Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
heff, tänud! Laki peale pole veel mõelnud, vaatab esialgu, kuidas jääb.
Andrehh, Motip korrosiooni kruntvärv must ja peale Motip must matt.
Infoks kui kellelgi peaks mõte tekkima VM-s töid teostada, siis sealne hind oli 360€ kui õigesti mäletan. Mõlemad peeglid siis. Jätsin selle raha tasku ja vahest on hea ise nokitseda ja töövilju maitsta :)
Andrehh, Motip korrosiooni kruntvärv must ja peale Motip must matt.
Infoks kui kellelgi peaks mõte tekkima VM-s töid teostada, siis sealne hind oli 360€ kui õigesti mäletan. Mõlemad peeglid siis. Jätsin selle raha tasku ja vahest on hea ise nokitseda ja töövilju maitsta :)
Nonii. Sai ette võetud ka kojamehed, mis ajahamba poolt kenasti näritud. Kus värv koorunud, kus roosteplekid tekkinud. Mõnusalt sai vana värv maha aetud. Kõige raskem oli puhtaks saada konksu sisemist osa, sest on raskesti ligipääsetav, kuid vaikselt nokitsedes oli ka see tehtav. Enam ei ole silmadel valus kui neid vaadata ja tulemusega väga rahul :)
Mõned pildid:
vana VS uus
Mõned pildid:
vana VS uus
Uurisin natuke ajaloos ja sai eelmisel aastal küsitud esiklaasi pakkumisi vihmasensoriga, mis hetkelgi ees on. Mõned näited:
1. Autoklaas 1: Vihmaanduriga klaas on hinnaga 303€ ja vahetus on 77€. Klaas ei ole originaal, st seal ei ole SAAB-i märki, aga muus osas on võrdväärne originaaliga. Pilkingtoni tehase klaas on hinnaga 272,70 € + paigaldus lisaks 66 € KOKKU: 338.7 €
2. OÜ Kileprof: klaas maksab 159€ (Nordglass) + vahetus 60€. KOKKU: 219 €
3. Klaasikeskus OÜ: Esiklaas (Nordglass) vihmasensoriga on 135 eur. Klaasi vahetus – 55 eur. KOKKU: 190 €
4. Carglass: Sensoriga klaas 265.5 € + töö 60,99 € KOKKU: 326,49 €
5. 123Autoklaas: 99€ Hiina klaas, 129€ Nordglass, vahetus 50€ + sensorigeel 10€. KOKKU: 189 € (Nordglass)
6. Remit Auto: A-varuosa (euroopa tootjalt: NordGlass, Poola kvaliteetne tootja ! Kui tahta Pilkingtoni või Saint-Gobaini, siis nende hind on veel 50€ kallim ja need on samuti tellimisel.) - vihmasensoriga esiklaasi hind koos paigaldusega Teile maksaks 200€. B-varuosa (aasia tootjalt) - vihmasensoriga esiklaasi hind koos paigaldusega oleks 185€.
KOKKU: Pilkington või Saint-Gobain KOKKU 250 € ?
7. Glassdrive (ametlik Saint-Gobain esindaja Eestis: Meil on laos olemas SAAB 9-5 4D SED/5D BRK 2004 a. sensoriga esiklaas hinnaga 268,00 €. Paigaldus koos liimimaterjalidega maksab 50,00 €. Klaasivahetus võtab aega ~ 3-4 tundi ja aega saab telefoni teel kokku leppida. Klaasid on Saint-Gobain Sekurit ehk A-varuosa ehk samaväärsed originaaliga KOKKU: 318 €
8. A-Autoklaas: Esiklaas vihmasensoriga ja halli päikese toonribaga 105,00 (hiina toode). Esiklaas vihmasensoriga 139,00 (euroopa toode). Esiklaas vihmasensoriga 245.00 (Saint-Gobain). Klaasivahetus 45,00. Paigaldatud klaasile garantii. Tehtud töödele garantii. Pakume klaasivahetuse ajaks tasuta asendusautot. (Auto soov eelnevalt kokku leppida) KOKKU: 290 €
9. VKMMotors: Saaksime Teile pakkuda Saint-Gobain esiklaasi roheka tooniga ja vihmasensoriga koos korraliku vahetusega kokku soodusega 303€ KOKKU: 303 €
1. Autoklaas 1: Vihmaanduriga klaas on hinnaga 303€ ja vahetus on 77€. Klaas ei ole originaal, st seal ei ole SAAB-i märki, aga muus osas on võrdväärne originaaliga. Pilkingtoni tehase klaas on hinnaga 272,70 € + paigaldus lisaks 66 € KOKKU: 338.7 €
2. OÜ Kileprof: klaas maksab 159€ (Nordglass) + vahetus 60€. KOKKU: 219 €
3. Klaasikeskus OÜ: Esiklaas (Nordglass) vihmasensoriga on 135 eur. Klaasi vahetus – 55 eur. KOKKU: 190 €
4. Carglass: Sensoriga klaas 265.5 € + töö 60,99 € KOKKU: 326,49 €
5. 123Autoklaas: 99€ Hiina klaas, 129€ Nordglass, vahetus 50€ + sensorigeel 10€. KOKKU: 189 € (Nordglass)
6. Remit Auto: A-varuosa (euroopa tootjalt: NordGlass, Poola kvaliteetne tootja ! Kui tahta Pilkingtoni või Saint-Gobaini, siis nende hind on veel 50€ kallim ja need on samuti tellimisel.) - vihmasensoriga esiklaasi hind koos paigaldusega Teile maksaks 200€. B-varuosa (aasia tootjalt) - vihmasensoriga esiklaasi hind koos paigaldusega oleks 185€.
KOKKU: Pilkington või Saint-Gobain KOKKU 250 € ?
7. Glassdrive (ametlik Saint-Gobain esindaja Eestis: Meil on laos olemas SAAB 9-5 4D SED/5D BRK 2004 a. sensoriga esiklaas hinnaga 268,00 €. Paigaldus koos liimimaterjalidega maksab 50,00 €. Klaasivahetus võtab aega ~ 3-4 tundi ja aega saab telefoni teel kokku leppida. Klaasid on Saint-Gobain Sekurit ehk A-varuosa ehk samaväärsed originaaliga KOKKU: 318 €
8. A-Autoklaas: Esiklaas vihmasensoriga ja halli päikese toonribaga 105,00 (hiina toode). Esiklaas vihmasensoriga 139,00 (euroopa toode). Esiklaas vihmasensoriga 245.00 (Saint-Gobain). Klaasivahetus 45,00. Paigaldatud klaasile garantii. Tehtud töödele garantii. Pakume klaasivahetuse ajaks tasuta asendusautot. (Auto soov eelnevalt kokku leppida) KOKKU: 290 €
9. VKMMotors: Saaksime Teile pakkuda Saint-Gobain esiklaasi roheka tooniga ja vihmasensoriga koos korraliku vahetusega kokku soodusega 303€ KOKKU: 303 €
Usun kindlasti et B-varuosa klaas ei ole nii vastupidav kui Saabi originaal.Sain kevade alguses korraliku täkke Saabi originaal klaasi ning siiamaani pole edasi läinud.Sama juhtus ka talvel, edasi ei läinud!Kas neil esiklaasidel on mingi vahe peale hinna ka?
Kas neil esiklaasidel on mingi vahe peale hinna ka?
Olen sama mõelnud, kuid ei tahaks riskida kui ette pannakse Pilkington või NordGlass ja siis avastada, et esiklaas on teist värvi kui oli Saint-Gobain oma, mis on ju kergelt roheka tooniga.
Kas puldil võib ise patareid vahetada ? Uksed ei taha sulguda enam puldist ja elukaaslane oli parasjagu poes ja mõtles, et laseb kellassepal ära vahetada, kuid sealt öeldi, et koodi all vms ?
Mälu järgi pakuks, et saab ise vahetada küll aga pärast tuleb puldil mingeid nuppe vajutada või pikemalt all hoida. Samas siin https://www.youtube.com/watch?v=2PIvNCyuf9g
ei kurda keegi, et ei tööta peale patareivahetust. Uus CR1632 sisse ja väidetavalt tehtud.
Hetke seisuga siis kokkulepitud esiklaasivahetus homseks
Asemele Saint-Gobain sensoriga klaas nagu praegu. Vahetusaeg 3-4 tundi.
Pakkumisi sai võetud päris hulga ettevõtetelt, kuid paljud neist mulle tundmatud ja paljud ei paku Saint-Gobaini ja muu tootja peale väga ei tahtnud mõelda. Glassdrive oli ka ainuke, kes oli valmis hinda korrigeerima ja tegid sellest tulenevalt ka kõige soodsama pakkumise.
Asemele Saint-Gobain sensoriga klaas nagu praegu. Vahetusaeg 3-4 tundi.
Pakkumisi sai võetud päris hulga ettevõtetelt, kuid paljud neist mulle tundmatud ja paljud ei paku Saint-Gobaini ja muu tootja peale väga ei tahtnud mõelda. Glassdrive oli ka ainuke, kes oli valmis hinda korrigeerima ja tegid sellest tulenevalt ka kõige soodsama pakkumise.
Uus esiklaas ees ja hetkel täitsa mõnus ja tehtud tööga rahul. Glassdrive's läks 4h ja järele minnes sai uued Alca raamita kojamehed ka ette ostetud. Seisin Glassdrive ees, vaatasin oma masinat luuad käes kui üks töötajatest küsis, kas minu masin ? Ütlesin, et nii on. Vastas, et kena teine :drink: Tuli mõne hetke pärast järgmine töötaja ja küsis, kas võib kojamehed ette panna. See oli pehmelt wow effekt, sest ei oodanud, et keegi lihtsalt tuleb ja abi pakub. Laps oli süles ja loomulikult kasutasin võimalust, et uued asjad kohe külge panna. Igatepidi jäin teenindusega rahule, sest esialgset hinda korrigeeriti tublisti ja igasugune suhtlus oli ladus ning kiire. Minu kiirus neile!
Lihtsalt infoks, et VM tahab sama töö eest: Esiklaas originaal 683€, liim + töö 200€ --> 883 € :thumb:
Lihtsalt infoks, et VM tahab sama töö eest: Esiklaas originaal 683€, liim + töö 200€ --> 883 € :thumb:
On keegi ise taastanud või omab head DIY linki, kuidas värskendada esiuste lävepakkudel asetsevat SAAB AERO kirja. Hõbe tekstuur on tuhmunud ja osaliselt maha kulunud. Mõte oli ilusaks taas teha, kuid ei taha miskit netist otsides välja tulla.
Plaanis väike saare tripp lähiajal ette võtta kui ilmad ka päikese välja toovad ja nii sai otsitud mugavat kompressorit, millega saaks näiteks madratsit täis pumbata ja hiljem tühjaks imeda. Pidi olema kompaktne ja tubli. Nii jäigi ainuksena sõelale RING RAC640 https://www.youtube.com/watch?v=1kMYf8bgZ9k
Mõtlesin, et vaatan siis üle ka kui palju autol hetkel rehvirõhku sees on, mida see kompressor teha oskab. Üllatuseks olid mõlemad esimesed 1,9 bar kuigi peaks olema 2,5 bar. Vajalik õhk sai lisaks sisse aetud ja nüüd OK. Tagumiste erinevus oli 0,1 bar.
Kokkuvõttes on tegu minu silmis hetke seisuga nagu rusikas silmaauku ostuga :headbang::drink:
Mõtlesin, et vaatan siis üle ka kui palju autol hetkel rehvirõhku sees on, mida see kompressor teha oskab. Üllatuseks olid mõlemad esimesed 1,9 bar kuigi peaks olema 2,5 bar. Vajalik õhk sai lisaks sisse aetud ja nüüd OK. Tagumiste erinevus oli 0,1 bar.
Kokkuvõttes on tegu minu silmis hetke seisuga nagu rusikas silmaauku ostuga :headbang::drink:
Vahepeal üks pilt ka siia jutuvada sisse. Sai ringi tiirutatud ja kuna kaamera oli käes vähe teiste asjade pildistamiseks, siis sai ka tolmusest liikurist pilti tehtud. Vaikselt ka mahlade vahetus tulemas. Jääb septembrikuusse. Asemele nagu ikka Mobil 1 New Life™ 0W-40 - 5L ja 39 €. Õlifilter ja töö plaanis teostada SaabiAntis.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: