Saab 9-5 Vector 1.9 TiD, 2006, makuke

Vasta
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 10, 2015 18:42

Tere Saabi sellid.

Ütlen sisejuhatuseks ära, et olen rohkem tsikli, kui auto inimene, mistõttu lähtusin auto soetamisel välimusest ning sellest, et Saab´i nimi tekitab minus rootslaslikku kirge.

Ostu kriteeriumiteks olid: facelift versioon, SEDAAN, AUTOMAAT, diisel.

Lüües need eelistused rootsi, soome, eesti või lõunaeuroopa otsingusse jäi sõelale päris vähe masinaid. Mootori suhtes oli kindel soov 110kw versioon.
Lisaks sai kiirelt meelepärase disainiga veljed ostetud, mille lasin efektpulbervärvis ära viimistleda. 18" sobib sellele kerele minumeelest suurepäraselt ning seetõttu liigungi vastavalt 225/40 rehvimõõduga.

Pilt PiltPiltPiltPilt


Kuna sellele 1.9 mootoril on nii mõnigi titeviga, siis otsustasin asjad enne ära likvideerida, kui peavalu tegema hakkavad:

Tehtud tööd:
1. Mootori ECU chiptuning+DPF filtri eemaldamine (DPF´i lõikasin ka füüsiliselt välja)
2. EGR cooleri likvideerimine+EGR blanking kit (EGR cooler lekkis ning roojas kapotialust vähehaaval)
3. Pioneer AVIC-HD3 naviseadme install + originaal raadio juhtmestiku lühemaks jootmine (mulle ei meeldi kui 2m juhet on armatuuri taga pusas ja läbi 3 eri pistiku jõuab signaal raadiost kõlaritesse). GPS kiiruse mõõdik, güro andur jm funktsioonid.. rooli nupud töötavad!
4. Woorfi juhtme vedamine tagumisse pakiruumi salongi keskkonsooli ja põrandavaiba alt (ei teeks seda tööd enam raha eest ka, kuid tulemus on suureprane)
5. Xenon lähi+kaugtuli
6. "Ossikad" ehk oranžis 30W LED udutuled (edevust ei saa endas hoida)
7. Swirl flap ümberehitus (swirl flapi pronks puksid, O-ring tihendid ja kolle puhastamine - ilmselt kestab see töö antud mootori lõpuni kuna EGRi tõttu enam uut tagi juurde ei teki
8. Termostaadi vahetus - autot ostes ei läinud mootor hästi soojaks ja diisli võhikuna sai siinse foorumi seltskonna soovitusel antud osa vahetatud. Peale vahetust mure lahenes.
9. Eritellimusena valmistatud pika heleda karvaga salongimatid.
10. Parrot käed vabad süsteem- heli kvaliteet on hea, raadio mute on helistamise ajal automaatselt sees.
freddyd
Postitusi: 60
Liitunud: N Sept 26, 2013 13:31
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 28, 2015 9:13

kuidas siis DPF-ita TÜVi läbid, kõik ok?
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#3

T Juun 02, 2015 8:54

TÜV´i läbimist see ei takista, seega ei pea muretsema.
Vasta