1. leht 1-st

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: N Okt 30, 2014 21:30
Postitas elar25
Tere taas!

Vahetasin tonnise 9-5 vastu välja. Põhjuseks tonnise roostelembus.

Uus auto old umbes kuu. Sõidab ilusti ... elus esmakordselt automaatkast, millega võib isegi täitsa ära harjuda ... eks paistab, kas ka talvel sama rõõmus olen.

Teenindust veel autoga parandamise eesmärgil külastada ei ole jõudnud.
Täna lasin aga Viking Motorsil auto üle vaadata. Leiti vaid 28 viga, mille likvideerimisega nüüd tasapisi alustan. Õigupoolest alles veel 27 viga, sest esikapoti embleem taastati otsekohe :-).

Olulisemad puudused on katkine vasak udutuli, väsinud mootori ja käigukastipadi, tõrkuv tulederelee ja puuduv tagumine kojamees. Ka esitulede kojamehed praegu rohkem iluvidinad.
Eks püüan mingi hetk ka autoga kaamera ette sõita, et pilti tekitada.

Siiani on olnud suurim kulu auto peale vaid kindlustus (73,32 € aasta), kui kütusepaagi täitmisi mitte arvestada.

Elar

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: N Nov 13, 2014 22:20
Postitas elar25
Autoga veel kaamera ette küll jõudnud pole, kuid Saabiantis sai esimesed parendustööd tehtud. Peamiseks motivaatoriks teenindusse minekul oli termostaat, mis süütas mootoritule.
Tehtud sai:
[list]
Tagumised suured ja väikesed puksid;
Generaatori rihm;
Karterituulutuse voolik;
Pidurivedelik;
Põhjakate;
Termostaat:
+ veel väiksemaid asju (tihendid, kummipuksid jne)
[/list]
Esimene arve oli aga soojenduseks juba korralik - 524,20€ - kui selliseid summasid kulutada, siis parem kui asi veits ka vastu peaks.

Kahjuks kiirematest asjadest jäi veel vahetamata mootori- ja käigukastipadi. Sumbutis ka veel pisike leke.

Elar

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: R Nov 14, 2014 17:36
Postitas mihhail1988
Palju sul läbisõit on ja kas sul on juba restailingu mudel ? Mul on sama restailing 2003 a. kui ostsin, siis tegin VMs 1500 euro paranduse, sama puksid mahlad jne.=))) Kui on midagi võime vestelda)):cool:

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: N Jaan 01, 2015 17:14
Postitas elar25
Püüan siia kokku koondada autoga tehtavad tööd.

Detsembris sai jätkatud ostujärgsete esmaste korrastustöödega. Praeguseks tehtud vaid hädavajalikumad tööd. Paistab, et eelmine omanik pole just hoolas olnud auto eest hoolitsemisel.
Seekord läksid vahetusse:

[list=a]mootoripadi;
käigukasti mootoripadi;
esipiduri kettad ja klotsid;
kapoti amordid;
sumbut alates sukast tahapoole.
[/list=a]
Huvitav on see, et Viking Motors ütles, et vahetamist vajab vaid sukk, kuid kohapeal selgus, et kogu sumbuti tagumine pool kohe-kohe õhtale minemas.

Tööde arve kokku oli 801,40 eurot (Saabianti ja Summutiabi Mustamäe tee algusest).
Viking Motorsis auto kontrollis loetletud 28st veast on kõrvaldatud tänaseks 15 ja pool. Rahakulu kokku aga juba üle 1300 euro. Siit õpetus - tehke alati ostueelne kontroll!

Hea on aga see, et üks Saab saab taas korda. :-)

Elar

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: E Veebr 23, 2015 23:04
Postitas elar25
Jaanuaris sai veel korra teenindust külastatud. Seekord oli sihtkohaks Viking Motors. Põhjuseks oli undav parempoolne esiratas.
Vahetusse läks:
[list]
[*]parem esimene rattalaager
[*]tagumine kojamees koos käega
[*]õlirõhu andur
[*]mõned pirnid
[/list]
Lisaks sai tehtud sillastend. Tagumine kojamees sai pandud täies koosseisus (alates võllist) uus, sest mingil põhjusel see mul puudus. Kokku oli arve 369,52 €.
Esimese hooga aga paistab, et kiirete töödega sai ree peale. Jäänud on näiteks üks udutuli leida, tulede klaasipuhastid, mõned iluasjad ja kont üle vaadata ... kindlasti nipet näpet veel miskit. Kunagi tuleks teha ka keti vahetus.

Elar

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: P Okt 11, 2015 15:03
Postitas elar25
Pole juba ammu siinset seisu värskendanud ...

Ega vahepeal ka midagi suurt autoga ka tehtud pole (kont ja udutuli said korda kevadel). Sel nädalal sai aga tehtud üks korralik hooldus.

Tehtud tööd:

[list]
[*]Mootori kett
[*]turbo
[*]kolvirõngad
[*]saaled
[*]plokikaanetihend
[*]simmerling
[*]poolassi laager
[*]filtrid (õli, kütus, õhk, salongi õhk)
[*]tagumised piduri kettad ja klotsid
[/list]

Arve oli muidugi selline, nagu oleksin oma auto uuesti ostnud - 1945 eurot. Seega hooldus kujunes praktiliselt kapitaalremondiks. Auto ise tiksub tänutäheks nagu uus.

Elar

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: P Jaan 24, 2016 17:45
Postitas elar25
See nädal sai tehtud käigukastile hooldus. Vahetusse läksid käigukasti torud ja õli. Lisaks sai vahetatud konditsioneeris üks piiraja ja kõik läbipõlenud pirnid salongis ning väljaspool. Arve oli 507 eurot.

Vigadest ka pisut.
Imevähe tilgub radikas (paistab, et keskeltläbi aasta otsa saab sõita, enne kui display tevitama hakkab). Kunagi tuleks kere üle vaadata (ühes kohas roostet). Istmesoojendused ei tööta. Antenni kate praguline ja tulede kojamehed õhtal. Paremasse esitulde lendas ühel päeval kivi ning nüüd seal pragu.

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: P Jaan 24, 2016 22:00
Postitas arvo92
Sa oled ikka korralikult sellesse autosse matnud. Mis tähendab, et nüüd tuleb ise vilju ka nautida ja enda käes masinat hoida, müük peale nii heasse korda tegemist oleks patt.
Soovin head sõidunaudingut.

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: K Jaan 27, 2016 9:28
Postitas Pentti
Loen siit et päris paljud käivad seal Vikingis lauskontrolli tegemas....palju see ka maksab?

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: K Jaan 27, 2016 12:00
Postitas Martin.V
40 euri midagi, vähemalt minu ostueelne kontroll läks maksma niipalju.

Ca 1h läheb sellega aega.. samal ajal saab ees saalis uusi autosid vaadata või WiFiga internetis tiksuda.

Saab 9-5 Estate 2.0T 110kW, 2001, elar25

Postitatud: N Jaan 28, 2016 8:44
Postitas Piktor
Mina näiteks käisin Ferdinandis koos omanikuga, sai omanik ka teada mis autol tegelikult viga, ei pea kuskil ootama ja näed kus miskit on(üldiselt ma üritan ise ikka vigu parandada).