Õlipõlemise haisu nagu ei tule, pigem nagu bensiinihais (toores).
Käigukastiõliga ei saa see ju seotud olla?
Mootoriõli ja jahutusvedeliku näidud normis.
Üks jämedama tuulutus(vaakumi) vooliku klapp oli katki murdunud, see sai uus pandud.
Proovin täna juhtme taha panna - vaatan mis näitab.
Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Aga minu mustikal on tuliuus esiklaas (Autoklaas24)
Peale pikemat seismist viskab ikka tossupilve.
Diagnostikat tehes näitas oxygen sensorit (talvel sai uus pandud).
Selle põhjuse leidsin ka ülesse - üks kõvast materjalist vaakumivoolik trügis lambdaanduri juhet ja ju ta siis sikutas pistikust juhet.
Suveks plaan uus värvkate peale tuhistada.
Peale pikemat seismist viskab ikka tossupilve.
Diagnostikat tehes näitas oxygen sensorit (talvel sai uus pandud).
Selle põhjuse leidsin ka ülesse - üks kõvast materjalist vaakumivoolik trügis lambdaanduri juhet ja ju ta siis sikutas pistikust juhet.
Suveks plaan uus värvkate peale tuhistada.
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Kui auto sureb välja kui mootor on töösoojuse saavutanud ja uuesti käima ei lähe enne jahtumist siis on viga vändaanduris eks?
Arvasin, et käigukasti asendianduri viga aga selle vahetasin ära, ning midagi paremuse poole ei muutunud.
Arvasin, et käigukasti asendianduri viga aga selle vahetasin ära, ning midagi paremuse poole ei muutunud.
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Kui auto sureb välja kui mootor on töösoojuse saavutanud ja uuesti käima ei lähe enne jahtumist siis on viga vändaanduris eks?
Arvasin, et käigukasti asendianduri viga aga selle vahetasin ära, ning midagi paremuse poole ei muutunud.
Mul oli sama teema ja oli vändaandur.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994