4. leht 4-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: P Mär 05, 2017 17:09
Postitas germpz
Bolt mode asja ei muutnud. Samuti sai voolikud üle kontrollitud ja klapid tundusid pidavat. Igaks juhuks siiski Trooja käest paar tükki tulemas.
Boostides on aga kusagil korralikku sisinat kuulda.
BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: P Mär 05, 2017 18:39
Postitas sebastian

BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?

Mul käes praegu teadaolevalt korras klapp ja samuti väljub õhk kontaktide vahelt. Ju siis normaalne. Puhumisega võimalikku viga tavaliselt ei selgugi.
Kui aga saad mõõda klapi takistus, see peab olema umbes 8 oomi.

Vaata ka veel voolikud üle. Võimalik, et näed mingit pragu natuke painutades.
Õhku võib sisiseda ka intercooleri'st või selle jämedatest voolikutest või lausa IC-st endast.
Kui viga ei leia, oleks hea kusagil töökojas vaakumtest teha.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Mär 07, 2017 14:36
Postitas germpz
Masin jälle turbotab.:head: Viga peitus lekkivas turbo lõdvikus.
Tänud kaasamõtlejatele! Posu teadmisi Saabi hingeelu kohta taas juures.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Mär 07, 2017 16:08
Postitas Pootsman
Masin jälle turbotab.:head: Viga peitus lekkivas turbo lõdvikus.
Tänud kaasamõtlejatele! Posu teadmisi Saabi hingeelu kohta taas juures.


Nii huvi pärast,
Milline oli? Turbost vahejahutisse või vahejahutist edasi throttle body poole?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: T Mär 07, 2017 21:25
Postitas germpz
Turbost vahejahutisse

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Jaan 22, 2018 21:30
Postitas germpz
Auto on sõitnud viimasest postitusest saati pea murevabalt. Vahepeal hakkas piduripedaal surisema jala all. Põhjuseks oli ABSi vöö murdunud hammas.

Nüüd said teha lastud juba kaua plaanis olnud keretööd. Keevitati tagaluuk. Lapiti ära augud tagakoobastes ja tehti pinnarooste tõrjet. Värviti parem tagumine tiib. Järjekordselt parandati stangelisas olev mõra (kuniks see jälle hange või äärekiviga kohtub). Karbid ja muud õnarused said Dinitroli MLiga töödeldud.

Täna hommikul sain Saabi kätte poleerimisest ja püsivahatamisest. Kehva pilt tõestuseks:

Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Jaan 22, 2018 21:50
Postitas vvs
Tore lugeda, et Saab kestab ja jätkuvalt emotsioone pakub :cool:

Need keretööd lasin ka ise ära teha aga no ega vist päris ideaaliks seda plekki enam ei saagi kui ussinärakas sisse on sattunud.

Edu ja muretut lendu ;)

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: E Mär 05, 2018 21:31
Postitas germpz
Aset leidis järjekordne plaaniline õlivahetus. Töökoja ees seisis üks soliidne 9000.

Pilt

Re: Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Postitatud: L Juun 09, 2018 22:51
Postitas germpz
Lugu nii, et see Saab mõõdab nüüd asfalti uue juhi käes. Minu poolt teema lukku ja ehk järgmise Saabini. :drive: