Saab 9-5 2.2 TiD, 2003, vallikas
Kaheksa kuuga 20000 sõidetud (tegelik läbisõit sellega üle 350000). Vahepeal soetatud talverehvid Vectori velgedel 150 eurot, uued salongimatid 31 eurot, uued Valeo kojamehed 11 eurot ja jääkaabits harjaga 3.30. Maha võib võtta plekkvelgede-rehvide müügist saadud raha 50 eurot.
Vaja oleks üks päevatule pirn, juhiistme soojendus ja mõned pirnid keskkonsooli. Ja hetkel mõtlen musta maaga, et suuski ehk vean siiski katusel ja ei hakka jamama nende salongi saamisega läbi tagaistme. Konksul tagurdamise puhul ka parkimisandurite piiks veel maha võtmata. Temp anduri katkesti kuluks küll vahel ära, vahel aga pole mingeid probleeme selle 0 ringis käivitamisega. Ja termostaadi peaks ka vahetama.
Kevadisest ostust saadik kütust arvestamata autosse läinud 4826 eurot. Endiselt sõita mugav ja hea kodune. Kahjuks nende ilmade juures pole olnud mõtet autot pesta ja välja näeb täielik käkk, aknapesuvedelikku läheb ka suhtes paak kütust ja paak pesuvedelikku (u 850 km ehk nädala norm). Mootorikütus pole ka viis aastat nii odav olnud – 1,095 eurot diisli puhul nähtud. Täna sai 70 euroga paagi täis, palju parem kui 85 eurot paak.
Kui kütust arvestamata autosse pandud rahast maha võtta Volvo müügist saadud tulu 1000 eurot, siis on 8 kuuga jagatud summa 478 eurot või läbitud kilomeetritega jagatud summa 19,13 eurosenti kilomeetri kohta (kolm krooni km kohta). Liites juurde kütusele raha umbes 1 euro 10 km peale, siis saan kuluks 29,13 eurosenti, mis on juba palju parem kui kuue kuu 41,3 senti km kohta.
Vaja oleks üks päevatule pirn, juhiistme soojendus ja mõned pirnid keskkonsooli. Ja hetkel mõtlen musta maaga, et suuski ehk vean siiski katusel ja ei hakka jamama nende salongi saamisega läbi tagaistme. Konksul tagurdamise puhul ka parkimisandurite piiks veel maha võtmata. Temp anduri katkesti kuluks küll vahel ära, vahel aga pole mingeid probleeme selle 0 ringis käivitamisega. Ja termostaadi peaks ka vahetama.
Kevadisest ostust saadik kütust arvestamata autosse läinud 4826 eurot. Endiselt sõita mugav ja hea kodune. Kahjuks nende ilmade juures pole olnud mõtet autot pesta ja välja näeb täielik käkk, aknapesuvedelikku läheb ka suhtes paak kütust ja paak pesuvedelikku (u 850 km ehk nädala norm). Mootorikütus pole ka viis aastat nii odav olnud – 1,095 eurot diisli puhul nähtud. Täna sai 70 euroga paagi täis, palju parem kui 85 eurot paak.
Kui kütust arvestamata autosse pandud rahast maha võtta Volvo müügist saadud tulu 1000 eurot, siis on 8 kuuga jagatud summa 478 eurot või läbitud kilomeetritega jagatud summa 19,13 eurosenti kilomeetri kohta (kolm krooni km kohta). Liites juurde kütusele raha umbes 1 euro 10 km peale, siis saan kuluks 29,13 eurosenti, mis on juba palju parem kui kuue kuu 41,3 senti km kohta.
Head uut aastat! Autol jahutusvedelikku ära kadunud, SID andis teada. Panin juurde, sõitnud korduvalt niipalju, et termostaat lahti ja olen kontrollinud ka taset, aga auto ikka aru ei saa, et kõik on okei. See ei ole ometi asi, mida peab minema TECHiga kustutama, kas andur vigane?
Teiseks ATMis tundub märgi järgi õli liiga palju, kas peaks ära vahetama, käikude vahetamine tunde järgi on sama nagu kogu aeg on olnud. Või on see ATM-i õlivahetus pigem, et ära näpi kui töötab? Et siis tuleks teha juba mingi pesu või siis kaks õlivahetust järjest vms?
Auto ootab koristamist, et uued matid sisse saaks. Kaks tulede pirni vajaks vahetust (sh vasak pidurituli, arumaei saanudki külmas, kuidas selle pirnini jõuda), termostaadi võiks vahetada, juhi istmesoojenduse korda teha ja paar pirni salongis põlema panna. Kütusekulu on külmaga, soojendamisega ja lumes sumamisega kerkinud 9,6-9,7ni :(
Teiseks ATMis tundub märgi järgi õli liiga palju, kas peaks ära vahetama, käikude vahetamine tunde järgi on sama nagu kogu aeg on olnud. Või on see ATM-i õlivahetus pigem, et ära näpi kui töötab? Et siis tuleks teha juba mingi pesu või siis kaks õlivahetust järjest vms?
Auto ootab koristamist, et uued matid sisse saaks. Kaks tulede pirni vajaks vahetust (sh vasak pidurituli, arumaei saanudki külmas, kuidas selle pirnini jõuda), termostaadi võiks vahetada, juhi istmesoojenduse korda teha ja paar pirni salongis põlema panna. Kütusekulu on külmaga, soojendamisega ja lumes sumamisega kerkinud 9,6-9,7ni :(
Head uut aastat! Autol jahutusvedelikku ära kadunud, SID andis teada. Panin juurde, sõitnud korduvalt niipalju, et termostaat lahti ja olen kontrollinud ka taset, aga auto ikka aru ei saa, et kõik on okei. See ei ole ometi asi, mida peab minema TECHiga kustutama, kas andur vigane?
Paisupaagis oleva anduri magnet vehkat oma pesast teinud või siis selle hoidja omalt kohalt lahkunud (vähemalt og puhul oli see nii.
Esimene suusasõit sai tehtud, täitsa rahul selle lahendusega. Sellel pildil jääb luugile ette, võtsin suusad lahti ja keerasin suusaninad kõik ülespoole, et lahtisele luugile ette ei jääks.
Kahjuks vahin taas autosid ja arvutan, et oma läbisõidu juures jääks CNG-ga aastas kuni 1000 eurot kätte. Samas sai saab kõvad rahasüstid ja kas leidub ostjat? Igatahes paneks auto pakkumisele. 3800 euro eest.
Esimene suusasõit sai tehtud, täitsa rahul selle lahendusega. Sellel pildil jääb luugile ette, võtsin suusad lahti ja keerasin suusaninad kõik ülespoole, et lahtisele luugile ette ei jääks.
Kahjuks vahin taas autosid ja arvutan, et oma läbisõidu juures jääks CNG-ga aastas kuni 1000 eurot kätte. Samas sai saab kõvad rahasüstid ja kas leidub ostjat? Igatahes paneks auto pakkumisele. 3800 euro eest.
Päris ruttu vahetad ümber. Minu kogemus ütleb, et auto müük tähendab alati raha kaotamist ja auto ost tähendab raha kaotamist, va erandid. St auto vahetamine tähendab enamasti kulu, kui just palju odavama vastu ei vaheta. Ehk et kui soovid CNG-ga raha võita, peavad sul üsna pädevad exceli tabelid olema
Aljuu, auto ükssilmaks jäänud kasutatud xenoniga. Uued pirnid vaja hiljemalt 2 päeva jooksul ette panna, siis on pimedasõit maanteel.
Oskab keegi hääd hinda ja kohta mulle öelda xenon D1S OSRAM NIGHT BREAKER kohta, või pole nad classikust tohutu palju paremad siiski? Netis näen, et ca 125 euri/tk. Lampa ja noname tooted hinnaga 35eur/tk välistaks. Asukoht Tallinn.
Oskab keegi hääd hinda ja kohta mulle öelda xenon D1S OSRAM NIGHT BREAKER kohta, või pole nad classikust tohutu palju paremad siiski? Netis näen, et ca 125 euri/tk. Lampa ja noname tooted hinnaga 35eur/tk välistaks. Asukoht Tallinn.
Noortehnik peaks sind suutma aidata ... alles piilusime minule kapoti alla ja siis sain vastuse pirn ~70 euri tk? Mälu järgi on blokk koos pirniga ja sealt " kallim " hind ..
Olen Saabinduses uus ja võin räigelt eksida praegu.. ei nõjatu ühelegile faktile vaid vaikselt halliks minevale peale.
Olen Saabinduses uus ja võin räigelt eksida praegu.. ei nõjatu ühelegile faktile vaid vaikselt halliks minevale peale.
Põhjapõdral vähe teistsugused sarved peas nüüd ja muudkui lippab ringi, kohe 30000km aastaga sõidetud. Talvekarva ajasime ka maha (loe: pigipesu) ja märksa puhtam olemine kohe. Silmad said ka pähe uued :drive:
Aasta kulu mõistes u 23 senti/km (soetus + remont + hooldus + kindlustus + rehvid/veljed jms + kütus).
Aasta kulu mõistes u 23 senti/km (soetus + remont + hooldus + kindlustus + rehvid/veljed jms + kütus).
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
"Fill Coolant Fluid" tuleb tagasi ning kui midagi ei tee, siis jääbki niimoodi aegajalt kummitama, mul enda masinal sama lugu.
Reaalselt see autol midagi ei muuda, lihtsalt see va karjapoisi hundi hüüdmise lugu võib ühel hetkel tõeks saada.
Reaalselt see autol midagi ei muuda, lihtsalt see va karjapoisi hundi hüüdmise lugu võib ühel hetkel tõeks saada.
See on nüüd taas minu saabiajaloos üks vahva seik. Sõidan mina hobutreilaga kusagil Viljandi-Tartu vahel ja küllap kõik käruga sõitjad teavad, et peeglisse vaatad pisut sagedaminigi kui niisama kruiisides. Ühel hetkel kui üks suvakas mööda läks, vilksatas peeglisse järsku midagi beeži ja vana....no muidugi Ivometsa Saab 96. Samal ajal alustas ta möödasõitu kui ma (vist) näitasin, et tee vaba. Kerisin akna alla ja lehvasin...ivomets oli nii sillas, et vajutas oma 96 kõiki nuppe ja pedaale, mida vajutada andis, vilgutas tulesid ja peaaegu lasi tiivad ka välja....
Igatahes juhtusime trassil kaks korda kokku ja see on megalahe, et kui sattud suvalise hetkel kokku ja sellest on mõlemal nii hea meel :headbang:
Selle kuumaverelise (vahepeal eesel, vahepeal täitsa zorro ratsu) vedamine oli sellisele uimasele 88kilovatisele paras, pole äkilist kiirendust, kuigi aeglane pidurdamine ja pööramine on olulisem. Igatahes kogemus, mis võib meeldimagi hakata :drive:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ivomets ei olnud sillas vaid püüdis anda märku, et su autol ei põle tuled!
Ja telefoniga rääkimine sõidu ajal pole kah parimaid variantidest, kui hoida telefoni käes. Selleks on väga mugavad handsfreed olemas!
Aga muidu on tore trassil kohata mõnda tuttavat saabimeest veel.
Ja telefoniga rääkimine sõidu ajal pole kah parimaid variantidest, kui hoida telefoni käes. Selleks on väga mugavad handsfreed olemas!
Aga muidu on tore trassil kohata mõnda tuttavat saabimeest veel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Oli saab seal, nüüd on saab, kes teab, mis selle maja juures veel olema saab.
Autost niipalju, et aasta ja nelja kuuga sõidetud üle 40 tuhande, midagi lisaks eelkirjeldatule teinud pole. Kahel korral on mootoritule põlema visanud, esimesel korral kadus vahepeal ka tõmme, kahtlustasin EGR-i, on lapatsit saanud vajutada ja tuli kadunud. Augustis ülevaatus, pärast seda termostaadi vahetus ja vbla midagi veel. Tegelik läbisõit midagi 360 tuh kanti, kulusid pole enam viitsinud arvestada, nii palju on tegemist lihtsalt, aga eks mingi aeg saab huvi pärast arvutatud.
Autost niipalju, et aasta ja nelja kuuga sõidetud üle 40 tuhande, midagi lisaks eelkirjeldatule teinud pole. Kahel korral on mootoritule põlema visanud, esimesel korral kadus vahepeal ka tõmme, kahtlustasin EGR-i, on lapatsit saanud vajutada ja tuli kadunud. Augustis ülevaatus, pärast seda termostaadi vahetus ja vbla midagi veel. Tegelik läbisõit midagi 360 tuh kanti, kulusid pole enam viitsinud arvestada, nii palju on tegemist lihtsalt, aga eks mingi aeg saab huvi pärast arvutatud.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Leidsin oma esimese auto ...:freak: Ega ta minust palju paremana muidugi maha jäänud. Sobib vist veel põllurallikaks.
Kurb kui oma eelmise auto sellisest seisust leiad Värvitöid on teostanud vist Stevie Wonder :conf:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Saab on sõitnud aasta ja 5 kuuga u 45000km juurde. Suvel on olnud naise auto ja käinud matkadel lastega, eile sai päris pika vahega suurem puhastamine ette võetud. Pesu, pigipesu, vaha ja selle all-show-no-go juures siis ka ilma tehno poolt näppimata ülevaatuselt läbi käidud. Vahepeal pole remonti teinud.
Aga taas olen arvutamas ja 10-11 tuh maksvad CNG-d on pilti muutmas juba Saabi kulu kahjuks.
Ümberringi kuulen et üks ja teine soetab juba endale CNG. Ja mina käin nagu kass ümber palava pudru juba mitu aastat, hakkama ei saa.
Lihtne näide, 1,4l ja 110 kw (igatsen 88kw Saabi puhul väikestki jõuvaru, käru ka vaja vedada jne) kahekütuseline 5 a vana Passat maksab kuus liising + kasko 175 eur + sama läbisõidu juures kütus 125, kokku 300 - sama raha, msi praegu läheb ühes kuus vaid diisli peale.
Aga taas olen arvutamas ja 10-11 tuh maksvad CNG-d on pilti muutmas juba Saabi kulu kahjuks.
Ümberringi kuulen et üks ja teine soetab juba endale CNG. Ja mina käin nagu kass ümber palava pudru juba mitu aastat, hakkama ei saa.
Lihtne näide, 1,4l ja 110 kw (igatsen 88kw Saabi puhul väikestki jõuvaru, käru ka vaja vedada jne) kahekütuseline 5 a vana Passat maksab kuus liising + kasko 175 eur + sama läbisõidu juures kütus 125, kokku 300 - sama raha, msi praegu läheb ühes kuus vaid diisli peale.
Milline mõnu kui auto on korras. Käigukastipadi oli pooleks ja alusraami esimesed puksid puru, mistõttu enne auto rool ja kere värises ja plärises. Nüüd rool ei vibreeri enam käes foori taga ja salongis saab normaalselt juttu ajada. Vahetusse läksid ka kõik pidurikettad-klotsid, termostaadist paistis valgus läbi, äkki nüüd saavad lapsed ja naine jaheduses varem sooja. Mootorituli põles ka vaid sellepärast et õli temperatuuriandur peksis segast ja juhe oli ka purunenud lisaks. No poole mõnusam kohe :drive:
Ise enam ei tee, kahjuks või õnneks. Lemförderi karbi peal oli kirjas made in china, ei mina neid asju tea. Uretaan pidi praegu ikka olema vahetuseks igale poole tegija, tagumise õõtsa suured puksid said küll uretaanist mullu.