Saab 9-5 Aero, 2003, mriiman / MihkelR
Terekest ka minu poolt
Minul siis stock Saab 9-5 Aero (20.12.2003) . Nagu olete kuulnud.
Alguses otsisin küll 9-3 Aerosid, aga selliste lisadega nagu tahtsin ei leidnud ja siis hakkas silma üks Sveitsist toodu 9-5 mis oli täislisadega ja manuaal( Kuna olen noorena rallit sõitnud siis armastan manuaalkasti ja autoroolis millegagi tegeleda )
Läbisõit oli 147000km.
Käisin Elvas esimest korda auto kohta andmeid uurimas, sest nende kasutatud autode ost on nagu ta on.
Maksin veel raha, et saada andmeid auto kohta.(Ascaris)
Auto toodud siis Saabi garaasist Sveitsist.
Läbi sõit õige(Andmebaasis kõik hooldused tehtud nagu paberil)
Auto kuulus samale firmale, kust ta toodud.
Olen esimene omanik Eestis.
Olen väga rahul autoga, eelne kontroll ja raha alla maksmine tasus ära. Auto peab väga reipalt vastu. Vahetasin kõik puksid igaks juhuks ära(väärtuses 404 eurot), sest (Tallinna teed juba kord on sellised). Eks need puksid ka esimesena lähevad Euroopast toodud autodel.
Minul siis stock Saab 9-5 Aero (20.12.2003) . Nagu olete kuulnud.
Alguses otsisin küll 9-3 Aerosid, aga selliste lisadega nagu tahtsin ei leidnud ja siis hakkas silma üks Sveitsist toodu 9-5 mis oli täislisadega ja manuaal( Kuna olen noorena rallit sõitnud siis armastan manuaalkasti ja autoroolis millegagi tegeleda )
Läbisõit oli 147000km.
Käisin Elvas esimest korda auto kohta andmeid uurimas, sest nende kasutatud autode ost on nagu ta on.
Maksin veel raha, et saada andmeid auto kohta.(Ascaris)
Auto toodud siis Saabi garaasist Sveitsist.
Läbi sõit õige(Andmebaasis kõik hooldused tehtud nagu paberil)
Auto kuulus samale firmale, kust ta toodud.
Olen esimene omanik Eestis.
Olen väga rahul autoga, eelne kontroll ja raha alla maksmine tasus ära. Auto peab väga reipalt vastu. Vahetasin kõik puksid igaks juhuks ära(väärtuses 404 eurot), sest (Tallinna teed juba kord on sellised). Eks need puksid ka esimesena lähevad Euroopast toodud autodel.
Muidu põhjus miks ostan stocke autosid on lihtne.
Ise on parem tuunida ja kui midagi järele annab, siis saad ainult ennast süüdistada ja enam jaolt teada põhjust.
Plaan oli panna peale chip, kuna hakkan harjuma selle võimsusega. Aga dünol käik näitas, et ennem tuleb paara asja likviteerida, milleks mul on õnneks veel aega ja siis võib veidi jõudu juurde lisada
Ise on parem tuunida ja kui midagi järele annab, siis saad ainult ennast süüdistada ja enam jaolt teada põhjust.
Plaan oli panna peale chip, kuna hakkan harjuma selle võimsusega. Aga dünol käik näitas, et ennem tuleb paara asja likviteerida, milleks mul on õnneks veel aega ja siis võib veidi jõudu juurde lisada
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Harju enne autoga ja vii ta tipp-tipp originaalkonditsiooni, alles siis hakka tuunima..:) "chippida" pole vaja, mõningase investeeringu järel saad seda autot ise progeda nii palju, kui tahad. Algust võid teha siit.
Nii palju võin rääkida, et vahetasin vahepeal termostaadi ära. Üks õhtu hoidis ilusti tempi ja järgmine päev oli kõik, nüüd asi hullem kui vana termostaadiga. Peaks nagu alles 88 kraadi avanema aga ma ei jõua rohelise pealegi kui juba lõdvik täitsa soe. Muidugi seal väike ringlus on ikka aga nii soojaks ei tohiks lõdvik minna. Neid b-varuosasid ei saa vist väga usaldada või siis ise jätsin mõne asja kahe silma vahele.
Kui termosaadi vahetan siis kas vajutan lihtsalt selle termostaadi oma pessa ja kõik või pean sinna kummijupi ja välise mootori seina vahele mingit möksi panema et seisma jääks tugevamalt? Küsin sellise totaka küsimuse kuna vana termostaadiga oli ikka päris suur pusimine et seda kätte saada aga uus läks nii pehmelt sinna, et kukub peaaegu ise välja.
Kui termosaadi vahetan siis kas vajutan lihtsalt selle termostaadi oma pessa ja kõik või pean sinna kummijupi ja välise mootori seina vahele mingit möksi panema et seisma jääks tugevamalt? Küsin sellise totaka küsimuse kuna vana termostaadiga oli ikka päris suur pusimine et seda kätte saada aga uus läks nii pehmelt sinna, et kukub peaaegu ise välja.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
pole seda "mustikateemat" siin enne märganudki. Auto on nagu ilusast unenäost - vastab tegelikult täpselt nendele kriteeriumitele, mis ma Saabi soetamise mõtteni jõudes ise seadsin: mitte-hall manuaal-Aero, sedaan ning lisasid rohkem, kui 9-5 "miinimum". Ma loobusin ühe üldjoontes sobiva ning nn ajaloolisi "küpsiseid" omava isendi tõttu päris mitmest kriteeriumist - siinne oleks aga olnud nagu rusikas silmaauku. Tegu on IMHO ikka väga hea komplekti / tervikuga, niiet minu 9-5 jaoks reserveeritud laigid tulevad praegu küll kõik sellele masinale :)
(ma tellisin muidu kah just täna oma Saabile termostaadi. Eks näis, kuis kümne-eerone WAHLER avaneb. Mul on paraku opelitega olnud mitu termostaadivahetust, mis on samuti tähendanud "vahetatu vahetamist teise vastu". Õnneks ainult DOHC-motodel, millel termostaat asub mugavas kohas)
(ma tellisin muidu kah just täna oma Saabile termostaadi. Eks näis, kuis kümne-eerone WAHLER avaneb. Mul on paraku opelitega olnud mitu termostaadivahetust, mis on samuti tähendanud "vahetatu vahetamist teise vastu". Õnneks ainult DOHC-motodel, millel termostaat asub mugavas kohas)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Suured tänud. Ootasin 4 kuud autot ja sõidsin bussiga selle aja ja lõpuks sattus selline kätte. :D
Ausalt öeldes ei teagi kas saab rohkem olla lisasid.
Vent istmed, harman kardon helisüsteem, taga istmesoojendused ja kõik istmed elektrilised.(Rohkem ei oskagi nagu midagi erilist välja tuua). Äkki on mul mõni asi puudu, aga ei usu väga, sest no mis sinna veel on võimalik panna :D
Ausalt öeldes ei teagi kas saab rohkem olla lisasid.
Vent istmed, harman kardon helisüsteem, taga istmesoojendused ja kõik istmed elektrilised.(Rohkem ei oskagi nagu midagi erilist välja tuua). Äkki on mul mõni asi puudu, aga ei usu väga, sest no mis sinna veel on võimalik panna :D
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
9-5 Hirschi jubinatega näeb päris kena välja :cool:
Ei hakanud eraldi teemat selle jaoks tegema.
Aga tahaks teada kas Tallinnas mõnda 9-5 aero omaniku on, kellel oleks laupäev veidi aega.
Täna kontrollisin sensoreid ja andureid.
Avastasin, et maf sensor annab väga imelikku signaali ja arvatavasti võib selles asi olla, aga esmalt tahaks mõne sõitva auto pealt proovida korraliku maf sensorit.
Kiri postkasti kui on mõni hingeline. (Samas ma ei tea, kas vanematel 9-5 on samasugune maf sensor, et mainin ära minu isendil on 184 kw orginaalis).
Aga tahaks teada kas Tallinnas mõnda 9-5 aero omaniku on, kellel oleks laupäev veidi aega.
Täna kontrollisin sensoreid ja andureid.
Avastasin, et maf sensor annab väga imelikku signaali ja arvatavasti võib selles asi olla, aga esmalt tahaks mõne sõitva auto pealt proovida korraliku maf sensorit.
Kiri postkasti kui on mõni hingeline. (Samas ma ei tea, kas vanematel 9-5 on samasugune maf sensor, et mainin ära minu isendil on 184 kw orginaalis).
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Sama maf kõigil :)
Tere üle pika aja.
Mul on jäänud see foorumi värk veidi soiku, seega mõtlesin, et kirjutan natuke auto kohta. :)
Suvel lõpetas minuga koostöö mootor (neljandast kolvist tuli tükk välja), võtsin mootori lahti, vana jäi ainult väntvõll ja mootoriplokk mille tellisin Rootsist.
Nüüd on 2500 km maha sõidetud ja masin ikka väga ergas.
Lisasin ka pildi autost, milline hetkel on.
Mul on jäänud see foorumi värk veidi soiku, seega mõtlesin, et kirjutan natuke auto kohta. :)
Suvel lõpetas minuga koostöö mootor (neljandast kolvist tuli tükk välja), võtsin mootori lahti, vana jäi ainult väntvõll ja mootoriplokk mille tellisin Rootsist.
Nüüd on 2500 km maha sõidetud ja masin ikka väga ergas.
Lisasin ka pildi autost, milline hetkel on.
Kuidas üldiselt 9-5 Aerodel see töökindlus on? Mulle endale hullult need masinad meeldivad aga üleliia teeninduses ei tahaks käia ja ise ka suurem asi mootori remontija pole. Mis Aero omanikud ütlevad? Kas Aerot on odavam ülal pidada kui 2.2 TiD mootoriga 9-3 Saabi aastast 2004?
Lasin võtta. Sobib :D
Ma diislite kohta ei oska midagi öelda, mul haigus nende vastu Kui aerole korralik karterituulutus kit peal siis kestab.
Mul ennem ei olnud ühtegi probleemi, lihtsalt mitu asja langesid kokku ja tulemus oli olemas
Ma diislite kohta ei oska midagi öelda, mul haigus nende vastu Kui aerole korralik karterituulutus kit peal siis kestab.
Mul ennem ei olnud ühtegi probleemi, lihtsalt mitu asja langesid kokku ja tulemus oli olemas