Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#26

K Sept 16, 2015 12:38

Mida AMUL näitab? Käivitub hästi? Bensupump salongi kuuldavalt ei urise?


AMUL näitab 284. Käivitub normaalselt ehk nii nagu ta senini teinud on. Kõrv benapumba urinat ei suutnud tuvastada.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#27

K Sept 16, 2015 21:52

MAF sai puhastatud vahendiga Keen-Flo Air Intake Kleen. Hetkeseisuga midagi halvemaks ei läinud.

PS! Kanal 12 näitab praegu filmi Gootika. Halle Berry sõitis just musta Saab Estatega kraavi. Väljus autost omal jalal (aga sattus hullumajja). :drive:
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#28

L Okt 03, 2015 19:16

Tänane ilus sõidupäev päädis sellise koleda barankakaga ratta asemel :(:
Pilt
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3181
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#29

L Okt 03, 2015 20:38

User manul ütleb selle kohta, et barankat ei soovita veoteljel kasutada.
Rehv katki?
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#30

L Okt 03, 2015 23:03

User manul ütleb selle kohta, et barankat ei soovita veoteljel kasutada.
Rehv katki?


Siit küll ei suuda seda välja lugeda: http://www.saabinfo.net/files/pdf/saab_9-5M2002.pdf

Aga rehvi tühjenemisest andis märku vaid kerge vibra. Nii sai kilomeeter veel edasi lastud ja tulemuseks üsna räbal rehv ja põhjust enam tuvastada ei õnnestu.
Seega enne talve tarvis veel kaks uut suverehvi soetada :wall:
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#31

R Okt 09, 2015 21:17

Talvejalatsid all. Kahe suveka asemel sai ostetud lamellijooks Hankook i*cept iZ w606.

Pilt
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#32

L Okt 10, 2015 21:45

Oli töine laupäev auto kallal:

*Mootoriõli ja filtri vahetus.
*Roolivõimendi õli vahetus.
*Käigukasti õli vahetus.
(kõik õlid GM originaalid).
*Kütusefiltri vahetus.
*Pidurisuportid said uue musta värvi värvkatte.
*Põhi sai korrosioonivastase töötluse.
*Tagasi pandud tagumine klaasipuhasti.
*Sumbuti sai korrosioonitõrjet ja värvitud, mis loodetavasti natuke selle eluiga pikendab.
*Tagavara ratta peale paigaldasin veekindlast vineerist katte. Nüüd on seal korralik kõva põhjaga panipaik.

Vaja teha veel:

*Parempoolne esimene logar vahetada. Alvadist soetatu ei klappinud absoluutselt. Peab ilmselt panustama märksa kallimale originaalosale.
*Roosteuss närib tagaluuki tule kohalt ja tagumisi tiivanurki. Seega keretööd.-tehtud
*Esituled poleerida.-tehtud
*Tagumise klaasipesu pump vahetada.-tehtud
*Kui esimestel ustel klaasid all asendis käib ukse sulgemisel rõve klaasi kolin. See jama tuleb likvideerida.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#33

R Dets 18, 2015 13:43

Eilse seisuga on tagaluuk ja tagumine tiivanurk värvitud, tuled poleeritud. Kahjuks tänavate ja teede peal valitsev märg saast ei lase sellel ilul välja paista :mad:
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#34

K Veebr 03, 2016 21:12

Tuledesse läksid Osram Xenarc Night Breaker pirnid.

Pilt

Valgus läks paremaks küll...pisut.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

K Veebr 03, 2016 22:44

Vilkuma hakkasid? Meil on siin teed nii treppis (parandus kohad jne), et tuled värelevad nagu oleks lahti. Hulluks ajab.
loffa
Postitusi: 127
Liitunud: K Sept 30, 2015 11:19
Asukoht:
Auto:

#36

K Veebr 03, 2016 22:48

Kus sul luuk ja tagatiivad korda tehti ja kas anti mingi garantii ka? Kui saladus pole, mitu raha küsiti?
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#37

K Veebr 03, 2016 23:46

Vilkuma hakkasid? Meil on siin teed nii treppis (parandus kohad jne), et tuled värelevad nagu oleks lahti. Hulluks ajab.


Ei vilkunud. Lihtsalt väga kehvasti valgustasid.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#38

K Veebr 03, 2016 23:50

Kus sul luuk ja tagatiivad korda tehti ja kas anti mingi garantii ka? Kui saladus pole, mitu raha küsiti?


Saatsin PS-i.
vvs
Pealik
Postitusi: 4245
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#39

N Veebr 04, 2016 10:26

Vilkuma hakkasid? Meil on siin teed nii treppis (parandus kohad jne), et tuled värelevad nagu oleks lahti. Hulluks ajab.


Ei vilkunud. Lihtsalt väga kehvasti valgustasid.

Päris hästi kestsid :)

Ostsin need sinna ette 18.03.2011 :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#40

P Veebr 14, 2016 21:16

Lõppes huvitav ettevõtmine-termostaadi vahetus. Tagamaks paremat ligipääsu sai lisaks akule ja releekarbile palju voolikuid ja torusi eest ära võetud. Tagasipanekul jäi aga õhutoru üks klamber kinnitamata. Tulemuseks proovisõidu ehmatav lõppemine teeääres. Ent lõpp hea, kõik hea. Klamber kinni ja mootori temp püsib nüüd ilusti SIDi andmetel 85 kraadi kandis varasema 75 asemel.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#41

R Veebr 19, 2016 19:59

Pool aastat pärast MAF sensori puhastamist teatas auto taas selle veast. Kasutan viimase olemasoleva pudeli puhastusainet ära ja siis peab uut otsima hakkama.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#42

K Mär 16, 2016 22:47

Aero Motorsi kaudu tellitud uus MAF sensor sai täna külge. Tolku aga pole. :( Peale veakoodide kustutamist tulid kohe errorid tagasi. SID näitab, et erroreid on kaks ja veakoodiks teatab 768. Bluetooth diagnostika junn näitas koodi P0300-Powertrain. Random/multiple Cylinder Misfire Detected.
Lisaks on tühikäik ebaühtlane. Amul näitas väärtust 2500-peaks vist märksa väiksem olema.
Ideid?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#43

K Mär 16, 2016 23:36

AMUL 2500 ütleb, et segu on väga lahja ja sellest ka misfire'd. See on adapteerumise maksimaalne väärtus (25%) ja ECU rohkem bensiini ei lisa, kuna seda pole kusagilt võtta.
Väärtuseid +/-500 võib normaalseks lugeda.
Ära enne gaasi talla kui pole selge milles viga, muidu võid mootorist lahti saada.
Üks variant on vigane lambda.
Kas bensiinipump tagaistme all hirmsat häält ei tee? Käivitub korralikult?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#44

K Mär 16, 2016 23:56

Meeletu õhuleke ?
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#45

N Mär 17, 2016 20:30

Kütusepump vaikne, käivitub hästi. AGA sai lambdat mõõdetud ja pinge on 3V kandis. SID jäi sooja mootoriga lambda näidul 2500 juurde pidama.
Seega uus lambda läheb külge. Näis mis juhtub.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#46

P Mär 20, 2016 21:13

Lambda vahetatud aga tulemust ei ole. Veakood sama ja amul 2500, lisaks mootorituli hakkas põlema. Vahetult ennem vahetust kadusid errorid ja amuli näit langes 780 peale.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#47

P Mär 20, 2016 21:30

Ideid...
Vaakum voolikud, ka need mis pidurivõimendisse jooksevad üle vaadata. by-passi leke?

Sisselaske torustik survestada, äkki lekib kuskilt midagi. 2500 näit vihjaks megale lekkele, seda peaks lausa kuulma.

Väljalase ei leki ennem lambdasi?

Väga väga väga ebatõenäoline, et kütuserõhu regulaator on üleöö saba andnud, aga vigane regulaator tegi ka selliseid trikke.
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#48

R Apr 15, 2016 16:34

See teema selleks korraks lõppenud. Viga oli lekkivas piduri võimendis. Partsforsaabs.com lehelt tellitu läks külge. Lisaks pidurivedeliku vahetus. Tööd teostas Astromoto.

Järgmine projekt on ketivahetus. On kellegil kogemust selle komplektiga?:
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=105_286&products_id=2671
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#49

R Apr 15, 2016 17:22

Pildil tunduvad kõik vajaminevad asjad olemas olevat,ise ostaksin vv tagumise otsa tihendi eraldi juurde ja vahetaks selle ka.Tegelikult vahetasin lisaks ka kõik saaled kuna see kulu ei tundunud enam nii suur.
Saan harva sõita SAABIGA.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#50

R Apr 15, 2016 17:52


Järgmine projekt on ketivahetus. On kellegil kogemust selle komplektiga?:
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=105_286&products_id=2671


Mis hinnaga muidu VM keti komplekti pakub, oskab keegi öelda?

Pildil tunduvad kõik vajaminevad asjad olemas olevat


ketipinguti on puudu, aga see vist tulebki eraldi juurde osta
Suletud