Saab 9-5 Aero, 2000, Trooja (ex loffa)
Tere,
Kõik algas kuidagi nii, et otsisin juba pikemat aega eelmisele Rootsi pereautole (Volvo 945 turbo) natuke värskemat asendust. Esialgu oli kindel plaan tuua Rootsist Järgmine Volvo, V70 T5 manuaal. Otsisin mis ma otsisin, midagi väga meeldivat silma ei jäänud ja kui jäi siis oli kas liiga kallis või väga kaugel põhjas. Samas väga ühtegi teist endale meeldivat autot ei suutnud ka leida, tahtsin kindlasti suure pagasiruumiga universaali, manuaalkasti ja 140+kw bensumootorit.
BMWd ei tahtnud (sest neid on juba 4tk olnud) ja Audid ei meeldi ja nii ei jäänudki väga midagi sõelale. Saabidest ei teadnud veel tol ajal väga midagi peale selle, et mootoritega on palju probleeme ja et nad on Opeli põhjale ehitatud :P
Parasjagu oli aga ühel tuttaval täpselt sobilike kriteeriumitega 9-5 Aero n-ö üle jäänud ja ootas kasutajat. Ega pikka mõtlemist ei olnudki, käisin vaatasin masina üle ja pärast proovisõitu oli selge, et ühtegi Volvot rohkem ei otsi :love:
Autost siis nii palju, et masin jõudis tuttava kätte esiotsa avarii ja "lõpuni" sõidetud ketiga. Avarii oli suht kerge tegelikult, vahetust vajas esistange, üks tuli, esitiib, kapott ja veel nipet-näpet. Samas jällegi piisav, et kindlustus otsustas mitte remontida.
Samal ajal sai masin ka uue kapremonditud mootori. Peale läks tonnise ploki peale ehitatud mootor kus said kõik vähegi kulunud jupid vahetatud või taastatud. Uus kett, renoveeritud kaas, viimase malli karterituulutus, uus sidur jpm. Pärast mootoriremonti on sõidetud ainult Mobil1 5w30ga mida on vahetatud max 8000km tagant.
Auto oli tal proua kasutuses kuniks proua kolis linnamaasturi peale ja Saab jäi üle. Ja nii ta minu kätte jõudiski:
Lisade poolest on ehk erilisemad lisad Harman Kardoni helisüsteem koos lisatud 10" subwoofriga ja ventileeritavad istmed. Kõik ülejäänu tundub olevat Aero standardvarustus (?).
Esialgu plaanidest nii palju, et sisu tahaks kiiremas korras korralikku hooldust ja mingi kolks on ees paremal pool, mida lähen homme Ferdinandi otsima. Siis oleks vaja 17" talverattad otsida ja loodetavasti mõnda aega rahulikult kulgeda :)
Kõik algas kuidagi nii, et otsisin juba pikemat aega eelmisele Rootsi pereautole (Volvo 945 turbo) natuke värskemat asendust. Esialgu oli kindel plaan tuua Rootsist Järgmine Volvo, V70 T5 manuaal. Otsisin mis ma otsisin, midagi väga meeldivat silma ei jäänud ja kui jäi siis oli kas liiga kallis või väga kaugel põhjas. Samas väga ühtegi teist endale meeldivat autot ei suutnud ka leida, tahtsin kindlasti suure pagasiruumiga universaali, manuaalkasti ja 140+kw bensumootorit.
BMWd ei tahtnud (sest neid on juba 4tk olnud) ja Audid ei meeldi ja nii ei jäänudki väga midagi sõelale. Saabidest ei teadnud veel tol ajal väga midagi peale selle, et mootoritega on palju probleeme ja et nad on Opeli põhjale ehitatud :P
Parasjagu oli aga ühel tuttaval täpselt sobilike kriteeriumitega 9-5 Aero n-ö üle jäänud ja ootas kasutajat. Ega pikka mõtlemist ei olnudki, käisin vaatasin masina üle ja pärast proovisõitu oli selge, et ühtegi Volvot rohkem ei otsi :love:
Autost siis nii palju, et masin jõudis tuttava kätte esiotsa avarii ja "lõpuni" sõidetud ketiga. Avarii oli suht kerge tegelikult, vahetust vajas esistange, üks tuli, esitiib, kapott ja veel nipet-näpet. Samas jällegi piisav, et kindlustus otsustas mitte remontida.
Samal ajal sai masin ka uue kapremonditud mootori. Peale läks tonnise ploki peale ehitatud mootor kus said kõik vähegi kulunud jupid vahetatud või taastatud. Uus kett, renoveeritud kaas, viimase malli karterituulutus, uus sidur jpm. Pärast mootoriremonti on sõidetud ainult Mobil1 5w30ga mida on vahetatud max 8000km tagant.
Auto oli tal proua kasutuses kuniks proua kolis linnamaasturi peale ja Saab jäi üle. Ja nii ta minu kätte jõudiski:
Lisade poolest on ehk erilisemad lisad Harman Kardoni helisüsteem koos lisatud 10" subwoofriga ja ventileeritavad istmed. Kõik ülejäänu tundub olevat Aero standardvarustus (?).
Esialgu plaanidest nii palju, et sisu tahaks kiiremas korras korralikku hooldust ja mingi kolks on ees paremal pool, mida lähen homme Ferdinandi otsima. Siis oleks vaja 17" talverattad otsida ja loodetavasti mõnda aega rahulikult kulgeda :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Selle aasta aerole ikka originaal 17" kirved- veljed kah vaja panna. Siis nagu klassikuks hakkaks juba kujunema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tegin päevasel ajal ka paar pilti. Muud pole väga jõudnud veel teha, esisilla kolks ootab likvideermist esmajärgus.
pesin puhtaks ainult seest ja väljast ja katsin Gtechniq C2V3 Liquid Crystaliga, mis on kõigi eelmiste mustade autode peal end väga hästi õigustanud.
Korralik toon ikka.. nägin Tallinnas Delta Plaza juures mingi õhtu.
Kas keegi oskaks mind juhatada generaatori ergutusjuhtme asukohani kapoti all? Põhja alt tundus ligipääs tõstukita praktiliselt olematu. Probleem on selles, et autol kadus laadimine ära (JÄLLE!), kuigi generaator käis kolm nädalat tagasi remondis. :gun: Ei tahaks kuidagi uskuda, et genekas jälle peetis on... Proovisin selili põrandal ergutusvoolu mõõta ja sain tulemuseks ainult 0,7V. Kahtlustan, et see tulemus ei pruugi olla õige, sest ma ei leidnud põhja alt korralikku massi. :(
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas keegi oskaks mind juhatada generaatori ergutusjuhtme asukohani kapoti all? Põhja alt tundus ligipääs tõstukita praktiliselt olematu. Probleem on selles, et autol kadus laadimine ära (JÄLLE!), kuigi generaator käis kolm nädalat tagasi remondis. :gun: Ei tahaks kuidagi uskuda, et genekas jälle peetis on... Proovisin selili põrandal ergutusvoolu mõõta ja sain tulemuseks ainult 0,7V. Kahtlustan, et see tulemus ei pruugi olla õige, sest ma ei leidnud põhja alt korralikku massi. :(
Akku klemmidelt saad vaadata laadimist. Milleks alla ronida?
__In Boost We Trust__
Laadimist pole ja armatuuris akutuli põleb, selle pärast olekski vaja mõõta kas genekale ergutusvool tuleb peale. Kui ergutus on olemas, siis on genekas õhtal jälle, kui ergutust pole, siis võiks loota, et äkki ei peagi genekat uuesti maha kiskuma (pole just kõige meeldivam töö sellel autol).
Prooviks sai veetud otse akult ergutusele vool ning hakkas ilusti laadima. Seejärel sai otseühendus eemaldatud, mille käigus sai ka puhastatud tulemüüri juures olevat pisitkut, mis tundus küllaltki puhas. Ja pärast seda on viga kadunud. Kas tõesti kergelt tolmune pisitk seda põhjustas, eks seda on nüüd paari päeva jooksul näha. Müstika igatahes.
Genekas tundub praegu ilusti toimetavat.. Loodan, et asi sellega piirdus. :mad:
Vahepeal said veel vahetatud vasaku veovõlli mõlemad kaitsekummid (mõlemad olid mõraga ja põhja tavotti täis loopinud), üks stabika kont ja õõtsa puksid. Ausalt öeldes ei muutunud mitte midagi, aga vähemalt on hea teada, et sillas ühtegi lõtkuga detaili pole. Samas kolks mida otsisin on jätkuvalt alles Kuna kogu sillale on ring peale käidud ja rohkem ühtegi lõtku kuskilt ei paista, siis kahtlustan amordi tugilaagrit. Eks tuleb see vahetus ka ette võtta, aga kuna kolks on veel küllaltki harvaesinev, siis ehk veab kevadeni välja, paneks ühe hooga vähe madalama vedru ka kevadel alla ;)
Ühtlasi valmistun vaikselt (loodetavasti veel mitte niipea algavaks) talveks ja ostsin talverattad. Otsisin just nimelt 17" Aero originaalvelge Alu28 ja pool kogemata tulid täna hommikul siia samma foorumisse ühed müüki, ilgelt odavalt ka veel. Ostuga väga rahul :cool:
Päris ideaalsed pole - mõne koha pealt natuke ussitavad, aga üldmulje on piisvalt viisakas, et hetkel kannatab niisama alla panna. Nüüd on vaja ainult ära otsustada kas lamellid v naastud ja siis rehvid ka peale osta.
Vahepeal said veel vahetatud vasaku veovõlli mõlemad kaitsekummid (mõlemad olid mõraga ja põhja tavotti täis loopinud), üks stabika kont ja õõtsa puksid. Ausalt öeldes ei muutunud mitte midagi, aga vähemalt on hea teada, et sillas ühtegi lõtkuga detaili pole. Samas kolks mida otsisin on jätkuvalt alles Kuna kogu sillale on ring peale käidud ja rohkem ühtegi lõtku kuskilt ei paista, siis kahtlustan amordi tugilaagrit. Eks tuleb see vahetus ka ette võtta, aga kuna kolks on veel küllaltki harvaesinev, siis ehk veab kevadeni välja, paneks ühe hooga vähe madalama vedru ka kevadel alla ;)
Ühtlasi valmistun vaikselt (loodetavasti veel mitte niipea algavaks) talveks ja ostsin talverattad. Otsisin just nimelt 17" Aero originaalvelge Alu28 ja pool kogemata tulid täna hommikul siia samma foorumisse ühed müüki, ilgelt odavalt ka veel. Ostuga väga rahul :cool:
Päris ideaalsed pole - mõne koha pealt natuke ussitavad, aga üldmulje on piisvalt viisakas, et hetkel kannatab niisama alla panna. Nüüd on vaja ainult ära otsustada kas lamellid v naastud ja siis rehvid ka peale osta.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Ühtlasi valmistun vaikselt (loodetavasti veel mitte niipea algavaks) talveks ja ostsin talverattad. Otsisin just nimelt 17" Aero originaalvelge Alu28 ja pool kogemata tulid täna hommikul siia samma foorumisse ühed müüki, ilgelt odavalt ka veel. Ostuga väga rahul :cool:
ma hakkasin eile siin Su teemas just neidsamu soovitama (imeodavad ja ikkagi Su masina tehaseveljed), aga jätsin katki - otsustasin seedida varianti need endale krabada. Tänan - enam ei pea ma nende isendite ostu kaaluma :)
(need poleks mulle päris õiged olnud - mul vaja 16" ja kitsamaid, et sobiks eelkõige talve-Vectrale, aga vajadusel ka Saabile all kruvida saaks)
Su masin on aga midagi, mis mulle meeldib. Kepikast teeb aerost Aero ja soojad hingavad istmed - hea, kui need olemas on. Su isendile sobib ka mustaks võõbatud grill hästi ning nn suveveljed on samuti täitsa omal kohal isegi originaali-puristi silmis :)
edit: mu masinaga tuli soetamisel kaasa väide, et sillakolks pärineb amordi tugilaagrist. Soetasin uued ja vahetasin ühe - ei osanud sellele midagi ette heita ja kolks säilis. Ringi vaadates leidsin hõredaks jäänud stabika kerekinnitused (mille vahetamine on ees "palju õnne"-tüüpi töö).
probleemse amordi tugilaagri leiab nii, et lased kellelgi kohapeal rooi kruvida ning hoiad oma käe vedrul / püstakul. Kui tunned püstakul "puksimist" / "vägistamist", on põhjust tugilaagri poole vaadata.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
See mure ongi, et kõik esisilla tükid on küllaltki värskelt vahetatud, ka rooliotsad ja stabika kerekinnitused on tihked. Käisin eile ülevaatusel ja sai sealsete meestega koos veel korra silda kangutatud. Kõik on absoluutselt tihe, nii et see kolks ei saa ikkagi mujal olla kui amordis või tugilaagris. Eks kevadel lähevad niikuinii teistsugused amordid ja vedrud alla, loodan senikaua kolksuga elada. Esineb teine päris harva. Veel ;)
Lenso veljed vahetasid omanikku, nii et keerasin kolm talvevelge alla, neljas vajas sirgestamist. Taga vasakul on hetkel Volvo kirjadega plekkvelg (jep, 5x108 läheb ilusti ilma adapterita alla ja keskauk klapib). Üsna mannetu näeb välja ikka nii pisikeste koopas ratastega:
Hetkel veel suverehvidega, las naastud ootavad külma. Sellised poisid on ka garaazinurgas ootamas:
pean oma siit foorumist aitähi eest saadud kergelt vigase tagavara-esivõre valmis tegema (kroomi maha nokkimine on pooleli, läheb sama moodi mustaks nagu praegune), siis saab ette ka panna. Praeguse võre sisse ei taha kruvisid lasta, on teine Hirschi võrguga ja ilusti kerevärvi värvitud. Niikuinii kevadel kisun lisatuled eest ära jälle.
Lenso veljed vahetasid omanikku, nii et keerasin kolm talvevelge alla, neljas vajas sirgestamist. Taga vasakul on hetkel Volvo kirjadega plekkvelg (jep, 5x108 läheb ilusti ilma adapterita alla ja keskauk klapib). Üsna mannetu näeb välja ikka nii pisikeste koopas ratastega:
Hetkel veel suverehvidega, las naastud ootavad külma. Sellised poisid on ka garaazinurgas ootamas:
pean oma siit foorumist aitähi eest saadud kergelt vigase tagavara-esivõre valmis tegema (kroomi maha nokkimine on pooleli, läheb sama moodi mustaks nagu praegune), siis saab ette ka panna. Praeguse võre sisse ei taha kruvisid lasta, on teine Hirschi võrguga ja ilusti kerevärvi värvitud. Niikuinii kevadel kisun lisatuled eest ära jälle.
Krt ei tea mis kotermann sellel autol sees on.. Esmaspäeva hommikul panin auto käima ja siis meenus et pean korraks tuppa tagasi minema - jätsin mootori käima ja läksin autost välja. See hääl mis kapoti alt kostus ei meeldinud kohe üldse, selline tugev metalne kolin, nagu keegi taoks metallhaamriga vastu mootoriplokki. Pöördeid andes läks kolin sagedasemaks, aga mitte otseselt seotuna mootori pööretega vaid pigem vibratsiooniga. Samas õlirõhu tuld kordagi ei näidanud ja ühtegi muud tunnust ka polnud, et see kolin võiks mootori seest tulla.
Peas muidugi mõlkusid juba mootoriremondi hinnad, vaatamata sellele et terve mootor on ~2,5a tagasi uutest või uueväärsetest juppidest kokku laotud. Viisin ta tuttava garaaži ja jäin diagnoosi ootama. Õnneks tuli see kord diagnoosiks veepump, millel oli nii suur lõtk, et rihmaratas käis kolinal vastu mootori otsakaant Autoeksperdist uus Grafi pump, Conti genekarihm ja jahutusvedelik. Veepumba vahetamine on vist kõige keerulisem töö selle auto juures (osaliselt ka selle pärast, et kõik lõdvikute klambrid olid kinni keeratud siis kui mootor laua peal oli ja polnud nad mitte sellises asendis, et neid kapoti alt lahti võtta saaks :wall: :wall: ), aga vahetatud ta sai ja sõit võis jätkuda. Naljakas on asja juures see, et eelmine veepump (mis tundus visuaalselt täpselt samasugune nagu Graf) läks külge samal ajal kui mootor remonditud sai, ehk mitte rohkem kui 35 000km tagasi...
Ja et lugu selle koha peal läbi ei saa, siis kolmapäeva õhtul sain auto remondist kätte ja täna sõitis kolleegi talle parklas otsa. Õnneks piirduvad kahjud ainult vigastatud esistangega.. Egas midagi, nokin nädalavahetusel eest ära ja viin esmaspäeval värvimisse. Kolleeg lubas oma taskust kinni maksta.
Ilusat nädalavahetust :drink:
Peas muidugi mõlkusid juba mootoriremondi hinnad, vaatamata sellele et terve mootor on ~2,5a tagasi uutest või uueväärsetest juppidest kokku laotud. Viisin ta tuttava garaaži ja jäin diagnoosi ootama. Õnneks tuli see kord diagnoosiks veepump, millel oli nii suur lõtk, et rihmaratas käis kolinal vastu mootori otsakaant Autoeksperdist uus Grafi pump, Conti genekarihm ja jahutusvedelik. Veepumba vahetamine on vist kõige keerulisem töö selle auto juures (osaliselt ka selle pärast, et kõik lõdvikute klambrid olid kinni keeratud siis kui mootor laua peal oli ja polnud nad mitte sellises asendis, et neid kapoti alt lahti võtta saaks :wall: :wall: ), aga vahetatud ta sai ja sõit võis jätkuda. Naljakas on asja juures see, et eelmine veepump (mis tundus visuaalselt täpselt samasugune nagu Graf) läks külge samal ajal kui mootor remonditud sai, ehk mitte rohkem kui 35 000km tagasi...
Ja et lugu selle koha peal läbi ei saa, siis kolmapäeva õhtul sain auto remondist kätte ja täna sõitis kolleegi talle parklas otsa. Õnneks piirduvad kahjud ainult vigastatud esistangega.. Egas midagi, nokin nädalavahetusel eest ära ja viin esmaspäeval värvimisse. Kolleeg lubas oma taskust kinni maksta.
Ilusat nädalavahetust :drink:
Aega läks, aga ette nad sain:
Esimese hooga selgus, et tellitud numbri tagune kinnitusplaat oli hoopis Soome numbri mõõdus, millest iseenesest ei oleks midagi, sest number katab ta ju ära niikuinii. Aga kuna soome number on nii palju kitsam, siis kolm suurt tuld kõrvuti ei mahtunud. Nii et tuli ikkagi rellakas ja keevitus välja võtta ja tükid vahele panna. Pärast pulbervärvist läbi ja jäi nagu tehasest.
Eks ilmselgelt on minu auto puhul tegemist pigem visuaalse vidina kui väga praktilise lisana, sest linnast väljas sõidan harva. Aga samas kui satun pimedas linnast väljas sõitma, siis on ikka kogu maailm valge.
Inspiaratsioon ilmselgelt Saabi kodumaalt, kus on igale teisele autole suured sinised Rallye 3000 ette väänatud. Mida rohkem seda uhkem, seal ametivõimud kaugtulede arvu ega ref. arvu ei piira.
Suveks mingit edevamat velge otsin ka vaikselt, aga siiani pole midagi leidnud mis väga meeldiks ja oleks sobivate mõõtudega. Mul on adapterid olemas millega 5x120 (bmw) alla panna, aga seal tekib see probleem, et enamus ilusaid bmw velgi on madala offsetiga. Mulle sobivad aga ainult kõrge offsetiga mudelid (3-seeria ja X5 omad), sest muidu tulevad koos adapteri paksusega jube palju koopast välja. Ja siis veel on see ka, et võiks olla kõik 4tk ühe laiusega, sest esiveolisele autole on lihtsalt "vale" panna taha laiemad rehvid.
Esimese hooga selgus, et tellitud numbri tagune kinnitusplaat oli hoopis Soome numbri mõõdus, millest iseenesest ei oleks midagi, sest number katab ta ju ära niikuinii. Aga kuna soome number on nii palju kitsam, siis kolm suurt tuld kõrvuti ei mahtunud. Nii et tuli ikkagi rellakas ja keevitus välja võtta ja tükid vahele panna. Pärast pulbervärvist läbi ja jäi nagu tehasest.
Eks ilmselgelt on minu auto puhul tegemist pigem visuaalse vidina kui väga praktilise lisana, sest linnast väljas sõidan harva. Aga samas kui satun pimedas linnast väljas sõitma, siis on ikka kogu maailm valge.
Inspiaratsioon ilmselgelt Saabi kodumaalt, kus on igale teisele autole suured sinised Rallye 3000 ette väänatud. Mida rohkem seda uhkem, seal ametivõimud kaugtulede arvu ega ref. arvu ei piira.
Suveks mingit edevamat velge otsin ka vaikselt, aga siiani pole midagi leidnud mis väga meeldiks ja oleks sobivate mõõtudega. Mul on adapterid olemas millega 5x120 (bmw) alla panna, aga seal tekib see probleem, et enamus ilusaid bmw velgi on madala offsetiga. Mulle sobivad aga ainult kõrge offsetiga mudelid (3-seeria ja X5 omad), sest muidu tulevad koos adapteri paksusega jube palju koopast välja. Ja siis veel on see ka, et võiks olla kõik 4tk ühe laiusega, sest esiveolisele autole on lihtsalt "vale" panna taha laiemad rehvid.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic
Tere ka siin, loffa! Tõsi sul on, et Rootsis on just eriti põhja pool väga palju sõiduautosid, millel 3 proset ees, kuid seal on esiteks see lubatud nind teiseks on see ka väga vajalik. Mind aga pigem huvitaks, kui kaua siin nii sõita lastakse, arvestades, mis pseudoprobleemid Eesti seadusetegijatel ja mundrikandjatel on. Aga ilus on igatahes, selles olen ma juba varem veendunud :)
Omale plaanin tegelikult numbripikkust LED-riba, kuid eks sellega võib tekkida sama probleem kui rohkem kui kahe prosega, kuid ausalt öeldes väga korda ei lähe ka.
Omale plaanin tegelikult numbripikkust LED-riba, kuid eks sellega võib tekkida sama probleem kui rohkem kui kahe prosega, kuid ausalt öeldes väga korda ei lähe ka.
1 pikk või 3 ümmargust - vahet pole, tulesid peab paarisarv olema. 4tk näiteks võib panna, eeldusel et ref. arv üle ei lähe. Katetega on jah see, et on ja ei ole ka, ülevaatuselt ei saa katetega ka läbi kui tulesid liiga palju on, aga tänaval tõenäoliselt ei nokita.
Saabil on niikuinii selline lugu, et originaal kaugtulede (mis ei näita mitte midagi :freak: ) ref. arv on üle 30, äkki oli 34?) ja ükskõik millise lisakaugtulede paariga (nt 2x17,5) läheb juba üle 100. Ehk neile nagu ei tohiks üldse midagi juurde panna, va juhul kui originaal kaugtuled koos lisadega ei sütti.. Mul põlevad muidugi kõik korraga, koos udukatega kokku 9x55w = 495w. Aga valge on küll :)
Saabil on niikuinii selline lugu, et originaal kaugtulede (mis ei näita mitte midagi :freak: ) ref. arv on üle 30, äkki oli 34?) ja ükskõik millise lisakaugtulede paariga (nt 2x17,5) läheb juba üle 100. Ehk neile nagu ei tohiks üldse midagi juurde panna, va juhul kui originaal kaugtuled koos lisadega ei sütti.. Mul põlevad muidugi kõik korraga, koos udukatega kokku 9x55w = 495w. Aga valge on küll :)
Kas ma olen ainuke, kelle (PFL) 9-5 pole võimalik väga külmade ilmadega üksi tankida? Kerge lumi tuiskab bensuluugi täis ja uksepolstril olevale nupule vajutades ei hüppa luuk lahti, vaid tuleb küll lukust lahti, aga nupu vabastamisel lukustub uuesti. FL mudelil on luugi lukustus vist teist moodi tehtud, igatahes luugi sees on sõrme ava, mida minu omal ei ole...
Esimsel kahel korral oli mul naine kaasas, ta litsus nuppu ja ma sikutasin sõrmedega luugi eemale, pole probleemi. Kolmandal korral olin ca kell 00.30 Järve statoilis üksi ja üritasin tankida, paak oli nii tühi et enam järgmise päevani ei kannatanud oodata. Lõpuks muud ideed ei tulnud, kui et nikerdasin võtmetega lüliti uksepolstri seest välja, võtsin pistiku lahti ja tegin kirjaklambrist pistiku otstele silla. :wall:
Mingi õlileke ka kummitab, tundub, et lahendamiseks tuleb mootor maha võtta, sest lekib kasti ja mootori vahelt otse summuti peale Pole küll veel väga põhjalikult jõudnud uurida, aga tõenäoliselt siis lekib vända tagumine simmer... Esialgu hõiskasin juba rõõmust, kui avastasin, et neil mootoritel on tavaline lekkekoht õlirõhuandur, mis on mootori tagaküljel ja sealt voolab ka kasti ja mootori vahele. Aga et mu autol ei ole peal päris õige B235R vaid 9000 pealt pärit B234R plokile ehitatud "hübriid", siis mul seda andurit seal pole :(
Esimsel kahel korral oli mul naine kaasas, ta litsus nuppu ja ma sikutasin sõrmedega luugi eemale, pole probleemi. Kolmandal korral olin ca kell 00.30 Järve statoilis üksi ja üritasin tankida, paak oli nii tühi et enam järgmise päevani ei kannatanud oodata. Lõpuks muud ideed ei tulnud, kui et nikerdasin võtmetega lüliti uksepolstri seest välja, võtsin pistiku lahti ja tegin kirjaklambrist pistiku otstele silla. :wall:
Mingi õlileke ka kummitab, tundub, et lahendamiseks tuleb mootor maha võtta, sest lekib kasti ja mootori vahelt otse summuti peale Pole küll veel väga põhjalikult jõudnud uurida, aga tõenäoliselt siis lekib vända tagumine simmer... Esialgu hõiskasin juba rõõmust, kui avastasin, et neil mootoritel on tavaline lekkekoht õlirõhuandur, mis on mootori tagaküljel ja sealt voolab ka kasti ja mootori vahele. Aga et mu autol ei ole peal päris õige B235R vaid 9000 pealt pärit B234R plokile ehitatud "hübriid", siis mul seda andurit seal pole :(