Tervist!
Olen seda foorumit juba aastaid lugenud ja pole enam esimene Saab isegi mitte, aga nüüd lõpuks jõudis kätte aeg siia teema ka teha. See auto on kunagi siit foorumist juba läbi käinud. Kahjuks ei meenu mis kasutaja oma ta oli, aga tema on "süüdi" nii auto välimuses kui ka jõulisades.
Lühidalt on autoga tehtud nii palju:
Nordic Stage 3 (220kw/440nm) koos kõige sinna juurde kuuluvaga; 3" downpipe, Race katalüsaatorid, 2,5" väljalase lõpuni ja korralik 4" kahur otsas, mingine sportfilter mis küll toob turbo hääle korralikult välja aga väga kaasa ei pidanud aitama, FPR 3,5bar, Forge bypass, suurem cooler jne.
Veermikus on jäigemad vedrud mingisugused, taga jäigemad amordid ja polüuretaan puksid. Esiots karjub ka sportlikuma amordi järgi veidi, muidu väga hea sõita ja parajalt jäik ka kurvilisemate teede jaoks. 2 komplekti 18 tolliseid velgi, ei teagi kumbad rohkem meeldivad. 5 kodaraga OZ'de peal hetkel talvekad kuigi veljed ise korralikumad.
Lisasid erilisi sellel autol pole, võimalik, et õnnestub tuttavalt saada vent istmed veel juurde, muidu Aero nagu Aero ikka. Üpris valju väljalase ja kogu turbo soundtrack panevad päris tihti inimesi järgi vaatama. 18 tolline velg sobib minu arust ka väga täpselt 9-5 alla, taha 3'e inimest lihtsalt istuma ei võta, rehvi ja koopa vahele ei mahu isegi väike sõrm vahele.
Hetkel rohkem kirjutada ei oska auto kohta, paar pilti ka ja ongi kõik. Kui korraliku fotoka otsa satun või leian mõne fotograafi, siis tuleb pilte ka juurde!
Saab 9-5 Aero Nordic Stage 3, 2001, Ollusk
Eile käisin drifti vaatamas all paremal nurgas. Umbes 600km reisi keskmiseks tuli meeldiva üllatusena 8,2L/100 ja seda mitte peenestades aga ka mitte sihilikult ökosõitu tehes vaid õnnestus ikka Lõuna-Eesti suurepäraseid teid nautida ja erinevate käikudega möödasõite proovida. 5. käik nagu selgub on täiesti piisav, et igast asendist poole gaasiga vabalt mööda jõuab. Liiklus Tallinn-Tartu peal on kõike muud kui meeldiv, eriti tahaks kiita tüüpe kes tervest kolonnist napikaga mööda sõidavad ja siis ette pidurdama jäävad. Reisi ajal meenus ka üks väike probleem, nimelt püsikas ei tööta enam. Kui ennem ei tahtnud see lihtsalt aeg-ajalt esimese korraga tööle hakata siis nüüd ei taha üldse koostööd teha. Piisab ainult kangi vahetusest või võib see probleem kuskil mujal olla?
Üks paremini õnnestunud pilt ka veel lisaks
Üks paremini õnnestunud pilt ka veel lisaks
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
igaks-petteks: püsikas ei hakka tööle, kui pidurit vajutatud pole. Äkki... :)
kena ja asine masin. Piltidelt ei paista mitte hall vaid pigem "hõbedane". Mis on hulka kenam.
kena ja asine masin. Piltidelt ei paista mitte hall vaid pigem "hõbedane". Mis on hulka kenam.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas