Saab 9-5 Aero, 2000, KarolK
Seni on ainult linnas majadevahel vastu läinud,kus oli järsk kallak ja sealt alla tulin natuke suure hooga ja läks vastu.Vaikselt sealt minnes vastu ei läinud.Muidu pole veel probleemi olnud.Aasta,mis minu käes on olnud,pole veel värvimist vajanud:).Vb siis annab ära sõita,kui suure jääkamaka otsa panna.Seni kaks talve muretud olnud.Enamus kui lumi tuiskab vallid vms,siis see nii kohev,et ei tee midagi.Olen sõitnud nii,et lumi lendab üle esi klaasi tormiga ja pole midagi juhtunud.Ja no eks peab olema äärekividega ka vähe ettevaatlikum parkides:D.
Täna siis sain auto kätte.Ütleme,et on isegi täitsa okeilt tehtud.Terve esi nina värvitud,nüüd kapott täkke vaba.Ideaalis oleks tegelt vaja katus ka üle lasta teha.Üks suunatuli on uus pandud siis oleks vaja teiselepoole ka uus panna.Kust seda kõige mõistlikum osta või tellida oleks?Auto vajab ka korraliku pigi pesu,naeltega ikka korralikult pigi täis loopinud.Kevadel laskma üle ka poleerida.Üle pikaaja oli ikka hea küll möödasõite teha:DMõned pildid ka siis autost peale kodust pesu(telefoniga pildistatud):
Täna sain teisepoole suunatule ka uue kätte ning ka juba küljes.Samuti läks ka tutikas klaasipesu vedeliku kork.Kevadel siis vaatama viisakad suverattad alla ja suurem silla hooldus teha(sillad,pigipesu ja poleer,mootoripool üle vaadata jne).Samuti on vaja proovida puhastada parempoolne ABS andur,kui see ei aita tuleb uus osta.Ideaalis tahaks selliseid replicaid saada,kuna orginaalid liialt kallid:
Arvatavasti läheb siis Saab järgmisest nädalast ka turulettidele.Olin tükkaega kahevahel,kas sõidan veel ühe aasta,sest auto meeldib,liigub hästi ja üldsegi tegelt hea auto.Aga kuna pole diislit veel kunagi olnud siis plaan proovida diisel ära ja samas vahelduseks oleks väheke ökonoomsem ka hea:DMuidu maanteel on vägagi öko aga linnas ikka võtab omajagu ja ma pole kergema jalaga ka.Et kui kellegil tekib huvi,siis järgmisest nädalast saab tartus huvilistel vaatamas käia ja proovida,oma silmaga näha.Eks pisemaid vigu ikka leidub,auto on 15.a vana!Eestis olen taga sõitnud täpselt 1aasta ja kuskil 15tkm,mitupaari võtmeid jne.Sisud ja asjad korralikud,pikslid aind displeyl natuke ära,tüüp viga neil vist,muidugi kui toodi oli korras aga peale keemilist hakkas streikima jutujärgi ja pole jõudnud ise tegeled.Pidevalt kasutanud ka 98 bensiini,rõhukell,toon lastud panna jne.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ega diisel midagi peale kütusekulu vähenemise anna. Gaas annab sama efekti - kas oled kaalunud oma masina sellega sõitmapanekut?
ma võtan eeloleval kevadel lõpuks selle teema tõsiselt ette - möödunud aastal jäi see lüke mul juba puhtalt laiskuse ja otsustusvõimetuse tõttu tegemata...
ma võtan eeloleval kevadel lõpuks selle teema tõsiselt ette - möödunud aastal jäi see lüke mul juba puhtalt laiskuse ja otsustusvõimetuse tõttu tegemata...
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Mul pigem just mõtlen ka uuema auto ostu peale,rohkemate lisadega ja diisel ning ideaalis quattro.Kas a6 2005-06 aasta 3.0tdi,bmw e60/61,uuemat Saab 9-3/9-5,bmw e46 330d/xd jne.Muidu see saab liigub väga hästi,eriti 100 ja edasi.Olen proovind audi s2-ga,millel oli rs2 kolle ja turbo,suurem väljalase,chip,suurem cooler niinimetatud 100 pealt joonestada kui tema oli taga ja lükkasime 100 pealt 3nda kuni 200ni ja mööda ta minust ei läinud.Bar-re oli tal kuskil 1.5-2 vahel,okei vb polnud täitsa ideaalses korras to aga ikkagi.Et mitte ühtegi halba sõna autole.Kui korralikult hooldada ,õli vahetada õigel ajal ja korraliku siis ta ka kestab.Lihtsalt soov uuema auto peale üle minna.Kiiret mul tema müügiga muidugi ei ole,kuna uue auto fond on alles täitumas aga kui reaalne huviline olemas siis müün ta ka ära:)
Tervitus,väike küsimus.Nimelt selline asi,et auto teatud pöörete vahemikus väristab kiirendades päris korralikult.Sillad said nagu vaadatud ,aind tagumine stabika puks kolksus aga millest see võib tuleneda?Teine asi on see et mingi asi teeb ka häält.Kas auto välja suretades või madalapöördega sõites on kuulda et mingi asi teeb väristamis häält.Samas ei käi ka vabakäigul täitsa puhtalt,samuti väristamishääl(keti hääl ei ole) aga külmalt kui teeb siis siduri alla vajutades vaikus,samas soojastpeast pole vahet.Oskab keegi nõu anda?Või on tartus pädevat meest kes viskaks pilgu peale ja proovib ise ka sõita ja kuulda?
Vahepeal siis niipalju ,et said Goodyeari suvekad alla,tagumised stabikavarda puksid vahetatud ja esimene kõrvalistuja rooliots.Võib teha ka abs aju/mooduli vms pakkumine kui kellegil müüa ja tegelt oleks super kui saaks kuskil kohe proovida ka kas on selles asi.Andur sai vahetatud ja andur töötab.Näitab viga,et andur ei anna signaali.Tean,et selle abs aju/ploki vms on vaja ka arvuti taha panna ja õpetada?Kui kellegil tartus pakkuda siis oleksin huvitatud.Samas otsin ka kõrvalistuja poolset logarit millel oleks kõrvad korras.Terv,Karol
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
vahetad telje või selle otsa (kui sisemist eraldi saada on - see saab ju vähem valu kui välimine) ikka kah? Puhtalt katkine tolmukate ju midagi värisema ei pane.
sisemise otsa värin on mu kogemuses selline, mis ei ole alati olemas - pärast kiirendamisi väriseb, ühtlase kulgemise puhul värin kaob.
sisemise otsa värin on mu kogemuses selline, mis ei ole alati olemas - pärast kiirendamisi väriseb, ühtlase kulgemise puhul värin kaob.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Vaikselt sõites ei saagi midagi aru,hakata kiirendama siis kuskil 2,5k pööret kuni 4,5k pöördeni väriseb koormuse all.Kõrgemal pöördel ja madalamal ei ole midagi.Tundub ka ,et mida rohkem inimesi peal,siis suurem koormus,siis väristab ka rohkem.Ma ise lõtku ei jõudnud katsuda kuna polnud võimalik aga sai mootori padjad ja asjad üle vaadatud ja need olid tihedad.Ühel avensisel oli täpselt sama jama ja tuli ka välja et sisemine poolteljel oli lõtk sees.Siit läheb siis kasutusele mis on ilma lõtkudeta(tutika eest taheti carringus sisemise pooltelje eest saada 399eur):
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
sisemine ots teeb mõõdukat üles-alla tööd, välimise puhul lisandub sellele veel hoopis teise klassi ratta pööramise dimensioon. Välimised otsad on rohkem minev kaup ja B-osa konkurents on seetõttu tihedam. Sellest hinnad, mis on üldisemalt esilla tervikteljel ainult välimise otsaga võrreldes hoopis teisest puust.
üks loogika sisemiste otste väsimiseks on väsinud vedrud - telg on tehase poolt ettenähtust erineva nurga all.
loodame, et vibra irdub koos vana teljega - küllap on nii.
üks loogika sisemiste otste väsimiseks on väsinud vedrud - telg on tehase poolt ettenähtust erineva nurga all.
loodame, et vibra irdub koos vana teljega - küllap on nii.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Täna siis sai vahetatud ABS aju/moodul.Tuled kustusid aga TCS-i tuli jäi ikka põlema.Nüüd esimese ja teise käiguga ka rõhk töötab.Homme lõunaajal viskab arvuti taha ja äkki saab TCS-i ka toimima.Homme läheb ka uus kasutatud logar külge.
Vahepeal siis otsustas vist helivõimendi otsad anda.Juhipoolne ukse ja ülemine kõlar töötavad,teised on tummad.Kakkusin polstrit lahti aga ei saanud võimendit kätte.Kui kellegil halle polstri kinnitus tüübleid on anda/müüa siis oleks ka hea:).Mis hinnaga need kasutatud võimendid üldse jäävad?Kui kellegil pakkuda ja oskab ka ära vahetada siis võib hinnapakkumise U2U teha!!Asukoht siis Tartu.Tervitus,Karol.