Saab 9-5 Estate 2.3 Vector, 2008, krister

Vasta
krister
Postitusi: 12
Liitunud: E Okt 06, 2014 17:56
Asukoht:
Auto:

#1

N Jaan 22, 2015 22:41

Pea poolteist aastat juba Saabiga liigelnud ja teemat veel teinud pole, häbi häbi(foorumit jälgin pea igapäevaselt)
Järgnev teema saab siis olema masinast mis pärit aastast 2008 ja kannab uhket nimetust Saab 9-5 Vector Sportcombi, südameks on 2.3l B235E.
Masin on ostetud uuena Viking Motorsist ja mina ostsin sõiduki just sealtsamast ja läbisõiduks oli tol hetkel ca 155 000km.

Pilt

Siiani olen praktiliselt "ptui ptui ptui" muretult sõitnud, õlivahetusvälba olen ise hoidnud 8000km piires ja vahetanud vajalikke filtreid ning ka jahutusvedelik ning läbipesu sai VMist teostatud.

Kuna aga hetkel käin jala(tegelikult kasutan teist sõidukit) siis kasutan võimalust ja katsun ka edaspidi siin muljetada, sest nimelt vahepeal oli auto passiivses müügis aga nüüd otsustasin ka sellest loobuda.

Nimelt on tegemist originaalseades oleva 136kw versiooniga, mis muideks on täiesti OK selle kahetonnise tangi kohta, kuid nüüd peale pooleteist aastast sõitu sai otsustatud, et oleks vaja natuke lisajõudu ja sai ühendust võetud CR Performance sebastianiga, kelle abil sai seade ca 230hp ja 380nm.

Küll aga otsustas ca 300km peale seda turbo öelda, et talle selline käitumine ei meeldi ja otsustas summutist suitsupahmaka ja ebaharliku lõhnaga sellest märku anda, hetkel seis siis selline, et masin Trionicu juures ja ootab uue mitsubishi turbo ja paigalduseks muu vajaliku saabumist, sealhulgas sai ühendust võetud ka sebastianiga kes lubas aidata uues seades auto uue hooga käima, mõlemale mehele juba tänusõnad ette, selline teenindus ja abivalmidus valmistab mulle imestust ja rahulolu.

Samas mõnes mõttes win-win ja nö unistatud "Aero" saab teoks.
Kuna enne seda oli just plaanis ka masina värviparandused ja nö edevamate 18" velgede hankimine siis õnneks suveni on veel aega aga teeme ära!

PiltPiltPiltPilt

Madalat lendu ja kui kedagi peaks huvitama siis üritan teema ikka aktiivsena hoida!
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#2

R Jaan 23, 2015 10:07

Pole midagi öelda, universaalkere, toonklaas ja hõbedane värv sobivad sellele autole valatult. Lisaks veel kõige ilusamad veljed, mida saab kunagi pakkunud on (puhtalt minu maitse järgi).
Aga jätkuvat mõnusat kulgemist!
krister
Postitusi: 12
Liitunud: E Okt 06, 2014 17:56
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 24, 2015 3:26

Hetkel on küll kulgemine raskendatud aga talveks sai ostetud ka õnneks tagaveoline vanakooli sierra mis koos lukustatud tagasilla ja üsna kehva talverehviga on hetkel üsnagi pull sõita, kahjuks pole olnud õiget lund, et korralikku rehvi alla kruvida, aga ehk tuleb ka veel külma ja saab ka mõnele rajale ligi.
Saabi velgedega on nii, et olen ka ise sedameelt, et tuleks uueks hooajaks hoopis allolevaid värskendada (üsna palju kahjustusi) ja ilmselt ka toon sama jätta, ehk nõks heledam.
Siis olen uurinud siin korralike flantside kohta ja olen kuulnud et ca paarisaja euro eest peaks saama flantsid koos poltidega, ei tea kas vastab ka tõele? kui jah siis kui nö paksud flantsid võtta et saaks velje koopaäärega tasa, no kuidagi ei istu, et see velg natukenegi koopas passib.
Ühtegi konkreetset lehekülge kes ka saabidele täpselt sobivat produkti pakuks ma esimese hooga internetist ei leidnud aga ehk kogusi kellelgi?

Üks huvitav küsimus on ka mind vaevanud - nimelt mida kujutab endast konkreetse aastakäigu saabi automaatkäigukast, kas kuipalju jõudu nimelt kannatab ja kui töökindlaks võib seda lugeda?

edit://

surfasin ka natuke internetis ja leidsin huvitava tagatiiva ja väljalaskesüsteemi lahenduse, täitsa huvitav ja ilus tundub, peab uurima :head:
Pilt
krister
Postitusi: 12
Liitunud: E Okt 06, 2014 17:56
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 29, 2015 10:58

Kahjuks lõppes ilmselt selle Saabi ajalugu 24.04
Pilt

Reporteris oleva uudisega saab tutvuda aadressil http://kanal2.ee/pluss/video/?id=26051 alates 8:08.
Lisaks on ka antud uudisest koos piltidega artikkel järgneval lehel: http://tallinncity.postimees.ee/3169017/pildid-ja-video-oismae-teel-sattus-ahelavariisse-neli-soidukit
Minu enda isiklikust telefonis olevad pildid ja täna kohalike kaebuste peale tehtud videod, kus kohalikud kes õnnetuspaigal käisid, väitsid et see on vägagi lemmik keelatud tagasipöörde koht... tänased videod on tehtud 10 minutit rohkem kui ühe tunni jooksul... https://www.dropbox.com/sh/16vjq0a43yo8oqv/AAA_0X-DGDBTLKmBcVhR4tLBa?dl=0

Minu, kui antud hetkel juhi kirjeldus õnnetusest on järgmine...
Liikusin mööda õismäe teed teises sõidureas, kui Õismäe tee 141 maja ees, vahetult peale ohtussaare lõppu tegi minule ootamatu järsu manöövri vasakule minu ees sõitnud sõiduauto Audi, üritasin küll õnnetust ära hoida ja pidurdada ning istuktiivselt vasakule keerata aga kuna reageerimisaega oli vähe siis keelatud manöövri tagajärjel sõitsin antud sõidukile siiski küljelt sisse, sõiduk asetses kokkupõrke hetkel minu suhtes juba risti teel ja selleks et seda teha, pidi ta manöövri sooritamise hetkel asetsema esimeses sõidureas, mitte sõitma Audijuhi väitel teises sõidureas minu ees... just seetõttu ka asi menetlusse läks, sest minu silmis õnnetuse põhjustaja ei tunnistanud oma süüd ja palusin alustada ise menetlust.
Kokkupõrke tagajärjel paiskus minu auto koheselt vastassuunda kus põrkusin kokku ka sõiduautoga Fiat, seejärel avanesid ka minu auto turvapadjad ning Fiat paiskus saadud löögist otsa ka teeäärde pargitud kaubikule MB.

Kahjuks kohapeal politsei asjasse selgust ei toonud ja väitis, et oleksin pidanud suuremat pikivahet hoidma ning minu seletusi eriti ei kuulatud.. kõik ülejäänud osapooled olid venelased ja nende ütlustest mina aru ei saanud.
Kohapeal oli ka väidetavalt minu taga sõitvas autos venekeelt kõnelev tunnistaja, kes väitis, et tema nägi kuidas mina rääkisin telefoniga.. ja kihutasin aga tagumised klaasid on mul 6% läbipaistuvsega ja EMTst palutud kõnelogide järgi tegin 1 minutilise kõne enne seda alles kadaka teel sõites,kuidas saab sellist tunnistajat üldse tõsiselt võtta.
Palusin asja saata menetlusse, kas siinsetel kodanikel on kogemust, kaua selline asi aega võtab ja mida teha, kui siiski arvatakse ainult selle põhjal, et mina süüdi olen? Kohtusse?...
Õnnetuse hetkel oli juba Audi risti teel... muud moodi ei oleks ma teda ju A-piilarisse tabanud..

Saabi tuleks aga kiita, õnnetuse tagajärjel tervis korras, prillid terved ja isegi mahlad jäi autol sisse, st oli masin suuteline ise treilerile ja maha sõitma.

Terv,
Krister
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#5

K Apr 29, 2015 11:56

Ma ei taipa... Kas Audi tegi tagasipööret esimesest reast üle teise rea? Või pidurdas ta nii ootamatult, et keerasid vasakule, paiskudes ohutussaarele ja liikusid mööda seda edasi, kuni tabasid Audit, kui ta juba risti oli seal, tegemaks oma tagasipööret?
krister
Postitusi: 12
Liitunud: E Okt 06, 2014 17:56
Asukoht:
Auto:

#6

K Apr 29, 2015 12:23

Kuna mina sõitsin terve aeg teises sõidureas siis ta siiski pidi liikuma minu ees esimeses sõidureas, tema väitel liikus aga tema minu ees.... samas reas sõites oleksin ma hoo siiski pidurdustulede süttides ju maha võtnud või talle tagant otsasõitnud.. seda ei oleks ma aga kohe kindlasti tekitanud kuna "perses" sõitu ma ei harrasta ja oleksin kindlasti pikivahet hoidnud, lisaks puudub minu sõidukil kasko ja kes see ikka õnnetust tekitada tahab.

Minu sõiduk ohutussaarele ega selle äärekivisse ei paiskunud, puuduvad ka igasugused jäljed ja sellekohased vigastused., mahtusin täpselt ohutussaare alguse ja audi külje vahelt läbi.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#7

K Apr 29, 2015 12:29

No kui ta sulle paremast reast ette keeras nii, et sa talle küljelt sisse sõitsid, siis kuidas sina süüdi saad jääda siis?
Selliseid asju lugedes (ka. see tunnistaja lugu) tekib tahtmine mingi kaamera autosse paigaldada.
Hoia siis meid ka kursis, et mis moodi see menetlus lõpeb.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#8

K Apr 29, 2015 22:05

peale ohtussaare lõppu tegi minule ootamatu järsu manöövri vasakule minu ees sõitnud sõiduauto Audi
vs
selleks et seda teha, pidi ta manöövri sooritamise hetkel asetsema esimeses sõidureas, mitte sõitma Audijuhi väitel teises sõidureas minu ees...

Kui sa pead seda asja veel kuskil selgitama, siis soovitan vältida sõnapaari "minu ees", mis jätab mulje, et teine auto sõitis *sinu reas sinu ees*, mitte *sinust eespool esimeses reas*, nagu sina väidad. Seal tundub olevat ka selle juhtumi otsustav nüanss - kui Audi liikus sinust erinevas reas, ei saa sulle ette heita ebapiisava pikivahe hoidmist. Küll aga saab sellisel juhul Audi juhile ette heita seda, et ta ei veendunud enne manöövri sooritamist selle ohutuses. Kui aga selgub, et ta ikkagi oli sinuga samas reas, jääd ilmselt sina süüdi.

Mitu meetrit eespool Audi sinust enne pidurdust/manöövrit sõitis? Olid ehk tema pimealas?
krister
Postitusi: 12
Liitunud: E Okt 06, 2014 17:56
Asukoht:
Auto:

#9

N Apr 30, 2015 9:48

Kusjuures, kui ma praegu siin seda loen siis tõesti see Teiepoolt pakutud täpsustusega sõnapaar moodustab parema koosluse ja ma ausalt ilmselt shokiseisundi tõttu ei mäleta, milliselt ma täpselt antud kirjelduse menetlusdokumentidesse kirjutasin, esimene õnnetus ja kohe selline, ega midagi eriti kohapeal aru ei saanud..

Aga olen ise veendunud, et ta keeras ette esimesest reast, esiteks oleks mul olnud kole raske teda tabada samast sõidureast keerates A piilarisse, või kui ma oleksin tahtnud seda teha oleksin ma lennanud ka üle äärekivide, sest sealt vahelt minu auto poleks läbi mahtunud.. "kokkupõrke" moment jäi meie sõiduritta ja auto oli visuaalselt minu suhtes risti teel, lisaks ei tunnistanud Audi juht, et tema soov oli sooritada tagasipööret vaid reastumist minuga samast reast juurde lisaduvale kolmandale sõidureale.. milliseljuhul ei oleks ma saanud talle üldse küljelt sisse sõita.

Vot meetritega on nii, et ega ma vägatäpselt ei teagi, ma tean, et minu ees esimeses sõidureas liikus see audi ja kohe üldse ei osanud oodata aga järsku tegi Audi vasakule manöövri, pidurdasin...siis oli audi risti, mina kahejalaga piduril ja kokkupõrge vältimatu... vasakule kalduvatest pidurdusjälgedest lähtuvalt jõudsin ma veel üsna korralikult pidurdada aga seda vahetult enne kokkupõrkekohta. millegipärast olid maas nö ainult ühe poole rataste ABSi toimimisjälgedega jutid ja tundub et ühe poole pidurid nagu üldse ei töötavat või vasakule keerates ja samal ajal pidurdades ei peakski tekkima sinnapoolepidurdusjälgi?

Igatahes ma olen veendunud, et minu ees olevas sõidureas ta ei sõitnud, sest füüsiliselt oleks saanud õnnetus samast sõidureast keerates toimudagi ja kui ta oleks tahtnud hakata tagasipööret kohe hoopealt tegema, oleks ta pidanud enne manöövrit veel teele päris seisma jääma või selle manöövri väga kiirelt sooritama, sest vastasel juhul oleks ta ise sellele vastusõitvale Fiatile ette keeranud.
Ja ilmselgelt kui ta oleks juba aegamisi pidurdanud, oleksin ma talle kasvõi ebapiisava pikkivahe hoidmise tagajärjel tagant sisse sõitnud aga seda ju ei juhtunud.

Üsna keeruline on tõesti internetis seda selgitada, aga olen ise 100% endas kindel... auto autoks aga ma ei olnud antud õnnetuse põhjustaja.
Vasta