Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#26

N Juul 31, 2014 12:11

Seda küll, aga pidi kahte erinevat näitama.
Aga pole hullu küll selgub.
Tahan lennata ... :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#27

E Aug 11, 2014 10:00

Sain õli kätte.
Mobil super 3000 X1 5W-40 öeldi, et see on talveperioodil parem - vedelam jne.(tellisin 5W-30 GM-LL-A-025)
See selleks aga kanistri taga on kirjas GM-LL-B-025, ka selle kohta öeldi, et on parem kuna mida täht edasi seda parem õli.
On see siis nii ja ma võin rahuliku südamega seda õli kasutada?
Tahan lennata ... :drive:
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#28

E Aug 11, 2014 10:06

See mida täht edasi ja parem kehtib nende API SH, SJ, SL jne kohta mitte antud juhul. GM-LL-A-025 nõuded on kõrgemad kui GM-LL-B-025 õlil.
Ja tõtt öelda on need Mobil super 2000 ja 3000 õlid Mobili ühed odavama seeria õlid ehk pigem müüja müüs sulle seda, mida tal parasjagu oli ja mitte parimat õli.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#29

E Aug 11, 2014 20:04

Vahetasin õli ja filtri, puhastasin karteripõhja ja sõela.Filter on Boschi oma.
Uus õli sisse käivitus - ja õlituli põleb.Olen proovinud kolm-neli korda käivitada aga ära ta ei kustu.
Paluks kiiret vastust mida ette võtta - tahaks koju minna.
Tahan lennata ... :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

E Aug 11, 2014 21:13

õlisurve anduri juhe lahti/puruks?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#31

E Aug 11, 2014 21:27

Mina kui karteripõhja puhastasin võtsin DI juhtme lahti ja käivitasin niikaua kui õlisurve tuli ära kustus. Ei tea mis selle teo peale nüüd saabiisad ütlevad. :gun:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#32

E Aug 11, 2014 22:43

Iisakult sain inffi, et üks oluline toru pole oma kohal.Ei osanud seda vaadata enne kui põhja alla tagasi panin.
Homme kogu protseduur uuesti teha.
Tahan lennata ... :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#33

K Aug 13, 2014 1:52

Tahan tänada Iisakut operatiivse ja professionaalse abi eest.
Täna tehtud kogu protseduur uuesti ja u. kolm korda kiiremini kui eile.Kui ikka tead mida ja mis järjekorras lahti-kinni keerata on asi vaid paari tunni töö.
Põhja alla kruvides mõtlesin küll korra, et mis krt. mulle garanteerib, et seekord see toru omal kohal on :) aga nüüd jälle korras auto.
Saab jälle :)
Tahan lennata ... :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#34

E Aug 18, 2014 14:06

Huvi pärast küsin teadjate käest, kui palju on veel paagis bensiini kui küttusetuli põlema hakkab ?Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.
Kas pärast tankimist tuleb D.T.E kah ise ära nullida või arvutab komp. ise?
Tahan lennata ... :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

E Aug 18, 2014 14:36

Ta ikka ise arvutab ümber selle kohe. Midagi nullida seal kül ei ole. Küttetuli võiks seal 100km kandis vast ikka põlema hakata...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#36

E Aug 18, 2014 15:14

Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.


Eile sain just kogemuse võrra rikkamaks - tuli hakkas põlema ja D.T.E näitas ~170. ~100 km pärast sai kütus otsa. Kogu paagitäis sõidetud maanteel, seega mingit linn-maa kulu erinevust ei saanud olla.
Järelikult usalda pigem tulukest.;)
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#37

E Aug 18, 2014 16:39

TECH-iga saab seda tule põlemise värki sättida.
Mul vist läks siis põlema kui paagis on 15L, lasin selle 10L peale-panna kuna Eestis on vahemaad nii väikesed :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#38

L Aug 23, 2014 22:57

Sai Saabiga kolme päeva jooksul maha sõidetud üle 900 km.
Kõik toimis laitmatult, peale selle, et üks esimene lähitule pirn põles läbi ja raadio hakkas imelikult töötama.Mängib täiesti normaalselt siis jääb vaikselt mängima ja mingi hetk mängib jälle ilusti.Võimalik, et raadio taga mõni juhe jamab.
Ma ei ole veel kunagi niii mugavalt nii palju pmst. järjest autoga sõitnud.Ühe öö magasime naise ja lapsega autos nagu 5 tärni hotellitoas:).Polnud hommikul kondid kanged ega keegi magamatta.Ma spets. ei võtnud tuurile telki kaasa.
Küttekulu muidugi ...
Keskmist kulu näitas Tallinnast startides 11,5 ja tagasi jõudes oli kompuutrinäit 8,6 keskmine.Sõidetud sai nii linna, mnt kui ka Lõuna Eesti metsavaheteid.
Kas ma mäletan õigesti, et Saab pidi õppima kasutaja järgi käituma.
Esimese kahe nädala jooksul oli mul keskmine küttekulu u. 10, siis sõitis naine u. kaks nädalat ja esimestel päevadel oli tema keskmine 11,8 ja siis hakkas ka temal langema.
Olen autovalikuga väga rahul.
Tahan lennata ... :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#39

P Aug 24, 2014 8:05

Käigukast õpib jah :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#40

N Sept 11, 2014 14:28

Kus kohast härrased ostavad/tellivad Saabile PowerFlex pukse?
Vahetaks väga hea meelega tagasillapuksid ja ka mõned esisilla omad veel enne talve ära.
Tahan lennata ... :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#41

N Sept 11, 2014 14:37

Mingil ajahetkel tellisin neid Mäealuse tn US-Partsist. Tükihind oli kallim, aga postikulusid ei olnud. Tuli suht sama hind, mis oleks tulnud kusagilt netist tellides. Sai normaalselt meili teel ära tellida. Ei olnud vaja selleks isegi kohale minna. Tootenumbrid saad siit
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#42

N Sept 11, 2014 14:41

Super.
Väga suured tänud.Tootenumbreid taga ajades oleks ma kulutanud veel paar kuud :)
Tahan lennata ... :drive:
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#43

N Sept 11, 2014 15:10

Ma enda omad tellisin Falleroonist :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#44

P Sept 21, 2014 18:21

Tegelesin natuke leiutamisega.
Kuna käiguvahetustrossi ots oli nii räbal, et ainult tahtejõu abil käike sai vahetada siis tuli midagi ette võtta.
Kõige soodsam trossipakkumine oli 135€ ja vahetamine tundus suht keeruline (kogu kangiümbruse lahti lammutamine ja igasuguste läbiviikudega jändamine), siis toetudes välismaiste foorumite abile otsustasin käiguvahetaja ise teha.
Tegelikult ei midagi keerulist, tuleb vaid asi õige pikkusega teha ja ongi.Raha nagu maast leitud :)
Vigane vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg[/IMG][/URL]
Uus vidin:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg[/IMG][/URL]
Trossi otsast eemaldatud katkine liigend:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg[/IMG][/URL]
Allesjäätud plastiku viilisin palliks, ümber mille toru kokku suruda.
Selle muna saagisin maha ja puurisin läbi, et saaks poldiga liigendi omavahel ühendada.
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg[/IMG][/URL]
Mootoriruumi vaadates näeb ta nüüd välja selline:
[URL=http://s194.photobucket.com/user/erxerx/media/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg.html][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg[/IMG][/URL]
Töötab ilusti ja vahetab käike nagu vaja.
.
.
Esmaspäevaks juba uus ülesanne võetud - vahetada karterituulutus.Kit olemas (tänud Iisakule), aga paigaldamisega jäänud paar asja segaseks.
Punktid 12 ja 18 http://www.genuinesaab.com/psi/files2/tsb210-2417ed4%20en.pdf
Mida ja kui tugeva survega ma seal kontrollin(12) ja kas isolatsiooni sees peavad kõik kolm paraleelselt olema (18)?
Kui tahan maha võtta ka klapikambri kaane siis eeldatavasti tuleks vahetada ka tihend?
Tahan lennata ... :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#45

E Sept 22, 2014 7:10

Kas see 12 ei vihja mitte sellele, et seal on üks ühesuunaline klapp, mis peab ainult ühes suunas läbi laskma. Ja noh, ilmselt piisab sinna sisse puhumisest, et aru saada, kas peab tuult või mitte. Noole suunas peab läbi käima, teistpidi mitte.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#46

N Sept 25, 2014 12:47

Tahtsin hakata tuulutuskitti paigaldama aga asi jääb pisut segaseks kuna praegune küljes olev nö. karp(oiltrap) kuhu voolikud külge lähevad on u. 3 korda suurem kui uus.
Kas selle võib sealt lihtsalt lahti ühendada ja kas kiti kinnitusaugud sobivad?
Küljes oleval karbil(oiltrap) on kokku neli voolikut aga kitil ainult kolm.Kuhu ma selle neljanda vooliku ühendan mis trottlebody küljest tuleb ja oiltrappi läheb?
Kitiga on kaasas ka üks väike T- ühendus millel üks ots on tavaline, teine on mingi tilaga ja kolmas on üldse ülipisike.Kuhu ma selle peaksin ühendama?Asub paigaldamisskeemi ülevalt neljanda pildi keskel.
Loll on loll olla.Äkki keegi oskab pisut juhendada kes omal on teinud?
Tahan lennata ... :drive:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#47

N Sept 25, 2014 16:41

2004 ja edasi ei panda mingit kitti enam. hoopis teine ja enam-vähem toimiv süsteem
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#48

N Sept 25, 2014 21:00

Tegelikult ka ?
Jumal tänatud siis, et ma vana maha ei kiskunud enne.Aga kuidas tuulutuse korrasolekut kontrollida saab?Lihtsalt kontrollida kas mingit jama voolikutes poleks ja kas klapid töötavad ainult ühte pidi ?
Täna kanalisse ronides täheldasin õlileket - karteripõhi üsnagi õline.
Tahan lennata ... :drive:
5448
Postitusi: 161
Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.

#49

T Okt 07, 2014 12:05

http://i13.photobucket.com/albums/a287/yaffa99/9-5%20aeros/IMAG0396.jpg
Mis selle käigukastipadja tootekood võiks olla?
Eile foorumi otsingut kasutades jõudsin jälile aga täna enam ei leia.
Kas peab vahetama kogu sselle kronsteini või on see puks seal sees eraldi vahetatav?
Tahan lennata ... :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#50

T Okt 07, 2014 13:07

Tagumine mootoripadi? 5063300.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta