Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Aegajalt leian end mõtisklemast, mis ekraan konsooli paigaldada ? on keegi selle läbi teinud ? Netis kolades leiab vanemaid artikleid, kuid aeg on edasi läinud ja sellelaadsed süsteemid mugavamaks, kiiremaks jne. Soovitusi või linke ? :)
Panen siia tänase seisu Open SID statsionaarsetest näitudest ehk läheb kunagi vaja, et võrrelda vms:
4. Teng 84
5. Tair 21
6. Ioff 18
8. Mlow 320
9. nErr 0
12. Pair 1007
15 Miss 0
16 Pfac 0
17. Ifac 0
18. PWM 20
19. ECMS 10
20. LIMP 0
21. Mode 0
22. AdpN -71
23. AdpD 4
24. Aadp 17
25. Amul 28
26. Aadd 10
27. Badp 0
28. Akw1 31
29. Akw2 75
30. Tlmp 106
31. nErr 0
32. Fcod 0
33. MiFi 0
4. Teng 84
5. Tair 21
6. Ioff 18
8. Mlow 320
9. nErr 0
12. Pair 1007
15 Miss 0
16 Pfac 0
17. Ifac 0
18. PWM 20
19. ECMS 10
20. LIMP 0
21. Mode 0
22. AdpN -71
23. AdpD 4
24. Aadp 17
25. Amul 28
26. Aadd 10
27. Badp 0
28. Akw1 31
29. Akw2 75
30. Tlmp 106
31. nErr 0
32. Fcod 0
33. MiFi 0
Järgmiseks vaja luubid läbipaistvaks saada, lausa karjub selle järele:
Olen põgusalt uurinud ja enda silmis on jäänud kahele kohale silm pidama:
1. Smart Service: http://auto.smartservice.ee/?lang=est&m1=84&m2=414&m3=tulede-poleerimine - Tulede taastamine ja poleerimine. Tegin kõne peale, et mis vahe neil on ja taastamise all peavad nad silmas seda kui tuli on totaalselt hajutunud ja poleerimine ei anna tulemust. Lisaks meeldib, et nad töötlevad lõppfaasis UV lakikihiga, mis tagab tulele edaspidises kestvuse. - Hind on muidugi omaette teema.
2. Autofresh: http://www.autofresh.ee/id/tulede-poleerimine/ - Hind on okey, kuid kui kaua tulemus püsib ? Vaha pannakse peale, kuid see ei tohiks olla päris lakikihi tugevusega.
Veel ideid, soovitusi ? Ise ei hakka kätt külge panema. Las jääb spetsialistide teostada.
Olen põgusalt uurinud ja enda silmis on jäänud kahele kohale silm pidama:
1. Smart Service: http://auto.smartservice.ee/?lang=est&m1=84&m2=414&m3=tulede-poleerimine - Tulede taastamine ja poleerimine. Tegin kõne peale, et mis vahe neil on ja taastamise all peavad nad silmas seda kui tuli on totaalselt hajutunud ja poleerimine ei anna tulemust. Lisaks meeldib, et nad töötlevad lõppfaasis UV lakikihiga, mis tagab tulele edaspidises kestvuse. - Hind on muidugi omaette teema.
2. Autofresh: http://www.autofresh.ee/id/tulede-poleerimine/ - Hind on okey, kuid kui kaua tulemus püsib ? Vaha pannakse peale, kuid see ei tohiks olla päris lakikihi tugevusega.
Veel ideid, soovitusi ? Ise ei hakka kätt külge panema. Las jääb spetsialistide teostada.
Kui lakkimata jätad siis pesukeemia matistab tuled kiirelt algsesse seisu tagasi. Minu poleeritud tuled ilma lakkimata kestsid ehk 3-4 käsipesula pesu ja 10 000 km.
Lakk võiks peal ikka olla. Sellisel juhul jääb SmartService.
Veetsin natuke aega autos, et vaadata pirne, mis ei toimi ja tulem järgmine:
1. ACC paneelis olev pirn on terve. Sai vahetatud kõrval oleva pirniga ja ikka ei hakka valgustus tööle:
(pilt on illustratiivne)
2. Akende lülitite paneelist on kas pirn ära võetud või putku pannud. Igaljuhul seda seal ei ole. Saabiantist saab tellida, hinnaks 5,70€
Oskab keegi ACC paneeli osas nõu anda või kokku puutunud, et mis veaga võib tegu olla ? Guugeldasin ka, kuid päris raske leida :freak:
Veetsin natuke aega autos, et vaadata pirne, mis ei toimi ja tulem järgmine:
1. ACC paneelis olev pirn on terve. Sai vahetatud kõrval oleva pirniga ja ikka ei hakka valgustus tööle:
(pilt on illustratiivne)
2. Akende lülitite paneelist on kas pirn ära võetud või putku pannud. Igaljuhul seda seal ei ole. Saabiantist saab tellida, hinnaks 5,70€
Oskab keegi ACC paneeli osas nõu anda või kokku puutunud, et mis veaga võib tegu olla ? Guugeldasin ka, kuid päris raske leida :freak:
Keegi siin just hiljuti tegi justnimelt ise...:) Ei ole kontimurdev ega keeruline. Aga lakkida tuleks pärast küll, et tulemus püsiks.
Müüakse suisa laternate taastamise komplekte. 3M toodang oli mu meelest. Võin välja otsida ja vaadata kuidas tänapäeval saadavus ka on, kui kellelgi huvi. Siis reaalne huvi ise teha mitte huvi huvi pärast. Muidu ei viitsi :)
EDIT: Aa, näe, ei pidanudki väga sügavale kaevama. 22 kulli. Saab kohe.
http://3mauto.com/3m-lens-renewal-kit-with-protectant-39045.html
http://www.saabservices.com/9-5%20ACC%20codes.htm on koodid
ja siin õpetab kood 8 ja 11 parandamist: http://dudes.berrydejager.com/9-5_acc-repair
Tänud, kuid natuke segaduses. Nimelt ACC töötab ideaalselt, vaid pirn ei põle näidatud pildil. Pirne vahetanud, kuid tulemusteta.
http://www.saabservices.com/9-5%20ACC%20codes.htm on koodid
ja siin õpetab kood 8 ja 11 parandamist: http://dudes.berrydejager.com/9-5_acc-repair
Tänud, kuid natuke segaduses. Nimelt ACC töötab ideaalselt, vaid pirn ei põle näidatud pildil. Pirne vahetanud, kuid tulemusteta.
aa, ma mõtlesin et sa tahad teada mis see 1 - 08 tahab. See tähendab et sul on ACC-s 1 viga ja vea kood on 08 niiet midagi seal ikka valesti on...
Pirn pole paigaldet korrektselt, või on trükiplaadil katkestus (antud moodulis pole sellist häda kohanud).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Okey, kammin korra veel ACC paneelis ringi, et näha, kas panin pirnid valesti või mitte.
Täna avastasin open SID-i näppides, et üleöö on error ette lennanud, eile veel polnud. Nimeks tal: Fcod 4368 ning netiotsing viib selleni: P1110 - Charge bypass valve.
Saan justkui aru, et mingi voolik on lahti karanud ? Netist veelkord jälge ajades ja kapoti alla vaadates leidsin ühe vooliku, mis oli kuskilt lahti tulnud.
Kinnine ots selline:
Ja teist otsa taga ajades leidsin ka koha, kust see oli lahti tulnud:
Ajasin otsa tagasi, kuid error ikka üleval. Mil viisil errorist lahti saab ? :freak:
Täna avastasin open SID-i näppides, et üleöö on error ette lennanud, eile veel polnud. Nimeks tal: Fcod 4368 ning netiotsing viib selleni: P1110 - Charge bypass valve.
Saan justkui aru, et mingi voolik on lahti karanud ? Netist veelkord jälge ajades ja kapoti alla vaadates leidsin ühe vooliku, mis oli kuskilt lahti tulnud.
Kinnine ots selline:
Ja teist otsa taga ajades leidsin ka koha, kust see oli lahti tulnud:
Ajasin otsa tagasi, kuid error ikka üleval. Mil viisil errorist lahti saab ? :freak:
Kaitse välja võtan, jookseb veel kuskil midagi nulli ?
Sai täna hoiult 16" veljed koos rehvidega ära võetud. Loodetavasti selle nädala jooksul ka alla keeratud.
Suvekad tahaks puhtaks lüüa ja siin foorumis keegi kiitis Sonax Wheel Cleaner-t. Videote järgi tundub täitsa asjalik kraam olevat. Kellegi kaudu soodsamalt ka saab ?
Mis silikooni soovitate uste tihenditele ?
Sai täna hoiult 16" veljed koos rehvidega ära võetud. Loodetavasti selle nädala jooksul ka alla keeratud.
Suvekad tahaks puhtaks lüüa ja siin foorumis keegi kiitis Sonax Wheel Cleaner-t. Videote järgi tundub täitsa asjalik kraam olevat. Kellegi kaudu soodsamalt ka saab ?
Mis silikooni soovitate uste tihenditele ?
Suvekad tahaks puhtaks lüüa ja siin foorumis keegi kiitis Sonax Wheel Cleaner-t. Videote järgi tundub täitsa asjalik kraam olevat.
Soovitan soojalt Sonaxit :thumb: Esimene kokkupuude Sonax'iga oli ka just Wheel Cleaneriga ja peale seda ainult Sonaxi tooteid kasutangi.
Kaitse välja võtan, jookseb veel kuskil midagi nulli ?
See on ECU toitepinge kaitse. Võta välja ja umbes minuti pärast tagasi. Süüde loomulikult väljas sel ajal.
Nii, vahepeal sai siis talvekad lastud alla panna. Pilti ei hakka panema, sest auto hetkel kakane selliste ilmade kiuste.
Lisaks määritud kõik ustetihendid silikooniga, toimib kenasti.
Kaitse eemaldamisega sai lahti ka eelpool toodud errorist ja tagasi ei ole tekkinud. Tänud asjalike nõuannete eest!
Vaatasin eelnevate arvete pealt, et küünlad on vahetatud 30 000 km tagasi. Kas oleks põhjust juba vahetamisele mõelda või saab nendega veel kenasti sõita ? Olgu öeldud, et kuskil 400 km tagasi sai vahetatud DI-kassett.
Lisaks määritud kõik ustetihendid silikooniga, toimib kenasti.
Kaitse eemaldamisega sai lahti ka eelpool toodud errorist ja tagasi ei ole tekkinud. Tänud asjalike nõuannete eest!
Vaatasin eelnevate arvete pealt, et küünlad on vahetatud 30 000 km tagasi. Kas oleks põhjust juba vahetamisele mõelda või saab nendega veel kenasti sõita ? Olgu öeldud, et kuskil 400 km tagasi sai vahetatud DI-kassett.
Trionic-u juures 1-st korda külas käidud ning masina alusvanker üle vaadatud ning elektroonika samuti.
Lähiajal läheb tegemisse:
1. pooltelje tolmukate
2. õhusuunaja
3. käspiduri reg.
4. vaakumvoolikud
5. tuulutuse anum
Otseselt midagi kriitilist ei ole, kuid kui viga on leitud, siis parem ikka korda teha :)
Elektroonika osas kõik korras :beer:
Lähiajal läheb tegemisse:
1. pooltelje tolmukate
2. õhusuunaja
3. käspiduri reg.
4. vaakumvoolikud
5. tuulutuse anum
Otseselt midagi kriitilist ei ole, kuid kui viga on leitud, siis parem ikka korda teha :)
Elektroonika osas kõik korras :beer: