Saab 9-5 2.2 TiD, 2003, vallikas

saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#76

E Sept 08, 2014 22:20

Kas see poleerimispasta mis seal komplektis on on jäme -või peenpasta?
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#77

E Sept 08, 2014 22:37

Kas see poleerimispasta mis seal komplektis on on jäme -või peenpasta?

Peenpasta ikka.
Lõin enda tuled ka selle sama komplektiga läikima. Kui aga tuled ikka matid, siis nühid käsitsi ennast halliks selle pastaga. Sp on vesilihvpaberiga komplektid paremad.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#78

E Sept 08, 2014 22:53

Aga poest üks avokaado ja poleeri sellega tulesid. Kui juba suuremaks tööks läheb siis tuled küljest, vesiliivakaga soovitan ainult ühte pidi lihvida näiteks piki tuld. Lihtsam poleerida ja tulemus jääb parem. Ringitades on paras k--p abiks muidugi erinevad el tööriistad kui peab jälgima, et tuleklaas kuumaks ei läheks.
Kes Tartus tahab aretada siis kõik vajalik garaazis olemas.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#79

T Sept 09, 2014 7:18

peenpastaga üksi pole midagi teha kui vesilihvi ka teha. Jäme+peenike mõlemad jätavad hea tulemuse . Kahjuks Tartus ei asu muidu oleks täitsa huviline
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#80

T Sept 09, 2014 8:53

Krundi ja laki leiad igast värvidega tegelevast ettevõttest. Mainid, et plastiktulede poleerimiseks, plastikkrunti ja lakki.

vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#81

R Sept 19, 2014 16:08

"Kõigest" viis nädalat ja odavaim uus konks käes. Juhtmed pole küll minu ala, aga no hakkame õhtu harutama :drink:

Pilt

Vau! Ma avastasin, et komplektis on kaasas mingi häälekas vidin, mis võimaldab kontrollida autos olles käru taga, kas tuled põlevad kärul :-) Vau, lahe!

Viis tundi kruttisin seda konksu külge, ei tea kaua juhtmetega veel läheb...

Juhtmetega läks umbes kolm-neli tundi. Õnneks leidsin koha, kust pedaalide juurest õnnestus mõistlikult mootoriruumi minna. Kui koer poleks vihjeks takisti pistikut ära närinud, poleks suutnud sealt naljalt läbi murda. Hetkel veel parkimisandur ja tulede kontrollhäälitseja ühendamata, kuid rahul endaga, et nüüd saab kärutab :thumb:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#82

T Sept 30, 2014 9:36

Kui teil on vaja saabi käepäraste vahenditega sisse murda, sest võtmed sees ja uksed lukus, siis ainult küsige :P Lapsed ajasid natuke värskelt pressitud õunamahla maha ja nahktuba puhastades oli võti samas käes ning panin kogemata uksed lukku. Lasteaeda ja töölemineku tuhinas kukkus autost välja tulles võti peost turvatooli ning juba lõi teine käsi ust kinni. Põmm, lukus, võti vahib turvatoolist vastu. 10 minutit jalutasin leidmaks käepärast vahendit ja 10-15 minutit kulus selle vahendi täiustamisele ja sissemuukimisele :head: Elu on seiklus. NG-ga sain esimese kogemuse, hea et täna -15 väljas polnud.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#83

T Sept 30, 2014 10:47

10 minutit jalutasin leidmaks käepärast vahendit ja 10-15 minutit kulus selle vahendi täiustamisele ja sissemuukimisele :head: Elu on seiklus. NG-ga sain esimese kogemuse, hea et täna -15 väljas polnud.

Põhja-Eestis sobiva kivi leidmine ei tohiks ju 10-15 minutit aega võtta ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#84

T Sept 30, 2014 12:26

Auto on laitmatus korras endiselt, ei mingit kivi :D
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#85

T Okt 07, 2014 11:22

Pool aastat ja läbisõitu 14000 km. SAAB 9-5, 2.2 TiD, 2003 a.

5. aprill 14 läbisõit autos 193777 (tegelik 333333), 7. okt 14 autos 207777

Ostuhind 2720
esm. reg. ja numbrid 190,58
TÜV 28
IF kindlustus 6k 36,2
IF kindlustus 6k 40,46
uus aku 56,31

tagumise esiõõtsa esimesed puksid, mootoriõli 3x4l, õlifilter x 2, õhufilter x 2, kütusefilter x 2, temperatuuri andur, tagumised amordid, õlivahetus, kaugtulepirnid, salongipirnid, salongi ja klaasipuhastuslapid, rehviparandus, uus starter, konditsioneeri kontroll, uus toru, täitmine, kütusefilter, õhumõõtur, sillageomeetria + juppide külgepanek 896,6

uued rehvid + allapanek 330

konks + juhtmed ja parkimisandurite vaigistamise moodul 117

vaha, tagumise kojamehe kumm, autošampoon, tuuleklaasi vihmaeemaldusvedelik, klaasipesuvedelik 15

KOKKU: 4386,69

Kütusekulu valdavalt Tallinnas ja lähistel 7,5-,8,5 liitrit sajale, arvatav kuue kuu ja 14000 km kulu kütusele ca 1400 eurot, pole tšekke viitsinud korjata ja kokku liita.

Kogu kulu/läbitud kilomeetrid = 0,413 eurot kilomeeter

EDIT: illil õigus. Puhas kütusekulu on umbes 10 senti km. Vaatasin, et mälu pettis, kuue kuuga ikkagi 14 tuh km läbitud.

Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1966
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#86

T Okt 07, 2014 11:38

Ei taha su rõõmu rikkuda, aga 0,445 eurot, ehk siis 44,5 eurosenti saan mina :)
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#87

T Okt 07, 2014 12:37

Vaatasin huvi pärast, mis NG-ga siis ka kuus aastat tagasi toimus. Autole kulutasin poole aastaga koos kütusega ligi 4800 eurot ja läbitud sai 10000km, seega umbes sama kilomeetri kulu. Aga seal sees oli ka üks avarii remont.

Eile muidu jooksis Keila-Joa-Keila vahel korralik seakari eest läbi, õnneks nägin kaugtulede vihus liikumist juba kaugelt, lähituledega oleks tõenäoliselt sisse sõitnud. Muidugi NG-ga sai ise ehitatud ja nüüd rohkem teenust kasutatud.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#88

E Okt 13, 2014 19:06

Ja eelmise posti täienduseks - kaks põdramullikat jooksis ka eest läbi pimedas. Hea, et põdratestiks ei läinud. Tänasega on aga moraalne kohustus autot pikemalt pidada, sest uus rahapaigutus ei lasknud end kaua oodata.

Mingid noname odavad tagumise õõtsa esimesed suured puksid ei kestnud vist isegi mitte 1000 km. Oleks teadnud, et nendega pidev jama, oleks kohe powerflexid pannud nagu täna alla said. Tagasild oli nii pees tänu nendele praakpuksidele, et ühe tutikal rehvil sõi pool mustrit slikiks. Rääkimata aukudes reageerimisest. Ma panin selle alguses madala rehvi süüks, kuna kogemust polnud. Aga nüüd ma saan aru, milline tagaots tegelikult olema peaks.

Edit: +296 eurot juurde kuue kuu kulule. Talvepapude kulu ka peab tegema ja kummimatte ikka veel pole.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#89

E Okt 20, 2014 13:55

Üks sügisklõps küsimusega, kas samade velgedega naelikutega põhiosas Keila-Rannamõisa-Tallinn ja lähiümbrus on väga ebaturvaline. Auto ujub lörtsivaaludest läbi sõites või isegi lahtisel lumel? Laiad naelikud jääpeal ja -7 kraadiga teele uhatud külmuval soolalögal ei toimi? Või kui rahulikult sõita ja jõhkratesse löökaukudesse jms suhtuda nii nagu ma praegu sõidan, toimib ka 17 tolli? Muidugi ma tean, et 15 ja 16 on parem, aga on kellelgi ka 17-tollise naelaga sõitmise kohta midagi positiivset?

Pilt
vvs
Pealik
Postitusi: 4260
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#90

E Okt 20, 2014 14:41

Viimased kolm aastat olen sõitnud 225/45 R17 naeltega ja pole ühtegi halba sõna öelda. Võimalik, et järgmise jooksu võtan uued lamellid alla kuid profiil kui selline on parajalt hea, et ootuspärast tulemust oodata (loe: maanteel hea, lörtsilögas hea, kiilasjääl hea) :)

Löökaugud on ilmselt kõige suuremad murelapsed aga kui Sa juba praegu teede seisukorrast (aukudest) lähtuvalt liikled siis ega talvel see suurem raketiteadus ei ole :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#91

N Okt 23, 2014 10:09

Kui blogi siis blogi. Täna esimene kogemus külmaga (kevadel nägin ka korraks eelsüüte märki). Hommikul näitas termomeeter -4 (hiljem ka -6) ja eelsüüteküünlaid taha ei lükanud, keerasin süüte välja ja sisse, ka teisel korral taha ei tulnud. Käivitasin ja läks nagu tavaliselt. Tiksus 10 minutit kohapeal ja kui sõitma läksin, põles mootorituli :wall: Mis talle ei meeldi, ei tea. Minek on sama. Esiteks mõtlen, et võtaks aku juhtme maha, teiseks, et lähks Troosti Techiga vaatama. Lisaks mõtlesin, et paneks ühe Karla auto diislilisandi ja kütaks vähe kuuma. Nõutu.

Eile uurisin ka defa võimalust, uue paigaldus maksab kokku 610 eurot, kui kusagilt kasutatud jupid saaks ja ise peale keeraks, kuluks elektriline plokisoojendi väga ära. Sõitsin täna selle -4...-6 kokku 25 km ühe 10minutilise pausiga lasteaia juures ja alles linnas hakkas temperatuuri andur jõudma keskele poole. Mis siis veel -10...-25ga teha? Kas nii aeglane soojenemine on täitsa tavaline 2.2 või ikkagi võiks veel termostaadigi ära vahetada?
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#92

N Okt 23, 2014 11:16

Eelsüüte võtabki järgi -5 pealt, seega -4 veel ei võta. Ja kui hiljem -6 oli, aga mootor juba pisut soe, siis ka ei võta. Pane temp anduri katkestus vahele, elu palju lihtsam.
Mootori tuli hakkab iga pisiasjaga põlema, kogemus, kui õli temp anduri üks juhe katki oli, hakkas põlema, kui mõlemad ära võtta, siis ei põle. Viimati jamas temp anduri katkestus lüliti ja jäi katkestus peale, hakkas ka mootorituli põlema. Soovitan, et osta omale see odav bluetooth obd scanner (15-20€ maksab), veakoode loeb edukalt ja kustutab ka, ei pea iga kord kuhugi sõitma hakkama.
Soojeneb auto ikka liiga pikalt, termostaat vist kehva jah. Omale ostsin eelmine aasta selle ja toimib siiani hästi: https://www.eparts.ee/catalog/#brand:99/year:2004/fuel:2/model:2045/modification:16636/firstLevel:100007/secondLevel:100095/detail:429792D_79/tab:1
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#93

R Okt 24, 2014 9:46

Eilne elektrivoolu maha võtmine aitaski või siis juhtmete logistamine. Igatahes mootorituli enam ei põle. -5 täna hommikul tõi ka eelsüüte märgi välja hetkeks. Käivitus normaalne.

Kuid küsimus, mis pistiku ots see tilbendab kapoti all?

Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#94

R Okt 24, 2014 10:07

Kapotiandur käib sellesse pistikusse.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#95

L Okt 25, 2014 0:51

Tegin veel 30km ja mitu põhjagaasiga pikka kiirendust, sooja hakkas juba varem puhuma, aga temperatuuriandur näitas ikka liiga alla. Kuda niimoodi kokku satub, et nüüd termostaat väsinud. Võtsin aku juhtme maha ja logistasin juhtmed läbi, eks näis.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#96

L Okt 25, 2014 3:47

Kuda niimoodi kokku satub, et nüüd termostaat väsinud.

Ilm ju sinu kasutusaja külmim.
Taiz
Postitusi: 11
Liitunud: N Juun 12, 2014 20:13
Asukoht:
Auto:

#97

L Okt 25, 2014 9:57

Pead ikka omale temp. andurile katkesti vahele panema. Mul oli ka ennem samamoodi nagu sul. Nüüd katkesti vahel ja pole enam eelsüütega probleemi. Lase palju tahad:head:. Huvi on siis võin sulle katkesti anda. Ostsin varuga mõned :P
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#98

P Nov 09, 2014 23:14

Pilt
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#99

E Nov 10, 2014 0:18

Su talverehviteemale lisaks nii palju, et olen kaks talve kasutanud 215/45R17 conti naastu ja pidamine-vedamine alati olnud täiesti kontrolli all.Iga ilmaga ja igasugustes tingimustes.
Tahan lennata ... :drive:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#100

E Nov 10, 2014 10:15

Mul on samasugustel velgedel nüüd 215/50 ka conti naastud, kulunud juba küll, aga proovib see talv ära. Täna mängin iga päev veel tulega, hommikul vaatan aknast välja ja mõtlen, kas püsib suvekatega teel või on kiilakas. Seni veel on plussis.
Vasta