3. leht 4-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: L Apr 16, 2016 7:21
Postitas Trooja
Mina tellisin Saabiantist. Autoint ja Saabianti pakkumine oli pmst sama, 1€ oli vahet. 247€.
Pildil täpselt samad asjad nagu Saabiantist sain.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Apr 19, 2016 15:46
Postitas germpz
Saab on ootamatult järsult peavalu hakanud põhjustama. :wall: Uueks hädaks on esipidurite peale jäämine peale servo vahetust. Kettad-klotsid ees vahetatud, (olid nagunii kulumise piiril), sadulatel kolvid liiguvad, kuid abi ei ole. Järgmisena prooviks silindri vahetus. Halvem variant kui soetatud servo on praagine. :angry:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Apr 19, 2016 16:38
Postitas S9K
Kas pedaalile vaba lõtku jäi?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: K Apr 20, 2016 10:10
Postitas germpz
Kas pedaalile vaba lõtku jäi?


Oli, aga väga vähe. Pidurid jäävad peale just peale mõningast tallamist. Seistes lähevad taas maha.
Igatahes ootab Saab Astromotos nüüd uut pidurisilindrit.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: R Mai 06, 2016 16:14
Postitas germpz
Saab on olnud nüüdseks juba ca kuu aega piduriprobleemide tõttu kasutuskõlbmatu. Uut pidurisilindrit ei ole siiani (ei taha uskuda ka, et tolku sest oleks). Katsetuse mõttes vahetatud pidurivoolikud. Partsforsaabs.com on loomulikut välistanud, et nende servo viga võiks põhjustada.
Mõistus otsas.

Õnneks on olemas Saabist mitte halvem liikur :drive:


Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: R Mai 06, 2016 18:56
Postitas rantto
Kui kasutatud jupiga tahad proovida siis neid on mul Tartus mitu tk pakkuda.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: P Mai 15, 2016 22:22
Postitas germpz
Kui kasutatud jupiga tahad proovida siis neid on mul Tartus mitu tk pakkuda.


Tänan pakkumast, aga õnneks ei pea proovima. Hetkeseisuga said pidurid korda. Paistab, et viga oli vaid boosterist silindrisse mineva varda reguleeringus.:wtf:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Mai 16, 2016 22:24
Postitas Hox
Kus sul luuk ja tagatiivad korda tehti ja kas anti mingi garantii ka? Kui saladus pole, mitu raha küsiti?


Saatsin PS-i.


Sooviks samuti teada! :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Mai 16, 2016 22:32
Postitas germpz
PS saadetud.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Mai 17, 2016 10:48
Postitas germpz
Nüüd on nii, et kui kellegil huvi siis auto all olevad 18" Dotz Nardo veljed ootavad uut autot kuhu alla sobida. Kahe velje peal pea uued Barum Bravuris suverehvid. Kaks velge rehvitud. Täpsem inf läbi PS-i.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Mai 31, 2016 23:06
Postitas germpz
Autole sai tehtud küünalde vahetus.
150km teekonna jooksul kogunes nüüd SIDi järgi MiFi-si 12 (tulid kõvemal hoo maha võtmisel) ja knocke: 1sil. 7, 2sil. 4, 3sil. 2 ja 4 sil. 3 (tekkisid julmemal gaasipedaali kohtlemisel). Kas peaks nende numbrite pärast muretsema?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: K Juun 01, 2016 8:13
Postitas Cyber
ei pea

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: N Juun 30, 2016 18:07
Postitas No_Limit
miks müügis?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: N Juun 30, 2016 19:05
Postitas germpz
miks müügis?

Veljed? Või auto ise?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: N Juun 30, 2016 23:01
Postitas No_Limit
Auto

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: R Juul 01, 2016 10:26
Postitas germpz
Sest vajadus on kompaktsema sõiduki järgi. Esmane valik oleks mõistagi 9-3 3door.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: R Juul 01, 2016 14:28
Postitas Cyber
Parkima ei mahu? Muid põhjuseid väga ei näe..:) Küttekulus ei võida eriti, mugavuses kaotad...

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: R Juul 01, 2016 16:47
Postitas germpz
Parkima ei mahu?


Justnimelt. ;)

Aga pole must have plaan ja ei tee aktiivset müüki. Nii et sõidan vaguniga edasi. :drive:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: L Juul 02, 2016 17:07
Postitas 9-5LPT
Kirjuta PS-i velgede kohta, hind ja seisukord, rehvide seisukord.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Juul 18, 2016 22:09
Postitas germpz
Nüüdseks pisut üle aasta Saabiga sõidetud. Selle aja jooksul tehtud:
-Sumbuti suka vahetus
-Mootori-, roolivõimendi- ja käigukasti õli, kütusefilter
-Talverehvid 4tk.
-Klaasipesu pump
-Uued Xenonid
-Termostaat
-MAF sensor
-Lambda andur
-Suverehvid 2tk.
-Piduri võimendi & pooltelje kate
-Esimesed piduri kettad, klotsid, voolikud, suportid
-Uued küünlad
-Just äsja sai vahetatud mootori kett, veepump, vända simmer. Mootori & käigukasti õli.

Tuvastatud veel väsinud mootori padjad ja praoga väljalaske kollektor. Tegija arvates oli käigukasti õli mustem kui olema peaks, seega plaan väikeste vahedega veel vahetusi teha.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: L Nov 05, 2016 19:58
Postitas germpz
Läbisõidu näidik manas nüüdseks ette numbri 300 000.
Selle tähistamiseks sai auto kiilrihma vahetuse, uued tagumised pidurikettad ja klotsid.
Kontrolliks sai maha võetud ka logarid ja vaatepilt oli kole. Rooste närib hoogsalt. Tehtud kiire tõrje (lihv, roostegrunt, värv ja kahurimääre). Karpide plastik katete alla ei hakka vaatamagi. :mad:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: K Mär 01, 2017 19:35
Postitas germpz
Auto on külge saanud terve väljalaske kolle koos uue tihendiga.
Vahepeal käis tuttava kasutuses Rootsi õhku nuusutamas ning on pidanud ennast hästi üleval.
Täna aga lõbud lõppesid. Ühel hetkel otsustas Saab möödasõidul lõpetada kiirendamise ja vilgutab mootorituld seda üritades. SIDi veakood 4864 ja misfiresi koguneb jõudsalt. Google järgi otsustades võib põhjuseks olla kurat teab mis.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: K Mär 01, 2017 20:06
Postitas sebastian
4864 = Torque Limitation Signal Low

Sellise veaga aitas ühel härral BPC klapi puhastamine. Kui sellest vähe, tasuks proovida ka "bolt-mode'i" (R-voolik lahti ja vooliku ots pimedaks, kasvõi poldiga), kui see teeb asja paremaks, siis tasuks kontrollida karterituulutuse klappe. Tõenäoliselt laseb neist üks mõlematpidi õhku läbi.
Siis oleks kasulik ECU-le ka reset teha, et vanad adaptsioonid kustuksid.
Kontrolli ka kõik peenemad voolikud üle, et mõni neist lahti poleks või ei lekiks.

edit: http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/91785-Misst%C3%A4ndning-9-5-2-3t-02
Seal sama viga ja vist lahendus ka. Proovi Google Translate'ga tõlkida.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: N Mär 02, 2017 12:02
Postitas germpz
Tänan vihjete eest!
Kas pildil olev karterituulutuse ots peabk kaane sisse minema lõdvalt? Ei fikseeru kuidagi ja paistab, et nagad on ära murdunud. Võib selle otsa ebatihedus viga põhjustada?

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: N Mär 02, 2017 12:57
Postitas vvs
See peab ikka kinni seal olema, tal kõrvad ära murdunud (korpuses on nagad mille taha peavad need minema)!

Sul peaks need ühesuunaklapid ka üle vaatama. Mina neid pole vahetanud ja võibolla on vahepeal mõni ära surnud :) Need on üliolulised sest kui turbokal rõhku ei hoia siis on poolik pidu :)