Saab 9-5 SportEstate 2.3t, 1999, eston21
upitaks kalli kaasa teemat natuke, sest mõned arengud on toimumas. nii negatiivsed kui positiivsed. nimelt on viimase nädalaga tagasilda ebalahe kolks tekkinud. just nagu tellitud, sest just äsja said romza käest tellitud täiskomplekt powerflex pukse, tugevamad stabikavardad ja bilsteini amordid. varsti kolisedes troosti, kust loodetavasti juba lennates minema
Muuseas tasub ennem Troosti saatmist lasta sharniirid üle vaadata. Läksin kah täna suure hurraaga Troosti Powerflexi puksipaigaldusse aga saadeti koju, kuna sharniirid vajavad esmajoones vahetust ja ilma korras veermikuta mõjuvad need puksid poolkõvadele osadele pigem kehvalt.
saab lennata, aga tagasilööke on siiski ka. nimelt ei raatsi bilstein amortidele kaasa panna läbilöögi pukse. samuti ei saanud iisak vahetada esimeste õõtsade tagumisi pukse, sest(andestage mu täielikku kretinismi järgnevas) need lihtsalt ei sobinud sinna kuhu nad minema pidid. seetõttu on pagasi hulgas karbid eelnimetatud kraamiga. loodetavasti kiusan järgmine nädal iisakut uuesti ja kõik saab korda
tule taevas appi. peale kõigest 4000 kilomeetrit otsustas üks rehv lusika nurka visata. oli kuidagi kahtlaselt lottis ja lasin täis, sest tuli natuke mööda maanteed rallida, kuid paari tunni pärast oli veel hullem. ja maanteel 100ga lennates ei olnud midagi tunda. alles hiljem linnas märkasin
vahelduseks võiks ju enda autost ka kirjutada, mitte ainult teiste teemades vesistada.
eelmine nädal sai kirgurgide abil strateegilistesse kohtadesse silikoon pandud.
eile vahetati ära alusraami puksid, mis olid läbi ning, mille tõttu auto ägises nagu vana mees. ja throttlebody pesti puhtaks ning parandati ära ka veepump. hoopis teine tera on.
novembri algul saab uue bling-blingi külge.
natuke üle 2 aasta ja üle 50 000 kilomeetri sõitnud temaga. aga emotsioon on ikka uus. augustikuus tiksus ette ka 200 000 kilomeetrit
eelmine nädal sai kirgurgide abil strateegilistesse kohtadesse silikoon pandud.
eile vahetati ära alusraami puksid, mis olid läbi ning, mille tõttu auto ägises nagu vana mees. ja throttlebody pesti puhtaks ning parandati ära ka veepump. hoopis teine tera on.
novembri algul saab uue bling-blingi külge.
natuke üle 2 aasta ja üle 50 000 kilomeetri sõitnud temaga. aga emotsioon on ikka uus. augustikuus tiksus ette ka 200 000 kilomeetrit
võib jälle öelda, et tehtud. viimase paari nädal jooksul on vahetusse läinud ketimajandus. ketivahetuse käigus avastatud loksuga garrett sai samuti asendatud remonditud mitsu vurriga ning tagamaks uue vurri eluiga läks vahetusse ka kat.
paar nipet-näpet on vaja veel vahetada, kuid need ei põle. veel...
tänud romzale ja troostile
paar nipet-näpet on vaja veel vahetada, kuid need ei põle. veel...
tänud romzale ja troostile