Saab 9-5 2.2 TiD, 2003, vallikas
Tervitus. Vaid kolm aastat sai eemal oldud ja mitte kunagi lõplikult. Täna veeretasin õuele kena 9-5 trakatsi. Mul on oma ehitustrakats Volvo 850 TDI (18-aastane), naisel on nüüd enda oma (2003. aastast). Nii uut autot pole meil olnud, sisu on hästi säilinud, välimus on ka kena. Automaat, see ka meil esimene katsetus.
Auto tuli meie juurde nii, et ma olin juba möödunud aasta kogemusest (kui meil oli teine auto niisama kasutada) veendunud, et niipea kui majaehitushooaeg algab, tuleb teine sõiduk oluliselt kasuks. Meil kaks last ka ja mul ja naisel lihtsam logistikat korraldada.
Olin juba talvel vaikselt vaatama hakanud autosid, hiljuti jäi eri põhjustel kahe auto ost müügilepingu sõlmimise hetkel katki. Ühel juhul olin Rootsist toomas V70 bi-fueli, et proovida surugaasiga saada km hind dislast soodsamaks, teisel juhul olin ostmas tuttava XC70 Eestist. Kes mäletab, siis mina olin see hull siin foorumis, kes NG-ga detailset kuluülevaadet pidas kolm aastat. Aga mõlemad tehingud jäid katki, võibolla oligi nii määratud. Lisaks katsusin mitut 1,9 diislimootoriga 9-5 ja ka üht siia veetud Volvo V70 CNG-taksot. Kui viimane kord tehing katki jäi, oli mul otsingutest täiesti siiber, sest see auto24 valik volvode ja saabide osas oli juba peas ja midagi nagu ei isutanud. Olin valmis midagi liisima hinnaskaalas kuni 6-7 tuh. Viimases otsas vaatasin V50 poole.
Selle nädala lõpus siis kui jälle kuulutusi lappasin tuli naine appi ja võibolla seda vaja oligi, et tema auto leiaks, talle see pidi ju saama. Seega naine tahtis valida ja nägi läikiva musta saabi pilti, kui pildid suuremaks tegin tuli umbes selline kommentaar, et näe ilusad veljed ka, ostame :)
Ja nii läkski, sõitsin platsile vaatama, õnneks oli kaasas Ivometsa soovitus viia auto Trionicu juurde. Nii tegingi. Seal selgus õliradika leke, kehv puksimajandus eriti tagasillas, amortide vahetusvajaduse olin isegi tuvastanud. Arvuti näitas kahe jubina viga, üks oli tempandur ja teine kundepoolse ventika mingi viga. Täna sai makstud kolmsada vähem kui kolmtuhat, arvele, ülevaatus, kindlustus ja võibki :drive: Vaatasin, et selle raha eest oli vaid kaks passatit pakkuda ja muud asjalikku nagu ei näinudki. Odavalt sain küll, aga kas ka edasised aastad odavaks osutuvad, näitab aeg. Hetkel laen akut, mis näeb välja nagu tutikas, laheda saabi kirjaga vööga ka kinni, aga pastel mis pastel ja asja tast vist ei saagi. Täna ülevaatuselt pidin välja lükkama auto, sest ülevaataja jättis tuled põlema ja ma ei märganud ka enne kui oli hilja. Õnneks kõrval oli mingi koht, kust tuli kohe üks aku ja krokodillid abiks. Õhtul vaatasin, et kompu näitab kütusekuluks 10,7l sajale millegi pärast, loodan, et see on mingil põhjusel jama ja tegelt on ikka ökopill. Läbisõitu hakkame lugema 5. aprillist ja numbrist 193777 km.
Naisel palusin väikese proovisõidu teha, kuna homme läheb liiklusesse. Sõitis maanteele ja ei tahtnudki ringi keerata, ikka veel ja edasi, sportrežiimis väike kiirenduski Türisalu panga poole Küllap hakkab talle meeldima, kui juba selline velg meeldib, on saabipisik temas lõplikult kinnistunud. Eks see tolle ng süü on Vallika essa saab, 2.0 NG.
Sel autol läbisõitu 193 tuh ja auto välimus/sisemus täiesti nagu kooskõlas sellega. Tont teab, kas keritud või mitte. Ühtegi hooldusasja ei tea, ühtegi kleepsu pole. Mulle meeldib endiselt, et võti on seal kus on, et nightpanel on äge, et kojamehed teevad peale vee pritsimist veel ühe töökäigu, sellel on ka Xenonid, äge!, tulepesurid!, tagumised parkimisandurid piuksuvad, rääkimata kruisist, disainist jne. No selle raha eest kui mootor ja käimakast kenasti toimetavad, autot küll ja veel. Ärge saage valesti aru, need uutel autodel tavalised asjad, aga mina sain need suht olematu raha eest 10 aastat vanal sõidukil ja need töötavad Istmed on head, kliima on, istmesoojendus juhipool ei tööta, äkki kaitse läbi, numbrituled ei põlenud. Olemas katuseluuk, reelingud, konksu paneme ka. Täitsa rokib see masin, vaiksem kah salongis kui suur ja lärmakas Audi mootor 850ne peal. Edasi liigub täiesti kenasti see saab :headbang: Ehkki ma ei saanud veel väikese kasutuse peale aru, millal käiku vahetab ja kas sport režiim rohkem rebib. Muidki asju vaja õppida selle mudeliga. Vast naine laseb mõni laupäev sellega kalale sõita, siis saab saabitada.
Paar pilti kah ja veelkord tänud Ivometsale ja Trionicule ning Iisakule. Hea, kui on niisuguseid saabisõpru sõpradeks!
:beer:
Auto tuli meie juurde nii, et ma olin juba möödunud aasta kogemusest (kui meil oli teine auto niisama kasutada) veendunud, et niipea kui majaehitushooaeg algab, tuleb teine sõiduk oluliselt kasuks. Meil kaks last ka ja mul ja naisel lihtsam logistikat korraldada.
Olin juba talvel vaikselt vaatama hakanud autosid, hiljuti jäi eri põhjustel kahe auto ost müügilepingu sõlmimise hetkel katki. Ühel juhul olin Rootsist toomas V70 bi-fueli, et proovida surugaasiga saada km hind dislast soodsamaks, teisel juhul olin ostmas tuttava XC70 Eestist. Kes mäletab, siis mina olin see hull siin foorumis, kes NG-ga detailset kuluülevaadet pidas kolm aastat. Aga mõlemad tehingud jäid katki, võibolla oligi nii määratud. Lisaks katsusin mitut 1,9 diislimootoriga 9-5 ja ka üht siia veetud Volvo V70 CNG-taksot. Kui viimane kord tehing katki jäi, oli mul otsingutest täiesti siiber, sest see auto24 valik volvode ja saabide osas oli juba peas ja midagi nagu ei isutanud. Olin valmis midagi liisima hinnaskaalas kuni 6-7 tuh. Viimases otsas vaatasin V50 poole.
Selle nädala lõpus siis kui jälle kuulutusi lappasin tuli naine appi ja võibolla seda vaja oligi, et tema auto leiaks, talle see pidi ju saama. Seega naine tahtis valida ja nägi läikiva musta saabi pilti, kui pildid suuremaks tegin tuli umbes selline kommentaar, et näe ilusad veljed ka, ostame :)
Ja nii läkski, sõitsin platsile vaatama, õnneks oli kaasas Ivometsa soovitus viia auto Trionicu juurde. Nii tegingi. Seal selgus õliradika leke, kehv puksimajandus eriti tagasillas, amortide vahetusvajaduse olin isegi tuvastanud. Arvuti näitas kahe jubina viga, üks oli tempandur ja teine kundepoolse ventika mingi viga. Täna sai makstud kolmsada vähem kui kolmtuhat, arvele, ülevaatus, kindlustus ja võibki :drive: Vaatasin, et selle raha eest oli vaid kaks passatit pakkuda ja muud asjalikku nagu ei näinudki. Odavalt sain küll, aga kas ka edasised aastad odavaks osutuvad, näitab aeg. Hetkel laen akut, mis näeb välja nagu tutikas, laheda saabi kirjaga vööga ka kinni, aga pastel mis pastel ja asja tast vist ei saagi. Täna ülevaatuselt pidin välja lükkama auto, sest ülevaataja jättis tuled põlema ja ma ei märganud ka enne kui oli hilja. Õnneks kõrval oli mingi koht, kust tuli kohe üks aku ja krokodillid abiks. Õhtul vaatasin, et kompu näitab kütusekuluks 10,7l sajale millegi pärast, loodan, et see on mingil põhjusel jama ja tegelt on ikka ökopill. Läbisõitu hakkame lugema 5. aprillist ja numbrist 193777 km.
Naisel palusin väikese proovisõidu teha, kuna homme läheb liiklusesse. Sõitis maanteele ja ei tahtnudki ringi keerata, ikka veel ja edasi, sportrežiimis väike kiirenduski Türisalu panga poole Küllap hakkab talle meeldima, kui juba selline velg meeldib, on saabipisik temas lõplikult kinnistunud. Eks see tolle ng süü on Vallika essa saab, 2.0 NG.
Sel autol läbisõitu 193 tuh ja auto välimus/sisemus täiesti nagu kooskõlas sellega. Tont teab, kas keritud või mitte. Ühtegi hooldusasja ei tea, ühtegi kleepsu pole. Mulle meeldib endiselt, et võti on seal kus on, et nightpanel on äge, et kojamehed teevad peale vee pritsimist veel ühe töökäigu, sellel on ka Xenonid, äge!, tulepesurid!, tagumised parkimisandurid piuksuvad, rääkimata kruisist, disainist jne. No selle raha eest kui mootor ja käimakast kenasti toimetavad, autot küll ja veel. Ärge saage valesti aru, need uutel autodel tavalised asjad, aga mina sain need suht olematu raha eest 10 aastat vanal sõidukil ja need töötavad Istmed on head, kliima on, istmesoojendus juhipool ei tööta, äkki kaitse läbi, numbrituled ei põlenud. Olemas katuseluuk, reelingud, konksu paneme ka. Täitsa rokib see masin, vaiksem kah salongis kui suur ja lärmakas Audi mootor 850ne peal. Edasi liigub täiesti kenasti see saab :headbang: Ehkki ma ei saanud veel väikese kasutuse peale aru, millal käiku vahetab ja kas sport režiim rohkem rebib. Muidki asju vaja õppida selle mudeliga. Vast naine laseb mõni laupäev sellega kalale sõita, siis saab saabitada.
Paar pilti kah ja veelkord tänud Ivometsale ja Trionicule ning Iisakule. Hea, kui on niisuguseid saabisõpru sõpradeks!
:beer:
Aku vea tuvastasin siis, kui te käivitasite ja välja sõitsite. Minu viga, et diagnoosimise ajal ei käivitanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eile õhtul näppisin natuke SID-i ja nägin seal üllatuseks kütusekuluks 10,7L. Äkki on mingi anomaalia, mistõttu auto odavalt müüdi, tekkis küsimus. Nullisin ära ja vaatab siis järgmise paagi kulu. Palju umbes turvaline sõita on kui tuli põlema läheb, 50-60 km? Volvikuga luban endale isegi kuni 80, sõltuvalt linn või maantee.
Aku täis ei laadinud, käivitusvoolu ei jätkunud ka hommikul, mitu mitu aeglast pööret enne käivitumist. Kusjuures täitsa üllatav oli eile väga tühja akuga käivitades, et vaevu-vaevu vedas ringi aga üks hetk nagu kargas käima. Volvo mul küll nii ei lähe, enne peab ikka kiiremaks jõudma kedrata ja siis ükskord hakkab lubama ja läheb. Saab lihtsalt lambist kui vaevu ringi vedas kargas käima. Eks paneme uue aku, vanast asja ei saa, aga väike kahtlus siiski on, et äkki võis ka odavama müügi põhjus olla mingi varjatud tarbija ja omanik ei viitsinud enam selle jamaga tegeleda, et kogu aeg aku tühjaks tõmbab. Või on see pigem kahtlane?
Pilt kah hommikust, juhti peale ei õnnestunud saada rahuldavalt kahjuks, aga ma kinnitan, et väga ilus blondiin on :love:
Aku täis ei laadinud, käivitusvoolu ei jätkunud ka hommikul, mitu mitu aeglast pööret enne käivitumist. Kusjuures täitsa üllatav oli eile väga tühja akuga käivitades, et vaevu-vaevu vedas ringi aga üks hetk nagu kargas käima. Volvo mul küll nii ei lähe, enne peab ikka kiiremaks jõudma kedrata ja siis ükskord hakkab lubama ja läheb. Saab lihtsalt lambist kui vaevu ringi vedas kargas käima. Eks paneme uue aku, vanast asja ei saa, aga väike kahtlus siiski on, et äkki võis ka odavama müügi põhjus olla mingi varjatud tarbija ja omanik ei viitsinud enam selle jamaga tegeleda, et kogu aeg aku tühjaks tõmbab. Või on see pigem kahtlane?
Pilt kah hommikust, juhti peale ei õnnestunud saada rahuldavalt kahjuks, aga ma kinnitan, et väga ilus blondiin on :love:
See käivitamise probleem meenutab ühe tuttava juttu tema samasuguse mootoriga Opelist ja probleemist kütuse pumbaga.
Mis lõppes tema auto puhul pumba remontimisega 600EUR-i (ühte tüüpi pumpasid saab remontida, teisi ei saa).
Ta ütles, et niiskusega hakkas vaevaliselt käima minema ... garaazhis seistes kadus vahepeal probleem ära ... paar nädalat tagasi oli "kaputt"
Loodan, et sul säärast probleemi pole ja tõesti on asi akus.
Mis lõppes tema auto puhul pumba remontimisega 600EUR-i (ühte tüüpi pumpasid saab remontida, teisi ei saa).
Ta ütles, et niiskusega hakkas vaevaliselt käima minema ... garaazhis seistes kadus vahepeal probleem ära ... paar nädalat tagasi oli "kaputt"
Loodan, et sul säärast probleemi pole ja tõesti on asi akus.
Eile vahetasin läbipõlenud numbritulesid. Kus on sel saabil ikka valgustust pimedas, uksealused, jalgeesine, luugi üles tõstad, on nagu prožektorid põlemas. Pirnid on läbi veel kõrvalistuja ukse all ja nightpaneli nupu ja selle kõrval asuva noole nupu taga. Lisaks elektriasjadest juhi istmesoojendus ei tööta, kes annaks nõu, mida vaadata, isegi pistikut ma ei suutnud eile lahti-kokku panna istme all.
Istmete alt tuvastasin palju saiasodi, ühe väikese juukseklambri ja kassikarvad. Seega mulle tundub, et mingi pereauto olnud.
Aga hommikul googeldasin auto luugile värvitud kirja, ning selgub, et CALLENS-BOUCKAERT OUDERNAARDE on Belgia ametlik saabiesindus. Nüüd saadan sinna kirja ja küsin VIN-iga mis nad teavad sest autost :)
Pilt kah udusest hommikust, kus me lasnaka magala parkimisprobleemi tihendasime. Keskmist kulu näitas SID väikese sõidu peale nüüd 8,7L.
EDIT: Spark, kas poleks loogiline, et Tech oleks midagi näidanud, kui mingi pumba või pihustite viga oleks? Käivitusvooluta akut Tech vist ei näita või mingit varjatud tarbijat? Küll aga näitaks ta mingeid probleeme seoses raske käivitusega?
Istmete alt tuvastasin palju saiasodi, ühe väikese juukseklambri ja kassikarvad. Seega mulle tundub, et mingi pereauto olnud.
Aga hommikul googeldasin auto luugile värvitud kirja, ning selgub, et CALLENS-BOUCKAERT OUDERNAARDE on Belgia ametlik saabiesindus. Nüüd saadan sinna kirja ja küsin VIN-iga mis nad teavad sest autost :)
Pilt kah udusest hommikust, kus me lasnaka magala parkimisprobleemi tihendasime. Keskmist kulu näitas SID väikese sõidu peale nüüd 8,7L.
EDIT: Spark, kas poleks loogiline, et Tech oleks midagi näidanud, kui mingi pumba või pihustite viga oleks? Käivitusvooluta akut Tech vist ei näita või mingit varjatud tarbijat? Küll aga näitaks ta mingeid probleeme seoses raske käivitusega?
Lisaks elektriasjadest juhi istmesoojendus ei tööta, kes annaks nõu, mida vaadata, isegi pistikut ma ei suutnud eile lahti-kokku panna istme all.
Proovi lülitid kõrvalistuja omaga ära vahetada, vaata kas midagi muutub? (Kas kõrvalistuja iste hakkab sooja andma)
Tavaline viga nende lülititega on, et lüliti läheb veits pekki ja hakkab igas asendis täie rauaga kütma, seni kuni istmesoojenduse traadi läbi põletab.
Või siis on lülitil külmjoode.
Tänu nõu eest, ei saanud pärast laste uneaega enam nuppudevahetusega hakkama, peab päevavalgel nokitsema. Proovisin hoopis pärast aku vahetust CD-sid kuulata, polegi väga paha heli kahest kõlarist klaasi all Aga NG-sse ehitasin parema :P
Pärast akuvahetust läheb käima nö poolest pöördest minu arust, tundub normaalne. Jälgime. EDIT: hommikul +3 kraadiga 4 pööret ja kahjuks ei märganud, aga eelsüüteküünalde tuli vist ei süttinud.
Tagant leidsin ühe külgmise panipaiga seest krediitkaardi väljavõtted. Selle järgi olid arvatavad autoomanikud Belgia lääneosariigi 24 tuh elanikuga väikelinnas Zwevegemis elavad (arvatavasti paarike) Vincent Cartreul ja Maria Rodrigues da Silva. Googel just palju nende nimedega ei aita, viimased väljavõtted pärinevad 2013. aasta märtsist ja näha on ka nende arvatavasti kodulaen ja selle jääk Täitsa pull värk.
Pärast akuvahetust läheb käima nö poolest pöördest minu arust, tundub normaalne. Jälgime. EDIT: hommikul +3 kraadiga 4 pööret ja kahjuks ei märganud, aga eelsüüteküünalde tuli vist ei süttinud.
Tagant leidsin ühe külgmise panipaiga seest krediitkaardi väljavõtted. Selle järgi olid arvatavad autoomanikud Belgia lääneosariigi 24 tuh elanikuga väikelinnas Zwevegemis elavad (arvatavasti paarike) Vincent Cartreul ja Maria Rodrigues da Silva. Googel just palju nende nimedega ei aita, viimased väljavõtted pärinevad 2013. aasta märtsist ja näha on ka nende arvatavasti kodulaen ja selle jääk Täitsa pull värk.
Sain just Belgia Saabi esindusest vastuse, seal käis auto viimati 17 -09-2012 ja läbisõit oli siis 303.534 km. Seega 333.333 oleks õigem läbisõit praegu kui keritud 194k.
ja kes see sulle selle "keritud" värgi müüs?
Ja mis platsiga siis tegu oli, kust masina ostsid? Kuigi ega kerimine pole võõras ühelgi platsil......
Belgia autodega käib kaasas selline paber nagu Carpass, kus on masina läbisõidud kõik kenasti kirjas. Tegelikult oli vist müüjal isegi kohustus see Carpass kaasa anda. Kui masin on veel Belgia registris, siis saab seda lehte välja trükkida igast asisemast remonditöökojast, tagantjärgi pole see väljatrükk kahjuks võimalik.
Herki
Belgia autodega käib kaasas selline paber nagu Carpass, kus on masina läbisõidud kõik kenasti kirjas. Tegelikult oli vist müüjal isegi kohustus see Carpass kaasa anda. Kui masin on veel Belgia registris, siis saab seda lehte välja trükkida igast asisemast remonditöökojast, tagantjärgi pole see väljatrükk kahjuks võimalik.
Herki
Vahet pole, kõik see asi seal auto24 on keritud, see on 10 minuti töö Mustamäe garaažide vahel. Võta üks ja viska teist, kõik autod on nagu kord ja kohus kusagile 180-190 vahele keritud. Volvol on mul 460k vist läbisõitu juba, teist korda pumba nurka käisin sättimas, siis oli kõrvalistuja toolil valge paber, millel ilutses 447000 See on ju uhke värk! :head: Mis ma sest automüüjast nüüd süüdistan siis, mul polnud kahtluse kübetki, et on keritud. Ma käisin Audaceris auto seisukorda hindamas. Saabil ja Volvol peaks Euroopas sõitnuna ikka ressurssi olema veel kasutatud peast Eestis ka ikka kuigi palju otsa sõita. Mõne muu margi võib võibolla selle peale tõesti põllule hargiga laiali väetada.
EDIT: kuluaruandega hakkasin kah pihta. Kuna naine ostab kütust, siis ma seda ei viitsi vist muudmoodi arvestama hakata kui SID-ilt aeg-ajalt vaatan, mis kulu 100km kohta on. Aga muud kulud saabikule katsun siis detailselt jälle kirja saada.
EDIT: kuluaruandega hakkasin kah pihta. Kuna naine ostab kütust, siis ma seda ei viitsi vist muudmoodi arvestama hakata kui SID-ilt aeg-ajalt vaatan, mis kulu 100km kohta on. Aga muud kulud saabikule katsun siis detailselt jälle kirja saada.
Vahet pole, kõik see asi seal auto24 on keritud, see on 10 minuti töö Mustamäe garaažide vahel. Võta üks ja viska teist, kõik autod on nagu kord ja kohus kusagile 180-190 vahele keritud.
No ja siis ... , aga ikkagi MIS või KES selliseid müütab?
See on nagu PETMISE õigustamine - kõik ju petavad!
Aga OK, see on sinu ja müüa vaheline asi, kuigi ise ma teeks küll sellest mingit sorti "KEISSI" (kas või kompenseerimaks tagasikerimist enamvähem õigele näidule )
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kurb, nii et vali palju valid, ikka komistasid nende otsinguparameetritega keritud võimaliku takso otsa :(
Eks ta tüng ole, aga läbisõit on siiski pigem püshholoogiline häiriv faktor (ma näiteks parem ei taha teada, milline oli minu 2 esimese auto tegelik läbisõit), peaasi et tehniline pool enam-vähem korras on ja kulukaid remonte kohe peale ei tuleks.
Eks ta tüng ole, aga läbisõit on siiski pigem püshholoogiline häiriv faktor (ma näiteks parem ei taha teada, milline oli minu 2 esimese auto tegelik läbisõit), peaasi et tehniline pool enam-vähem korras on ja kulukaid remonte kohe peale ei tuleks.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Skyline, takso ta siiski pole, Euroopa siledatel teedel 11 aastaga 330k (30000 aastas, ma ise sõidan Volvoga u 24000 aastas praegu) sõitnud viisakas auto. Täna pani trakats eelsüüte küünlad ka taha ja kargas kenasti käima, temp oli -1. Aga eile leidsin siit foorumist, et Jassi autotoas oli kellelgi 2.2 ära progetud nii, et igal juhul viskaks ka väikese plussiga eelsüüteküünlad taha ja annaks käivitades rohkem kütust peale (oli vist nii).
Igal juhul naine kiidab takka, et talle see auto väga meeldib :head: Teab keegi öelda ka, et kas seda 2.2 mootorit annab ka nii progeda, et moto võimsamaks ja säästlikumaks?
Igal juhul naine kiidab takka, et talle see auto väga meeldib :head: Teab keegi öelda ka, et kas seda 2.2 mootorit annab ka nii progeda, et moto võimsamaks ja säästlikumaks?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
keegi öelda ka, et kas seda 2.2 mootorit annab ka nii progeda, et moto võimsamaks ja säästlikumaks?
Hirsch pakub sulle 25 hobust juurde 1461 eur eest http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Products/Leistung/E270006490
Kindlasti siin foorumis pakutakse mõnede tegijate poolt lisahobuseid küll oluliselt odavamalt juurde, kas see ka ökonoomsemaks autot muudab - ma kahtlen.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Paar korda on nüüd tangitud, mitte paak täis meetodil seni veel. Peamiselt linnasõit ja kui auto minu käes, siis ikka sport režiimis paarutamist kah. Suht alguses sai SID ära nullitud, tänasega on seal midagi alla 700 km ja kütusekulu praktiliselt linnasõiduga (üks Paide ots ja ülejäänud linnalähedased, kus kogu aeg foor ja 70, 60, 50) 7,8 hetkel. Täna ladusin pagassi kolmesaja eest juppe, puksid tagasilda, esimesse alusraami, Monroe amordid taha, peoga õli-, kütuse- ja õhufiltreid ning õli, temp andur ka uus. Vahetan ise ja/või võtan naabrimehe, tema garaaži ja tõstuki selleks tööks.
Sõit aukudest, vagudest jms jamast on suhteliselt kummaline, on nagu aru saada, et alusvankris on probleeme, aga kas ainult tagumine ots on vedel, või ees ka midagi, või on lihtsalt harjumatu ka see 17 tolli velg, pole veel oma istmiku ja peaga seda välja mõelnud, eks näis siis, kui jupid küljes, et mis veel.
Sõit aukudest, vagudest jms jamast on suhteliselt kummaline, on nagu aru saada, et alusvankris on probleeme, aga kas ainult tagumine ots on vedel, või ees ka midagi, või on lihtsalt harjumatu ka see 17 tolli velg, pole veel oma istmiku ja peaga seda välja mõelnud, eks näis siis, kui jupid küljes, et mis veel.
Eile selgus, et katalüsaator on välja lõigatud, keevituse jäljed näha. Kõik see puksimajandus seal all ajab mind endiselt segadusse, aga küll korda saab, osa juppe juba olemas, Monroe tagaamordid näiteks. Esiõõtsa tagumine puks tundub väga kallis asi ja avastasin, et ka käigukasti padi või puks, et see loksub täiega, tuleb vahetada, kah kallis asi.
195.000 (tegelik läbisõit siis arvutatuna 334556) pealt läks sisse Castrol Magnatec 5W40, mis koheselt muutus mustaks, Volvo 2,5TDI-l püsib õli vähemalt hetke uuema välimusega. Mootoritule lõi korraks pärast õlivahetust põlema, võtsin aku juhtme maha ja kadus, siis vajutasin paar korda seistes tagant musta välja ja rohkem tahma ei tulnud. Õhufilter oli paras linnupesa, vahtraseemned, sodi ja linnusulg kah.
Oskab keegi öelda, kas kütusefiltri vahetus ongi hullem tegemine, et vaja kõik seal ümbruses lahti katkuda või kuidas see käib?
Muidu on vähem kui kuuga üle 1200 läbi uhatud ja muidugi rahul.
195.000 (tegelik läbisõit siis arvutatuna 334556) pealt läks sisse Castrol Magnatec 5W40, mis koheselt muutus mustaks, Volvo 2,5TDI-l püsib õli vähemalt hetke uuema välimusega. Mootoritule lõi korraks pärast õlivahetust põlema, võtsin aku juhtme maha ja kadus, siis vajutasin paar korda seistes tagant musta välja ja rohkem tahma ei tulnud. Õhufilter oli paras linnupesa, vahtraseemned, sodi ja linnusulg kah.
Oskab keegi öelda, kas kütusefiltri vahetus ongi hullem tegemine, et vaja kõik seal ümbruses lahti katkuda või kuidas see käib?
Muidu on vähem kui kuuga üle 1200 läbi uhatud ja muidugi rahul.
Tere tulemast tagasi jah. Vähesed viitsivad selliselt päevikut pidada nagu sina teed! Ootan huviga jätku!
Olen ise ka viimase aasta Volvoga sõitnud, kuigi foorumis suhtlen pigemini siin. Eks aeg näitab, kas kunagi uuesti SAAB saab olema :)
Olen ise ka viimase aasta Volvoga sõitnud, kuigi foorumis suhtlen pigemini siin. Eks aeg näitab, kas kunagi uuesti SAAB saab olema :)
Täna tegid saabid mingi pesa endale Pisikese näppimisega sain täna tööle nii vasaku kaugtule kui kõrvalistuja ukse aluse valgustuse, kuigi olin ostnud juba kõik uued pirnid. Juhiistme soojendus lülitivahetusega toimima ei hakanud, võibolla tõesti element siis põlvega puruks vajutatud. Pean istme lahti võtma. Ja kuidas autole õige kuupäev SID-ile panna, mis kombinatsiooniga?
Lisaks sain šokolaadi eest Nokia 6110i ja peaaegu oli plug&play, hoidjal on puudu mobiili kinni hoidvad kõrvad, aga suurem mure on see, et millegipärast mikrisse üldse häält ei lähe. Puhastasin kontakte ja võtsin ka mikri korraks lahti, aga ei midagi. Ideid?
Lisaks sain šokolaadi eest Nokia 6110i ja peaaegu oli plug&play, hoidjal on puudu mobiili kinni hoidvad kõrvad, aga suurem mure on see, et millegipärast mikrisse üldse häält ei lähe. Puhastasin kontakte ja võtsin ka mikri korraks lahti, aga ei midagi. Ideid?
Hüva nõu vaja, saabisõbrad! Miskit on kohe-kohe saba andmas. Eile võttis starteri taha teisel katsel, täna hommikul mingil 15ndal katsel, enne seda kui süüdet keerad lihtsalt ei käi klõpsugi.
On see asi starteri pendiksis, vahetatav? Ka lühikese sõidu järel uuesti käivitades tuli starter teise katsega taha.
On see asi starteri pendiksis, vahetatav? Ka lühikese sõidu järel uuesti käivitades tuli starter teise katsega taha.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga äkki on hoopis süüteluku põhi?
ma muidugi ei välistaks ka määrde järele janunevat starterit ja puhastamist vajavaid kõiksugu vooluklemme.
ma muidugi ei välistaks ka määrde järele janunevat starterit ja puhastamist vajavaid kõiksugu vooluklemme.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ikka klõpsu ka ei käi, siis see särts sinna starterisse ei jõua. Isegi kui kõik jämedad juhtmed jms seal korralikult kinni on, on ju vaja kusagilt starterile öelda, et "yo djuud, hakka käima"... See signaal sul kuhugi ära kaob...
Cyber, ehk siis pigem ikkagi süüteluku põhi? Mingi kaitse või relee ei või olla vigaseks läinud. Selline seos on tuua, et näiteks ei põlenud mul üks esimene kaugekas, kahtlustasin pirni, pirn terve, panin uued pirnid, ikka ei midagi, käisin kaitsmete kallal, nagu ei midagi, kui üks hetk vahetasin lihtsalt kaitsmed omavahel ära ja läks põlema. Äkki tõesti mingeid juhtmeid vaja liigutada, nagu Ivomets arvab, mis seal süütelugu põhjas on, süütelukk vaja tingimata välja vahetada?
Tech vist viga üldse ei näita?
Tech vist viga üldse ei näita?