Saab 9-5 2.0T, 1999, janek555
Ei tulnud kiirest kergest remondist midagi välja.
Kõik sai sisse uus ja kolvid/kepsud ka tasakaalu. Loomulikult jäid sisse ka balansvõllid . Eks see saalede ja rõngaste vahetus vastuolusid minus tekitas ja kettisari samuti, sest vahe uutega oli väga väike. Aga nii on hing rahulikum.
Kõik simmerid ja tihendid uued, veepump samuti.
Aitäh kõigile kes nõuga abiks olid.:notworthy:
Kõik sai sisse uus ja kolvid/kepsud ka tasakaalu. Loomulikult jäid sisse ka balansvõllid . Eks see saalede ja rõngaste vahetus vastuolusid minus tekitas ja kettisari samuti, sest vahe uutega oli väga väike. Aga nii on hing rahulikum.
Kõik simmerid ja tihendid uued, veepump samuti.
Aitäh kõigile kes nõuga abiks olid.:notworthy:
Filtri vahetuseks tuleb kast pulkadeks võtta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seepärast keegi filtrit ei vahetagi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mootor töötab ja isegi päris hästi, on vaikne ja pehme käiguga. Kast samuti täitsa hea. Tegin üv ja nüüd enne kere ja salongi remonti tuleb kuukene sissesõitu teha. Praegu peale 150 km on kõik veel puhas ja leketeta, eks näeb kauaks nii jääb.
Endale meeles pidamiseks teen nimekirja enamus tehtust.
Uued asjad. Saaled,rõngad,ketisari,kõik tihendid ka käigukasti mootoripoolne simmer. Generaator uued harjad ja tagumine laager. Starter puhastatud,määritud. Veepump uus. Hüdrovoolikud uued. Tagumine mootoripadi ja käigukasti alumised padjad uued. Õõtsa tagumised puksid uued.Stabikad uued.Vasak sarniir uus. Soojendus vaakumkraan uus. Voolikud,klapid uued või korrastatud. Kardaani tugilaager uus timken. Kondipumba laager paistis väga hea ei vahetanud.
Roolivõimus roheline õli. Käigukastis D 3 odav addinoli õli, läks üle 7 liitri, vaja järjest välja lasta ja paremat lisada.
Sisemised pooltelje otsad uus määre ja kummid, välimistel uus määre.
Kokkuvõtteks midagi häirima ei jäänud või kahtlane ei paistnud.
Piduritel olid kulumata klotsid ja ja tagakettad, puhastatud ja määritud, kolvid välja ei käinud, ehk järgmiste klotside vahetusega tuleb teha ka silindrite remont.
Endale meeles pidamiseks teen nimekirja enamus tehtust.
Uued asjad. Saaled,rõngad,ketisari,kõik tihendid ka käigukasti mootoripoolne simmer. Generaator uued harjad ja tagumine laager. Starter puhastatud,määritud. Veepump uus. Hüdrovoolikud uued. Tagumine mootoripadi ja käigukasti alumised padjad uued. Õõtsa tagumised puksid uued.Stabikad uued.Vasak sarniir uus. Soojendus vaakumkraan uus. Voolikud,klapid uued või korrastatud. Kardaani tugilaager uus timken. Kondipumba laager paistis väga hea ei vahetanud.
Roolivõimus roheline õli. Käigukastis D 3 odav addinoli õli, läks üle 7 liitri, vaja järjest välja lasta ja paremat lisada.
Sisemised pooltelje otsad uus määre ja kummid, välimistel uus määre.
Kokkuvõtteks midagi häirima ei jäänud või kahtlane ei paistnud.
Piduritel olid kulumata klotsid ja ja tagakettad, puhastatud ja määritud, kolvid välja ei käinud, ehk järgmiste klotside vahetusega tuleb teha ka silindrite remont.
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
... Käigukastis D 3 odav addinoli õli, läks üle 7 liitri, vaja järjest välja lasta ja paremat lisada...
Kuna ma omal kordi loputasin kasti öliga (kokkujooksnud kasti puru väljapesemiseks vurrist) siis olulisels odavam on saada autom.kastiöli rekka teenindusest. Käin seal lahtist ostmas, rekkadele läevad niisuured kogused, et 5 ltr on nagu köömes. Pealegi on neil "Texaco Texamatic Dexron III" öli mis Saabil manualis kirjas.
Juhendi järgi saaks pigistada öli rohkem välja kastist ja jahutist, kuid kui niisama välja lasta ja uus sisse, siis saab 5 ltr-ga hakkama.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16379&page=4#pid214279
Arrogance diminishes wisdom !
Täitsa mõte. Pean uurima mida siin volvodel kasutatakse. Polegi veel jõudnud otsustada mis õlile minna, praegu toimetas väga hästi see kast, isegi selle addinoliga 6 € liiter. Mingi kataloog poes pakkus välja spetsiifilisema nimega õli , uurin seda ka veel enne.
Vaatasin,et see Texaco Texamatic Dexron III on liitriste topsidega samuti täitsa mõistliku hinnaga.
Kui palju km sa sellega sõitnud oled ja tihti vahetasid?
Vaatasin,et see Texaco Texamatic Dexron III on liitriste topsidega samuti täitsa mõistliku hinnaga.
Kui palju km sa sellega sõitnud oled ja tihti vahetasid?
-
- Postitusi: 702
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kui palju km sa sellega sõitnud oled ja tihti vahetasid?
Liiga vähe km. Mul lendas eelmine kast tükkideks ja vahetati ära. Kuid seda kasti ja mootorivahelist vurri (map teagi kuda seda täpselt nimetatakse) ei vahetatud ning jäeti vana metallpuruga. Seepärast loputasin kasti öli vahetades algul aastas 2 korda, hiljem aastas korra. 2014 sügisel sai viimati öli vahetatud, lasin teeninduses teha seega ise öli ei näinud, kuid nüüd pidavat puhas olema.
Arrogance diminishes wisdom !
Võib öelda,et auto on tänaseks sissesõidetud. Korrastatud kliima , vahetatud amordid ja veel pisiasju.
9-5 on hea auto aga korda mööda 9000 sõites tundum mulle aina rohkem,et 9000 oli parem. 9-5 on kaasaegsem ja istudes tonnisest 9-5 võlub see esmalt oma moodsama sisuga aga kui oled juba pikalt sõitnud ja harjunud siis tundub 9000 vaiksem, mugavam ja natuke suurem. Lisad on ju põhimõtteliselt samad, see topelt päikese sirm on parem ja kojamehed ka. Roolinupud samuti.
Kõige tähtsam on aga juhi rahulolu...temale väga meeldib ... mis põhiline, 9-5 pidi ilus olema ja 9000 kole. See kokkujooksnud auto nüüd jälle tänaval ja maailm ühe uue autovõrra puhtam, kui ta sama hästi edasi sõidab,siis teen ka kere kunagi heaks.
9-5 on hea auto aga korda mööda 9000 sõites tundum mulle aina rohkem,et 9000 oli parem. 9-5 on kaasaegsem ja istudes tonnisest 9-5 võlub see esmalt oma moodsama sisuga aga kui oled juba pikalt sõitnud ja harjunud siis tundub 9000 vaiksem, mugavam ja natuke suurem. Lisad on ju põhimõtteliselt samad, see topelt päikese sirm on parem ja kojamehed ka. Roolinupud samuti.
Kõige tähtsam on aga juhi rahulolu...temale väga meeldib ... mis põhiline, 9-5 pidi ilus olema ja 9000 kole. See kokkujooksnud auto nüüd jälle tänaval ja maailm ühe uue autovõrra puhtam, kui ta sama hästi edasi sõidab,siis teen ka kere kunagi heaks.