Saab 9-5 Aero, 2003, karel86
Sain ka mina saabi omanikuks, Saab 9-5 Aero aastast 2003, automaat 184kw, varustust on antud kamaluga nagu ka läbisõitu tänaseks, 385000km, musta värvi, 16'' b-osa valuveljed, xenon esituled, ventileeritavad ja soojendatavad esiistmed, soojendatav tagaiste, puutetundlik naviga makk koos cd-boxiga, Harman Kardon kõlarid , armatuuris puitdekoor, nagu ikka 4x el aknad, klapitavad elektrilised peeglid, cruise, roolinupud ja muu träna mis aerole kohane. Täna sai auto lastud poleerida ja püsivaha selga, vahetatud süüteküünlad ja mootori õhufilter, vahetatud karterituule ühesuunaklapp ja õli pealevalamistoru tihend, mille vahelt lekkis. Homme peaks saama uue SID paneeli ja parema A-piilari katte, millele keegi on külge hakanud, samuti nahahoolduse ja põrandavaipade keemilise. Puudu või katki on ka mõned jupid mida hädasti vaja oleks : aero esistange alumine lisa, parem udutuli, maki kõrval olev topsihoidja. Ega muud tarka rääkida ei oskagi ja mõni pilt ka :
Nädalavahetusel plaanis õlivahetus ( castrol 5w30 magnatec proffessional ), parem rooliots ja mõlemad esimesed stabikakondid.
Nädalavahetusel plaanis õlivahetus ( castrol 5w30 magnatec proffessional ), parem rooliots ja mõlemad esimesed stabikakondid.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Nädalavahetusel plaanis õlivahetus ( castrol 5w30 magnatec proffessional)
kui mootor on heas korras, siis ma küll õli pealt ei koonerdaks ja paneks ikka Edge, mitte Magnateci. Kui mitte muuks, siis juba ainuüksi "kindlustuseks" - kui foorumit lappad, kohtad viiteid B235 kui suht kapriisse mootori pihta.
kas Sul on ka hooldusajalugu teada - huvitav oleks kuulda, mida on mootor 385Mm jooksul vajanud.
stabikatel võivad kolksuda ka kerekinnitus-puksid. Ei maksa midagi, aga esimeste vahetamine on "palju õnne töö".
(kontrolli ka igaks-juhuks, kas küünlad ikka õiged NGKd said - uuemate Trionicute jaoks oli küünal väidetavalt palju rohkem, kui lihtsalt küünal ja õige mark on väga oluline)
kena ning viisaka varustusega masin - muretuid kilomeetreid!
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Seljuhul kallan Edge sisse, mõlemit riiulist kohe võtta. Hooldusajalugu on täielik 0, raamat on täidetud mingi 200000km'ni ja eelmine omanik ei pärandanud mulle ka hilisemat arvete vms näol, stabika kerepuksid olid korras, juhipoolne kont on pm munakast välja kohe tulemas ja välimisest rooliotsast oma sentimeetrine lõtk rattas, vahetan juba mõlemad kondid ja rooliotsa ilmselt täna välja ja reguleerin sillad ka paika. Küünlad said NGK PFR6H-10 , ilmselt seega õiged, välja tulid sealt ka samad asjad. 17'' veljed olen ka plaani võtnud, alu28'd sobivad sellele kerele päris hästi, üle 17'' ei hakka alla punnitama, teisel autol on 19'' all 35 kõrgusega rehviga ja meie teed annavad hästi tunda.
Nii, sai tehtud õlivahetus Castrol Edge 0W30, mõlemqad välimised rooliotsad ja esimesed stabika kondid vahetatud ( lemförder), sillad reguleeritud, toimivate pixlitega SID sai sisse ja parema a-piilari kate sai vahetatud ( vanal oli riie katki). Tellitud said ette uued pidurikettad ja klotsid, kui hästi läheb, siis homme saab need ka kätte ja vahetatud.
Saabi tuunimine käib täie hooga, täna tõin terve esimese topsihoidiku, korraliku katuseantenni, ilma roosteta kütusepaagi luugi, alu dekooriga armatuuri paneelid, järgmine nädal saan korraliku roosteta tagaluugi ja alu28 veljed :
Nii, kogu kola mis eile toodud sai on paigaldatud, lisaks vahetatud salongifilter ( Valeo aktiivsüsi) ja kütusefilter ( Ford OEM), esimesed kettad ja klotsid uued ( Brembo ), vahetatud ka pidurivedelik , lisaks paigaldasin numbrituledesse LED'id, 4000K Philipsi toode, Volvol on nad mul juba jupp aega olnud ja mõnus valge valgus on. Varsti hakkabki ring peale saama, kui kuskilt saaks esistange lisa või veelgiparem MY04 esistange oleks päris timm juba.
Mõni pilt ka vahelduseks juurde:
400+ Kw rootsi rauda, mõlemad minu :
Ahjaa, niipalju ka veel, et sai tellitud uus parem udukas ja Aero esistange lisa, vast saab need ka järgmine nädal külge kui hästi läheb. Loodan, et ka puuduva alu dekooriga tuhatoosi saan järgmine nädal, liskas peab vaatama midagi summutiga, istub tagumine ots nagu veidi madalal.
400+ Kw rootsi rauda, mõlemad minu :
Ahjaa, niipalju ka veel, et sai tellitud uus parem udukas ja Aero esistange lisa, vast saab need ka järgmine nädal külge kui hästi läheb. Loodan, et ka puuduva alu dekooriga tuhatoosi saan järgmine nädal, liskas peab vaatama midagi summutiga, istub tagumine ots nagu veidi madalal.
alu dekooriga armatuuri paneelid
:) Hõbedane on igav, see mis oli tundus parem. Carboniga või mõne muu materjaliga oleks võinud katta.
.... või veelgiparem MY04 esistange oleks päris timm juba.
See vist esinduse teema ainult..
Mulle meeldis ka varasem versioon natukene rohkem kui uus alu.
Carbon on äge... enda omal oli õnneks juba kaasas :)
Carbon on äge... enda omal oli õnneks juba kaasas :)
kellele ema, kellele tütar, minule ses puitimitatsioon ei meeldi, ja hõbedane tuleb vähegi rohkem esile, võibolla lasen eelmised katted hõbedase carbon kilega katta, võiks päris ok jääda. Igatahes tõin täna alu28 veljed ja ülikorraliku õiget värvi tagaluugi, mis homme vast ka külge keeran.
Eile vahetasin tagaluugi ilma roosteta luugi vastu, alla läksid alu28 veljed koos 225/45 R17 Bridgestone Potenza re050 runflat rehvidega, täna panin uue parema uduka külge, hakkab vaikselt looma juba, lähipäevil saab salong keemilise ja istmed nahahoolduse, uue nädala alguses lähevad esituled poleerimisse ja lakkimisse.
Mis veel, kuna ilmad on juba piisavalt soojad, sai tehtud kliimaseadme hooldus, tuli välja, et puudu on 150g gaasi, puhuski veidi lahjalt, peale hooldust on hea külm salongis. Kuna cargobuss lasi üle, siis aero stangelisa saan alles pühapäeval, saaks ka homme aga siis ei ole aega tegeleda, vast saab ka pühapäeval külge kui kõik hästi läheb. Saabi miilile kirja ei hakanud panema kuna sealt mingit erku tulemust nagunii ei tule, vahepeal sai aga Volvoga dünos käidud ja 199kw ja 385nm rattast mis teeb jämedalt 360hp ja 516nm mootorist, loodan sel aastal 240km/h piiri alistada, eelmisel aastal oli tulemuseks 227km/h, pauku oli siis aga hulga vähem.
Kuna juhipoolne xenon hakkas mingi umbmäärase intervalliga vilkuma läksin täna mõlemisse tulesse uued Philips Xenarcid, rohkem ei mingit vilkumist Kuna xenonite tagasilla kõrgusandur on hakanud villast panema, siis varsti saab ka see uue vastu vahetatud.
Varsti juba kuu eelmisest postitusest, ainult kalla ja talla, täna panin uued embleemid kapotile ja tagaluugile, samuti tegin nahahoolduse ja korraliku välipesu. Kuna igapäevaselt elukaaslase sõita, siis läbisõitu eriti ei tulegi, alates ostust 1000km. Tellisin ka uued tagaamordid (sachs super touringud sportvedrustusega autole), kunagi peab ära vahetama, üks kergelt õline ja esimestesse gaabriitidesse philipsi ledid, samad mis nr tuledes 4000K. Mõtteisse on tekkinud ka toonklaasi paigaldus aga seda veel ei tea, kuna tegelen sellega.