Saab 9-5 Vector 3.0 TiD, waldoS
Paneks oma lennuki ka siia näitusele välja. Väga norm pill on, olen omanik alles lühikest aega, aga juba sõltuvuses. Linnas ummikutes seigeldes on ta isegi pisut liiga suur ja kohmakas, kui aga tee on sirge ja takistusi pole, siis saab ikka täie mõnuga nautida...
Kahjuks on eelmine omanik tegelenud ainult auto nautimisega, tagasi aga Talle (loe: korralik hooldamine) ei ole just palju andnud. Seega läheb pisut aega, enne kui ta tip-top korda saan. Mõningad jubinad esisillas tahavad saada väljavahetamist, samuti ootab ees õlivahetus.
Kui need tehtud, siis ainult anna talda ja naudi 3se diisli lausa lõputuna tunduvat tõmmet!
Kui need tehtud, siis ainult anna talda ja naudi 3se diisli lausa lõputuna tunduvat tõmmet!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sul ei ole seda lõputuna tunduvat tõmmet nautides turbot tagant ära lükanud? Mul on tuttaval lätlasel sama speciga auto, sellel oli/on see viga küljes. Läti teenindused pole jagu saanud igaljuhul. Kuigi ma natuke kahtlustan pisut valesid sõiduvõtteid sealjuures. Juhtus see tal põhilisel peale tugevat kiirendust äkilisema pidurduse juures. Eks ta lahutas siduri ja lasi gaasi lahti, turbo vilistas edasi ja siis tekkiski "Too high pressure in manifold" viga ajusse... Vurr lülitati tagant ja autole oli vaja teha restart nagu mingile windõusile... jää seisma, lülita välja, pane käima ja siis sõida edasi.Algselt postitas: valdo
Kui need tehtud, siis ainult anna talda ja naudi 3se diisli lausa lõputuna tunduvat tõmmet!
Siiani küll ei ole sedasi juhtunud, kiirendades tuleb lihtsalt 5000 pöörde peal piiraja ette. Samas jah, ega auto (see auto) ei olegi mõeltud selleks, et gaas põhja, siis jälle pidur seina. Ühtlasel (kiirel) tempol lendamine on hoopis mõnusam ja autole ka kasulikum.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Natukese aja pärast saavutatakse kriitiline mass ja siis kukub ise küljest see saast..:)
Aga jah, olen näinud ka enne nii rokast autot. Väga palju ei erinenud mu auto kui kevadisel pesupäeval algust sai tehtud..:)
Aga jah, olen näinud ka enne nii rokast autot. Väga palju ei erinenud mu auto kui kevadisel pesupäeval algust sai tehtud..:)
Oioi, risustame teemat...
Kahtlustad seda ivometsa leidu mille keegi siinse foorumi kasutaja (kes otsib, see leiab) talt ära ostis?
Pilt kah:
Algselt postitas: Cyber
Kas tegu on 85 aasta turbo automaatklassikuga?? Kõhklusi mul ei ole, aga on kahtlused...:P
Kahtlustad seda ivometsa leidu mille keegi siinse foorumi kasutaja (kes otsib, see leiab) talt ära ostis?
Pilt kah:
Edasiste segaduste vältimiseks on nüüd mu kasutajanimi waldoS! Kui muidu ära ei tunne, siis avatari järgi ikka.
PS
Auto aga endiselt müügis (mitte küll väga aktiivselt), nii et soovijad võivad julgelt ühendust võtta. Hind nii umbes 200k, annab ka rääkida.
PS
Auto aga endiselt müügis (mitte küll väga aktiivselt), nii et soovijad võivad julgelt ühendust võtta. Hind nii umbes 200k, annab ka rääkida.
Algselt postitas: heikiw
Leidsin blocketist ka ühe vahetatud mootoriga 9-5 Vector 3,0TiD.Et sama veaga siis mootor olnd?
3,0 dislade mootoriprobleemidest on siin foorumis ka jahutud. Probleem seisnes hülsside "alla kukkumises". Otsinguga leiab huviline piisavalt vastuseid.