Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Miks? Kas sa arvad, et sellise lahja tuuninguastme juures sa ei saa sedasama asja väikese ajunäppimise abil kätte?
Kiired soomlased lasid "aknapesuvett" peale läbi viienda pihusti..:) Tegelt oli see metanoolilahus, mida aknapesuvee nime all neil müüdi. Piisavas koguses, et neil ei olnud isegi vajadust IC jahutamise järgi, kui pakuti..:)
Kiired soomlased lasid "aknapesuvett" peale läbi viienda pihusti..:) Tegelt oli see metanoolilahus, mida aknapesuvee nime all neil müüdi. Piisavas koguses, et neil ei olnud isegi vajadust IC jahutamise järgi, kui pakuti..:)
Miks? :D
Igav on
Kas sa arvad, et sellise lahja tuuninguastme juures sa ei saa sedasama asja väikese ajunäppimise abil kätte?
Soft on CR poolt, sama mis vvs-i ja Nubliku autodel. Või mõtled, et laseks veel Andresel peale keerata? Siis peaks juba tõesti vesi-metanooli pritsesüsteemi ka sebima :D
No aga see ongi ju lahja..:D Tänavasõidusoft..:P Selleks pole tolueeni vaja.:D Kui sa juba kabedamat turbot ja teisi pihusteid vaatad, siis pead selle softi nagunii vastu taevast laskma..:)
Meil asjadest erinev arusaamine - mina tahan katsetada ja proovida. Turbo ja pihustid ei tule ennem kui B204 on valmis ja peal.
Suverehvid all, sillad reguleeritud, pigipesu ja suurem välispesu tehtud ning raadio mängib taas raadiokanaleid.
316500km – õlivahetus, Castrol EDGE 5W30 ja MANNi filter. Piilusin klapikambrikaane alla ka, üsna hea oli seal olukord – sludge ei tundu probleemiks olema.
Kes sebib mulle esmaspäevaks küünlad? küünlad peaks olema – NGK BCPR7ES-11 - kas need on ainult Made In France või on saada ka Jaapani omasi? Pärnust ei saa ennem teisipäeva, kohapeal pole...
316500km – õlivahetus, Castrol EDGE 5W30 ja MANNi filter. Piilusin klapikambrikaane alla ka, üsna hea oli seal olukord – sludge ei tundu probleemiks olema.
Kes sebib mulle esmaspäevaks küünlad? küünlad peaks olema – NGK BCPR7ES-11 - kas need on ainult Made In France või on saada ka Jaapani omasi? Pärnust ei saa ennem teisipäeva, kohapeal pole...
Suverehvid all, sillad reguleeritud, pigipesu ja suurem välispesu tehtud ning raadio mängib taas raadiokanaleid.
316500km – õlivahetus, Castrol EDGE 5W30 ja MANNi filter. Piilusin klapikambrikaane alla ka, üsna hea oli seal olukord – sludge ei tundu probleemiks olema.
Kes sebib mulle esmaspäevaks küünlad? küünlad peaks olema – NGK BCPR7ES-11 - kas need on ainult Made In France või on saada ka Jaapani omasi? Pärnust ei saa ennem teisipäeva, kohapeal pole...
https://www.google.ee/search?q=NGK+BCPR7ES-11&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=hSAdVZzLJMTPaJSegpAJ#lr=lang_et&tbs=lr:lang_1et&q=BCPR7ES-11
Dünos käidud. ehk siis +114NM väänet ja 38KW/51,6hp jõudu võrreldes originaaliga. (CR soft, Tigworxi 3" downpipe). Üks tõmme oli ka 187kw aga siis ei mõõdetud segu.
http://www.youtube.com/watch?v=cnOhuAkD30U
4-s katse, koos seguga mis esimesel kolmel katsel kahjuks ununes. Nagu diisel, peale 5000rpm kukub ära.
Video, pildi ja dünosheeti snapi autor vvs. Vvs kas sul lõi ka dünos kõik ohutuled (brake, tcs, hüüumärk) põlema?
http://www.youtube.com/watch?v=cnOhuAkD30U
4-s katse, koos seguga mis esimesel kolmel katsel kahjuks ununes. Nagu diisel, peale 5000rpm kukub ära.
Video, pildi ja dünosheeti snapi autor vvs. Vvs kas sul lõi ka dünos kõik ohutuled (brake, tcs, hüüumärk) põlema?
Täiesti asjalik intercooler läheb vahele. Mul selline juba pikemat aega ja ainult kiidusõnad, kuidas suudab asi olukorda jahutada.:)
TCS tuleb rullidel välja lülida.
5000RPM pealt hakkabki langema ja tore, et hakkab. Vastasel korral läheks segu "tänu" 350cc pihustitele lahjaks ja knokke tuleks robinal.
187kW rattast kätte saada on parem kui hea. Pane siis palun rõhku kvaliteetsele bensiinile 98 ja jälgi et kuumade ilmadega AirT püsiks
mõistlikkuse piirides ka uue IC-ga. Tasuks mõelda ka 3,5bar FPR-le (fuel pressure regulator), see lubaks mootoril end lahedamalt tunda.
edit. kui IC-d paigaldad, jälgi et ribide osa ja teiste radikate vahele jääks natuke ruumi. Cooler on sealt üsna õhuke ja kui kusagi vastu käib,
kulutab varsti augu sisse. Vähemalt 9000 puhul oli seal ülimalt kitsas, et kogu "pakk" radikaid üksteisest eemale saada.
TCS tuleb rullidel välja lülida.
5000RPM pealt hakkabki langema ja tore, et hakkab. Vastasel korral läheks segu "tänu" 350cc pihustitele lahjaks ja knokke tuleks robinal.
187kW rattast kätte saada on parem kui hea. Pane siis palun rõhku kvaliteetsele bensiinile 98 ja jälgi et kuumade ilmadega AirT püsiks
mõistlikkuse piirides ka uue IC-ga. Tasuks mõelda ka 3,5bar FPR-le (fuel pressure regulator), see lubaks mootoril end lahedamalt tunda.
edit. kui IC-d paigaldad, jälgi et ribide osa ja teiste radikate vahele jääks natuke ruumi. Cooler on sealt üsna õhuke ja kui kusagi vastu käib,
kulutab varsti augu sisse. Vähemalt 9000 puhul oli seal ülimalt kitsas, et kogu "pakk" radikaid üksteisest eemale saada.
Täiesti asjalik intercooler läheb vahele. Mul selline juba pikemat aega ja ainult kiidusõnad, kuidas suudab asi olukorda jahutada.:)
TCS tuleb rullidel välja lülida.
5000RPM pealt hakkabki langema ja tore, et hakkab. Vastasel korral läheks segu "tänu" 350cc pihustitele lahjaks ja knokke tuleks robinal.
187kW rattast kätte saada on parem kui hea. Pane siis palun rõhku kvaliteetsele bensiinile 98 ja jälgi et kuumade ilmadega AirT püsiks
mõistlikkuse piirides ka uue IC-ga. Tasuks mõelda ka 3,5bar FPR-le (fuel pressure regulator), see lubaks mootoril end lahedamalt tunda.
edit. kui IC-d paigaldad, jälgi et ribide osa ja teiste radikate vahele jääks natuke ruumi. Cooler on sealt üsna õhuke ja kui kusagi vastu käib,
kulutab varsti augu sisse. Vähemalt 9000 puhul oli seal ülimalt kitsas, et kogu "pakk" radikaid üksteisest eemale saada.
Heas tulemuses saab süüdistada ainult sind ja S9K-d
Kitsas on küll, aga peaks mahtuma. Kui Soomes ja Rootsis mahub, mahub ka meil. :thumb:
Sellised jalad tegime alla kinnituse tarbeks, originaal kinnitused tuleb pooleks lõigata, alles jätta ainult see osa mis kannab jahutusradiaatorit.
Kliima all on õlijahutus radikas.
[img=640x400]http://images44.fotki.com/v1406/photos/0/1565400/13320601/20150411_144107-vi.jpg[/img]
Kliima lükkasin nii palju taha vastu jahutusradikat kui võimalik ja lisa kinnitused sai tehtud. Lisaks tuli pisut lõigata esimest pamperi tala.
[img=640x400]http://images58.fotki.com/v286/photos/0/1565400/13320601/20150411_144036-vi.jpg[/img]
[img=640x400]http://images43.fotki.com/v61/photos/0/1565400/13320601/20150411_144044-vi.jpg[/img]
Ülesse ka kinnitused.
[img=640x400]http://images14.fotki.com/v437/photos/0/1565400/13320601/20150411_183557-vi.jpg[/img]
pamperi proov
[img=640x400]http://images54.fotki.com/v104/photos/0/1565400/13320601/20150411_195919-vi.jpg[/img]
Cooler on ees ja auto sõidab. Pilte ja juttu tuleb veel, jätkub...
EDIT:
Stange avast oli selline vaade peale esimest proovi, cooler tuli ca. 2cm veel alla poole kuna muidu jäi tuledele ette.
[img=640x400]http://images60.fotki.com/v120/photos/0/1565400/13320601/20150411_195822-vi.jpg[/img]
Turbost vahejahutisse läheb sedasi. 3” üleminek 2.25” – S9K tegi algselt selle ühele teisele autole aga kuna selle käigukast andis saba siis saab hetkel Saab selle endale
[img=640x400]http://images44.fotki.com/v1486/photos/0/1565400/13320601/20150411_181728-vi.jpg[/img]
[img=640x480]http://images54.fotki.com/v461/photos/0/1565400/13320601/P5020017-vi.jpg[/img]
Vahejahutist sisselaskesse läheb nii. 90 kraadine 3” põlv, 3” toru kuhu kinnituvad mõlemad lõdvikud ja edasi läheb orginaal toru. Vahetükk on 3” torujupp (73mm), algselt oli ta ühe õuevalgusti roostevaba jalg 1.5mm seinaga.
[img=640x480]http://images44.fotki.com/v1486/photos/0/1565400/13320601/P5020018-vi.jpg[/img]
Selline jäi seis ennem pamperi ja tulede ette panekut, rõhutest sai ka tehtud, väänasin 2bari peale midagi lahti ei löönud ega kuskilt ei mullitanud. Pasunad sai uue koha, roolivõimu jahutus uued kinnitused. AINUKE küsimärk jäi õhuvõtt, ehitus poodi minema ventilatsioonitoru vist otsima minema ja midagi sinna vahele suruma. Oleks diisli snorkli ära ostnud oleks maha visatud raha olnud.
[img=640x480]http://images60.fotki.com/v1621/photos/0/1565400/13320601/P5020020-vi.jpg[/img]
Kliima all on õlijahutus radikas.
[img=640x400]http://images44.fotki.com/v1406/photos/0/1565400/13320601/20150411_144107-vi.jpg[/img]
Kliima lükkasin nii palju taha vastu jahutusradikat kui võimalik ja lisa kinnitused sai tehtud. Lisaks tuli pisut lõigata esimest pamperi tala.
[img=640x400]http://images58.fotki.com/v286/photos/0/1565400/13320601/20150411_144036-vi.jpg[/img]
[img=640x400]http://images43.fotki.com/v61/photos/0/1565400/13320601/20150411_144044-vi.jpg[/img]
Ülesse ka kinnitused.
[img=640x400]http://images14.fotki.com/v437/photos/0/1565400/13320601/20150411_183557-vi.jpg[/img]
pamperi proov
[img=640x400]http://images54.fotki.com/v104/photos/0/1565400/13320601/20150411_195919-vi.jpg[/img]
Cooler on ees ja auto sõidab. Pilte ja juttu tuleb veel, jätkub...
EDIT:
Stange avast oli selline vaade peale esimest proovi, cooler tuli ca. 2cm veel alla poole kuna muidu jäi tuledele ette.
[img=640x400]http://images60.fotki.com/v120/photos/0/1565400/13320601/20150411_195822-vi.jpg[/img]
Turbost vahejahutisse läheb sedasi. 3” üleminek 2.25” – S9K tegi algselt selle ühele teisele autole aga kuna selle käigukast andis saba siis saab hetkel Saab selle endale
[img=640x400]http://images44.fotki.com/v1486/photos/0/1565400/13320601/20150411_181728-vi.jpg[/img]
[img=640x480]http://images54.fotki.com/v461/photos/0/1565400/13320601/P5020017-vi.jpg[/img]
Vahejahutist sisselaskesse läheb nii. 90 kraadine 3” põlv, 3” toru kuhu kinnituvad mõlemad lõdvikud ja edasi läheb orginaal toru. Vahetükk on 3” torujupp (73mm), algselt oli ta ühe õuevalgusti roostevaba jalg 1.5mm seinaga.
[img=640x480]http://images44.fotki.com/v1486/photos/0/1565400/13320601/P5020018-vi.jpg[/img]
Selline jäi seis ennem pamperi ja tulede ette panekut, rõhutest sai ka tehtud, väänasin 2bari peale midagi lahti ei löönud ega kuskilt ei mullitanud. Pasunad sai uue koha, roolivõimu jahutus uued kinnitused. AINUKE küsimärk jäi õhuvõtt, ehitus poodi minema ventilatsioonitoru vist otsima minema ja midagi sinna vahele suruma. Oleks diisli snorkli ära ostnud oleks maha visatud raha olnud.
[img=640x480]http://images60.fotki.com/v1621/photos/0/1565400/13320601/P5020020-vi.jpg[/img]
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas täitsa ülesse IC ei andnud tõsta, oleks tuulutus ikka parem. Milleks need kaks alumist kinnitust üldse, ülemistest piisab täitsa, lisaks veel torud polüuretaan lõdvikuttega :)
Edit: siis kas või sinna koledasse plekki keskele teha lisa aknad . Tuulutust vähe.
OEM palju kõrgem oli?
Edit: siis kas või sinna koledasse plekki keskele teha lisa aknad . Tuulutust vähe.
OEM palju kõrgem oli?
__In Boost We Trust__
Kas täitsa ülesse IC ei andnud tõsta, oleks tuulutus ikka parem. Milleks need kaks alumist kinnitust üldse, ülemistest piisab täitsa, lisaks veel torud polüuretaan lõdvikuttega :)
Ülesse poole ei saa, tuled jäävad ette Aga alumised kinnitused tegin ikka igaksjuhuks. Sai korralikult kinni ta sinna ikka. Lisaks kinnitus õlijahuti alumiste jalgade külge.
tegin editi ka, lisasin pilte ja juttu
Edit: siis kas või sinna koledasse plekki keskele teha lisa aknad . Tuulutust vähe.
OEM palju kõrgem oli?
See kole plekk on eest õhuke aga tagumine osa mingi jõhkra karastusega, ilmselt kuna ta on osa poolraami esimestest otsest. Lisaks seda ei saa ju eemaldada Selleks, et ta maha saada tuleb ta auto küljest maha lõigata ja siis pärast tagasi keevitada.
OEM IC alumine äär oli ca 3cm kõrgemal kui uue cooleri alumine äär aga ta oli tagapool ja tuled ei seganud.
teha vaja
- pihustid või fpr, pigem vist ikka pihustid - http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesusteem/pihustid/siemens/123985.html
- wb02 -http://www.carshop.ee/tuuning/elektroonika/wide_band_lambda_tooted/innovate/2793563.html
- kütusepump http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesusteem/pumbad/walbro/35773.html
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Kui tumeda tooni peale minek, siis sinu "hõbevalgega" kindlasti pigem gun metal. Märg asfalt on ilus ainult pristiinselt puhtana (5 minutit peale pesulat). Ja liiga tume ka kerega võrreldes, olgu need klaasid kui mustad tahes. Minu meelest hakkaks selline kontrast silma häirima. Või mingi hallikas toon äkki? Natuke tumedam ja mahedam kui tehase standard-hõbe. Tekitaks vaatajas sellise põneva tunde, et midagi nagu on teisiti, aga aru ei saa mis täpselt ;)
11.08.2012 14:05:04 sõitis Timofei Bõstrov Saab 9-5 Aeroga 227km/h
Kas keegi siit teab auto omaniku? Või omab keegi infot mis autoga tehtud oli?
Jah, omanik teada, CR soft. Aero ATM. Sport-õhufilter oli vist ainuke upgrade. Jupats parandab, kui eksin. Softi sai mitmeid kordi vahetatud, et just konkreetsele isendile hea oleks.