1. leht 5-st

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: P Juul 20, 2014 3:08
Postitas 5448
Kui juba rootslasele näpp sai antud .....:)
Selline ta on mu Black Beauty
9-5 Vector 2.3 R4 Turbo 136 kw.
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto1_zps165277e9.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto1_zps165277e9.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/d679563d-c705-4a80-b24f-4a9ef44d4868_zps267fbb63.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/d679563d-c705-4a80-b24f-4a9ef44d4868_zps267fbb63.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto6_zpsc7495939.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto6_zpsc7495939.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto_zps7b40a794.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto_zps7b40a794.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto2_zps53c251e5.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto2_zps53c251e5.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto3_zpsa323e1af.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto3_zpsa323e1af.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto5_zpsb426a80f.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto5_zpsb426a80f.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto8_zpsd3101edb.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto8_zpsd3101edb.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/Meieuusauto9_zps5550fe1d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/Meieuusauto9_zps5550fe1d.jpg[/IMG][/URL]
Loodan igatahes muretut elu oma uue armukese seltsis.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: P Juul 20, 2014 23:55
Postitas 5448
Pole varem oma autodel põlevat mootorituld näinud, nüüd ei teagi mis edasi peaks tegema.
Lugesin siin erinevatest teemadest DI kasetti vahetusest, küünalde vahetusest jne.
Öelge palun kui suur on Saabil õlivahetusvälp.Hetkel on eelmisest õlivahetusest möödas 15137 km.Ehk tahab hoopis uut õli mootorisse?
Lähipäevil kellegil oleks võimalik mu autole diagnosti teha?Selle abil natuke vist lihtsam veale jälile saada kui interneti ;)
Terv. Ergo

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 0:05
Postitas 9-5LPT
no õlivahetuse peale pole mul küll kunagi mootorituld visanud, vaata parem kapoti all kas kõik voolikud on korralikult ühendatud - mul oli hiljuti sellega jama. Õlivahetus on soovituslik saabi turbokate puhul 10000 tagant, tõsisemad entusiastid vahetavad ka 8k pealt. Kuna sa tallinna oled oma asukohaks määranud siis vii mõnesse saabidega tegelevasse remondikohta ja leitakse sinu murele lahendus, kui ise kapoti all viga ei tuvasta :). Muidu välimuselt tundub täitsa viisakas pill ja loodame et edaspidi on murevabam!:beer:

Veel soovitaks paigaldada karterituulutus kit (see oli vist kuskil 130 euri kokku), lasta puhastada õlivõtturi sõel ja karter - seal võib igasugust saasta leida kuid kui ära lased teha (üpris kulukas töö), pikendad päris kindlasti selle kohapealt mootori eluiga :).

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 1:12
Postitas 5448
(kogun siia postitusse enda tarbeks natuke materjali/tarkuseteri)
Karteripõhja ja õlivõtu puhastamine - http://saabworld.net/f29/saab-9-5-oil-pan-sump-drop-check-sludge-7/
Tagumiste pukside vahetus -
http://photo.platonoff.com/Auto/20070930c.Saab_9-5_Rear_Trailing_Arm_Bushings/ ja tagasillapilt - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11523
Kütusefiltri vahetus - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=23341
Igasugust tarkust - http://www.fixmysaab.com/9-5_repair/PCV/step1.asp?nsteps=2
Käigukasti padja ja trossivahetus - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25364
Karterituulutus KIT-i vahetus - http://www.genuinesaab.com/psi/files2/tsb210-2417ed4%20en.pdf ja (Trionicu tekst) http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=6756
http://saabworld.net/f29/crankcase-ventilation-kit-pcv-6-saab-9-5-a-732/
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=21412#pid222668
Käsipiduri hooldus/parandus - http://www.saabwiki.info/index.php?title=NG_900/9-3_Hand_Brake
Süüteküünlad - NGK BCPR6ES-11
DIY-uretaanid - http://forums.trinituner.com/forums/viewtopic.php?t=68303

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 8:08
Postitas iisak
Hetkekulu Saab ei näita.
CE tule põhjuseid on väga palju.
Diagnotika aitab:eureka:

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 9:43
Postitas 9-5LPT

Kas armatuurituledest peavadki süüte sisse keeramisel põlema jääma akutuli, õlituli ja käsipidurituli (hüüumärgiga ring)?
Käivitades kaovad ära.


On vist nii jah, ära üle ka pabista, peaasi kui käies nad ei põle ! :D :drink:

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 9:44
Postitas richard
Ilusad veljed :beer:

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 11:36
Postitas 5448
Tänud info ja kiidusõnade eest.
Iga võõra hääle või tulukese peale tekib kerge paanika jah :), aga siis tulen löön foorumi lahti ja süvenen asjasse, ning pärast seda ei tundugi asi nii hull.
Mul ehk ei lähegi vaja, aga igaks juhuks küsin targemate käest.Kas kumbki neis DI kasettidest sobib mu autole?
http://www.osta.ee/saab-9000-suutekassett-2-3-147-kw-92-a-50664007.html
http://www.osta.ee/saab-9-5-suutepoolid-kassett-2-0-110-kw-98-a-50663947.html

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 17:24
Postitas saabu
Vahetasid ka Mazda Saabi vastu ?Kui nii, siis loodame, et Saab tekitab vähem peavalu.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 18:03
Postitas looderdaja
9-5 peal peaks olema kindlasti must DI kassett.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 18:11
Postitas rantto
9-5l ainult must DI. Kasutatud peast ei soovita osta kui plaan masinat pikemalt pidada siis osta uus. Kui müüd kunagi maha on teada, kuna DI vahetatud sai.
Seniks aga muretut lendu.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 21, 2014 21:34
Postitas 5448
Pole veel kindel kas viga selles, aga leidsin kapoti alt ühe katkise vooliku.
Homme proovin korda teha, eks siis paistab kui kõrgelt saab lennata :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: T Juul 22, 2014 1:32
Postitas salival
sel autol Saabianti laos mulle järgmise murede listi:
-kasti tross
-kasti padi
-tagumise silla puksid (kõik)
-pidurid
-rooste (seda peaks olema näha kah)

asjad mis mulle isiklikuld tundsid põnevad - liiga ilus rool (prakts. kulumisjälgedeta) ja see et Tech2 ei saanud autoga ühendust.

kas sa lasid enne ostu seda kuskil kontrollida?:)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 28, 2014 16:29
Postitas 5448
Küsin enne targemate käest järele kui ostma torman.Kuugel kahjuks targemaks ei teinud.
Kas Saabil on õhu ja õlifiltrite kohapealt mingeid eritingimusi?
Tahaks ikka auto peale kindel olla ja mitte kasutada mingeid XY superhyper mega longlife asju.
Õli kohta ka küsimus.Kas GULF Formula GMX 5W-30 on OK?
Enne mind on kasutatud 5W-30 Mobilit.
Ergo ;)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Juul 28, 2014 17:09
Postitas D116
Jatka sama õliga edasi.
Õhufiltri soovitaks K&N, vähem küttust võttab ja rohkem Kw. Mõned väidavad, et tekkitab õhulugeja surma, mul üle 10aastase kogemusega ei rikkunud ühtegi õhulugejat ja tuttavatel ka mitte.
Õlifiltreid vigase klappiga igat firmat leidub :) ei tea mida soovitada.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: T Juul 29, 2014 23:27
Postitas 5448
Häbi on küsida, aga mismoodi kaugtuled põlema hakkavad?
Niipalju kui mul autosid on olnud kõikil süttisid kaugtuled suunatulekangi ette lükkamisega.Sellel Saabil mitte.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: T Juul 29, 2014 23:46
Postitas saabu14jr
Tõmba kangi enda poole.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Juul 30, 2014 1:20
Postitas 5448
Enda poole tõmmates saab ainult kaugtuledega vilgutada.
Oleks küll nagu kaks asendit aga põlema ei jää.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Juul 30, 2014 7:49
Postitas Joonas
Tulede pealüliti "päevasõiduasendis" äkki?!

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Juul 30, 2014 11:52
Postitas vallikas
Jah, keera tulede lülitit. Kuidagi tuttav tuleb see TJC numbrimärk ette, kuskandis liigub peamiselt? Meil väljast autod nagu koopiad :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Juul 30, 2014 13:59
Postitas 5448
Toimivad jah kui tuledelüliti õigesse asendisse keerata.:red:
Mu peatrajektoor on hommikuti u. 8.40 Laagri säästuka "tagant" mööda Pärnu mnt.-d Kumnasse ja õhtul u. 17.00 tagasi ;)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juul 31, 2014 11:31
Postitas 5448
Jatka sama õliga edasi.
Õhufiltri soovitaks K&N, vähem küttust võttab ja rohkem Kw. Mõned väidavad, et tekkitab õhulugeja surma, mul üle 10aastase kogemusega ei rikkunud ühtegi õhulugejat ja tuttavatel ka mitte.
Õlifiltreid vigase klappiga igat firmat leidub :) ei tea mida soovitada.

Kas keegi soovitab veel K&N õhufiltrit kasutada?
On tast rohkem kasu või kahju?
Kas keegi hea inimene oskaks öelda mingit markeeringut käigukastipadja pealt - mille järgi tellida?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juul 31, 2014 11:45
Postitas ill
Stock konfis ja automaatkastiga ilmselt ei ole sellest K&N-st midagi kasu, WIX vms teeb ära sama töö. Seda patja tahad ise vahetada? Kui ei, siis vii auto töökotta ja las nemad muretsevad selle markeeringu pärast :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juul 31, 2014 11:51
Postitas 5448
Patja tahan jah ise vahetada.
Töövõtted on teada, käed kah töökorras ja aega piisavalt.;)
Teaks teda vaid tellida.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juul 31, 2014 11:53
Postitas ill
Varuosapoes peaks nad ju oskama vin koodi või aasta ja mudeli järgi müüa õige jupi.