Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Teab keegi esiklaasist rääkida ? Kogu klaasiring on Saint-Gobaini oma, mis on selliselt mõnusalt roheka alatooniga, vähemalt mulje on jäänud.
Esiklaas plaanis kevadel ära vahetada ja vaikselt kombin pinda, mis ette panna ? Praegune klaas ka sensoriga. Enamjaolt on levinud NordGlass, Pilkingtoni ja saab ka Saint-Gobaini ette panna. Mida eelistada ? :freak:
Esiklaas plaanis kevadel ära vahetada ja vaikselt kombin pinda, mis ette panna ? Praegune klaas ka sensoriga. Enamjaolt on levinud NordGlass, Pilkingtoni ja saab ka Saint-Gobaini ette panna. Mida eelistada ? :freak:
Paneks ka Saint-Gobaini ette tagasi aga kes seda pakub?
http://www.remitauto.ee/
Kribasin, et mis nad pakuvad. Pakuvad NordGlass'i ja soovitasid seda. Koos vahetusega hind kokku 200€. Küsisin, et mul hetkel ees Saint-Gobain, mis on selline kergelt roheka alatooniga ja ütlesid, et saavad pakkuda Pilkingtoni ja ka Saint-Gobaini, nende puhul hind 50€ kallim ehk kogu teema siis 250€. Mul klaas sensoriga.
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kuna Tartus ei paku Saint-Gobaini vist enam keegi siis peaks ka vb suuna Pärnusse võtma, mul see asi muidugi kasko teema aga sellegipoolest võiks olla sama mis originaalis :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mõned pildid vanast väljalaskest, mis oli sõnaotseses mõttes sõelapõhjaks ajahamba poolt puratud + Saabianti poolt paar klõpsu uuest. Piinlik on tunnistada, kuid pole veel saanud masina juurde mindud ja nurrumist kuulda saanud, heastan selle esimesel võimalusel:
Mismoodi pilte thumbnaili saab panna, et kuvaks siin väiksemalt ja peale vajutades avaneb suurelt ?
UUS:
Simons 064-H7 specid:
Väljalase hind varieerus erinevatel lehtedel hinnaskaalal 525€-1000€. Lõpuks sain ta kätte 399€ eest + töö juurde ning lõpphind kujunes 444€ - usun, et on seda hinda väärt. Töid teostas SaabiAnti.
:headbang:
Mismoodi pilte thumbnaili saab panna, et kuvaks siin väiksemalt ja peale vajutades avaneb suurelt ?
UUS:
Simons 064-H7 specid:
Väljalase hind varieerus erinevatel lehtedel hinnaskaalal 525€-1000€. Lõpuks sain ta kätte 399€ eest + töö juurde ning lõpphind kujunes 444€ - usun, et on seda hinda väärt. Töid teostas SaabiAnti.
:headbang:
Ei saa kurta. Algselt pakuti, et võiksin ainult keskmise püti välja vahetada, kuid milleks pikendada agooniat, kui lõpupütt oli ka korralikult räämas. Parem teha kohe ja korralikult. Simonsi soovituse sain siit foorumit ja guugeldades jäi mulje, et täitsa asjaliku tootjaga on tegu. Rootslane siis. Piinlik tunnistada, kuid pole veel auto juurde jõudnud, et kuulata, kuidas on Täna parandan vea. :beer:
Teab ehk keegi teadjam öelda, et kui VM-st öeldi "starter jääb peale" ja soovituseks vahetada või puhastada. On keegi siit üldse starterit puhastanud ja annab tulemit või võiks kohe uue soetada ? Saabiantis uue hinnaks 155 €, kuid saan tuttava kaudu uue 90€ eest.
Mingi videojupp oleks mõeldav uuest väljalaskest ... just drive-by / kohapeal stiilis?
Martin.V, mõeldav täitsa.
Väljalaske vahetamise käigus palusin suts kriitilisema pilguga üle vaadata, mis põhja alt paistab ja jäi silma, et vahetamist tahaks tagumise käändmiku tagumised silikoonpuksid. Kui juba vahetada, siis vahetan mõlemal poolel ära.
Plaaniks alla panna Lemförder-i omad. OEM-i eest küsitakse 47€ ja Lemf 1 puksi hinnaks saaks 15€/tk ehk puksiring kokku 60€.
Vaatab, kas õnnestub töö veel see aasta ära teha :beer:
Väljalaske vahetamise käigus palusin suts kriitilisema pilguga üle vaadata, mis põhja alt paistab ja jäi silma, et vahetamist tahaks tagumise käändmiku tagumised silikoonpuksid. Kui juba vahetada, siis vahetan mõlemal poolel ära.
Plaaniks alla panna Lemförder-i omad. OEM-i eest küsitakse 47€ ja Lemf 1 puksi hinnaks saaks 15€/tk ehk puksiring kokku 60€.
Vaatab, kas õnnestub töö veel see aasta ära teha :beer:
Vaikselt kogun mõtteid, et lisaks käänmiku tagumiste pukside vahetusele peaks siis juba ette võtma ka tagumiste suuremat pukside vahetuse. Vähemalt arvete pealt ei selgu, et seda oleks eelmise omaniku poolt tehtud. Samas ega enne ei saa ka teada kui pole lahti alt võetud, et näha, mis olukord valitseb.
Silikoonpuksideks lähevad mõlemale poole Lemförderid, kogus 4tk: 15€/tk ehk kokku 60€
Juhul kui on vaja ära vahetada ka tagumised suured puksid (rear trailing arm bush), siis asemele lähevad: Powerflex PFR66-110 - komplekti hind: 58.47 €
Silikoonpuksideks lähevad mõlemale poole Lemförderid, kogus 4tk: 15€/tk ehk kokku 60€
Juhul kui on vaja ära vahetada ka tagumised suured puksid (rear trailing arm bush), siis asemele lähevad: Powerflex PFR66-110 - komplekti hind: 58.47 €
Eile päeval autot käima pannes tegi ainult krõbisemise häält ja selge oli, et aku tühjaks saanud :gun: Enda lohakuse tõttu oleks enne külmade tulekut võinud laadima panna, kuid läks täitsa meelest, nüüd oli tulem käes.
Huvi pärast vaatasin ka, mis akuga tegemist - D54 Varta Start-Stop EFB Car Battery 12V 65Ah (565500065) Type 100
Mahtuvus on 65 Ah ja käivitusvool 650A. Soetatud eelmise omaniku poolt veebruar 2013.a.
Laadima pannes oli näha, et aku oli totaalselt tühi, laadija seier viskas kenasti nulli. 12h laadimist ja 2/4 akust on täis ehk vaja veel kenasti laadida.
Kohe tekkis mul endal küsimus, mis on tootja poolne miinimumnõue Saabi akule ? Teab keegi infot jagada ?
Huvi pärast vaatasin ka, mis akuga tegemist - D54 Varta Start-Stop EFB Car Battery 12V 65Ah (565500065) Type 100
Mahtuvus on 65 Ah ja käivitusvool 650A. Soetatud eelmise omaniku poolt veebruar 2013.a.
Laadima pannes oli näha, et aku oli totaalselt tühi, laadija seier viskas kenasti nulli. 12h laadimist ja 2/4 akust on täis ehk vaja veel kenasti laadida.
Kohe tekkis mul endal küsimus, mis on tootja poolne miinimumnõue Saabi akule ? Teab keegi infot jagada ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
70+ Ah võiks olla
Kasutaja manuaal ütleb
Electrical system
Voltage __________________________ 12 V
Battery capacity ___________________ 70 Ah
Starter motor ______________________ 1.4 kW
Alternator rating ____________________ 140 A/14 V
Firing order _______________________ 1–3–4–2
Spark plugs:
2.3t ____________________________ NGK
BCPR 6ES-11
Electrode gap ____________________ 0.0141 in (1.05 mm)
2.3T and 2.3 Turbo ________________ NGK
PFR 6H-10
Electrode gap ____________________ 0.0374 in (0.95 mm)
Kasutaja manuaal ütleb
Electrical system
Voltage __________________________ 12 V
Battery capacity ___________________ 70 Ah
Starter motor ______________________ 1.4 kW
Alternator rating ____________________ 140 A/14 V
Firing order _______________________ 1–3–4–2
Spark plugs:
2.3t ____________________________ NGK
BCPR 6ES-11
Electrode gap ____________________ 0.0141 in (1.05 mm)
2.3T and 2.3 Turbo ________________ NGK
PFR 6H-10
Electrode gap ____________________ 0.0374 in (0.95 mm)
Ise sama akuga sõitnud juba kaks aastat ja pole veel kordagi laadinud, julgen soovitada, on kenasti vastu pidanud :)
OK, hea info. Arvan, et lähen Exide aku peale välja: http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/aku/premium/?productID=6467
Aasakyla, tänud kinnitamast :beer:
Laadija oli järel pmst 24h kuid akut rohkem ei laadinud ehk täpselt pool akust sai laetud ja vsjoo. Ilmselgelt hakkab see Varta otsa saama. Hommikul 6:30 panin aku peale, keerasin süüdet ja loom nurrus taas :cool:
Aga Exide aku on teemaks :head:
Laadija oli järel pmst 24h kuid akut rohkem ei laadinud ehk täpselt pool akust sai laetud ja vsjoo. Ilmselgelt hakkab see Varta otsa saama. Hommikul 6:30 panin aku peale, keerasin süüdet ja loom nurrus taas :cool:
Aga Exide aku on teemaks :head:
Nonii, Exide EA770 Premium 77Ah 760A ostetud ja nädalavahetusel kui masinale ligi saan, siis läheb peale. :head:
Hinnaks 83 €
Suur mahtuvus ja suur käivitusvool.
Ideaalne aku tänapäeva paljude elektriliste lisaseadmetega autole.
Eriti pikk kasutusiga.
Talub hästi sügavtühjendamist ning laadimis- ja tühjenemistsükleid.
Paksemad plaadid tagavad suurema mahtuvuse.
Suurem korrosioonitaluvus.
Tsentraalse gaaside eraldussüsteem.
Turvalisust lisav patenteeritud korpuse kaas koos laadituse indikaatori “akusilmaga”.
Minimaalne elektrolüüdi väljavalgumine isegi siis kui aku on kaldu.
100 % hooldevaba, eriti väike veekulu ja isetühjenemine.
Eriti kõrge käivitusvool võrreldes tavaakuga (+30 %).
Vastab originaalosa kvaliteedi nõuetele.
Eriti sobilik diiselmootoriga ja suure mahtuvusega bensiinimootoriga autodele.
Hinnaks 83 €
Suur mahtuvus ja suur käivitusvool.
Ideaalne aku tänapäeva paljude elektriliste lisaseadmetega autole.
Eriti pikk kasutusiga.
Talub hästi sügavtühjendamist ning laadimis- ja tühjenemistsükleid.
Paksemad plaadid tagavad suurema mahtuvuse.
Suurem korrosioonitaluvus.
Tsentraalse gaaside eraldussüsteem.
Turvalisust lisav patenteeritud korpuse kaas koos laadituse indikaatori “akusilmaga”.
Minimaalne elektrolüüdi väljavalgumine isegi siis kui aku on kaldu.
100 % hooldevaba, eriti väike veekulu ja isetühjenemine.
Eriti kõrge käivitusvool võrreldes tavaakuga (+30 %).
Vastab originaalosa kvaliteedi nõuetele.
Eriti sobilik diiselmootoriga ja suure mahtuvusega bensiinimootoriga autodele.