Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Edit: sarnased asjad turboclubis B5-le http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=12021
Edit 2: GenuineSaab pakub umbes sama kiti, saatsin kirja kas adaptereid eraldi pakuvad ja kui jah siis mis mõõdus need on. http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?products_id=744
Ennem kui joonist valmis ei ole, ei oska öelda mis materjali kasutama peab, aga pakun, et 6061-T6 alumiinium ja see on üsna kallis võrreldes S355 terasega, kas just 200 läheb maksma aga niisama ei saa kindlasti
BMW sadulatel kinnitused on teise nurga all. Mul on umbes selliseid vaja nagu alumisel suurel pildil.
Edit 2: GenuineSaab pakub umbes sama kiti, saatsin kirja kas adaptereid eraldi pakuvad ja kui jah siis mis mõõdus need on. http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?products_id=744
200€.. noojah.. on tõesti võimalus...
Ennem kui joonist valmis ei ole, ei oska öelda mis materjali kasutama peab, aga pakun, et 6061-T6 alumiinium ja see on üsna kallis võrreldes S355 terasega, kas just 200 läheb maksma aga niisama ei saa kindlasti
http://www.saab-tuners.com/saab-tuning-shop/saab-9-5og/tuning-parts.html
BMW sadulatel kinnitused on teise nurga all. Mul on umbes selliseid vaja nagu alumisel suurel pildil.
Ilusa ilmaga toas passida on patt. Reede lõuna algas tulede poleerimisega, tulemusega jäin väga rahule. Poleerimiseks oli vaja teipi, liivapaberit P600-P2500, käsna/svammi, pange ja vett, soojapuhurit, poleerimis masinat ja poleerimisketast. Pastaks SOLLi peenem variant.
Protsess:
1) Teipida
2) vesilihv P600->P800>P1000->P1500->P2000->P2500
3) kuivatada tuled
4) poleerida tuled
5) peaks kiletama aga kuna mul kilet ei ole siis ma ei saanud seda teha.
Alguses
Peale vesilihvi
Peale poleerimist
Kia tuled oli esimesed katsealused
Töö ise keeruline ei ole, selline mõnus õlle kõrvale nokitsemine. Kui korralikult teha siis ca. tunniga teeb ühe tule ära. Lakkimisega pidi nii ja naa olema, osadel tuledel pidi laki lahti lööma teistel mitte. Ilmselt miskise läbipaistva plastmassi krundi sebima ja nakke kihi peale laskma ennem? Ei tahtnud katsetama hakata, pigem lasen mingi päev ära kiletada tuled.
Siis sai pisut moditud õhuvõttu ringi. :)
Protsess:
1) Teipida
2) vesilihv P600->P800>P1000->P1500->P2000->P2500
3) kuivatada tuled
4) poleerida tuled
5) peaks kiletama aga kuna mul kilet ei ole siis ma ei saanud seda teha.
Alguses
Peale vesilihvi
Peale poleerimist
Kia tuled oli esimesed katsealused
Töö ise keeruline ei ole, selline mõnus õlle kõrvale nokitsemine. Kui korralikult teha siis ca. tunniga teeb ühe tule ära. Lakkimisega pidi nii ja naa olema, osadel tuledel pidi laki lahti lööma teistel mitte. Ilmselt miskise läbipaistva plastmassi krundi sebima ja nakke kihi peale laskma ennem? Ei tahtnud katsetama hakata, pigem lasen mingi päev ära kiletada tuled.
Siis sai pisut moditud õhuvõttu ringi. :)
Ilmselt oleks targem ikkagist lasta lakkida, smartservice kasutab mingit spetsiaalset lakki ja UV lampi, et lakk kinni jääks. Ilma lakita lähevad nad ühe kuuga 3x tuhmimaks kui enne olid. Tuled on ju lamineeritud, peal on mingi UV kaitsekiht ja no peale poleerimist on see täiesti lännu.
Ilmselt oleks targem ikkagist lasta lakkida, smartservice kasutab mingit spetsiaalset lakki ja UV lampi, et lakk kinni jääks. Ilma lakita lähevad nad ühe kuuga 3x tuhmimaks kui enne olid. Tuled on ju lamineeritud, peal on mingi UV kaitsekiht ja no peale poleerimist on see täiesti lännu.
Sobib ka tavaline lakk või 3M kile räägitakse. Ilmselt esmaspäeval saab kaetud tuled kilega-
Tulede polereerimine on big bisness, eks kuidagi tuleb raha välja teenida töökodadel. Linke ja väiteid on must miljon netis. Mõni väidab ühte teine teist. Ka tulesi on erinevaid, kasutatav materjal polükarbonaat võib margiti erineda. s.t osasi kaetakse kõvema plastiku kihiga teisi mitte ja selle kaetava osa paksus erineb. Ma jätan KIA tuled kaitse kihita, eks näha ole mis nad teevad.
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris? Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
OMC-l jäi parimaks 227km/h (1km 207km) Teise sõidu eel läksid peale uued küünlad sädevahega 0.9mm ja oli plaan käiguvahetusega pisut ise mängida. Paraku aga stardis lendas cooleri torustik lahti ja sõit jäi sõitmata. "Oleksid" ei loe aga ilmselt oleks paremini saanud.
[img=800x533]http://galerii.petrolheads.ee/albums/userpics/10001/IMG_2507.jpg[/img]
OMC-l jäi parimaks 227km/h (1km 207km) Teise sõidu eel läksid peale uued küünlad sädevahega 0.9mm ja oli plaan käiguvahetusega pisut ise mängida. Paraku aga stardis lendas cooleri torustik lahti ja sõit jäi sõitmata. "Oleksid" ei loe aga ilmselt oleks paremini saanud.
[img=800x533]http://galerii.petrolheads.ee/albums/userpics/10001/IMG_2507.jpg[/img]
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris?
Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
Tundub nagu kaugelt kontrollitav politsei seade. Mässi hõbepaberit antennile.
Teisalt tundub miski andur valet infot andvat ja ECU ajab süsteemi seif mõudi. TECH2 väga abiks. näiteks ABS andur paneb villast.
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris?
Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
Tundub nagu kaugelt kontrollitav politsei seade. Mässi hõbepaberit antennile.
Teisalt tundub miski andur valet infot andvat ja ECU ajab süsteemi seif mõudi. TECH2 väga abiks. näiteks ABS andur paneb villast.
Tasuks ABS võrusi kontrollida,maadlesin ise sama probleemiga mõnda aega tagasi :)
minu autol oli võru juba päris lahti kui sedasi tegi,ESP saab aru ,et üks ratas käib teistest aeglasemalt ringi ja lähebki segi. Mõrane ABS võru suht tavaline viga,ABS andurid neil suht töökindlad,aga ega välistada ei saa ei ühte ega teist :)
minu autol oli võru juba päris lahti kui sedasi tegi,ESP saab aru ,et üks ratas käib teistest aeglasemalt ringi ja lähebki segi. Mõrane ABS võru suht tavaline viga,ABS andurid neil suht töökindlad,aga ega välistada ei saa ei ühte ega teist :)
Juhipoolne võru jamab. Käega tundub kõik ok aga kui panin kruvikeeraja vahele liikus võru kohe ära.
320700km - karteripõhja eemaldus ja puhastus + Uus karterituulutuse separaator.
Eelmine kuu sain Rantolt korraliku kliimaploki/displei ja kodukootud Aux-in võimalus sai loodud.
T-kiled OÜ paigaldas tagumistele klaasidele toonkile.
S9K lasi coolerit 4cm alla poole, keevitas torudele "randid" peale ja turbost sisselaskesse tegi päris uue toru. Kõik kinnitused tegi uued ja vähe tugevamad. Sai parem kui ennem. :beer:
sebastian tegi ühe lukus aju lahti ja pani sinna uue softi ka peale. Hetkel aju ootab pagassis sobiliku kütuserõhu regulaatorit. Kiiret ei ole, uut DI kassetti on vaja veel ennem kui uuesti saab pähe andma hakata korralikult.
sebastian tegi ühe lukus aju lahti ja pani sinna uue softi ka peale. Hetkel aju ootab pagassis sobiliku kütuserõhu regulaatorit. Kiiret ei ole, uut DI kassetti on vaja veel ennem kui uuesti saab pähe andma hakata korralikult.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ma ei saa neid pilte vaadata (loe: kõik on perfekto) :cool:
Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees :P
Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ma ei saa neid pilte vaadata (loe: kõik on perfekto) :cool:
Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees :P
No milleks siis ostsid Hirschi Igav ju
__In Boost We Trust__
Kui S9K juurest õhtul Pärnusse sõitsin siis oli sisselaske temp 14-15 kraadi, väljas võis õhutemperatuur olla ca. 9-10kraadi.
Eile käisin Võrtsjärve ääres, välis temp. ca. 18 kraadi, IAT 24. See siis maanteel sõites ühtlaselt. Peakski "lennuväljale" proovima minema mida 0-200km/h teeb.
Sama cooleri ja vana asetusega oli soojade ilmadega (21-23kraadi väljas) sisselaske temp 31-33 kraadi. Nüüd sai vahejahuti toodud 4cm alla poole ja nurk paremaks muudetud ja väike vahe ikka tuli sisse. Aga põhieesmärk oli rõhku pidama saada ja see õnnestus. :)
EDIT:
ilm.ee ütleb, et Pärnu on 24 kraadi. Sisselaske temp on selline.
Eile käisin Võrtsjärve ääres, välis temp. ca. 18 kraadi, IAT 24. See siis maanteel sõites ühtlaselt. Peakski "lennuväljale" proovima minema mida 0-200km/h teeb.
Sama cooleri ja vana asetusega oli soojade ilmadega (21-23kraadi väljas) sisselaske temp 31-33 kraadi. Nüüd sai vahejahuti toodud 4cm alla poole ja nurk paremaks muudetud ja väike vahe ikka tuli sisse. Aga põhieesmärk oli rõhku pidama saada ja see õnnestus. :)
EDIT:
ilm.ee ütleb, et Pärnu on 24 kraadi. Sisselaske temp on selline.