Saab 9-5 SportEstate 2.3t, 1999, eston21

eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#26

N Mär 08, 2007 17:21

upitaks kalli kaasa teemat natuke, sest mõned arengud on toimumas. nii negatiivsed kui positiivsed. nimelt on viimase nädalaga tagasilda ebalahe kolks tekkinud. just nagu tellitud, sest just äsja said romza käest tellitud täiskomplekt powerflex pukse, tugevamad stabikavardad ja bilsteini amordid. varsti kolisedes troosti, kust loodetavasti juba lennates minema
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#27

N Mär 08, 2007 18:11

Muuseas tasub ennem Troosti saatmist lasta sharniirid üle vaadata. Läksin kah täna suure hurraaga Troosti Powerflexi puksipaigaldusse aga saadeti koju, kuna sharniirid vajavad esmajoones vahetust ja ilma korras veermikuta mõjuvad need puksid poolkõvadele osadele pigem kehvalt.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#28

N Mär 08, 2007 18:13

OT: Vaene iisak :wall: kes peab kõik need puksivahetused üle elama. Iisak, võta kähku endale puhkust.

terv, teager
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#29

N Mär 08, 2007 18:59

Kus ma siis saan,kui hädalisi palju.Ega Trionic mingi imemees pole,et üksi hakkama saab.
Tulge aga tulge:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#30

N Mär 08, 2007 19:00

Sel kuul tulen kindlasti, aga pidurikettaid vahetama.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#31

N Mär 22, 2007 19:13

võikeste viperustega jõudsid nii auto kui uued jupid troosti. loodetavasti saab juba homme taas lennata
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#32

R Mär 23, 2007 20:59

saab lennata, aga tagasilööke on siiski ka. nimelt ei raatsi bilstein amortidele kaasa panna läbilöögi pukse. samuti ei saanud iisak vahetada esimeste õõtsade tagumisi pukse, sest(andestage mu täielikku kretinismi järgnevas) need lihtsalt ei sobinud sinna kuhu nad minema pidid. seetõttu on pagasi hulgas karbid eelnimetatud kraamiga. loodetavasti kiusan järgmine nädal iisakut uuesti ja kõik saab korda
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#33

P Mär 25, 2007 19:53

tule taevas appi. peale kõigest 4000 kilomeetrit otsustas üks rehv lusika nurka visata. oli kuidagi kahtlaselt lottis ja lasin täis, sest tuli natuke mööda maanteed rallida, kuid paari tunni pärast oli veel hullem. ja maanteel 100ga lennates ei olnud midagi tunda. alles hiljem linnas märkasin
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#34

K Mär 28, 2007 11:06

loll pea on rahakoti nuhtlus

selles kõiges on süüdi bilstein
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#35

K Apr 04, 2007 19:19

järgmine neljapäev saab siis kastidest auto kaubaruumis lahti
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#36

N Apr 12, 2007 19:36

TEHTUD!
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#37

T Okt 09, 2007 19:07

vahelduseks võiks ju enda autost ka kirjutada, mitte ainult teiste teemades vesistada.

eelmine nädal sai kirgurgide abil strateegilistesse kohtadesse silikoon pandud.

eile vahetati ära alusraami puksid, mis olid läbi ning, mille tõttu auto ägises nagu vana mees. ja throttlebody pesti puhtaks ning parandati ära ka veepump. hoopis teine tera on.

novembri algul saab uue bling-blingi külge.

natuke üle 2 aasta ja üle 50 000 kilomeetri sõitnud temaga. aga emotsioon on ikka uus. augustikuus tiksus ette ka 200 000 kilomeetrit
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#38

R Nov 23, 2007 14:44

võib jälle öelda, et tehtud. viimase paari nädal jooksul on vahetusse läinud ketimajandus. ketivahetuse käigus avastatud loksuga garrett sai samuti asendatud remonditud mitsu vurriga ning tagamaks uue vurri eluiga läks vahetusse ka kat.

paar nipet-näpet on vaja veel vahetada, kuid need ei põle. veel...

tänud romzale ja troostile
Vasta