Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Kui veovõllid välja võetakse,siis oleks ehk mõistlik need tihendid vahetada,samas,kui ise teed ja praegu on kuivad,siis võib ju vastavalt vajadusele neid veovõlle eemaldada ja paigaldada.Tsiteerides Ivometsa:"mõnikord võib vana olla kvaliteetsem,kui uus."
Saan harva sõita SAABIGA.
Ketivahetus on hetkel ootel. Olin arvestanud heas usus VM-i kampaaniaga, mida nad veebruaris ikka korraldanud on, kuid see aasta siis ei ole seda.
Foorumis viimasel ajal päris palju juttu olnud blend door arm murest. Mõtlesin, et vaatan igaksjuhuks juhipoolse üle, sest ilm oli eile soe ja päikese käes lust teha seda. Muidugi korralikult kitsad olud on seal all ja leidsin end kenasti huvitavates asendites, et asi lahti saada. Enda rahustuseks oli kõik korras :beer:
Foorumis viimasel ajal päris palju juttu olnud blend door arm murest. Mõtlesin, et vaatan igaksjuhuks juhipoolse üle, sest ilm oli eile soe ja päikese käes lust teha seda. Muidugi korralikult kitsad olud on seal all ja leidsin end kenasti huvitavates asendites, et asi lahti saada. Enda rahustuseks oli kõik korras :beer:
28.02.17 sai masin Ferdinandi viidud, sest kliima puhub juhi pool ainult külma nii aknale, salongi kui jalgadele. Selgus, et mootor oli kinnitustest lahti tulnud ja seetõttu ka vahest harva sai sooja, enamjaolt oli külmkapi tunne. Liisaks proges süsteemi üle ja kalibreeris samuti :beer:
02.03 sai püss Trionic-u terava silma all üle vaadatud ja tulem järgmine:
* Starter veab aeglaselt - Teadlik, kuid polnud prioriteetne, kuid peab ette võtma.
* Paagivitsad tahavad vahetust - See on huvitav info ja uurib maad, mis hinnaga neid pakutakse. Kui kellelgi üleliigsed olemas, siis võib märku anda
* Tagasilla suured puksid vahetada - Olen isegi uurinud, kuid polnud kindel, kas peab vahetama, nüüd kinnitus olemas ja plaan asemele panna ikka Powerflex PFR66-110
* Mootori abiraami puksid vahetada - olemas ja lähevad vahetusse kui tuleb ketivahetus
Nokitsemist jätkub, kuid muidu bueno :beer:
* Starter veab aeglaselt - Teadlik, kuid polnud prioriteetne, kuid peab ette võtma.
* Paagivitsad tahavad vahetust - See on huvitav info ja uurib maad, mis hinnaga neid pakutakse. Kui kellelgi üleliigsed olemas, siis võib märku anda
* Tagasilla suured puksid vahetada - Olen isegi uurinud, kuid polnud kindel, kas peab vahetama, nüüd kinnitus olemas ja plaan asemele panna ikka Powerflex PFR66-110
* Mootori abiraami puksid vahetada - olemas ja lähevad vahetusse kui tuleb ketivahetus
Nokitsemist jätkub, kuid muidu bueno :beer:
Väike update:
Ketivahetusega seoses:
* Soetatud mootoriõli Mobil 1 New Life™ 0W-40 4L - 32€
* Roolivõimuõli: Feb 06161
Muul teemal:
* Parem sarniir Lemförder 2727802 - Ostetud Aeromotors.ee - alati kiire tarne, head hinnad ja asukoht minu jaoks sobiv
* Tagumised suured puksid tahavad vahetust ja alla ikka minemas Powerflex toodang ehk Powerflex PFR66-110 - Soetatud Aftermarket.ee käest - Hind parim, tarne paari tööpäevaga. Asukoht sobiv kätte saamiseks.
Ketivahetusega seoses:
* Soetatud mootoriõli Mobil 1 New Life™ 0W-40 4L - 32€
* Roolivõimuõli: Feb 06161
Muul teemal:
* Parem sarniir Lemförder 2727802 - Ostetud Aeromotors.ee - alati kiire tarne, head hinnad ja asukoht minu jaoks sobiv
* Tagumised suured puksid tahavad vahetust ja alla ikka minemas Powerflex toodang ehk Powerflex PFR66-110 - Soetatud Aftermarket.ee käest - Hind parim, tarne paari tööpäevaga. Asukoht sobiv kätte saamiseks.
Ammu juba küsimus tekkinud seda teemat vaadates - kas hakkad ise ketti vahetama? Või milleks selline seibhaaval juppide kogumine, võiks ju auto lihtsalt töösse viia ja lasta töökojal jupid kohale vedada? :eureka:
heff, hea küsimus! Ise vahetama ei hakka, kuid mingil põhjusel mulle meeldib aru saada, mida on vaja soetada, mis saab hinnaga teha jne. Nimetagem seda sportlikuks huviks. Tänu omapoolsele otsimisele olen avastanud maarjamaal ettevõtteid, millest mul polnud aimugi, kuid kes toimetavad kiirelt ja hea hinnaga. Tervitused siinkohal aeromotors-le ja aftermarket.ee - ainult positiivsed kogemused nendega. Samuti olen mõistnud, et sama varuosa eest küsitakse erinevates kohtades erinevat hinda. Mõne € pärast ei hakka jebima, sest oma aeg maksab ka midagi, kuid kui vahed küündivad juba tuntavaks, siis ikka saab natuke nokitsetud, et kust ja mida.
Hetke seisuga lasen ketivahetuse teostada VM-l.
Hetke seisuga lasen ketivahetuse teostada VM-l.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Vaatasin, et plaanid kasutada PF pukse. Mu autol olid ostes suuresti kõik PF-ide vastu vahetatud (osa on siiani). Suhteliselt hiljuti hakkas üks esimene õõtshoob häält tegema ning otsustasin mõlema õõtsa puksipaard välja vahetada. Pärast pikka kaalumist loobusin PF-ist, kurja, minu arust on ilma parem. PF tegi Aero kuidagi liiga jäigaks, tavalise Lemfröderiga on linnas mõnusalt pehmem sõita :)
www.madalvee.com
Tahtsin eile VM-st ketikomplekti osta - öeldi, et neil pole ja küsigu ma paari kuu pärast uuesti...päris huvitav...:freak::freak::freak::freak:
Väike uitmõte käib ümber selle, et kuna nädalavahetused maal ja väljas soojem ka, et nokitseks väheke tagumiste rattakoobaste juures ja teeks vähe müraisolatsiooni paigaldust:
1. Koobaste peale Silent Coat Extra 4mm
2. SCE peale omakorda Silent Coat Sound Absorber 35
Uurin hetkel hindu, mis läheks (10 lehte SCE-d ja 4 lehte SCSA-d maksma)
Väike uitmõte käib ümber selle, et kuna nädalavahetused maal ja väljas soojem ka, et nokitseks väheke tagumiste rattakoobaste juures ja teeks vähe müraisolatsiooni paigaldust:
1. Koobaste peale Silent Coat Extra 4mm
2. SCE peale omakorda Silent Coat Sound Absorber 35
Uurin hetkel hindu, mis läheks (10 lehte SCE-d ja 4 lehte SCSA-d maksma)
Pakendil on kirjas "-Kasutamiseks väljaspool üldkasutatavaid teid". Huvitav mis juriidiline kaitsemehhanism see selline on?
Kuna ülevaatusel vinguvad ledide üle siis, et sa ei làheks lede poodi tagasi viima siis sellepärast seal selline kiri.