Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
B osad on üldiselt samad mis A-osad. Kasuta kas siis Lemfi või TRW-d.
Alfaga oli näiteks pidevalt nii, originaal õõts maksis 120€
TRW oma 66€
Aga originaal ongi TRW, hinna vahe on aga meeletu.
Alfaga oli näiteks pidevalt nii, originaal õõts maksis 120€
TRW oma 66€
Aga originaal ongi TRW, hinna vahe on aga meeletu.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm siis saab seda 225€ eest
3" roostevaba downpipe, korralik tükk, kokk lastud TIG keevitusega, gaas lasti ennem torusse jne. Tuleks pisut modida, et külge istuks originaal cat-backile, kuna on ca. 5-7cm pikem kui originaal downpipe. Parem oleks muidugi kui tagumine osa summutist oleks ka vabam, et jõud läbi käiks.
Aju - Sebastian tegi softi 3.5barise kütuserõhu jaoks. Kütuserõhuregulaatori saab kaasa, originaal Bosch. On võimalik, et annate mulle oma auto aju, loen sealt vini ja immo koodi ning kopeerin need enda ajusse. 225KW ja 465nm ei ole probleem selle kompotiga, eeldusel et on Aero turbo kasutusel ja masin korras. On olemas ka sama soft manuaal käigukastiga Aerole.
3" roostevaba downpipe, korralik tükk, kokk lastud TIG keevitusega, gaas lasti ennem torusse jne. Tuleks pisut modida, et külge istuks originaal cat-backile, kuna on ca. 5-7cm pikem kui originaal downpipe. Parem oleks muidugi kui tagumine osa summutist oleks ka vabam, et jõud läbi käiks.
Aju - Sebastian tegi softi 3.5barise kütuserõhu jaoks. Kütuserõhuregulaatori saab kaasa, originaal Bosch. On võimalik, et annate mulle oma auto aju, loen sealt vini ja immo koodi ning kopeerin need enda ajusse. 225KW ja 465nm ei ole probleem selle kompotiga, eeldusel et on Aero turbo kasutusel ja masin korras. On olemas ka sama soft manuaal käigukastiga Aerole.
:freak:
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm
pre-2002 alusmaterjali puhul ju lausa +54kW ;)
see üle 300hp on väga hea nn maagilise numbri ületamine. Kostub igatahes lõbusana!
harrasta õige praktikat: kiida vähenenud kütusekulu ja seda, kuidas masin nüüd ikka päriselt (kõigil pööretel) mehemoodi edasi liigub jne. Kuigi kui momendikõver ka päriselt kõveraks muutub, pole sest asja - Aero oma ongi liiga lame ning nt mu taguots naudib hulka lahjemat Oopelit kohati palju rohkem :)
(igatahes minul tekkis küll isu)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ehhh kütusekulu ei ole vist muutunud. Möödamineku kiirendus on vinge. Üksi Audi S ega Evo pole veel järgi saanud. Turbo tuleb varem järgi ja hääl on sigahea täis gaasil.
Graafik on selline
https://lh6.googleusercontent.com/-lgg1IkPYTQA/VSOSWHRVrDI/AAAAAAAAPJk/pwO_kp2u0UE/w1000-h580-no/pootsman_saab_cr_max_kw_nm_rpm_air-fuel%2BG4.jpg
Graafik on selline
https://lh6.googleusercontent.com/-lgg1IkPYTQA/VSOSWHRVrDI/AAAAAAAAPJk/pwO_kp2u0UE/w1000-h580-no/pootsman_saab_cr_max_kw_nm_rpm_air-fuel%2BG4.jpg
Mis siin ikka, jääb seisma jääb seisma, üks huviline on soomest, eks nädalavahetusel saan targemaks kas tahab või ei. uus on välja valitud igatahes http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201512049220270?sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&page=1&transmission=manual&model=9-5&radius=1500&postcode=cv114eu&search-target=usedcars&make=saab&fuel-type=petrol&zero-to-60=fast&logcode=p
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mis siin ikka, jääb seisma jääb seisma, üks huviline on soomest, eks nädalavahetusel saan targemaks kas tahab või ei. uus on välja valitud igatahes http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201512049220270?sort=default&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&page=1&transmission=manual&model=9-5&radius=1500&postcode=cv114eu&search-target=usedcars&make=saab&fuel-type=petrol&zero-to-60=fast&logcode=p
:freak:
A mis vahet hetkel olevaga(aasta vanem ja rool teisel pool)? Sedaan ja manuaal? Sedaaniks ei tee aga manuaaliks võib :)
Punane ka ei ole!
Ei saa aru.
__In Boost We Trust__
Ja läinud ta on. Saabi väga müüa ei kannata normaalse hinnaga :wall: kokku oli huvilisi 2 tk 3 kuu peale. Kuna asjaga läks kiireks siis tuli mõningaid alla andmisi teha. Raha sain 3750€ ja minema läks ta kujul 205kw. See oli ka soomlase soov, et autol oleks legaalne kit peal. Kahju ei ole, hea meel on selle üle , et automaat käigukastiga auto on ära proovitud ja täitsa nitševoo oli. Vahetas käike sujuvalt, v.a ainult külmalt, siis esimeselt teisele vahetas kerge jõnksuga kui madala koormusega sõita. Nii tegi ta külmaga alati paar korda, peale seda oli kõik sujuv. Õli oli vahetatud ja õige, ei teagi mis teda vaevas. Muidu oli okei, kiirendas hästi, kütuse sõi kõik samamoodi ära nagu manuaal. Ja no siduri muret ka ei ole, mille saaks kärssama lasta :beer:
Tagant järele mõeldes oleks paar asja teisiti võinud teha. Esiteks FMIC kit mis tegime oli paras peavalu külge saada, teiseks kallim kui Do88 valmis kit, mõistlikum oleks vist olnud see osta. Kas ta ka nii effektiivne on ei tea. Teiseks Simonsi väljalase, mul oli see all natuke üle aasta ja juba ta roostetas. Ilmselt Kristjanilt saaks kestvama asja pea sama raha eest.
Lukku
Tagant järele mõeldes oleks paar asja teisiti võinud teha. Esiteks FMIC kit mis tegime oli paras peavalu külge saada, teiseks kallim kui Do88 valmis kit, mõistlikum oleks vist olnud see osta. Kas ta ka nii effektiivne on ei tea. Teiseks Simonsi väljalase, mul oli see all natuke üle aasta ja juba ta roostetas. Ilmselt Kristjanilt saaks kestvama asja pea sama raha eest.
Lukku