Saab 9-5 Aero Estate, 2006, owl
Postitatud: P Okt 18, 2015 0:10
Eelmise 9-5-e juppe likvideerides ei tulnud mul pähegi, et varsti jälle üks 9-5 hangitud saab. Mõnda juppi tahaks tagasi :eureka:
Mõtteid ja plaane oli igasuguseid, aga lõpuks sai ikka Rootsist, paraja seiklusega ja laevast maha jäädes (tagasi läbi Soome), toodud üks üldse mitte esmase valiku Aero.
Probleeme on sellega üksjagu. Mõned on saanud lahendatud, omajagu tegemisi veel ees.
Puldist uste avamise / sulgemise tööle saamiseks oli vaja süütelukk ära puhastada. Lukk lihtsalt ei tõusnud enam üles.
Aeg-ajalt ette viskava CEL-i P1312 vastu sai vahetatud DI. Umbes sama vana kasutatu vastu. CEL-i pole enam kaua olnud.
Elektripeeglid läksid liikuma neid mitu korda järjest paludes.
Käigukasti hoovastiku vahetas Ferdinandi garaaz. Nii nagu ka õli, küünlad filtrid ja muu pudi padi.
Ootamas on veel ketta/klotsiring ja väga mudaseks läinud pidurivedelik.
Poolraami puksid on samuti järjekorras. Huvitaval kombel tagasild oli juba uretaanitatud.
Lekkivaid simmereid on ka rohkem kui üks.
Kojamehed võiks korda saada- peatuvad kuskil keset klaasi, aga on nõus väikse lisaliigutuse peale õigele kohale minema.
Samuti soovitati korrosioonitõrjet. Põhi on ok, aga nii roostes poolraami pidavat harva ette sattuma. Esimene parem logar on ka mitte päris terve.
Sumpsi tagumine pütt on ka varsti minemas.
Nahahooldus tahab tegemist.
Nii nagu ka toonkile akendele.
Väljast vahatamise tegin ise. Soft99 scrach removeriga. Ilusamaks läks auto küll. Näis kas ka kestab.
Kui otseseid roostekohti on mõni, siis kivitäkkeid ja ka mulltamisi kahjuks leiab päris mitmeid. Roostesurma väga palju ei läinud.
16 tollised talverattad said ka hangitud.
Varustus on autol tavaline. Istmed on küll manuaalsed, aga väidetaval premium leather.
Pagassis on originaal sub ja vihmasensor ka töötab.
Kui alguses ei olnud emotsioonid just kõige meeldivamad, siis vaikselt vigu likvideerides hakkab see auto aina rohkem meeldima. :drive:
Mõtteid ja plaane oli igasuguseid, aga lõpuks sai ikka Rootsist, paraja seiklusega ja laevast maha jäädes (tagasi läbi Soome), toodud üks üldse mitte esmase valiku Aero.
Probleeme on sellega üksjagu. Mõned on saanud lahendatud, omajagu tegemisi veel ees.
Puldist uste avamise / sulgemise tööle saamiseks oli vaja süütelukk ära puhastada. Lukk lihtsalt ei tõusnud enam üles.
Aeg-ajalt ette viskava CEL-i P1312 vastu sai vahetatud DI. Umbes sama vana kasutatu vastu. CEL-i pole enam kaua olnud.
Elektripeeglid läksid liikuma neid mitu korda järjest paludes.
Käigukasti hoovastiku vahetas Ferdinandi garaaz. Nii nagu ka õli, küünlad filtrid ja muu pudi padi.
Ootamas on veel ketta/klotsiring ja väga mudaseks läinud pidurivedelik.
Poolraami puksid on samuti järjekorras. Huvitaval kombel tagasild oli juba uretaanitatud.
Lekkivaid simmereid on ka rohkem kui üks.
Kojamehed võiks korda saada- peatuvad kuskil keset klaasi, aga on nõus väikse lisaliigutuse peale õigele kohale minema.
Samuti soovitati korrosioonitõrjet. Põhi on ok, aga nii roostes poolraami pidavat harva ette sattuma. Esimene parem logar on ka mitte päris terve.
Sumpsi tagumine pütt on ka varsti minemas.
Nahahooldus tahab tegemist.
Nii nagu ka toonkile akendele.
Väljast vahatamise tegin ise. Soft99 scrach removeriga. Ilusamaks läks auto küll. Näis kas ka kestab.
Kui otseseid roostekohti on mõni, siis kivitäkkeid ja ka mulltamisi kahjuks leiab päris mitmeid. Roostesurma väga palju ei läinud.
16 tollised talverattad said ka hangitud.
Varustus on autol tavaline. Istmed on küll manuaalsed, aga väidetaval premium leather.
Pagassis on originaal sub ja vihmasensor ka töötab.
Kui alguses ei olnud emotsioonid just kõige meeldivamad, siis vaikselt vigu likvideerides hakkab see auto aina rohkem meeldima. :drive: