Saab 9-5 Aero, MY03, Nublik

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1772
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#51

R Aug 29, 2014 20:35

heheh, näita kui nobe siis on.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1086
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#52

N Sept 18, 2014 19:46

heheh, näita kui nobe siis on.


youtu.be/YBHA_y0UV4E

Ja logiraamatu viimane sissekanne.

- vahetatud parempoolne rooliots
- läbitud ülevaatus

Kasutaja Nublik on auto uueks omanikuks.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#53

T Sept 23, 2014 22:01

Esimesed 500 ja pudinaid peale km läbitud. On ikka uuema auto tunne küll. Sõidurõõmu kui palju!
Ainuke asi, mis rahutuks teeb, on teatud kiirustel undav kast. Aga olen ikkagi rahul. Polegi varem puhtatõulise Aero rooli keeranud.

Tore!
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1086
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#54

N Okt 02, 2014 9:49

Ma oleks nõus kinni maksma düno tõmbe kui taastad ostu eelse seisukorra ja mõõdaks algse tulemuse ära :cool:

Nublik

Pilt

Max kW = 173,85x1,15=199,93kW
Max N-M = 347,38x1,15=399,49NM

Pilt

YouTube: http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aVhFMGFhU0JuRE0/edit?usp=sharing
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#55

N Okt 02, 2014 10:30

Hetkel see väga raske ei ole, ainult aju ringi tõstmise vaev. Midagi muud ju tehtud pole. Küll aga tahtsin ma rauda natukene muudatust sisse viia sellel nädalavahetusel. Oleks tegelikult huvitav isegi teada..


Ma oleks nõus kinni maksma düno tõmbe kui taastad ostu eelse seisukorra ja mõõdaks algse tulemuse ära :cool:

Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#56

E Okt 06, 2014 20:33

Hetkel liikleb kenasti. Sai vahepeal natukene hooldatud - Maf ja Throttle Body puhtaks, numbrituled taas ellu äratatud (juhe oli luugi kõri sees katkenud).

Paar asja ka, millele tuleb järgmise õlivahetuse aeg tähelepanu pöörata: turbo juures mõned vaskseibid välja vahetada, õlitorud natukene leemendavad siit-sealt ja ka karteri põhja üks nurk on õline, võib-olla oleks idee maha võtta, pilk peale visata, vajadusel puhastada ja siis tagasi külge.

Sai vanem 9-5 Tartusse toimetatud. Mõned klõpsud teel sinna.
251774=22787-DSC_0445.JPG
251774=22787-DSC_0445.JPG (510.34 KiB) Vaadatud 617 korda
251774=22785-DSC_0409.JPG
251774=22785-DSC_0409.JPG (441.16 KiB) Vaadatud 617 korda
251774=22783-DSC_0396.JPG
251774=22783-DSC_0396.JPG (427.83 KiB) Vaadatud 617 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#57

T Apr 07, 2015 10:49

Peaks vahepeal miskit teadet siia lisama..

Auto toimetab endiselt kenasti. Tee peale pole jätnud ja suuri probleeme pole tekkinud. Üks vaakum hüppas lahti, aga see oli rohkem oma viga.
Vahepeal sai maha võetud ja uuesti külge pandud karteri põhi, pilt seest oli viiskas ja puhas, natukene puru põhjas oli..



EVAP sai värksed metallist klapid ja uue vooliku.
Paar nädalat tagasi said all suverattad, 17" on ikka palju kobedam.



Ees tahavad vahetust kondid ja ka klotsid on juba suht piiri peal. Tuleks ka tagasillaga äkitsi stendist läbi käia.
Kuna olen võidelnud natukene madala mAir'iga, sai käidud vaakumi/turbosüsteemi õhupidavust kontrollimas. Süsteem kenasti tihe. Vast on lihtsalt mootori eripära ja Sebastian arvas, et see paar grammi ei ole midagi hullu.
Endisel on plaanis alla panna 3" downpipe, ilma katalüsaatorita. Mõtted on ka pikka aega tiirelnud FMIC ümber.. Eks aeg näitab.

Endiselt väga rahul autoga!

Suurem toru alla saab, siis võiks uuesti dünosse piiluda..

Paar päris klõpsu ka:
261120=25545-DSC_0327.JPG
261120=25545-DSC_0327.JPG (280.13 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25547-DSC_0524---Copy.JPG
261120=25547-DSC_0524---Copy.JPG (237.98 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25549-DSC_0321.JPG
261120=25549-DSC_0321.JPG (261.1 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25551-photo-1.JPG
261120=25551-photo-1.JPG (397.87 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25553-photo-2.JPG
261120=25553-photo-2.JPG (335.32 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25555-photo-1.JPG
261120=25555-photo-1.JPG (246.54 KiB) Vaadatud 617 korda
261120=25557-photo-2.JPG
261120=25557-photo-2.JPG (247.05 KiB) Vaadatud 617 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1086
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#58

K Sept 23, 2015 15:40

Koristasin kappi ja leidsin. Aasta ja 5 päeva, pisut kripeldab...:drink:



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#59

N Okt 29, 2015 10:25

Koristasin kappi ja leidsin. Aasta ja 5 päeva, pisut kripeldab...:drink:



Mul kripeldaks ka, kuradi mõnus liikur on..

Oota, kuni ma talvekad alla panen, siis on see masin selline nagu su selle teema esimesel pildil.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#60

E Nov 09, 2015 12:26

Teeks juttu natukene

Auto toimetab väga kenasti. Eriti pärast seda kui sai lahti väiksemast vaevast, mis mootorit kimbutas. Nimelt puges surve jahutusvedeliku süsteemi. Väga kuumades linnaoludes lõi suvel isegi ühe voolikujupi kaks korda lõhki.



Kohalikus remonditöökojas läbiviidud uuringus tuli välja, et heitgaasid kogunevad paisupaaki. Pärast seda oli teema selge. Probleem sai lahenuduse Anti juures. Kaas korjati maha, lihviti, uued tihendid, paar andurit, õli ja muid pudinad ning korras ta oligi. Tööga väga rahul! Tallinnast kaugema kandi kliendile anti isegi võimalus auto pärast tööpäeva lõppu õuele toimetada. Ja ei olnud ka hullu kui pudinaid pärast tööaega autole järgi tulin.

Öeldi, et ülejäänud mootori sisu on kenasti korras ja midagi rohkem vahetada pole vaja. Tundub, et võib talvele rahuliku südamega vastu minna.

Mingi hetk sai ka värske klaas ette liimitud, suvine päike tegi juba elu üsna raskeks. Põhimõtteliselt oli terve klaas täkkeid täis.

Kui valget aega järjest vähemaks hakkas jääma, sai panustatud värsketesse Xenonitesse. Külge sai pandud Philipsi marki valgusallikad, nii valget pilti pole ma esiklaasist ammu näinud. Vanad pirnid olid seest juba päris valkjas-hallid, pole mingi ime, et need enam suurt midagi ei valgustanud.

Nagu ka Pootsman mainis, siis sai mingi aeg tagasi aasta kenasti täis. Uus kindlustus tehtud ja ka ülevaatusel käidud. Viimane sai läbitud puhaste paberitega. Öeldi, et pidurid on kuidagi eriti head.. Mingi aeg sai külge kruvitud väheke uhkemad klotsid, ju siis sellest?
Pärast ülevaatust taas 3" toru alla ja muretud kilomeetrid jätkusid.

Nagu ka siin foorumi Kokkutulekute alt võib lugeda, sai mingi aeg tagasi käidud rullidel. Üllatus oli suur!

Max kW = 207,75x1,1?=230kW, max NM= 435,46x1,1?=480NM



vvs-i pilt.

Pärast aasta möödumist, tulemus missugune! Sellist pilti ma muidugi ei oodanud. Pärast remonti oli teine tunne sõita küll ja esimese paari käiguga oli pidamist vääga raske leida. Ilmad on muidugi külmemad ka ja ega rehvidki pole enam esimese nooruses. Ja sellele kõigele on nüüd selgitus olemas.
Tõmbe ajal oli masinal peal - 3" väljalase kuni viimase pütini, Forge wastegate, Maptun bypass, JR sinine filter, originaal snorkli asemel miskit ise väänatud ventilatsiooni toru, paagis oli Neste 98 ja Liqui Moly oktaaniarvu tõstja. Ning muidugi ka CR soft.
Kuna tulemus pani muretsema nii mind kui kodanik Pootsmanni, siis tuleks ilmselt segu rikkamaks saada ja seetõttu läks ka täna tellimusse Boschi 3,5 FPR (kütuserõhu regulaator). Sel nädalal plaanis viimane peale panna koos asjakohase softiga. Võib-olla võiks talveks ka natukene vurtsu maha keerata.

Sõidurõõmu jagub. Toimetab vingelt. Ikka rahul.
270791=28359-DSC08800.jpg
270791=28359-DSC08800.jpg (141.34 KiB) Vaadatud 617 korda
270791=28357-IMG_2580.JPG
270791=28357-IMG_2580.JPG (358.57 KiB) Vaadatud 617 korda
Viimati muutis Nublik, T Nov 12, 2019 14:52, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 67
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto:

#61

T Nov 10, 2015 12:24

Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3079
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#62

T Nov 10, 2015 12:35

Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.


Mul postasti laekub Aero pakkumisi üsna tihti. Saada PS mulle milline see Aero olema peab:)
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#63

K Nov 11, 2015 21:43

Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.


Pootsmanni oma on ju kenake küll! Seal on algus suuremate numbrite suunas tehtud ka juba.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#64

K Nov 11, 2015 21:48

Kohal!

Homme, ülehomme läheb külge.
270944=28437-DSC_0437.JPG
270944=28437-DSC_0437.JPG (169.97 KiB) Vaadatud 617 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Renee_
Postitusi: 67
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto:

#65

N Nov 12, 2015 9:51

Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.


Pootsmanni oma on ju kenake küll! Seal on algus suuremate numbrite suunas tehtud ka juba.


Mul vagunitega oma teema :D
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#66

L Nov 14, 2015 17:50

Niisiis. 3,5 FPR läks külge ja keerasin Forge'i pealt ringikese vurtsu maha ka. Sai paar lühemat otsa tehtud ja hetkel kõik näitajad korras. Aga kindlasti on vaja pikemalt ringi vurada, et auto jõuaks adapteeruda vastavalt uuele olukorrale.

Vahepeal tekkis ka väike kala ABSiga, hakkas teine naljakate kohtade peal rakenduma. Viga pildil...

..ja jõulud armatuuris.

Nüüdseks asi korras.
271036=28456-photo.JPG
271036=28456-photo.JPG (94.36 KiB) Vaadatud 616 korda
271036=28454-DSC_0441.JPG
271036=28454-DSC_0441.JPG (115.83 KiB) Vaadatud 616 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:17, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1086
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#67

L Nov 14, 2015 19:55

Said sa jälgida, kas Mreq/mair käib ikka sama kõrgele ka pisut rikkama seguga?
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#68

L Nov 14, 2015 21:56

Said sa jälgida, kas Mreq/mair käib ikka sama kõrgele ka pisut rikkama seguga?


Tegin pärast paigaldust ühe lühikese maantee otsa küll ja lasin kolmandaga väheke vabamalt minna, mAir jooksis kenasti 1380 ja hoidis seda piiri ka. Tundub, et ei tõmmanud alla. Kärutasin linna vahel ka väheke ringi ja aMul näitas lõpuks +138. Knocke kogu selle ettevõtmise aeg ei tulnud ühtegi.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#69

T Dets 01, 2015 13:49

Nädalavahetusel sai lõpuks talverattad alla kruvitud. Tavapärase 16" asemel läksid talveks see kord 17" veljed. Käisin enne kergelt üle ka, värkse värv ja lakk selga, ei hakanud asja keeruliseks ajama.

Mõned pildid ka. Ilm kenamaks läheb, siis saab paar viisakamat klõpsu teha.

Mustriks läks peale värske Hankooki Winter i'Pike RS naastud. Võiks ju hea olla küll.
Nüüd tuleb siis harjuda klõbina ja muutunud sõiduomadustega.
271863=28617-IMG_3561.JPG
271863=28617-IMG_3561.JPG (224.96 KiB) Vaadatud 616 korda
271863=28619-IMG_3568.JPG
271863=28619-IMG_3568.JPG (199 KiB) Vaadatud 616 korda
271863=28621-IMG_3573.JPG
271863=28621-IMG_3573.JPG (122.34 KiB) Vaadatud 616 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
moltobueno
Postitusi: 59
Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
Asukoht:
Auto:

#70

T Dets 01, 2015 14:23

Mis imepirnid sul udukates, et valges kollane valgus ja pimedas valge valgus?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#71

T Dets 01, 2015 14:35

Säri ajast äkki? Pimedas tehtud pilt kogub kauem valgust ja juba heledamad asjad on veeeeeeelgi heledama. Võin muidugi kanti panna.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#72

T Dets 01, 2015 14:37

Mis imepirnid sul udukates, et valges kollane valgus ja pimedas valge valgus?


Ma ei usu, et need imepirnid on, aga kui ma nüüd õigeti mäletan, siis sai viimati Philipsi WhiteVision sinna topitud.

S9K võib ka muidugi täiesti õigus olla.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#73

K Jaan 20, 2016 15:11

Käreda pakasega külmusid klaasipesuri nibud kinni, ilmselt oli vedeliku segu natukene lahja. Muidu toimetab kobedasti, uute Hankooki rehvidega võib ka täitsa rahul olla.

Talvine.
274216=29167-IMG_0342.JPG
274216=29167-IMG_0342.JPG (283.25 KiB) Vaadatud 616 korda
274216=29165-IMG_0313.JPG
274216=29165-IMG_0313.JPG (300.21 KiB) Vaadatud 616 korda
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:19, muudetud 1 kord kokku.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#74

K Jaan 20, 2016 15:17

Mis Hankook sul on? Mul on pirukal uued Hankookid ja absoluutselt ei pea. Süüdistan pigem auto kergust siin. Tühi plekk kuut väikse mootoriga ei suuda rehvi korralikult vastu maad suruda.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 206
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#75

K Jaan 20, 2016 15:28

Mis Hankook sul on? Mul on pirukal uued Hankookid ja absoluutselt ei pea. Süüdistan pigem auto kergust siin. Tühi plekk kuut väikse mootoriga ei suuda rehvi korralikult vastu maad suruda.




Hankooki Winter i'Pike RSi naastud. Siiamaani pole pabistama panevat olukorda kuskil tekkinud, kannatab tavapärases stiilis sõita nii lahtises kui ka kinnisõidetud lumes. Muidugi nullist startimine on omaette teema.
Vasta