Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Sain õli kätte.
Mobil super 3000 X1 5W-40 öeldi, et see on talveperioodil parem - vedelam jne.(tellisin 5W-30 GM-LL-A-025)
See selleks aga kanistri taga on kirjas GM-LL-B-025, ka selle kohta öeldi, et on parem kuna mida täht edasi seda parem õli.
On see siis nii ja ma võin rahuliku südamega seda õli kasutada?
Mobil super 3000 X1 5W-40 öeldi, et see on talveperioodil parem - vedelam jne.(tellisin 5W-30 GM-LL-A-025)
See selleks aga kanistri taga on kirjas GM-LL-B-025, ka selle kohta öeldi, et on parem kuna mida täht edasi seda parem õli.
On see siis nii ja ma võin rahuliku südamega seda õli kasutada?
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
See mida täht edasi ja parem kehtib nende API SH, SJ, SL jne kohta mitte antud juhul. GM-LL-A-025 nõuded on kõrgemad kui GM-LL-B-025 õlil.
Ja tõtt öelda on need Mobil super 2000 ja 3000 õlid Mobili ühed odavama seeria õlid ehk pigem müüja müüs sulle seda, mida tal parasjagu oli ja mitte parimat õli.
Ja tõtt öelda on need Mobil super 2000 ja 3000 õlid Mobili ühed odavama seeria õlid ehk pigem müüja müüs sulle seda, mida tal parasjagu oli ja mitte parimat õli.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Vahetasin õli ja filtri, puhastasin karteripõhja ja sõela.Filter on Boschi oma.
Uus õli sisse käivitus - ja õlituli põleb.Olen proovinud kolm-neli korda käivitada aga ära ta ei kustu.
Paluks kiiret vastust mida ette võtta - tahaks koju minna.
Uus õli sisse käivitus - ja õlituli põleb.Olen proovinud kolm-neli korda käivitada aga ära ta ei kustu.
Paluks kiiret vastust mida ette võtta - tahaks koju minna.
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mina kui karteripõhja puhastasin võtsin DI juhtme lahti ja käivitasin niikaua kui õlisurve tuli ära kustus. Ei tea mis selle teo peale nüüd saabiisad ütlevad. :gun:
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Tahan tänada Iisakut operatiivse ja professionaalse abi eest.
Täna tehtud kogu protseduur uuesti ja u. kolm korda kiiremini kui eile.Kui ikka tead mida ja mis järjekorras lahti-kinni keerata on asi vaid paari tunni töö.
Põhja alla kruvides mõtlesin küll korra, et mis krt. mulle garanteerib, et seekord see toru omal kohal on aga nüüd jälle korras auto.
Saab jälle :)
Täna tehtud kogu protseduur uuesti ja u. kolm korda kiiremini kui eile.Kui ikka tead mida ja mis järjekorras lahti-kinni keerata on asi vaid paari tunni töö.
Põhja alla kruvides mõtlesin küll korra, et mis krt. mulle garanteerib, et seekord see toru omal kohal on aga nüüd jälle korras auto.
Saab jälle :)
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Huvi pärast küsin teadjate käest, kui palju on veel paagis bensiini kui küttusetuli põlema hakkab ?Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.
Kas pärast tankimist tuleb D.T.E kah ise ära nullida või arvutab komp. ise?
Kas pärast tankimist tuleb D.T.E kah ise ära nullida või arvutab komp. ise?
Tahan lennata ...
Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.
Eile sain just kogemuse võrra rikkamaks - tuli hakkas põlema ja D.T.E näitas ~170. ~100 km pärast sai kütus otsa. Kogu paagitäis sõidetud maanteel, seega mingit linn-maa kulu erinevust ei saanud olla.
Järelikult usalda pigem tulukest.;)
-
- Pealik
- Postitusi: 4258
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
TECH-iga saab seda tule põlemise värki sättida.
Mul vist läks siis põlema kui paagis on 15L, lasin selle 10L peale-panna kuna Eestis on vahemaad nii väikesed :)
Mul vist läks siis põlema kui paagis on 15L, lasin selle 10L peale-panna kuna Eestis on vahemaad nii väikesed :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Sai Saabiga kolme päeva jooksul maha sõidetud üle 900 km.
Kõik toimis laitmatult, peale selle, et üks esimene lähitule pirn põles läbi ja raadio hakkas imelikult töötama.Mängib täiesti normaalselt siis jääb vaikselt mängima ja mingi hetk mängib jälle ilusti.Võimalik, et raadio taga mõni juhe jamab.
Ma ei ole veel kunagi niii mugavalt nii palju pmst. järjest autoga sõitnud.Ühe öö magasime naise ja lapsega autos nagu 5 tärni hotellitoas:).Polnud hommikul kondid kanged ega keegi magamatta.Ma spets. ei võtnud tuurile telki kaasa.
Küttekulu muidugi ...
Keskmist kulu näitas Tallinnast startides 11,5 ja tagasi jõudes oli kompuutrinäit 8,6 keskmine.Sõidetud sai nii linna, mnt kui ka Lõuna Eesti metsavaheteid.
Kas ma mäletan õigesti, et Saab pidi õppima kasutaja järgi käituma.
Esimese kahe nädala jooksul oli mul keskmine küttekulu u. 10, siis sõitis naine u. kaks nädalat ja esimestel päevadel oli tema keskmine 11,8 ja siis hakkas ka temal langema.
Olen autovalikuga väga rahul.
Kõik toimis laitmatult, peale selle, et üks esimene lähitule pirn põles läbi ja raadio hakkas imelikult töötama.Mängib täiesti normaalselt siis jääb vaikselt mängima ja mingi hetk mängib jälle ilusti.Võimalik, et raadio taga mõni juhe jamab.
Ma ei ole veel kunagi niii mugavalt nii palju pmst. järjest autoga sõitnud.Ühe öö magasime naise ja lapsega autos nagu 5 tärni hotellitoas:).Polnud hommikul kondid kanged ega keegi magamatta.Ma spets. ei võtnud tuurile telki kaasa.
Küttekulu muidugi ...
Keskmist kulu näitas Tallinnast startides 11,5 ja tagasi jõudes oli kompuutrinäit 8,6 keskmine.Sõidetud sai nii linna, mnt kui ka Lõuna Eesti metsavaheteid.
Kas ma mäletan õigesti, et Saab pidi õppima kasutaja järgi käituma.
Esimese kahe nädala jooksul oli mul keskmine küttekulu u. 10, siis sõitis naine u. kaks nädalat ja esimestel päevadel oli tema keskmine 11,8 ja siis hakkas ka temal langema.
Olen autovalikuga väga rahul.
Tahan lennata ...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mingil ajahetkel tellisin neid Mäealuse tn US-Partsist. Tükihind oli kallim, aga postikulusid ei olnud. Tuli suht sama hind, mis oleks tulnud kusagilt netist tellides. Sai normaalselt meili teel ära tellida. Ei olnud vaja selleks isegi kohale minna. Tootenumbrid saad siit
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Tegelesin natuke leiutamisega.
Kuna käiguvahetustrossi ots oli nii räbal, et ainult tahtejõu abil käike sai vahetada siis tuli midagi ette võtta.
Kõige soodsam trossipakkumine oli 135€ ja vahetamine tundus suht keeruline (kogu kangiümbruse lahti lammutamine ja igasuguste läbiviikudega jändamine), siis toetudes välismaiste foorumite abile otsustasin käiguvahetaja ise teha.
Tegelikult ei midagi keerulist, tuleb vaid asi õige pikkusega teha ja ongi.Raha nagu maast leitud :)
Vigane vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg[/IMG][/URL]
Uus vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg[/IMG][/URL]
Trossi otsast eemaldatud katkine liigend:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg[/IMG][/URL]
Allesjäätud plastiku viilisin palliks, ümber mille toru kokku suruda.
Selle muna saagisin maha ja puurisin läbi, et saaks poldiga liigendi omavahel ühendada.
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg[/IMG][/URL]
Mootoriruumi vaadates näeb ta nüüd välja selline:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg[/IMG][/URL]
Töötab ilusti ja vahetab käike nagu vaja.
.
.
Esmaspäevaks juba uus ülesanne võetud - vahetada karterituulutus.Kit olemas (tänud Iisakule), aga paigaldamisega jäänud paar asja segaseks.
Punktid 12 ja 18 http://www.genuinesaab.com/psi/files2/tsb210-2417ed4%20en.pdf
Mida ja kui tugeva survega ma seal kontrollin(12) ja kas isolatsiooni sees peavad kõik kolm paraleelselt olema (18)?
Kui tahan maha võtta ka klapikambri kaane siis eeldatavasti tuleks vahetada ka tihend?
Kuna käiguvahetustrossi ots oli nii räbal, et ainult tahtejõu abil käike sai vahetada siis tuli midagi ette võtta.
Kõige soodsam trossipakkumine oli 135€ ja vahetamine tundus suht keeruline (kogu kangiümbruse lahti lammutamine ja igasuguste läbiviikudega jändamine), siis toetudes välismaiste foorumite abile otsustasin käiguvahetaja ise teha.
Tegelikult ei midagi keerulist, tuleb vaid asi õige pikkusega teha ja ongi.Raha nagu maast leitud :)
Vigane vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg[/IMG][/URL]
Uus vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg[/IMG][/URL]
Trossi otsast eemaldatud katkine liigend:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg[/IMG][/URL]
Allesjäätud plastiku viilisin palliks, ümber mille toru kokku suruda.
Selle muna saagisin maha ja puurisin läbi, et saaks poldiga liigendi omavahel ühendada.
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg[/IMG][/URL]
Mootoriruumi vaadates näeb ta nüüd välja selline:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg[/IMG][/URL]
Töötab ilusti ja vahetab käike nagu vaja.
.
.
Esmaspäevaks juba uus ülesanne võetud - vahetada karterituulutus.Kit olemas (tänud Iisakule), aga paigaldamisega jäänud paar asja segaseks.
Punktid 12 ja 18 http://www.genuinesaab.com/psi/files2/tsb210-2417ed4%20en.pdf
Mida ja kui tugeva survega ma seal kontrollin(12) ja kas isolatsiooni sees peavad kõik kolm paraleelselt olema (18)?
Kui tahan maha võtta ka klapikambri kaane siis eeldatavasti tuleks vahetada ka tihend?
Tahan lennata ...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kas see 12 ei vihja mitte sellele, et seal on üks ühesuunaline klapp, mis peab ainult ühes suunas läbi laskma. Ja noh, ilmselt piisab sinna sisse puhumisest, et aru saada, kas peab tuult või mitte. Noole suunas peab läbi käima, teistpidi mitte.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Tahtsin hakata tuulutuskitti paigaldama aga asi jääb pisut segaseks kuna praegune küljes olev nö. karp(oiltrap) kuhu voolikud külge lähevad on u. 3 korda suurem kui uus.
Kas selle võib sealt lihtsalt lahti ühendada ja kas kiti kinnitusaugud sobivad?
Küljes oleval karbil(oiltrap) on kokku neli voolikut aga kitil ainult kolm.Kuhu ma selle neljanda vooliku ühendan mis trottlebody küljest tuleb ja oiltrappi läheb?
Kitiga on kaasas ka üks väike T- ühendus millel üks ots on tavaline, teine on mingi tilaga ja kolmas on üldse ülipisike.Kuhu ma selle peaksin ühendama?Asub paigaldamisskeemi ülevalt neljanda pildi keskel.
Loll on loll olla.Äkki keegi oskab pisut juhendada kes omal on teinud?
Kas selle võib sealt lihtsalt lahti ühendada ja kas kiti kinnitusaugud sobivad?
Küljes oleval karbil(oiltrap) on kokku neli voolikut aga kitil ainult kolm.Kuhu ma selle neljanda vooliku ühendan mis trottlebody küljest tuleb ja oiltrappi läheb?
Kitiga on kaasas ka üks väike T- ühendus millel üks ots on tavaline, teine on mingi tilaga ja kolmas on üldse ülipisike.Kuhu ma selle peaksin ühendama?Asub paigaldamisskeemi ülevalt neljanda pildi keskel.
Loll on loll olla.Äkki keegi oskab pisut juhendada kes omal on teinud?
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Tegelikult ka ?
Jumal tänatud siis, et ma vana maha ei kiskunud enne.Aga kuidas tuulutuse korrasolekut kontrollida saab?Lihtsalt kontrollida kas mingit jama voolikutes poleks ja kas klapid töötavad ainult ühte pidi ?
Täna kanalisse ronides täheldasin õlileket - karteripõhi üsnagi õline.
Jumal tänatud siis, et ma vana maha ei kiskunud enne.Aga kuidas tuulutuse korrasolekut kontrollida saab?Lihtsalt kontrollida kas mingit jama voolikutes poleks ja kas klapid töötavad ainult ühte pidi ?
Täna kanalisse ronides täheldasin õlileket - karteripõhi üsnagi õline.
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
http://i13.photobucket.com/albums/a287/yaffa99/9-5%20aeros/IMAG0396.jpg
Mis selle käigukastipadja tootekood võiks olla?
Eile foorumi otsingut kasutades jõudsin jälile aga täna enam ei leia.
Kas peab vahetama kogu sselle kronsteini või on see puks seal sees eraldi vahetatav?
Mis selle käigukastipadja tootekood võiks olla?
Eile foorumi otsingut kasutades jõudsin jälile aga täna enam ei leia.
Kas peab vahetama kogu sselle kronsteini või on see puks seal sees eraldi vahetatav?
Tahan lennata ...