Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Vasta
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#101

L Apr 04, 2015 18:03

Pagasi valgustusega ühelpool. LED-d läksid pagasiluugile ja pagasi lakke ja vahe on tuntav:

Pilt
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#102

L Apr 04, 2015 18:18

Pilt
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#103

E Apr 06, 2015 18:24

Sai täna ära ostetud OEM klapikambrikaane tihendikomplekt. Hinnaks ca 25€.

Pilt

Homme läheb Ferdinandi tegemisse :drink:
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#104

T Apr 07, 2015 19:15

Nii, käis masin täna Trionic-u juures ja tehtud sai:

1. Küünalde vahetus - Peale läksid NGK PFR6H-10
2. By-pass klapp / kolmikklapp vahetus - SWAG-i toodang
3. Klapikambrikaane tihendikomplekti vahetus - Asemele OEM
4. Törts jahutusvedelikku ka juurde

:beer:
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#105

T Apr 07, 2015 20:18

Järgmiseks peaks vaatama, miks tagaklaasile vett väikese nirena pritsib. Paar lehte tagasi sellest ka juttu. Keegi sama murega olnud, siis karjuge :beer:
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#106

T Apr 07, 2015 21:20

Millega sa need veljekapslid taaselustasid?
Ise proovisin pigieemaldiga, paremad said, aga mitte piisavalt ja ikka sai hiinamaalt 16 euriga uus sett tellitud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#107

K Apr 08, 2015 7:01

Kange puhas alkohol ja hakkad hõõruma...hõõrud kuni tuhmumiseni, sest jama on päris sügavale sööbinud. Lased ära kuivada ning lükkad laki peale. Ise lasin UV kiirguse ja ilmastikukindlat ning sellist, mis ei kolletu. Esimene kiht peale, kuivab ja näed, et võtab mõnusalt selgeks tuhmunud kapsli. Tegin kolmese kihi ja ma ei saa kurta. Võrreldes eelnevaga on nagu öö ja päev. Lakk ise oli miski 4€ ehk. Näevad mõnusalt peegelduvad ja erksad välja :head:
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#108

K Apr 08, 2015 8:56

Olen saanud soovitusi foorumis, et võiks mõelda ka karteripõhja ja õlivõtu puhastamisele + karterituulutuse paigaldamisele.

Keegi teadlik oskab öelda palju karterituulutus maksab, saan aru, et tegu eraldi paigaldamist vajava seadmega.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#109

K Apr 08, 2015 9:08

Olen saanud soovitusi foorumis, et võiks mõelda ka karteripõhja ja õlivõtu puhastamisele + karterituulutuse paigaldamisele.

Keegi teadlik oskab öelda palju karterituulutus maksab, saan aru, et tegu eraldi paigaldamist vajava seadmega.


MY04 ja üles autodel on juba tehasest parandatud karterituulutus. Kit on vanematele mudelile.
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#110

K Apr 08, 2015 9:10

Ups :freak: :P

Kas olemasolev karterituulutus vajab puhastamist või hoolt ?

Kogun mõtteid, mida masinaga edasi teha, igati head soovitused on teretulnud :drink:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#111

K Apr 08, 2015 9:19

Ups :freak: :P

Kas olemasolev karterituulutus vajab puhastamist või hoolt ?

Kogun mõtteid, mida masinaga edasi teha, igati head soovitused on teretulnud :drink:


Kui mootoriploki ja kanistri vahelt õli ei tilgu pole mõtet torkida. Selleks , et tuulutuse potsik sealt kätte saada tuleb starter eest võtta ja downpipe eemaldada, puht füüsiliselt ei mahu ta välja lihtsalt sealt muidu. Suure hurraaga peale lennates on oht ka voolikud ära lõhkuda mis on ajaga jube jäigaks muutunud.
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#112

K Apr 08, 2015 9:28

Selge, tänud info eest.

Kas keegi ütleks mulle parema peegli tootekoodi, mis hõlmab endas kogu kupatust.

Ise mõtlen vaikselt, et peaks peeglid ette võtma ja paluda taastada. Tundub, et tegu on SAAB-i tüüpveaga, kus värv on alumiiniumi pealt maha koorunud. Linnapildis üksjagu selliseid masinaid näinud. SAAB pole muidugi kunagi tunnistanud, et see viga on :D

Pildid (kliki peale, avaneb suuremalt):

Vasak peegel:

Pilt Pilt

Parem peegel:

Pilt Pilt

Saabianti hinnapakkumine värvimisele 200€
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#113

K Apr 08, 2015 10:34

Õlivõtturi puhastamise võib küll ette võtta kui käed sügelevad :eureka:


Selle võiks ette küll paluda võtta. Uurin hinda.:beer: või on mõni Saablane, kes tahaks väheke lisaraha teenida :) ?

270 000 pealt peaks õlivõttur vist kakane ikka olema :D ?
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#114

N Apr 09, 2015 16:10

Homme läheb masin mürasummutust saama. Algatuseks kõik 4-ust:

1. Silent Coat - 2 mm
2. Silent Coat Sound Absorber - Paksus 15 mm

:head:
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#115

P Apr 12, 2015 19:42

Nii, uksed kenasti isoleeritud. Nüüd on tunda, kuidas põhi müra tuleb rattakoobastest. Uksekõlarite heli läks mõnusalt tummiseks ja ukse plekile koputades ei ole enam selline lihtsalt pleki heli, vaid jäik. Töid teostas Ravolar ja hinnaks 196€, tööaeg 4h. Järgmise sammuna müra likvideerimisele mõeldes võiks ära teha rattakoopad, siis peaks vahe juba tuntav olema.

Järgmise asjana tahaks ära lasta teha sõela ja karteripõhja puhastuse, sest tundub, et seda pole kunagi tehtud. Karterituulutuse kiti pole vaja paigaldada, see on juba tehase poolt peal.

Siinkohal kõva kummardus kasutajale Pootsman, kes oma suurepäraste teadmiste ja nõuannetega on olemas olnud :drink:
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#116

E Apr 13, 2015 19:32

Mõned klõpsud heliisolatsiooni paigaldamisest:

PiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#117

E Apr 20, 2015 19:33

Sai nädalavahetusel ustes olevad kollased pirnid asendatud valgete LED-dega. Heledus ja valgusvihk tunduvalt laiema ala peal. Tulemusega väga rahul :head: Nüüd vaikselt interiöri valgustuse peale mõtlema hakkama

Pilt Pilt
Pilt
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#118

E Apr 20, 2015 19:37

Pilt
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#119

E Apr 20, 2015 20:30

Kas heli summutus andis oodatud tulemust ka?
Regular Saab Guy
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#120

T Apr 21, 2015 6:55

Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.

Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.
lsoonvald
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 02, 2015 18:55
Asukoht:
Auto:

#121

T Apr 21, 2015 8:40

Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.

Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.


Peaks ikka saama. Pole kindel, kas see oli originaalis, aga tuttava 3.0 9-5'l olid koopad küll isoleeritud.
Kasutaja avatar
Marquis
Postitusi: 50
Liitunud: R Mär 12, 2004 20:50
Asukoht:
Auto:

#122

T Apr 21, 2015 10:46

Palju autole kaalu lisandus?
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#123

T Apr 21, 2015 11:52

lsoonvald, tead sa, kus ta isoleerida lasi ?
Marquis, kaalu osa kohta info kahjuks puudub, kuid isiklikult ei tunne, et raskemini edasi läheks :)

Ravolari info:

Rääkisin paigaldajaga, kes tegi uste mürasummuse - esirattakoobad on plastikust, seega just neile materjali panna ei saa. Esitiibadele, et just vibratsiooni natue väiksemaks teha saab panna vibroisolaatorit. See töö võtab umbes tund aega ning läheb maksma umbes 42€ (sõltub materjalide kogusest, selles hinnas arvutasin, et läheb 0,4 ruutmeetrit materjali).
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#124

K Mai 13, 2015 10:01

Panen siia igaksjuhuks kasutusel olevad rehvid:

Talvel: Bridgestone Blizzak WS70 205/55 R16 94T
Suvel: BfGoodrich G-grip 91W 225/45 R17
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#125

K Mai 13, 2015 10:50

Helisummutus andis tulemust küll. Salongis on vaiksem, mitte, et enne oleks vali olnud, kuid sellevõrra on müra kogunenud minu arvamuse kohaselt rattakoobaste juurde. Väidetavalt rattakoopaid summutada ei saa, kuna sealt ainult plastik ? Vähemalt Ravolar nii väitis, kuid peaks guugeldama ja vaatama, mis reaalselt tehtud on. Heli on tummisem ja parema kõlaga, uksed sulguvad mahedamalt. Saaks rattakoopad ikkagi tehtud, siis võib küll öelda, et justkui tankis sõidaks. Kuna on kõrvutus olemas eelmise auto Mazda 6-ga, siis vahe on ikka öö ja päev.

Korra veel mõtteis, et laseks ära teha kapoti ja pagasilluugi isolatsiooni samuti. Miski 45€ on detail.


Peaks ikka saama. Pole kindel, kas see oli originaalis, aga tuttava 3.0 9-5'l olid koopad küll isoleeritud.


Mina panin rattakoopas summutuse metalli peale (plastiku all). Piisab kui panna umbes 70% ulatuses, kuna kaare servades on plekk piisavalt jäik. Võimalik, et panin midagi ka salongi poole. Aega sellest möödas juba...
Ka esitiibade taga on lademetes ruumi, peab ainult mattide liitekohad ja servad bituumeniga üle tegema(Pori ja tolm). Tiivad käivad küljest ära üsna kergesti, kuid tagasi panemine võib probleeme tekitada. Insenerid on ette kujutanud, et paigaldajal on 5 kätt ja üks neist 6 kohast painduv.

Olenevalt mattide kogusest, mis ukse sisse läks, vajub uks paari aastaga ära. Esialgu aitab plekitükk alumise hinge kinnituse all, kuid edasi läheb keeruliseks.
Vasta