Saab 9-5 Aero, 2000, romza

Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#51

P Veebr 07, 2010 0:12

Niiet ikkagi ka Quaife ATB. See peaks olema siis kuni 80% lukuga ja tuleb jah sujuvalt järgi, tõstetud autoga proovitud. Nüüd kibekiiresti alla ja suurtesse hangedesse müttama, enne kui lumi läinud:-) Diffriõliks siis tavaline, mitte LSD oma ikka;-)
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#52

E Veebr 08, 2010 17:01

See teine tootja paistis kuidagi kahtlane olevat. Infot polnud kusagilt võimalik saada selle OBX Helical LSD kohta. Isegi tootja oma kontaktisik ütles, et ei oska tootest eriti rohkem midagi ütelda, kui et peaks töötama ning saatis lihtsalt edasimüüjate kontaktid.
Quaife toodang tundub veidi usaldusväärsem.

Loomulikult standard saabi käimari õli läheb sisse.

Algselt postitas: Alfonze
Niiet ikkagi ka Quaife ATB. See peaks olema siis kuni 80% lukuga ja tuleb jah sujuvalt järgi, tõstetud autoga proovitud. Nüüd kibekiiresti alla ja suurtesse hangedesse müttama, enne kui lumi läinud:-) Diffriõliks siis tavaline, mitte LSD oma ikka;-)
romza
Ultron
Postitusi: 8
Liitunud: N Veebr 25, 2010 14:09
Asukoht:
Auto:

#53

N Veebr 25, 2010 14:16

Kas Quaife all ja kuidas toimib ? Endal ka selline vidin olemas, tõsi tagasillas.
V8, 254km/h@1mile
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#54

N Veebr 25, 2010 15:25

Veel pole alla saanud. Vennal garaažis mingid teised kiiremad tööd ees, mis vajavad ära tegemist.
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#55

N Juun 10, 2010 18:03

Teisipäeval sain Troostist auto kätte ära hooldatuna ning koos LSD diffriga.

Kokku sai tehtud järgmist:
- Kettide vahetus, koos kõigi selle juurde kuuluvaga.
- Esimesed stabikapuksid said vahetatud poüretaanpukside vastu. Lisaks sai ära vahetatud ka stabika kont.
- Uus sidurikorv koos kettaga, uus survelaager ja töösilinder.
- Rihm koos rullikutega vahetatud.
- Käigukasti sai siis repair kit pandud, mis lahendas käiguvahetuse probleemi. Nüüd töötab kast kui mõte.
Lisaks sai ära vahetatud kõik käigukasti laagrid ning paigaldatud LSD.
- Lisaks ka muid nipet näpet, mida hoolduse juures ikka tehakse/vahetatakse. Küünlad, filtrid, õlid.
- Väljalaske kollektori poldid (koos ühe purunenud poldi väljakookimisega) ning ka tihendid (turbo ja kollektor).

Auto tundub väga mõnus, ning niipalju, kui sõita olen saanud siis tundub, et LSD oli õige valik. Auto rebib kurvides ikka väga reipalt edasi. Sinna kuhu rooli keerad, sinna ka läheb.
Ehk siis alajuhitavus on kõvasti vähenenud.
Siin kui olid vihmased ilmad, siis sai proovitud ka suuremal kiirusel, et mis juhtub kui ühe poole rataste all on vesiliug.
Ka siis tõmbas hoogsalt edasi.
Siiani mingit segavat Torque Steer effekti ka pole täheldanud.

Kogu kompott läks kokku päris palju maksma, kuid ettevõtmine oli seda ka väärt.

Tänud siis Troosti seltskonnale hea töö eest ning, et viitsisid kannatada kuni käigukasti spetsialisti käes tagasi sain, sest vahepeal oli väike paus, kuni laagrid saabusid.

Tänud ka Trionicule, kes mind hea spetsialisti juurde juhatas.

Autol tiksub ees 207000km ning süda sees kui uus :headbang:
romza
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#56

R Juun 11, 2010 1:07

Kui ma väga ei eksi, siis esimene LSD-ga 9-5,9-3,9000,900 siin foorumis
Nii jube kallis on see diff
Sent from my Monte Carlo using B236
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#57

R Juun 11, 2010 1:39

Kas mitte Muuseas juba mõnda aega tagasi LSD alla ei saanud?

Aga jah, romza sa kohe oskad kadedaks teha. :head:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#58

R Juun 11, 2010 1:57

Algselt postitas: romza
Teisipäeval sain Troostist auto kätte ära hooldatuna ning koos LSD diffriga.

Kokku sai tehtud järgmist:
- Kettide vahetus, koos kõigi selle juurde kuuluvaga.
- Esimesed stabikapuksid said vahetatud poüretaanpukside vastu. Lisaks sai ära vahetatud ka stabika kont.
- Uus sidurikorv koos kettaga, uus survelaager ja töösilinder.
- Rihm koos rullikutega vahetatud.
- Käigukasti sai siis repair kit pandud, mis lahendas käiguvahetuse probleemi. Nüüd töötab kast kui mõte.
Lisaks sai ära vahetatud kõik käigukasti laagrid ning paigaldatud LSD.
- Lisaks ka muid nipet näpet, mida hoolduse juures ikka tehakse/vahetatakse. Küünlad, filtrid, õlid.
- Väljalaske kollektori poldid (koos ühe purunenud poldi väljakookimisega) ning ka tihendid (turbo ja kollektor).

Auto tundub väga mõnus, ning niipalju, kui sõita olen saanud siis tundub, et LSD oli õige valik. Auto rebib kurvides ikka väga reipalt edasi. Sinna kuhu rooli keerad, sinna ka läheb.
Ehk siis alajuhitavus on kõvasti vähenenud.
Siin kui olid vihmased ilmad, siis sai proovitud ka suuremal kiirusel, et mis juhtub kui ühe poole rataste all on vesiliug.
Ka siis tõmbas hoogsalt edasi.
Siiani mingit segavat Torque Steer effekti ka pole täheldanud.

Kogu kompott läks kokku päris palju maksma, kuid ettevõtmine oli seda ka väärt.

Tänud siis Troosti seltskonnale hea töö eest ning, et viitsisid kannatada kuni käigukasti spetsialisti käes tagasi sain, sest vahepeal oli väike paus, kuni laagrid saabusid.

Tänud ka Trionicule, kes mind hea spetsialisti juurde juhatas.

Autol tiksub ees 207000km ning süda sees kui uus :headbang:

kusjuures nägin su masinat seal seismas troosti õue peal...ja ilma iluvõreta veel, kas lasid sellega midagi teha?
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#59

R Juun 11, 2010 12:55

LSD ostsin Elkpartsist oma firma nimel. Ning maksis £585.00. Hind siis ilma KM-ta, mis iseenesest kõige hullem polnudki.

Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.

Iluvõrega midagi minuteada tehtud pole. See oli vist lihtsalt eest ära korjatud hoolduse ajaks. Välimuse poolest pole autol muudatusi plaanis küll teha. Ei anna väga originaal 9-5 aerot ilusamaks muuta. Kui siis on võike mõte vahetada tagumine pagasiluuk sellise vastu, millel peal spoilerit pole. Kui kellegil on selline sinine üle, siis võib teada anda, ehk saame kuidagi kaubale.
romza
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#60

R Juun 11, 2010 13:47

Algselt postitas: romza


Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.



Muuseas-il on minuteada Quaife, herr torque omab ka LSD-d.
Edit: Mõlemad punased Aerod:headbang:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#61

R Juun 11, 2010 13:51

Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: romza


Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.



Muuseas-il on minuteada Quaife, herr torque omab ka LSD-d.


Olen kuulnud, et esiveolistel peale Quaife Helical LSD-d ei tasugi muud panna, kuna see on ainuke mis tagab igas olukorras normaalse juhitavuse.
romza
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#62

R Juun 11, 2010 17:55

Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: romza


Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.



Muuseas-il on minuteada Quaife, herr torque omab ka LSD-d.


Karmid onud :)
Sent from my Monte Carlo using B236
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#63

T Juul 20, 2010 9:59

Veidi veel vahepeal toimunust.
Ca kaks nädalat tagasi, kui hakkas see suur leitsak pihta, siis hakkas kliimaseade märku andma sellest, et enam ei taha väga jahedat õhku puhuda. Väike kõne Elerile ja Troosti mehed organiseerisid ilusti kliimaseadme täitmise. Peale seda jälle elu ilusam ja jahedam :cool:

Vahepeal oli probleeme ka turborõhuga, kus gaasi vajutades auto küll liikus, kuid kahtlaselt lahjalt. Turborõhu seier liikus maksimaalselt kollase ala keskele ja edasi ei liikunud.
Võtsin siis ühendust Audaceri inimestega, et lasta seda teemat põhjalikumalt uurida. Esimesena selgus kohe, et kaks silikoonvoolikut oli lahti tulnud. Ju siis olid veidi libedad ning need kinnitati ilusti klambritega tagasi.
Ka DI kassett näitas juba väsimusmärke ning vahetati ka see uue vastu. Lisaks tehti veel nipet-näpet ning saigi turborõhk taas korda ja tänud ning kiitused ka Audaceri meestele! :notworthy:
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#64

T Juul 27, 2010 14:37

Täna sai leitud üles põhjus kolksumisele, mis tuli esisillast.
Tuleb välja, et powerflexi stabikavarda puksid, mis sai ostetud vist ikkagi ei sobi minu isendile ju siis on stabikavarras liiga paks.
Ühelt poolt polnud puksist midagi järel ning teiselt poolt olid juba välja punnitamise jäljed koos pragudega.

Väike pilt ka:

Lisatud failid
romza
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#65

T Juul 27, 2010 16:44

Neid stabikavarda pukse peaks erinevaid olema, vastavalt varda läbimõõdule.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#66

T Juul 27, 2010 20:34

Aerol peaks olema 20 mm
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#67

K Juul 28, 2010 9:47

Neid pukse on jah erinevaid. Hommikul mõõtsin nihikuga üle ja oli tõesti 20mm (originaalkoodiga 5059803).
Ju siis need puksid, mis külge sai keeratud olid mõeldud 18mm varda jaoks.

EPC ütleb:
Article: Bearing Sport chassis
Usage: 2000-2001, Code=H
Qty: 2
Part No.: 5059803
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#68

K Juul 28, 2010 9:50

Kontrollisin üle Powerflexi lehelt ja olengi kogemata ostnud valed puksid (PFF66-206-18) Front Anti Roll Bar Mounting Bush 18mm
romza
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#69

L Sept 11, 2010 17:16

Autol tuli SIDil ette kiri "Coolant Level Low".
Jätsin kodus auto maja ette seisma. Mingit vulinat väga polnud. Kallasin siis jahutusvedelikku aga peale ja jälle peale väikest sõitu näitas, et tahab ikka juua :wtf:
Sain aru, et kusagilt lekib korralikult.

Kodus parkisin auto hoovi ära ja hakkasin uurima, et kust ta siis lekib.
Kuna pealt midagi väga näha polnud ja all ka põhjakate segas, siis sai auto tungiga üles ja kate alt ära keeratud.
Selgus, et kõik lõdvikud ilusti kinni, kuid vett jooksis kusagilt mootori ja tulemüüri vahelt.
Sai siis helistatud spetsialistile ja üle küsitud, et kust viga otsida. Sain head soovitused ja leidsingi kurjajuure üles.
Tegu siis ühe kolmikklapiga (kood 4396172), mis lekkis asetseb tulemüüri küljes.

Vaatasin, et siin foorumis on ka teistel sama mure olnud warumil ja MadManil.

Loodan, et saan uue klapi esmaspäeval kätte ja vahetatud, kuna tahtsin esmaspäeval käia ka seal mattide valmistaja juures ära.
romza
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#70

L Sept 11, 2010 17:50

ma ei ütleks välja et sita häda on,so what et kuskilt lekiks
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#71

L Sept 11, 2010 17:53

krt kui ikka naisel päevad on siis ma seda ei välja ei ütleks
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#72

L Sept 11, 2010 18:00

Algselt postitas: Soovitaja
krt kui ikka naisel päevad on siis ma seda ei välja ei ütleks


Aga ole siis targem ja ära siis välja ütle ;)
romza
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#73

L Sept 11, 2010 19:33

eh, see klapp kipub ka kõikidel järgimööda ära surema ; pole miskit teha 9-5 pole mõeldud sõitmiseks üle 7... 8 aasta.:angry:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#74

L Sept 11, 2010 19:42

Ega sa juhuslikult selle klapi hinda ei mäleta? Peaks profilaktika korras enda oma ka ära vahetama...
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#75

L Sept 11, 2010 19:51

Vahetatud mul ka mõnda aega tagasi ja maksis see paarsada krooni, ei mäletagi täpselt kas oli 150 või 350, midagi sellist:fight:
Vasta