Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Vasta
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#151

K Nov 25, 2015 16:03

B osad on üldiselt samad mis A-osad. Kasuta kas siis Lemfi või TRW-d.
Alfaga oli näiteks pidevalt nii, originaal õõts maksis 120€
TRW oma 66€
Aga originaal ongi TRW, hinna vahe on aga meeletu.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#152

T Dets 08, 2015 15:43

Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm siis saab seda 225€ eest

3" roostevaba downpipe, korralik tükk, kokk lastud TIG keevitusega, gaas lasti ennem torusse jne. Tuleks pisut modida, et külge istuks originaal cat-backile, kuna on ca. 5-7cm pikem kui originaal downpipe. Parem oleks muidugi kui tagumine osa summutist oleks ka vabam, et jõud läbi käiks.

Pilt Pilt Pilt Pilt

Pilt Pilt Pilt Pilt


Aju - Sebastian tegi softi 3.5barise kütuserõhu jaoks. Kütuserõhuregulaatori saab kaasa, originaal Bosch. On võimalik, et annate mulle oma auto aju, loen sealt vini ja immo koodi ning kopeerin need enda ajusse. 225KW ja 465nm ei ole probleem selle kompotiga, eeldusel et on Aero turbo kasutusel ja masin korras. On olemas ka sama soft manuaal käigukastiga Aerole.

Pilt
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#153

T Dets 08, 2015 16:15

:freak:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#154

T Dets 08, 2015 17:28

:freak:


Osta ära mis teed nägusi
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#155

T Dets 08, 2015 22:55

Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm

pre-2002 alusmaterjali puhul ju lausa +54kW ;)
see üle 300hp on väga hea nn maagilise numbri ületamine. Kostub igatahes lõbusana!

harrasta õige praktikat: kiida vähenenud kütusekulu ja seda, kuidas masin nüüd ikka päriselt (kõigil pööretel) mehemoodi edasi liigub jne. Kuigi kui momendikõver ka päriselt kõveraks muutub, pole sest asja - Aero oma ongi liiga lame ning nt mu taguots naudib hulka lahjemat Oopelit kohati palju rohkem :)

(igatahes minul tekkis küll isu)
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#156

K Dets 09, 2015 13:04

Ehhh kütusekulu ei ole vist muutunud. Möödamineku kiirendus on vinge. Üksi Audi S ega Evo pole veel järgi saanud. Turbo tuleb varem järgi ja hääl on sigahea täis gaasil.

Graafik on selline
https://lh6.googleusercontent.com/-lgg1IkPYTQA/VSOSWHRVrDI/AAAAAAAAPJk/pwO_kp2u0UE/w1000-h580-no/pootsman_saab_cr_max_kw_nm_rpm_air-fuel%2BG4.jpg
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#157

K Dets 09, 2015 13:06

OT aga ehk mõni kangem evo ikka järgi saab.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#158

K Dets 09, 2015 13:09

OT aga ehk mõni kangem evo ikka järgi saab.


Kange saab, aga pelgalt softi tuuningust ei piisanud. ;)
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#159

N Dets 10, 2015 15:35

Downgrade? Müüd head kulinad maha ja sõidad tehaseseades Aeroga? Nii ei ole ilus teha.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#160

N Dets 10, 2015 15:41

Downgrade? Müüd head kulinad maha ja sõidad tehaseseades Aeroga? Nii ei ole ilus teha.


Ei ole downgrqde, mul on juppe topelt :)
Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#161

N Dets 10, 2015 16:21

No perkele, siis peab kiiremas korras oma e38 maha müüma ja 9-5 Aerot otsima hakkama :D
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#162

N Dets 10, 2015 17:12

Mis siin ikka, jääb seisma jääb seisma, üks huviline on soomest, eks nädalavahetusel saan targemaks kas tahab või ei. uus on välja valitud igatahes http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201512049220270?sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&page=1&transmission=manual&model=9-5&radius=1500&postcode=cv114eu&search-target=usedcars&make=saab&fuel-type=petrol&zero-to-60=fast&logcode=p
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#163

N Dets 10, 2015 17:32

Potsu on asunud lahkuma :( Teiselpool on rohi rohelisem.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#164

R Dets 11, 2015 0:29

Mis siin ikka, jääb seisma jääb seisma, üks huviline on soomest, eks nädalavahetusel saan targemaks kas tahab või ei. uus on välja valitud igatahes http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201512049220270?sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&page=1&transmission=manual&model=9-5&radius=1500&postcode=cv114eu&search-target=usedcars&make=saab&fuel-type=petrol&zero-to-60=fast&logcode=p


:freak:
A mis vahet hetkel olevaga(aasta vanem ja rool teisel pool)? Sedaan ja manuaal? Sedaaniks ei tee aga manuaaliks võib :)
Punane ka ei ole!
Ei saa aru.
__In Boost We Trust__
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#165

R Dets 11, 2015 8:38

Potsu on asunud lahkuma :( Teiselpool on rohi rohelisem.


Sellest lausest ju piisas:)
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#166

T Dets 15, 2015 14:34

Ja läinud ta on. Saabi väga müüa ei kannata normaalse hinnaga :wall: kokku oli huvilisi 2 tk 3 kuu peale. Kuna asjaga läks kiireks siis tuli mõningaid alla andmisi teha. Raha sain 3750€ ja minema läks ta kujul 205kw. See oli ka soomlase soov, et autol oleks legaalne kit peal. Kahju ei ole, hea meel on selle üle , et automaat käigukastiga auto on ära proovitud ja täitsa nitševoo oli. Vahetas käike sujuvalt, v.a ainult külmalt, siis esimeselt teisele vahetas kerge jõnksuga kui madala koormusega sõita. Nii tegi ta külmaga alati paar korda, peale seda oli kõik sujuv. Õli oli vahetatud ja õige, ei teagi mis teda vaevas. Muidu oli okei, kiirendas hästi, kütuse sõi kõik samamoodi ära nagu manuaal. Ja no siduri muret ka ei ole, mille saaks kärssama lasta :beer:

Tagant järele mõeldes oleks paar asja teisiti võinud teha. Esiteks FMIC kit mis tegime oli paras peavalu külge saada, teiseks kallim kui Do88 valmis kit, mõistlikum oleks vist olnud see osta. Kas ta ka nii effektiivne on ei tea. Teiseks Simonsi väljalase, mul oli see all natuke üle aasta ja juba ta roostetas. Ilmselt Kristjanilt saaks kestvama asja pea sama raha eest.

Lukku
Vasta