Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, Trooja
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Ma juba lahendasin selle suht sarnaselt nagu ta seal oli, lihtsalt asemele läks vaakumvoolik ja klapid läksid suht samade kohtade peale nagu varem olid.
Peaks olema jah viimane upgrade, miskine pilt: http://www.upload.ee/image/5271003/2015-10-19_18.01.27.jpg
Mõtles det. andurit, sest seletas täpselt, et see asub mootoriploki tagaküljel õlirõhuandurist paremal pool kuskil. Ilmselt ajas siis sassi kellegi teise autoga.
Vända andur on eespool turbo lähedal minuteada. Niiet võib olla sellest, et vändaandur kutu ja sellepärast mootor jätab vahele?
Peaks olema jah viimane upgrade, miskine pilt: http://www.upload.ee/image/5271003/2015-10-19_18.01.27.jpg
Mõtles det. andurit, sest seletas täpselt, et see asub mootoriploki tagaküljel õlirõhuandurist paremal pool kuskil. Ilmselt ajas siis sassi kellegi teise autoga.
Vända andur on eespool turbo lähedal minuteada. Niiet võib olla sellest, et vändaandur kutu ja sellepärast mootor jätab vahele?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
pigem süütekassett.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Päris mitu korda vaatasin videot, lõpuks märkasin, et 4's läheb sisse, siis korra poob kinni ( korraks isegi pöörded nats langesid ) ja läheb uuesti ilusti. See ongi vist see mida möödasöitudel tunda oli..
Teine asi, kas turbo seier ei peaks originaalis punasesse minema? Kasvöi natukene?
Vabandused ette lagina pärast, päikesesirm oli lahti..
https://www.youtube.com/watch?v=do1b4ua9FHs
Teine asi, kas turbo seier ei peaks originaalis punasesse minema? Kasvöi natukene?
Vabandused ette lagina pärast, päikesesirm oli lahti..
https://www.youtube.com/watch?v=do1b4ua9FHs
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Auto ikka nõuab veel tähelepanu, täna hommikul oli kõige raskem käivitus mis siiani olnud, Round 1 lihtsalt podises, Round 2 podises ka pikalt, kuid läks lõpuks käima. Tempi oli väljas 8 kraadi. Täna õhtul üritab arvuti saada ja ööseks auto tuulevaiksesse kohta ja hommikul vördleb, mida arvuti näitab ja mis tegelik temp. on.
Ja äkki leidub kedagi kellel oleks aega, et lasta mul enda musta süütekassetti proovida? Saaks teada, kas mootori värin on sellepärast. Olen nõus maksma teie aja eest.
Ja äkki leidub kedagi kellel oleks aega, et lasta mul enda musta süütekassetti proovida? Saaks teada, kas mootori värin on sellepärast. Olen nõus maksma teie aja eest.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Olen 27-29 Pärnu lähedal. Võin DI kaasa võtta, kui selleks ajaks leidnud pole.
27-28 olen ise Lätis, kuid 29 kohal, kindlasti postitan teemasse, kui olen varem proovitud saanud, Tänud!
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Olen 21-22 ise ka Pärnus! Võin sõitva DI kaasa haarata kui on soov (CE tuli põleb aegajalt) :)
Kuna ta nagu aru saan "vigane" on, kas ta mul samu sümptomeid ei või tekitada nagu praegune?! Et mootorit meeletult värisema paneb vms.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Pealik
- Postitusi: 4259
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Olen 21-22 ise ka Pärnus! Võin sõitva DI kaasa haarata kui on soov (CE tuli põleb aegajalt) :)
Kuna ta nagu aru saan "vigane" on, kas ta mul samu sümptomeid ei või tekitada nagu praegune?! Et mootorit meeletult värisema paneb vms.
See proovimine ei võta niikaua aega et ennustamisega pead vaevata :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Olen 21-22 ise ka Pärnus! Võin sõitva DI kaasa haarata kui on soov (CE tuli põleb aegajalt) :)
Kuna ta nagu aru saan "vigane" on, kas ta mul samu sümptomeid ei või tekitada nagu praegune?! Et mootorit meeletult värisema paneb vms.
See proovimine ei võta niikaua aega et ennustamisega pead vaevata :)
Aga kui on võimalik tõesti, haara kaasa ja proovime :)
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Mul olemas tagavara DI,kui tahtmist,võib ju proovida! telef 55 615 991
Tänud, ilmselt võtan ühendust :)
Käisin võtsin arvuti ja panin kohe autos järgi ja proovisin mönda kiirendust ( Sport mode 0-80 ), kohapeal N & P peal korra punaseni ja tulemus:
See ei oleks ju loogiline kui DI kutu oleks?
Samas enne kui ära resettisin, siis näitas 2 2 7 5 knocke ( ei tea mis aja peale ).
Hommikul käivitan homme nii, et Misfired + coolant temp tabelis, vaatame mis teeb..
EDIT: Veel parem, hoian arvuti tööle jöudmiseni järel, vaatame mis näitab.
NB! Pöörded P peal olid sooja mootoriga hoopis 820-830.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Varahommikust..
Arvuti sai järgi pandud. Auto SID näitas tempi 8 kraadi, arvuti näitas:
Air inlet temperature sensor: 12 kraadi
COolant temperature: 14 kraadi
Kuna võib öelda, et 6 kraadi luges valesti, siis ilmselt see jahutusvedeliku temp. sensor müüdi mulle vale?! Võib see 6 kraadi nii palju mõjutada? Paneb kütusega nii mööda vms?!
Väike hommikune video kah: https://www.youtube.com/watch?v=M6wCpzi2iYU
~7km tööle, viimased 1,5km järsud kiirendamised jne..
Inlet temp: 43 kraadi
Coolant: 100 kraadi
Cyl. 4 misfire: 1
Enne kupatamist oli ( võin eksida ) inlet temp ~25 kraadi ja coolant 91 kraadi ja misfiresid polnud.
Arvuti sai järgi pandud. Auto SID näitas tempi 8 kraadi, arvuti näitas:
Air inlet temperature sensor: 12 kraadi
COolant temperature: 14 kraadi
Kuna võib öelda, et 6 kraadi luges valesti, siis ilmselt see jahutusvedeliku temp. sensor müüdi mulle vale?! Võib see 6 kraadi nii palju mõjutada? Paneb kütusega nii mööda vms?!
Väike hommikune video kah: https://www.youtube.com/watch?v=M6wCpzi2iYU
~7km tööle, viimased 1,5km järsud kiirendamised jne..
Inlet temp: 43 kraadi
Coolant: 100 kraadi
Cyl. 4 misfire: 1
Enne kupatamist oli ( võin eksida ) inlet temp ~25 kraadi ja coolant 91 kraadi ja misfiresid polnud.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Ma ei oska asjast vapzee midagi enam arvata.. Kust otsast viga otsida, samas peale DI midagi olla ju ei saa?!
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Võib ikka olla, näiteks vaakumi lekked või väsima hakkav küttepump.
Oma masina näitel võin kinnitada, et väiksemat sorti (kõrvaga kuuldav) boosti/vaakumi leke CELi põlema ei pane. Kõige parem oleks meisterdada komplekt millega sisselaset survestada, aga kuna Saabil on nii palju igasuguseid voolikuid seal sisselaske küljes, siis ma ei ole veel nii kaugele oma plaanidega jõudnud, et suudaks välja mõelda mida ja kui palju seal on vaja pimedaks teha, et saaks normaalselt survestada.
Teoreetiliselt peaks seda tegema turbo ja seguklapi vahelt (nii et segusiibri juurest teed pimedaks ja turbo juurest puhud õhku sisse) aga turboni ju ei ulata ülevalt poolt ilma cobrat eemaldamata ja kui õhulugeja juurest õhku sisse puhud, siis tekib kohe karteri tuulutus ringi sisse.
Oma masina näitel võin kinnitada, et väiksemat sorti (kõrvaga kuuldav) boosti/vaakumi leke CELi põlema ei pane. Kõige parem oleks meisterdada komplekt millega sisselaset survestada, aga kuna Saabil on nii palju igasuguseid voolikuid seal sisselaske küljes, siis ma ei ole veel nii kaugele oma plaanidega jõudnud, et suudaks välja mõelda mida ja kui palju seal on vaja pimedaks teha, et saaks normaalselt survestada.
Teoreetiliselt peaks seda tegema turbo ja seguklapi vahelt (nii et segusiibri juurest teed pimedaks ja turbo juurest puhud õhku sisse) aga turboni ju ei ulata ülevalt poolt ilma cobrat eemaldamata ja kui õhulugeja juurest õhku sisse puhud, siis tekib kohe karteri tuulutus ringi sisse.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Võib ikka olla, näiteks vaakumi lekked või väsima hakkav küttepump.
Oma masina näitel võin kinnitada, et väiksemat sorti (kõrvaga kuuldav) boosti/vaakumi leke CELi põlema ei pane. Kõige parem oleks meisterdada komplekt millega sisselaset survestada, aga kuna Saabil on nii palju igasuguseid voolikuid seal sisselaske küljes, siis ma ei ole veel nii kaugele oma plaanidega jõudnud, et suudaks välja mõelda mida ja kui palju seal on vaja pimedaks teha, et saaks normaalselt survestada.
Teoreetiliselt peaks seda tegema turbo ja seguklapi vahelt (nii et segusiibri juurest teed pimedaks ja turbo juurest puhud õhku sisse) aga turboni ju ei ulata ülevalt poolt ilma cobrat eemaldamata ja kui õhulugeja juurest õhku sisse puhud, siis tekib kohe karteri tuulutus ringi sisse.
Ühesõnaga... Kõige mõistlikum oleks Tallinna ots ette võtta ja Trionicu juurde minna!?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Mingi sigavastik õhuleke on kuskil.. SÕites kuulda, kuidas susiseb ja vahepeal peale kiirendust gaas järsku lahti lasta, käib selline hääl nagu oleks blow-off valve peal...
Oskab keegi öelda palju võiks kõik uued lõdvikud maksta? Kogu komplekt.. Nii õhu, kui ka jahutusvedeliku.
Või oskab keegi öelda, kas nende kahega saab kõik originaalid asendatud?:
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5-98-01-coolant-hoses.html
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5-1998-10-pressure-hoses.html
Idee järgi kui ta kõlab nagu blow-off mul, siis peaks neid kahte kontrollima, mis viimasel lingil panin ju?!
NB!! Selle eelmise õhulekke sain korda, sest lõpuks hakkas kohapeal ka sisisema. Ja probleemiks oli õlikorgi juures olev klapiga voolik. Mul on seal metallist tagasivoolu klapp ja ta oli pmst vastu mootorit, ilmselt imes kuuma endasse ja siis hakkas silikoonvoolikut sulatama. Hetkel nipukaga pandud karterituulutuse vooliku külge, ehk on parem :)
Oskab keegi öelda palju võiks kõik uued lõdvikud maksta? Kogu komplekt.. Nii õhu, kui ka jahutusvedeliku.
Või oskab keegi öelda, kas nende kahega saab kõik originaalid asendatud?:
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5-98-01-coolant-hoses.html
http://www.do88.se/en/artiklar/saab-9-5-1998-10-pressure-hoses.html
Idee järgi kui ta kõlab nagu blow-off mul, siis peaks neid kahte kontrollima, mis viimasel lingil panin ju?!
NB!! Selle eelmise õhulekke sain korda, sest lõpuks hakkas kohapeal ka sisisema. Ja probleemiks oli õlikorgi juures olev klapiga voolik. Mul on seal metallist tagasivoolu klapp ja ta oli pmst vastu mootorit, ilmselt imes kuuma endasse ja siis hakkas silikoonvoolikut sulatama. Hetkel nipukaga pandud karterituulutuse vooliku külge, ehk on parem :)
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Pole kahjuks ajapuuduse tõttu siia tükk aega kirjutanud midagi..
21.05 AUXi võimalus tehtud:
Õpetus siin: https://jurgar.wordpress.com/2008/07/10/saab-9-5-audio-en/
Õpetusest erinev tuli maanduse asukoht:
02.06 vahetatud lamellid suvekate vastu, vanad olid.... viisakalt kulunud ( vana tagumine, uus, vana esimene[teine esimene oli kahjuks veel hullem..] ):
Kahjuks peab tõdema, et odav rehv on sama mis korralik sile rehv, sest kuiva ja niiske teega oli vanal rehvil kõvasti rohkem pidamist.
19.06 Uued kettad/klotsid ette:
Sillastend tehtud.. Kuigi see läks lappesse.. Ennem oli kuskil pool cm paremale viltu, nüüd on vastupidi, pool cm vasakule viltu..
Käsipiduri klotsid uued ostetud, sest kuna kässarit polnud kaua kasutanud, jäi peale tõmbamist peale, tegime lahti, määrisime ära jms, kuid lahti võttes nägime, et üks klots on mõraga, kuid tundus hoidvat ja ei pööranud tähelepanu.. 2 päeva hiljem samas nurgas mingi kahtlane kolin vms.. ÜV'l võttis ilusti, kuid ära vahetab ikka.
Lisaks üle tagumised klotsid, sest ostsime algul valed ette, kuid ei kipu vahetama, sest üle poole oli tagumisi järgi.
Uus jahutusvedeliku temperatuuriandur ( Saabiantist 22€, eelmise sain Pärnust 10€'ga... ). Vahetatud ja auto käivitub igast asendist laitmatult.
rantto'lt soetatud uus parem esituli ja 2x udukad, nüüd hiljem tuli ka vasak esituli.
Esituled istusid ilusti, kuid udukatel olid kõrvad teistusugused ja ei saanud neid peale.. Ühesõnaga peab klaasi lahti sulatama ja enda vana uduka külge panema, kuid peab täpsemalt uurima, sest vähemalt üks udukas on paksult sodi täis ja ilmselt see hõbedane osa seal sees pole parimas seisus..
Esituli vana vs. uus:
27 juuni sai ka ülevaatus tehtud. Algul kartsin, et käsipidur ei võta nii nagu peab, kuid olevat väga ilusti toiminud. Teipisin ülevaatuseks udukad musta teibiga kinni.
Hetkel udukad küljest võetud ja pean plaani mida edasi teha.. Onu pakkus lahenduseks ette LEDe ( midagi sarnast http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1zBqoJFXXXXc9XVXXq6xXFXXXy/Universal-Auto-Light-New-Arrival-2pcs-set-Super-White-8-LEDs-Daytime-Running-Lamp-Head-DRL.jpg ). Läheksid siis uduka aukudesse, kuid ma kardan et see auto näeb väga porno nendega välja..
23.07 paiku sai ka lõpuks jahutusvedeliku leke peatatud, lekkis sama lõdvik, mis ka korra laiali lendanud, lõikasime otsast jupi ära ja läheb uuele tiirule.
Samal ajal käis ka TC/ABS moodul remondis. Raha läks 40€ ja hetkel toimib ilusti :drink:
Pool nädalat hiljem sai ka julgus kokkuvõetud ja mindud enda autoga pikemale tiirule. 500km ja 9,2 keskmine. Sõidetud sai enamasti 110ga. Otepää oli esimene sihtkoht ning seal juba korra pidin kiruma hakkama.. Käisime Tehvandil ära ja autosse tagasi minnes, panin auto käima ning paari sekundi pärast suri välja.. Nimelt miskipärast on raske kui kliima järgi. Tahab õlivahetust ilmselt.
21.05 AUXi võimalus tehtud:
Õpetus siin: https://jurgar.wordpress.com/2008/07/10/saab-9-5-audio-en/
Õpetusest erinev tuli maanduse asukoht:
02.06 vahetatud lamellid suvekate vastu, vanad olid.... viisakalt kulunud ( vana tagumine, uus, vana esimene[teine esimene oli kahjuks veel hullem..] ):
Kahjuks peab tõdema, et odav rehv on sama mis korralik sile rehv, sest kuiva ja niiske teega oli vanal rehvil kõvasti rohkem pidamist.
19.06 Uued kettad/klotsid ette:
Sillastend tehtud.. Kuigi see läks lappesse.. Ennem oli kuskil pool cm paremale viltu, nüüd on vastupidi, pool cm vasakule viltu..
Käsipiduri klotsid uued ostetud, sest kuna kässarit polnud kaua kasutanud, jäi peale tõmbamist peale, tegime lahti, määrisime ära jms, kuid lahti võttes nägime, et üks klots on mõraga, kuid tundus hoidvat ja ei pööranud tähelepanu.. 2 päeva hiljem samas nurgas mingi kahtlane kolin vms.. ÜV'l võttis ilusti, kuid ära vahetab ikka.
Lisaks üle tagumised klotsid, sest ostsime algul valed ette, kuid ei kipu vahetama, sest üle poole oli tagumisi järgi.
Uus jahutusvedeliku temperatuuriandur ( Saabiantist 22€, eelmise sain Pärnust 10€'ga... ). Vahetatud ja auto käivitub igast asendist laitmatult.
rantto'lt soetatud uus parem esituli ja 2x udukad, nüüd hiljem tuli ka vasak esituli.
Esituled istusid ilusti, kuid udukatel olid kõrvad teistusugused ja ei saanud neid peale.. Ühesõnaga peab klaasi lahti sulatama ja enda vana uduka külge panema, kuid peab täpsemalt uurima, sest vähemalt üks udukas on paksult sodi täis ja ilmselt see hõbedane osa seal sees pole parimas seisus..
Esituli vana vs. uus:
27 juuni sai ka ülevaatus tehtud. Algul kartsin, et käsipidur ei võta nii nagu peab, kuid olevat väga ilusti toiminud. Teipisin ülevaatuseks udukad musta teibiga kinni.
Hetkel udukad küljest võetud ja pean plaani mida edasi teha.. Onu pakkus lahenduseks ette LEDe ( midagi sarnast http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1zBqoJFXXXXc9XVXXq6xXFXXXy/Universal-Auto-Light-New-Arrival-2pcs-set-Super-White-8-LEDs-Daytime-Running-Lamp-Head-DRL.jpg ). Läheksid siis uduka aukudesse, kuid ma kardan et see auto näeb väga porno nendega välja..
23.07 paiku sai ka lõpuks jahutusvedeliku leke peatatud, lekkis sama lõdvik, mis ka korra laiali lendanud, lõikasime otsast jupi ära ja läheb uuele tiirule.
Samal ajal käis ka TC/ABS moodul remondis. Raha läks 40€ ja hetkel toimib ilusti :drink:
Pool nädalat hiljem sai ka julgus kokkuvõetud ja mindud enda autoga pikemale tiirule. 500km ja 9,2 keskmine. Sõidetud sai enamasti 110ga. Otepää oli esimene sihtkoht ning seal juba korra pidin kiruma hakkama.. Käisime Tehvandil ära ja autosse tagasi minnes, panin auto käima ning paari sekundi pärast suri välja.. Nimelt miskipärast on raske kui kliima järgi. Tahab õlivahetust ilmselt.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Kettad läksid Zimmermann 430.1488.20 ( http://auto11.ee/part/430148820/OTTO+ZIMMERMANN/ )
VALED klotsid võtsime need.. Zimmermann 21934.170.1 ( http://auto11.ee/part/219341701/OTTO+ZIMMERMANN/ )
Õnneks sai Pärnu Fixusest teised klotsid kohe, kahjuks marki vms ei tea aga ainukesed mida saada oli Saabile.
Moodul käis remondis Pärnus Raekülas. Üks huvitav mees tegeleb elektroonikaga enda tagahoovis. Seal mõnedki käinud.
Teeb ka siin teatud Margiesindustele sellist tööd..
Ütles, et Saabi mooduli saab korda teha, kui:
A) Näitab ainult ühe ratta kiirust ( VÕI võis ka vastupidi olla, et ainult ühe oma ei näita ).
B) Näitab ühenduse viga ( veakood P1625 ).
VALED klotsid võtsime need.. Zimmermann 21934.170.1 ( http://auto11.ee/part/219341701/OTTO+ZIMMERMANN/ )
Õnneks sai Pärnu Fixusest teised klotsid kohe, kahjuks marki vms ei tea aga ainukesed mida saada oli Saabile.
Moodul käis remondis Pärnus Raekülas. Üks huvitav mees tegeleb elektroonikaga enda tagahoovis. Seal mõnedki käinud.
Raeküla noormehega head kogemused - ta meil veokatel niimõnedki elektroonika hädad ära likvideerinud :)
Teeb ka siin teatud Margiesindustele sellist tööd..
Ütles, et Saabi mooduli saab korda teha, kui:
A) Näitab ainult ühe ratta kiirust ( VÕI võis ka vastupidi olla, et ainult ühe oma ei näita ).
B) Näitab ühenduse viga ( veakood P1625 ).
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Pole ammu midagi kirjutanud.. Osaliselt seetõttu, et ei kasuta autot nii meeletult viimased paar kuud.. Kaks kuud kuupilet olnud ja tihti bussiga või töökaaslasega liikunud.
Kuna mul pikemat aega oli näha, et vändaandur on märg, sai Aeromotorsist tellitud uus vändaandur ( Delphi oma ~47€ vms ) ja võtsin ka õhufiltri, sest toda polnud väga pikalt vahetanud. 29. okt mõtlesin, et mis see siis ole, vahetame filtri ja anduri ära.. Filter vahetatud ja peale 2h auto all olemist.. Ei saanudki andurit kätte ja andsin alla.. Mõtlesin, et no kiiret pole, küll mul onul mingi aeg tekib aega ja lasen ära vahetada.. Ühesõnaga järgmisel päeval läksin sõitma ja paistab, et niipalju ma sain seda andurit liigutatud, et sealt hakkas räigelt õli läbi tulema ja otse downpipe peale.. Muidugi oli karm suits kapotialt üleval ja peale seda auto seisis 30. okt- 6. nov, sest 6. nov oli Pootsman nõus mind sellest nigelast olukorrast välja aitama.. Saime asja kiiresti tehtud ja hetkel anduri juurest igaljuhul kuiv Suured tänud Pootsmanile! Algul mõtlesime, et jätame vana anduri, kuid isolatsioon oli juba ühest kohast täiesti ära sulanud, niiet panime uue anduri peale, jääb siis vana nii igaks-juhuks varuks.
Hetkel kulgen suverehvidega, peab siin üritama vaadata rehvivahetusaegu.. Kuigi tegelikuses pole Winter + TC Off midagi hullu, sest suvekatel mustrit omajagu..
Vähemalt Saab liigub ja pole enam sellist kurba vaatepilti..:
Märgid:
Märkidega tegelt jama kah.. Võtsin vanal luugil aluse maha ja augud on erinevad, kui nendel märkidel, mis nüüd sain.. Ühesõnaga pean sellega leppima, et panen vanale põhjale kleepsu lihtsalt.. Saab tore olema kapotilt vana kleepsu kättesaamine nii, et põhja ei kahjustaks..
Kuna mul pikemat aega oli näha, et vändaandur on märg, sai Aeromotorsist tellitud uus vändaandur ( Delphi oma ~47€ vms ) ja võtsin ka õhufiltri, sest toda polnud väga pikalt vahetanud. 29. okt mõtlesin, et mis see siis ole, vahetame filtri ja anduri ära.. Filter vahetatud ja peale 2h auto all olemist.. Ei saanudki andurit kätte ja andsin alla.. Mõtlesin, et no kiiret pole, küll mul onul mingi aeg tekib aega ja lasen ära vahetada.. Ühesõnaga järgmisel päeval läksin sõitma ja paistab, et niipalju ma sain seda andurit liigutatud, et sealt hakkas räigelt õli läbi tulema ja otse downpipe peale.. Muidugi oli karm suits kapotialt üleval ja peale seda auto seisis 30. okt- 6. nov, sest 6. nov oli Pootsman nõus mind sellest nigelast olukorrast välja aitama.. Saime asja kiiresti tehtud ja hetkel anduri juurest igaljuhul kuiv Suured tänud Pootsmanile! Algul mõtlesime, et jätame vana anduri, kuid isolatsioon oli juba ühest kohast täiesti ära sulanud, niiet panime uue anduri peale, jääb siis vana nii igaks-juhuks varuks.
Hetkel kulgen suverehvidega, peab siin üritama vaadata rehvivahetusaegu.. Kuigi tegelikuses pole Winter + TC Off midagi hullu, sest suvekatel mustrit omajagu..
Vähemalt Saab liigub ja pole enam sellist kurba vaatepilti..:
Märgid:
Märkidega tegelt jama kah.. Võtsin vanal luugil aluse maha ja augud on erinevad, kui nendel märkidel, mis nüüd sain.. Ühesõnaga pean sellega leppima, et panen vanale põhjale kleepsu lihtsalt.. Saab tore olema kapotilt vana kleepsu kättesaamine nii, et põhja ei kahjustaks..
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Pikk jutt pole eriline jutt. Saale ringi, ilmselt. 2 foori andsin hagu, hakkas selline klõbin pihta, teatud pööretega oli hullem, hoidsin pöördeid nii, et polnud hull klõbin, keerasin koju vahetänavasse ära, kus autot pargin ja mootor suri välja. Võtmest keeramine midagi ei tee enam, kuna auto oli plaanis müüki panna lähiajal, (esmaspäevaks oli veel remondi aeg, kus oleks 600€ eest igasugu asju remonditud) siis pole mõtet parandada ilmselt ja hakkan tükitama..
Oli tore.
Oli tore.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994