Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Exide'ga varasemalt ainult head kogemused ja seetõttu sai ka see korralik aku ostetud. Arusaamatuks jäi, miks eelmine aku selline just peale oli omaniku poolt soetatud.:freak:
Järgmisteks töödeks plaan:
1. Tagumiste silikoonpukside vahetus - Asemele Lemförderid 15€/tk ehk vaja 4tk ja kokku 60€.
2. Puudub teadmine, kas tagumised suured puksid on vahetatud või mitte, kuid kuna silikoonid lähevad vahetusse, siis mõistlik oleks kohe ka suured ära vahetada. Asemele kindlasti Powerflex PFR66-110 - Komplekt 58,47€
KOKKU: 118.47 €
Järgmisteks töödeks plaan:
1. Tagumiste silikoonpukside vahetus - Asemele Lemförderid 15€/tk ehk vaja 4tk ja kokku 60€.
2. Puudub teadmine, kas tagumised suured puksid on vahetatud või mitte, kuid kuna silikoonid lähevad vahetusse, siis mõistlik oleks kohe ka suured ära vahetada. Asemele kindlasti Powerflex PFR66-110 - Komplekt 58,47€
KOKKU: 118.47 €
Küsimus targematele: Originaal starteriks masinal Mitsubishi M000T86781 ning uurin maad, mis hinnaga see sama asi ostes oleks. Küll aga surutakse peale alternatiivseid tooteid, a la Bosch, Hella jne jne. On mingi reaalne vahe ka, kas lõpuks on alla Mitsubishi või näiteks Boschi oma ?
Nonii!
Tagumised silikoonpuksid Lemförder 1471101 tellitud.
Otsustasin soetada need kohast nagu http://aeromotors.ee/
Polnud neist varem kuulnud. Kodukas on viisakas ja kõige paremad Lemförder hinnad just sealt. 4 puksi kokku 55,04 € ja kuller/smartpost tasuta. Igati mõistlik. :beer:
Tagumised silikoonpuksid Lemförder 1471101 tellitud.
Otsustasin soetada need kohast nagu http://aeromotors.ee/
Polnud neist varem kuulnud. Kodukas on viisakas ja kõige paremad Lemförder hinnad just sealt. 4 puksi kokku 55,04 € ja kuller/smartpost tasuta. Igati mõistlik. :beer:
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: E Okt 20, 2014 10:40
- Asukoht:
- Auto:
VM-s täiskontrollis käidud:
LS: 279045 km.
* Otsakaane leke, ketihääl - Sellest teadlik ja võtan hoogu koguaeg :)
* Roolivõimu õli vaja lisada
* Aku vajab laadimist - Exide sai alles ostetud ja juba tahab laadimist :freak: ?
Kui sa sõidad lühidistantsid ega ta siis täis ennast kunagi ei lae.
Milleks sõita autoga, kui võib lennata Saabiga™
Otsakaane lekke remont on vist päris mahukas töö. Mul seisab ka ees, peab makaronidieedile minema.
Oled mõelnud ka, kus teha ja kuidas teha ?
Olen aru saanud, et eeskujulik remont oleks selline:
1. KETI KOMPLEKT
2. VÄNTVÕLLI TAGUM. SIMMER
3. KOLVIRÕNGAD B205/B235 STD
4. RAAMSAALE
5. KEPSUSAALE
6. TIHEND, TURBO-VL KOLLEKTOR
7. PLOKIKAANETIHEND
8. MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
9. ÕLIFILTER
10. TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
11. ROOLIVÕIMENDI ÕLI
12. SILLASTEND
13. REMONTTÖÖ
Ega keegi ei taha abiks olla originaal tootekoodidega ?
Võtame jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta ja kui see tehtud, siis uurida, kes mis hinnaga vahetuse teostaks. Võib-olla mu mõttekäik ei ole arusaadav, kuid see oleks viis, kuidas väljaminevat summat leevendada...Parandage kui eksin :)
Küsisin kaht pakkumist, kuid keegi võiks võhikule selgeks teha, millisel juhul peaks autoomanik valima kallima remondi ?
Ainult ketivahetuse sisu järgmine:
1 KETI KOMPLEKT SAAB
2 ÕLIRÕHU ANDUR
3 MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
4 ÕLIFILTER
5 TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
6 ROOLIVÕIMENDI ÕLI
7 SILLASTEND
8 REMONTTÖÖ
Hinnavahe kallim VS odavam on jämedalt 2x. Keegi kenasti lahti seletab erisuse, siis oleks väga kaunis :beer:
Ainult ketivahetuse sisu järgmine:
1 KETI KOMPLEKT SAAB
2 ÕLIRÕHU ANDUR
3 MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
4 ÕLIFILTER
5 TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
6 ROOLIVÕIMENDI ÕLI
7 SILLASTEND
8 REMONTTÖÖ
Hinnavahe kallim VS odavam on jämedalt 2x. Keegi kenasti lahti seletab erisuse, siis oleks väga kaunis :beer:
Kui surved head ja õli ei võta,siis mina rõngaid ei puutuks,saaled vahetaks aga ära kindluse mõttes,enamik mootoreid saab lõpu läbi saalede,vähemalt on see kolina teema,siin vanemate autode puhul suht tavaline.Rõngaste vahetusega tuleks ka klapid üle käia,sest ülemine ots ju eemaldatakse niikuinii .Veel mõtleks ka käigukasti õlivahetuse peale.Kettide vahetus ju plaanis endiselt.See on amatööri arvamus,eks vaata ,mida profid kõnelevad.Töid lase teha kohas,mida usaldad ja kus tegijad on enne ka Saabi mootoreid remontinud,vähemalt nii toimetaks mina.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
...jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta...
Sama hästi võid raha põrsasse panna või kogumiskonto avada ja igakuise püsimakseka teha.
Ei no, pole ju vahet kas kogud endale juppe laua alla mitme kuu jooksul, või kogud raha, et siis korraga jupid ja töö ära teha.
Ma ei ole otsakaane lekkega tegelenud, nüüd vähemalt VM-s märgiti see ära. Ilmselt ootan ära aasta ja lasen järgmise aasta veebruaris uuesti VM-s teha, -50%. Selle ajaga ei juhtu masinaga midagi. Leke on väga väike. Läbisõidud on mulka väiksed kuna teine masin on ka olemas. Auto väärtus langeb ka kolinal, 7 aastat sõitnud juba ja masin üle 10 aasta vana. Isegi kui leke saaks kõrvaldatud ei ole ma veel paljude asjadega rahul. Ei tea, mis edasi saab aga üldiselt siiani palju raha pole küsinud ja see 1000+ pole lihtsalt mõtet sellesse masinasse tampida.