Olen juba mõnda aega Saabi ostu üle mõtteid mõlgutanud ja ka seda foorumit jälginud... nüüd siis astusin Saabi omanike perre ja esmamulje ülimalt positiivne:thumb:
Isend mille omanikuks äsja sain on suht haruldane nagu te ilmselt ka kõik teate.
Auto on siis varusatud pea kõigega mida ´99 aastal 9-5 le peale laduda sai lisaks sellele rohkesti carboni salongis, 18" Hirsch Performance veljed, sama tootja väljalaskesüsteem, pidurid jne... Kapoti all tuksub 2,3T mida on "natuke" järeleaidatud. Esmamulje väga hea, natuke iluravi tuleb talle küll teha kuid sellega olin ma juba arvestanud.
Ma arvan, et paar pilti seletab rohkem kui tuhat sõna;)
... ja siin siis pildike "väga heast" saabi displeist:wall:
SAAB 9-5 TROLL 2,3T ´99
Tallinnas sõidab tema nüüd...
Algselt postitas: TROLL
tellin homme ka uue carboni paneeli armatuurile, USAst tellides ei olegi väga hull hind seega saan kas elle iluvea likvideeritud.
Ei hakanud teise auto teemasse postitama, läheb jutt selle autoga kokku.
Järsku viitsid lingi visata, kust tellida kavatsed?
vot selline asi sellisest kohast...
http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?cPath=47_52&products_id=234
EDIT Cyberi poolt: tegin lingi korda...
http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?cPath=47_52&products_id=234
EDIT Cyberi poolt: tegin lingi korda...
paneelide hinnavahed on väga suured
elkspordis on paneelid alates 600 dollarist.
eelpool mainitud saidil 250 dollarit
ning siin on üks sait kus paneel maksab 145 dollarit + 60 taala postikulu. vaata siia ning keri allapoole
keegi VMist küsinud pole hinda?
elkspordis on paneelid alates 600 dollarist.
eelpool mainitud saidil 250 dollarit
ning siin on üks sait kus paneel maksab 145 dollarit + 60 taala postikulu. vaata siia ning keri allapoole
keegi VMist küsinud pole hinda?
Paneelide kohta veel niipalju, et tellisin selle 250$ maksva jubina, karanteeriri, et on täis paneel mitte mingi kleebitav imitatsioon no eks paistab kui kohale tuleb.
Autol tehtud juba mõned uuendused ja hooldus, paar puksi vahetatud ja uus SID kuigi õppisin juba ka ridade vahelt lugema sai siiski uus soetatud, nüüd veel ees mõned nipetnäpet tööd ja siis võib autot juba ka suuremale ringile näidata:beer:
Auto on igaljuhul ülihea, ma ei hakka konkreetselt mainima millega enne sõitsin (üks kolmetäheline sakslane, aastakäik sama) igaljuhul saab on mulle täielik üllatus:notworthy: eks paistab millised tunded mõne kuu või aasta pärast on kui tuleb isu järgmine Saab osta siis on rootslased oma tööd hästi teinud;)
Autol tehtud juba mõned uuendused ja hooldus, paar puksi vahetatud ja uus SID kuigi õppisin juba ka ridade vahelt lugema sai siiski uus soetatud, nüüd veel ees mõned nipetnäpet tööd ja siis võib autot juba ka suuremale ringile näidata:beer:
Auto on igaljuhul ülihea, ma ei hakka konkreetselt mainima millega enne sõitsin (üks kolmetäheline sakslane, aastakäik sama) igaljuhul saab on mulle täielik üllatus:notworthy: eks paistab millised tunded mõne kuu või aasta pärast on kui tuleb isu järgmine Saab osta siis on rootslased oma tööd hästi teinud;)
Pole küll päris kaua foormisse jõudnud aga mõtlesin, et äkki annan panen paar rida kirja vahepeal toimunust...
Kõik vead mis autol ostes vähegi olid sai kõrvaldatud, kaasaarvatud mootorikettide vahetuse vahetus, värvimistööd jne... mõned kuud sai ilusat ja head autot nautida, kui ühel ilusal õhtul otsustas üks 2promillises joobes idioot 4 autot fooritaga üksteise otsa ajada ja minu troll nende seas. Auto sai väga katki:( aga mis peamine naine ja laps terved. Nüüd on juhtumist möödas juba mitu nädalat, remondi kalkulatsioon nii 100 000.- krooni kandis ja kindlustus otsustas selle haruldase Saabi taastada. Algul olin väga löödud ja ei tahtnud taastamisest midagi kuuldagi aga asja selginedes sain aru, et oleks siiski mõistlik masin korda teha kuna sellist isendit ei ole teist lihtne leida. Õnneks said ka kindlustuse onud aru, et see on haruldane auto ja tänase seisuga on jah sõna remondiks olemas:headbang: Sellise eelarvega peaks saama päris hea ma loodan.
Igaljuhul olen sellesse autosse täitsa kiindunud ja midagi muud hetkel küll tahta ei oska- isegi uuemat mudelit ei taha...
Oma esimeses postituses ei olnud ma veel kindel aga nüüd olen juba veendunud Saabi fänn:notworthy:
Kõik vead mis autol ostes vähegi olid sai kõrvaldatud, kaasaarvatud mootorikettide vahetuse vahetus, värvimistööd jne... mõned kuud sai ilusat ja head autot nautida, kui ühel ilusal õhtul otsustas üks 2promillises joobes idioot 4 autot fooritaga üksteise otsa ajada ja minu troll nende seas. Auto sai väga katki:( aga mis peamine naine ja laps terved. Nüüd on juhtumist möödas juba mitu nädalat, remondi kalkulatsioon nii 100 000.- krooni kandis ja kindlustus otsustas selle haruldase Saabi taastada. Algul olin väga löödud ja ei tahtnud taastamisest midagi kuuldagi aga asja selginedes sain aru, et oleks siiski mõistlik masin korda teha kuna sellist isendit ei ole teist lihtne leida. Õnneks said ka kindlustuse onud aru, et see on haruldane auto ja tänase seisuga on jah sõna remondiks olemas:headbang: Sellise eelarvega peaks saama päris hea ma loodan.
Igaljuhul olen sellesse autosse täitsa kiindunud ja midagi muud hetkel küll tahta ei oska- isegi uuemat mudelit ei taha...
Oma esimeses postituses ei olnud ma veel kindel aga nüüd olen juba veendunud Saabi fänn:notworthy:
Kas see idioot oli mingi punase kaubiku juht ja asi ise juhtus Vabaduse puiestee alguses? Sõitsin sealt natuke peale õnnetust mööda. Su auto ilus pepu oli ikka koledasti kortsus:(, loodan et veljed jäid terveks.
T.ra, roolijoodikud ajavad ikka ilgelt närvi küll!
T.ra, roolijoodikud ajavad ikka ilgelt närvi küll!
Algselt postitas: Trionic teemas Kütusekulu probleem
Ma kahjuks vasthangitud Troll-R kohta miskit kulust ei tea,kuna pole veel laamendama pääsenud,aga hääl on küll selline,mille sarnast ainult Ironman`i saabi kapoti alt kostub ja ega sellisel pealt 200kW mootoriga autost ei ootakski 6,3 liitrist linnakulu.
Loodan, et isand Trionic, ei pahanda, kui viitan tema vasthangitud Trollile - nimelt seesama isend seisabki nüüd Troosti hoovis :headbang:
terv, teager
Trolli vigastused osutusid tunduvalt väiksemateks,kui esmapilgul paistis.Ükski kandevkonstruktsioon pole kannatada saanus,turvasüsteemid samuti.Keremõõdud paigas. Pagasnikuluuk on ise hävinedes tagaklaasi ja tuled kaasa võtnud.Natuke pleki-,plasti- ja muid töid.100 kiloga saab oluliselt parema masina,kui enne avariid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989