Saab 9-5 Aero, MY03, Nublik

Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 196
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#101

T Juul 12, 2016 9:13

Mul olid PFR6H peal jah, päris värsked ka veel. Proovisin ka BCPR7ES küünlaid vahepeal, sätitud kuhugi 0,95-1 mm peale, nendega ei tulnud nagu mingit erinevust lagedale.

Seda vendi asja võiks ju huvi pärast proovida. Vaadata, kas toob mingi erinevuse. Võiks ju ka üritada originaal coolerit teiste ette tõsta? Ei tea, kas keegi on sellist katsetust teinud?
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1034
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#102

P Dets 11, 2016 18:07

Nublik, kas sa mäletad millise jäikusega vedru on sinu auto wastegate's ?
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 196
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#103

T Jaan 03, 2017 10:44

See küsimus tuli küll ammu, aga kui aus olla, siis ma ei mäleta. Forge'i kollane või roheline. Pigem vast roheline.

http://www.forgemotorsport.co.uk/Spring_Tuning_Kit_for_Turbo_Actuators--product--132.html
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 196
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#104

R Apr 14, 2017 12:19

Teen vahepeal väikse sissekande.

Saab on kenasti terve talve üle elanud. Midagi suurt vahepeal juhtunud ega teinud pole. Tagasild hakkas vahepeal kääksuma, kuna niidirullid olid veel tihedad ja lõtkuvabad, sai lihtsalt veidikene määret käitsekummide alla süstitud ja vaikne ta oligi. Pärast viimast postitust auto teemal on vist olukord suht selline olnud, et kalla ainult paaki (ikka 98) ja anna piitsa.
Nipet näpet oleks muidugi teha, aga need asjad sõitmist ei sega. Kõrvalistuja uksele tuleb kahe käega kallale minna kui tahad sisse pääseda, käib teine vääga raskelt. Juhi ukse sees on akna süsteemis mingi kala, kipub teine liigutamisel viltu jooksma. Kunagi käsile võtma need asjad.

Talverehvist loobusin juba märtsi esimesel nädalal, kuna sai üks neljaveoline masin perekonda juurde toodud. Tollel oli lamell all ja kui ilm kole, sai sellega toimetatud. Nüüd peab Saab enda kõrval ühte Volvot taluma. Saab on hetkel selline tööauto moodi masin, kuna nädalas paar-kolm korda saab kaheksast-viieni töö kõrvalt natukene muud ametit peetud, siis viimane on hea säästlik (Volvo kõrval) ja kiire masin, millega päeva lõpus 45+45 km läbi jooksutada.

Kuradi lõbus on ikka kuiva asfalti ja suverehvidega Saabiga ringi liigelda. 235/45 Dunlopi SP Sport Maxx hoiab esiratast tee küljes päris eeskujulikult.
Üks asi on küll selgeks saanud Volvost Saabi istudes - kui jõuliselt tegelikult vääne üritab Saabi esirattaid igasse võimalikku suunda juhtida. Kahe käega tuleb sangast ikka kinni hoida + see laiem rehv ilmselt otsib ise ka teed suht palju.

Mingi aeg sai tegelikult esimesed kondid ja kastiõli ära vahetatud.

Päikest
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 196
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#105

E Okt 30, 2017 12:03

Tundub, et on piisavalt palju aega mööda läinud, et väike sissekanne teha.

Masin on terve selle aja, igati eeskujulikult toimetanud. Vahepeal sai vahetatud õli ja filtri värki, ning sai külge pandud teine karteri põhi, sest see teadupärast lekkis ühes nurgast. Nüüd on parem. Muidugi oleks võinud õlipunnile panna värske vaskseibi, sest see nüüd tibakene lekib. Ee...kõrvalistuja uks käib ka nüüd viisakalt ja....tuleb tõdeda, et rohkem polegi midagi vahepeal teinud, sest pole lihtsalt vajadust olnud. Täpselt nii hea auto ongi!

Järgmiseks suveks küsib kindlasti vähemalt ühte paari rehve. Küünlad tahaks varsti värskemad panna, need on olemas ka juba kuskil riiulis.
Septembris sai kenasti läbitud korraline ülevaatus. Muud ennetavat ei teinud kui võtsin tühja summuti toru alt ära ja panin ettenähtud kat'iga variandi asemele.

Nii palju, et paar nädalat tagasi tekkis miski võõras heli esimese parem ratta juurde, rooli pööramisel nagu kummipuksi või -katte kääks. Ei ole veel täpselt jõudnud süveneda. Klobinat, ega muud sarnast pole.
Kast ka ulub teatud kiirustel, aga see on juba piisavalt vana teema.

Kokkuvõtteks Saab endisel kenasti rahul olla! Pootsmannile suur tänu viisaka isendi eest!
Vasta