkas puterdama kui cel põles ja just jälle olid rattad välja keeratud. Roolivõim võib limpi lükata masina?
ega jah, kohekiirelt siis kuskile minek.
Ohjah, pirtsakas teine :)
edit: cel hakkas jälle põlema. kusjuures märkasin, et just manööverdamise ajal hakkas puterdama kui cel põles ja just jälle olid rattad välja keeratud. Roolivõim võib limpi lükata masina?
ega jah, kohekiirelt siis kuskile minek.
eee...
asjast ei saandki midagi kuna kaitsme kaudu sai reset tehtud ja tech ei öeld enam midagi. sellest saati pole celi näind.
täna lõi särama jälle ja kusjuures seda PEALE tankimist täpselt nagu eelmine kord. kokkusattumus või....?
häid jõule no :D
asjast ei saandki midagi kuna kaitsme kaudu sai reset tehtud ja tech ei öeld enam midagi. sellest saati pole celi näind.
täna lõi särama jälle ja kusjuures seda PEALE tankimist täpselt nagu eelmine kord. kokkusattumus või....?
häid jõule no :D