Kütusefilter on meil siin osadel autodel veel originaalid isegi all. Kui sul see septembris vahetatud on, siis ära sellele enam paar aastat mõtle. Lambdade ja vaakumlekke kohta peaks targemaks siis saama kui juhe sappa susata.
Aga nagu reaalselt ongi 9-5 selline remondiobjekt? Nendega ikka sõita ka saab vahepeal? Olen siin lugenud teemasid ja ma ei tea, kohati tekitab nende töökindlus minus kahtlusi.
Autot ostes tuleb lihtsalt valida mida ostad. Oma esimese 9-5ga sõitsin hooldusest hooldusesse, 120.000km peale panid auto töökotta seisma tagasilla puksid ja veepump ainult. Järgmiste 9-5te alla pandud raha on kõik ennetav ja enda kiiks, et kõik peab olema laitmatu ja kiire ja parem.
Nojaa, ma saan sellest sinu teemast aru täiesti, see on okei Kuid ma olen siin teisigi teemasid lugenud, uurinud ja infi ammutanud. Ise tahaks ka head 9-5 Aerot roolida, kuid tüüpvigu tundub, et on ikka palju nendel.