Küsimus
Kliimakompressori eest jookseb üks alumiiniumist kliima toru mööda, mis on mingil põhjusel aegajalt kokkupuutes kompressori rihmarattaga. Kas mul on midagi valesti paigutatud või miks need kaks nii lähestikku on (vahe vaevalt 1cm)?
Ma juba korra olen pidanud seda toru vahetama ja vanal oli täpselt sama jama... lihvis augu sisse..
[img=700x700]http://www.upload.ee/image/4717324/IMG_1712.jpg[/img]
Saab 9-5 Aero Estate Hirsch, 2002, aasakyla
Ühte-teist vahepeal toimunud.
Paar nädalat tagasi keris ette LS 230000 ning auto sai uue täissüntõli ja filtri.
Lisaks on autol all uued suverehvid, uued stabika vardad ja rooliotsad, mõlemad TRW.
Saab sai ka uued lambid, xenonid, udukad ja pargid. Osram Cool Blue'is olen natuke pettunud, eeldasin vähe valgemat valgust, aga need ikka täitsa kollased :(
[img=800x600]https://www.upload.ee/image/4747325/IMG_1663.JPG[/img]
Aaa ja need pidurid... Küll vilistavad JÄLLE :gun: Peab ikka mingi aeg ägedamad klotsid vaatama, kas TRW või Ferodo, ei tea kumba eelistada?
Hetkel võtsin klotsid maha, lihvisin servad, määrisin ja ladusin kokku tagasi, hetkel vaiksed..
Enne ülevaatusele minemist, hakkas Saab mootoritulukest vilgutama ja koodiks P0134, ehk lambda anduriga probleemid. Enne uue lambda tellimist, katsetasin üle tinutada J19 ühenduse ECU pistikus ja voilaaa, asi korras :)
[img=800x600]https://www.upload.ee/image/4747330/IMG_1743.JPG[/img]
Ülevaatus on ka puhtalt läbitud.
Paar nädalat tagasi keris ette LS 230000 ning auto sai uue täissüntõli ja filtri.
Lisaks on autol all uued suverehvid, uued stabika vardad ja rooliotsad, mõlemad TRW.
Saab sai ka uued lambid, xenonid, udukad ja pargid. Osram Cool Blue'is olen natuke pettunud, eeldasin vähe valgemat valgust, aga need ikka täitsa kollased :(
[img=800x600]https://www.upload.ee/image/4747325/IMG_1663.JPG[/img]
Aaa ja need pidurid... Küll vilistavad JÄLLE :gun: Peab ikka mingi aeg ägedamad klotsid vaatama, kas TRW või Ferodo, ei tea kumba eelistada?
Hetkel võtsin klotsid maha, lihvisin servad, määrisin ja ladusin kokku tagasi, hetkel vaiksed..
Enne ülevaatusele minemist, hakkas Saab mootoritulukest vilgutama ja koodiks P0134, ehk lambda anduriga probleemid. Enne uue lambda tellimist, katsetasin üle tinutada J19 ühenduse ECU pistikus ja voilaaa, asi korras :)
[img=800x600]https://www.upload.ee/image/4747330/IMG_1743.JPG[/img]
Ülevaatus on ka puhtalt läbitud.
Küsimus
Kliimakompressori eest jookseb üks alumiiniumist kliima toru mööda, mis on mingil põhjusel aegajalt kokkupuutes kompressori rihmarattaga. Kas mul on midagi valesti paigutatud või miks need kaks nii lähestikku on (vahe vaevalt 1cm)?
Ma juba korra olen pidanud seda toru vahetama ja vanal oli täpselt sama jama... lihvis augu sisse.
Krt isegi olen oma autol seda toru paar-kolm korda lasknud vahetada. Insener-tehniline vääratus ehk?! :wtf:
Küsimus
Kliimakompressori eest jookseb üks alumiiniumist kliima toru mööda, mis on mingil põhjusel aegajalt kokkupuutes kompressori rihmarattaga. Kas mul on midagi valesti paigutatud või miks need kaks nii lähestikku on (vahe vaevalt 1cm)?
Ma juba korra olen pidanud seda toru vahetama ja vanal oli täpselt sama jama... lihvis augu sisse.
Krt isegi olen oma autol seda toru paar-kolm korda lasknud vahetada. Insener-tehniline vääratus ehk?! :wtf:
Ma ka ikka aegajalt põikan hirmuga kapoti alla ja vaatan, mis seisus ta seal on... Võtan asja nv ette ja üritan sinna midagi aretada, kas midagi kaitseks panna vms..
Tegin nädalavahetusel kliimatorule lihtsa improvementi- panin pisikese torukinnituse toru ja kompressori vahele, mis takistab torul minna vastu kompressori rihmaratast.
[img=600x400]http://www.upload.ee/image/4756967/FullSizeRender.jpg[/img]
[img=600x400]http://www.upload.ee/image/4756967/FullSizeRender.jpg[/img]