Et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada sellest, et ühest saabist hakkas väheks jääma. Seega sai juba pikemat aega ringi vaadatud ja kui võimalus eelmise aasta oktoobri alguses uksele koputas - siis ka uus kohe ära võetud.
Tegemist siis puhtaverelise Aeroga aastast 2009. Küljes kõik kellad/viled mida oodata võiks. Ainus millest veidi puudust tunnen on katuseluuk.
Masin algusest saadik veerenud Eesti teedel ja tänu sellele ka täielik hooldusajalugu teada.
Viimase nelja kuuga läbitud suurusjärgus 10 000 kilomeetrit ja pean tunnistama et ikka väga mugav on. :drive: Lisaks sellele püsib asi (eriti oma kaalu arvestades) tee küljes nagu liimitud :)
Pisike pilt kah....
Saab 9-5 Aero, 2009, Drazic
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Aerod on kõik kenad Kas atm või manual? Selle liimituse kohalt niipalju, et .. Kui see liim ükskord järgi peaks andma, siis on minek :D
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Automaat taaskord. Kuna "kontroll nimekiir" oli päris pikk selles osas mis tingimusi masin täitma peab siis kahjuks ühetgi sobivat manuaali lihtsalt ei olnud. Samas eks Griffiniga sai juba ära harjutud automaadi rõõmude ja muredega.
Teel püsivuse osas oli ka lihtsalt üllatus et veel nii palju paremini annab maas olla kui seda Griffin oli :)
Niipalju veel lisaks juurde et ostu hetkel oli kella peal number 70190 (seda tänu sellele et omanik oli sõitnud peaaegu ainult lühikesi otsi).
Mootoriks selle aja Aerole kohane 2,3 (191kW).
Liiga hea masin on :love: (mida tõestab veenvalt ka fakt et isegi naispool on oma Volvo vaikselt unarusse jätnud ja võimalusel ainult Saabi rooli istub )
Teel püsivuse osas oli ka lihtsalt üllatus et veel nii palju paremini annab maas olla kui seda Griffin oli :)
Niipalju veel lisaks juurde et ostu hetkel oli kella peal number 70190 (seda tänu sellele et omanik oli sõitnud peaaegu ainult lühikesi otsi).
Mootoriks selle aja Aerole kohane 2,3 (191kW).
Liiga hea masin on :love: (mida tõestab veenvalt ka fakt et isegi naispool on oma Volvo vaikselt unarusse jätnud ja võimalusel ainult Saabi rooli istub )
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Griffin on pehmo :D
Harjud ära aeroga ja äkki avastad, et ei olegi nii kinni tee küljes kui võiks. Teistpidi... Selle avastuse hetkel on kiirus reeglina palju rohkem kui legaalne või soovitatav :)
:beer:
Harjud ära aeroga ja äkki avastad, et ei olegi nii kinni tee küljes kui võiks. Teistpidi... Selle avastuse hetkel on kiirus reeglina palju rohkem kui legaalne või soovitatav :)
:beer:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Loodetavasti "nii hästi" ikka ei lähe.
Esimene nukker asi ka käes. Avastasin eile autoga pesulast tulles et naabrimees on enda X5 uksega suutnud mu auto tagumise ukse peale täpselt lingi kohale korraliku mõlgi ja värvikahjustuse tekitada (lakk ja pealmised värvikihid puruks). Kui kellegil ideid on kus sellist asja korralikult parandada saaks siis kuulan huviga.
Esimene nukker asi ka käes. Avastasin eile autoga pesulast tulles et naabrimees on enda X5 uksega suutnud mu auto tagumise ukse peale täpselt lingi kohale korraliku mõlgi ja värvikahjustuse tekitada (lakk ja pealmised värvikihid puruks). Kui kellegil ideid on kus sellist asja korralikult parandada saaks siis kuulan huviga.
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
Küsi naabrimehe käest, kus ta parandada kavatseb...;)
Loodetavasti "nii hästi" ikka ei lähe.
Esimene nukker asi ka käes. Avastasin eile autoga pesulast tulles et naabrimees on enda X5 uksega suutnud mu auto tagumise ukse peale täpselt lingi kohale korraliku mõlgi ja värvikahjustuse tekitada (lakk ja pealmised värvikihid puruks). Kui kellegil ideid on kus sellist asja korralikult parandada saaks siis kuulan huviga.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mitte, et mul praegusel autol küünlad ees oleksid aga peab ära ikka mainima, et pealtnäha väiksed lähi-ja kaugtuled üllatavad oma valgusküllasusega :cool:
Igati mõnus kulgur :)
NB! Teema vajaks rohkem pilte... :D
Igati mõnus kulgur :)
NB! Teema vajaks rohkem pilte... :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Kuna on saanud suhteliselt rahulikult sõita siis ei ole suur laiskus lubanud ka siia teemasse midagi kirjutada.
Eelmisel suvel sai juba lastud paigaldada tagumine tooniring (peale mida auto ei näegi enam akvaariumi moodi välja). Aasta jooksul vahetatud korduvalt õli ja filtreid (lisaks mingil hetkel suurema hoolduse käigus ka igasugu muid filtreid). Talve peale hakkasid vilkuma ka mõlemad xenonid - seega vahetatud ka need.
Mõned päevad tagasi peale pikka valimist lõpuks paigaldatud ka Thule katuseraamid ja ning suusaboks kuna muidu ei mahuks peale varsti sündiva väikse saabimehe mitte kellegi asjad enam autosse :)
Pisike pilt ka koos boksiga. Jäi üllatavalt hea välja nägema.
Eelmisel suvel sai juba lastud paigaldada tagumine tooniring (peale mida auto ei näegi enam akvaariumi moodi välja). Aasta jooksul vahetatud korduvalt õli ja filtreid (lisaks mingil hetkel suurema hoolduse käigus ka igasugu muid filtreid). Talve peale hakkasid vilkuma ka mõlemad xenonid - seega vahetatud ka need.
Mõned päevad tagasi peale pikka valimist lõpuks paigaldatud ka Thule katuseraamid ja ning suusaboks kuna muidu ei mahuks peale varsti sündiva väikse saabimehe mitte kellegi asjad enam autosse :)
Pisike pilt ka koos boksiga. Jäi üllatavalt hea välja nägema.
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."