Bolt mode asja ei muutnud. Samuti sai voolikud üle kontrollitud ja klapid tundusid pidavat. Igaks juhuks siiski Trooja käest paar tükki tulemas.
Boostides on aga kusagil korralikku sisinat kuulda.
BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz
BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?
Mul käes praegu teadaolevalt korras klapp ja samuti väljub õhk kontaktide vahelt. Ju siis normaalne. Puhumisega võimalikku viga tavaliselt ei selgugi.
Kui aga saad mõõda klapi takistus, see peab olema umbes 8 oomi.
Vaata ka veel voolikud üle. Võimalik, et näed mingit pragu natuke painutades.
Õhku võib sisiseda ka intercooleri'st või selle jämedatest voolikutest või lausa IC-st endast.
Kui viga ei leia, oleks hea kusagil töökojas vaakumtest teha.
Masin jälle turbotab.:head: Viga peitus lekkivas turbo lõdvikus.
Tänud kaasamõtlejatele! Posu teadmisi Saabi hingeelu kohta taas juures.
Nii huvi pärast,
Milline oli? Turbost vahejahutisse või vahejahutist edasi throttle body poole?
Auto on sõitnud viimasest postitusest saati pea murevabalt. Vahepeal hakkas piduripedaal surisema jala all. Põhjuseks oli ABSi vöö murdunud hammas.
Nüüd said teha lastud juba kaua plaanis olnud keretööd. Keevitati tagaluuk. Lapiti ära augud tagakoobastes ja tehti pinnarooste tõrjet. Värviti parem tagumine tiib. Järjekordselt parandati stangelisas olev mõra (kuniks see jälle hange või äärekiviga kohtub). Karbid ja muud õnarused said Dinitroli MLiga töödeldud.
Täna hommikul sain Saabi kätte poleerimisest ja püsivahatamisest. Kehva pilt tõestuseks:
Nüüd said teha lastud juba kaua plaanis olnud keretööd. Keevitati tagaluuk. Lapiti ära augud tagakoobastes ja tehti pinnarooste tõrjet. Värviti parem tagumine tiib. Järjekordselt parandati stangelisas olev mõra (kuniks see jälle hange või äärekiviga kohtub). Karbid ja muud õnarused said Dinitroli MLiga töödeldud.
Täna hommikul sain Saabi kätte poleerimisest ja püsivahatamisest. Kehva pilt tõestuseks:
-
- Pealik
- Postitusi: 4260
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Tore lugeda, et Saab kestab ja jätkuvalt emotsioone pakub
Need keretööd lasin ka ise ära teha aga no ega vist päris ideaaliks seda plekki enam ei saagi kui ussinärakas sisse on sattunud.
Edu ja muretut lendu
Need keretööd lasin ka ise ära teha aga no ega vist päris ideaaliks seda plekki enam ei saagi kui ussinärakas sisse on sattunud.
Edu ja muretut lendu
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab