Saab 9-5 1.9 TiD, 2006, Tormipoeg
-
- Postitusi: 135
- Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw
Tere, tere Saabipere!
Otsustasin oma saabi siia nähtavale tuua. Mõni nädal tagsi soetasin omale 2006 aasta 9-5e. Tegelikult on see minu teine Saab, kuid esimene oli vaid mõni kuu ja sellest ei hakanud pasundama (1995a. 900 2.0)
Minu nn Saabi haigus sai alguse juba aastal 2008, kui siinse foorumi üks aktiivsemaid, kasutaja Kasparius, müüs mu heale sõbrale oma tumesinise 9-3e, 2.0 turbo, hirmsa minekuga masin oli. Selle masinaga sõitmine oli klass omaette. Sõber müüs ta edasi Soome, kus ta üpris katki sõideti ja aastakese seisis ning tänaseks päevaks peaks masin olema uuesti eestis, mitte küll enam nii hea, kuid liigub endiselt.
Aga nüüd minu autost. Kuna läbin üüratuid kilomeetreid (ca. 1000 km nädalas), tuli valida diisel, ning sõelale jäi antud masin. Hind oli tal ostuhetkel üks turu paremaid, kuid seal olid ka omad põhjused. Sellised nipet, näpet vead, millega endine omanik ei osanud midagi peale hakata.
Auto on toodud 2010 Hollandist ning originaal läbisõit hetkeks 193000. VINi järgi on tegemist Skandinaavia paketiga, peaks nagu sobima siia maale.
Kapoti all tegutseb 1.9 diisel ja käike vahetab automaat. Olemas on istmesoojendused, xenonid, kokkuklapitavad peeglid, orig. Navi, cd box, orig. 17" valud, tagumised andurid ja veel mõningad lisad. Salong puhas ja terve ning väliselt esineb ka vaid mõni kriim.
Tänaseks olen läbinud juba 3000 km ning vahetanud õlid ja filtrid (castrol).
Probleemi valmistavad hetkel xenonid, millidel on kõrguseregulaatoriga probleemid ning üks tagumine andur paistab sammuti läbi olema.
Navi peaksin järgmine nädal tööle saama, üks kamraad lubas plaadi tuua, millel ida-euroopa peal.
Elutempo on kiire, seega hetkel pildid vaid pimeduses. Eks varsti teen ka valges.
Otsustasin oma saabi siia nähtavale tuua. Mõni nädal tagsi soetasin omale 2006 aasta 9-5e. Tegelikult on see minu teine Saab, kuid esimene oli vaid mõni kuu ja sellest ei hakanud pasundama (1995a. 900 2.0)
Minu nn Saabi haigus sai alguse juba aastal 2008, kui siinse foorumi üks aktiivsemaid, kasutaja Kasparius, müüs mu heale sõbrale oma tumesinise 9-3e, 2.0 turbo, hirmsa minekuga masin oli. Selle masinaga sõitmine oli klass omaette. Sõber müüs ta edasi Soome, kus ta üpris katki sõideti ja aastakese seisis ning tänaseks päevaks peaks masin olema uuesti eestis, mitte küll enam nii hea, kuid liigub endiselt.
Aga nüüd minu autost. Kuna läbin üüratuid kilomeetreid (ca. 1000 km nädalas), tuli valida diisel, ning sõelale jäi antud masin. Hind oli tal ostuhetkel üks turu paremaid, kuid seal olid ka omad põhjused. Sellised nipet, näpet vead, millega endine omanik ei osanud midagi peale hakata.
Auto on toodud 2010 Hollandist ning originaal läbisõit hetkeks 193000. VINi järgi on tegemist Skandinaavia paketiga, peaks nagu sobima siia maale.
Kapoti all tegutseb 1.9 diisel ja käike vahetab automaat. Olemas on istmesoojendused, xenonid, kokkuklapitavad peeglid, orig. Navi, cd box, orig. 17" valud, tagumised andurid ja veel mõningad lisad. Salong puhas ja terve ning väliselt esineb ka vaid mõni kriim.
Tänaseks olen läbinud juba 3000 km ning vahetanud õlid ja filtrid (castrol).
Probleemi valmistavad hetkel xenonid, millidel on kõrguseregulaatoriga probleemid ning üks tagumine andur paistab sammuti läbi olema.
Navi peaksin järgmine nädal tööle saama, üks kamraad lubas plaadi tuua, millel ida-euroopa peal.
Elutempo on kiire, seega hetkel pildid vaid pimeduses. Eks varsti teen ka valges.
jaa, sedaan on ikka ilusam, kui universaal.
aga jumalapärast, miks sa küll seda autot 15" velgedega vägistad :freak:
Ostnud mõned 16" Saabi kasutatud valukad ja autoks oleks ka talvel mycket bra
Loodetavasti ei kummita su auto südant need tavalised 1,9 hädad ja saad vurada palju muretuid kilomeeterid
aga jumalapärast, miks sa küll seda autot 15" velgedega vägistad :freak:
Ostnud mõned 16" Saabi kasutatud valukad ja autoks oleks ka talvel mycket bra
Loodetavasti ei kummita su auto südant need tavalised 1,9 hädad ja saad vurada palju muretuid kilomeeterid
-
- Postitusi: 135
- Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw
Ega ma isegi ei taha nende 15' ratastega vurada, kuid eks ma miskit ette võtan, tasa ja targu. Tegelikult on plaan nende samade aero velgede peale lamellid panna ja suveks teised veljed suvekatega.
Mis selle 1,9 mootori tüüpmured on?
Ja ma ei ütleks et mul auto tagumik ebaõnnestunud oleks, täitsa vinks-vonks.
Mis selle 1,9 mootori tüüpmured on?
Ja ma ei ütleks et mul auto tagumik ebaõnnestunud oleks, täitsa vinks-vonks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nii palju, kui ma aru olen saanud, löövad need "tüüpvead" välja ökotamise ja linnas nökerdamisega. Kui sõita normaalselt (kasutad gaasipedaali nii nagu ette nähtud..;) ), ei tahma kinni sisselaset ja EGR-i jms. Kui sa tõesti kuu ajaga ca 5k km sõidad, siis ilmselt suudab see mootor end ka puhtana hoida.
Mis selle 1,9 mootori tüüpmured on?
1) http://www.swirlrepair.com/
2) hooratas (kahemassiline) - kipub teine minetama oma funktsionaalsuse
3) tahmafilter - see lase Tech2ga üle vaadata. Ma ka ei tõgista autoga linnas, kuid mu auto suutis see ikkagi umbe minna (ja samas ei saa kindel olla, et ostes oli see juba suht täis).
Muud nagu ei olegi.
-
- Postitusi: 135
- Liitunud: E Okt 28, 2013 14:05
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Vector, 2007, 1,9 TiD 129 Kw
Arvan, et ökotamise tagajärjel kinnitahmava filtri pärast ma kartma ei pea, ei ole just väga ökosõidu armastaja.
Kus oleks kõige mõistlikum auto lasta Tech2ga üle vaadata?
Ma käisin ostes Saabianti juures hoolet tegemas ja nad panid autole kaabli taha, kuid ütlesid, et kõik on OK.
Kunagi ammu sain kolleegide käest ühe võtmehoidja, mida on Saabi võtme taga kõige õigem kanda :)
Kus oleks kõige mõistlikum auto lasta Tech2ga üle vaadata?
Ma käisin ostes Saabianti juures hoolet tegemas ja nad panid autole kaabli taha, kuid ütlesid, et kõik on OK.
Kunagi ammu sain kolleegide käest ühe võtmehoidja, mida on Saabi võtme taga kõige õigem kanda :)