1. leht 6-st

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 20, 2015 11:38
Postitas Piktor
Ahhoi kõigile,
Lõpuks on põhjust siia foorumisse teema teha.
Alustan sellest, et tegelikult on saabi minusse süstitud juba aegade algusest saati. Isa töötas Eesti aja alguses politseis ja sinna neid 99-gl masinaid saadi päris hulgem, nii meilegi sattus üks Saab 99 GL, punast värvi ja samet sisuga. See jättis jälje päris kauaks. Kahjuks müüs isa selle maha kurat teab kuhu. Kui Ema juurde lähen, üritan pildi leida ja ka siia postitada.
Kuid teemasse.
Oma juhtimise ajaloos olen istunud paljudes masinates, alustasin Audiga, siis VW, BMW, viimane oli Alfa ja alates eilsest siis Saab.
Mõjuv põhjus miks valisin saabi oli kasutaja S9K peale käimine ja suhteliselt võimekas mootor.
Käisin vaatamas ka Tallinnas ühte 2,0 155kw masinat, kuid peale trionicu juures käiku kadus selle masina ostusoov. Hind oli ka üsna krõbe ning masinas polnud midagi väga erilist.
Teine ja praegune masin asetses Kehras, varustuselt üsna plank, mootoriks on 2.3T 125kw, kuid ei olnud väga hullu ketiklõbinaga (loobusin mõttest, et saan vahetatud ketiga masina sellise raha eest).
Vaatamas käidud, kõik nagu töötas ja sai ka käed löödud. Eile sõites aga hakkasid ilmnema probleemid, mitte küll hullud, aga mida ei avastanud kohe. Juhiklaas on ilmselt siinidelt maas ja ei liigu üles ega alla. Ning mis praegu kripeldab, et kui lasta masinal elada, siis 5000 rpm ja käiku ei vaheta, hakkab puristama, kui hoida seal kuskil sekund 2 siis hakkab mootori tuli vilkuma, lased gaasi vähe järgi, vahetab käigu ära ja pole rohkem midagi. Huvitav olukord muidugi.
Pilte teen siis kui auto täiesti puhas on ning, eks tuleb siin paar upgrade-I veel teha nii sisu kui ka mootori poole pealt.
Eks üritan asjadega kursis hoida ja lolle küsimusi tuleb ilmselt küllaga.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 20, 2015 13:17
Postitas S9K
Too Maserati siia, ma hakkan sellega sõitma.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 12:17
Postitas Piktor
Üritasin täna open sid teha, et tuvastada mis probleeme võib välja tulla, aga see sunnik ei ava seda nii nagu õpetatakse. Never know...
Seejärel proovisin ACC veakoode.
Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
Teiseks, eile õhtul vahetasin ühe tagatule pirni ära, kuna häiris see rõve pinin käivitusel ja üleliigne tekst armatuuril, et Rear light vms ja täna ikka sama jama, kõik tuled nagu põlevad taga...
Panen ühe pildi ka lõppu, muidu kuidagi näotu see värk siin.



Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 12:21
Postitas vvs
Kui sid veateadet pirnide kohta juba annab siis vaheta mõlemad pirnid ära, võiks aidata :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 13:11
Postitas Cyber

Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
http://bfy.tw/2OO1 Natuke tuleb tina panna..:P

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 13:20
Postitas S9K
btw, kust see Piktor tuli?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 13:20
Postitas Piktor
Mehed mehed:D

S9K juba pmst peenega tegi mind maha, nii et jah...
Seda tina ma ei viitsi küll panama hakata, lihtsam on vast uus mootor.
Aga huvitav on see, et klaasi peale puhub õhku, aga salongi poole ei puhu...
See link on katki ilmselt eks?

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 14:20
Postitas S9K

S9K juba pmst peenega tegi mind maha, nii et jah...


Põle omast arust teinud :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 15:08
Postitas Pootsman

Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
http://bfy.tw/2OO1 Natuke tuleb tina panna..:P


http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16379&page=10

Keri päris alla, overspeed näitab kuidas korda teha.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 15:55
Postitas Piktor
Kohe tegusam asi, vaatasin kõik läbi :thumb:
Peab pirnide vahetuse ka ette võtma, armatuur on poolenisti pime ja käigkangi ümbrus samuti.
Olen tähelepannud ka seda, et kiirendades madalalt tuleb sisse mingi imelik korin, nagu midagi läheks paigast ära ja siis on vaikus.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 17:22
Postitas Pereira

S9K juba pmst peenega tegi mind maha, nii et jah...


Põle omast arust teinud :)


Ju siis oli liiga peen sinu endagi jaoks! :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 21, 2015 19:22
Postitas Piktor
No vaatasin kõik tagatuled nüüd üle, vasakud luugituled ei töötanud.
Hetkel ei hakanud tagurdustuli üldse tööle. dunno...
Ja juhtus koletu asi. õli sisse valamise kork lendas pooleks kui keerasin selle lahti sealt, mis siis ikka, tuleb uus leida...

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 16:04
Postitas Piktor
Aga tänasega on auto sealmaal, et mõne hetke pärast hakkan Trionicu poole sõitma.
Peale seda saab teada millal võib Sebastiani poole sammud seada ja uue softi peale lasta.

Hetkel muidugi suured tänud zazoule Aero istmete eest, Very comfi:P
Ja ranttole carbo armatuuri eest :head:
weight reduction bro.

Igatahes, Tartus käies panin paagi ka kurguni täis ja mõtlesin, palju siis kilomteraazi tuleb, hetkel keskmine 10l/100km kuldne keskmine, seal siis möödasõidud ja Tallinna linn.
aga hoian pöialt, et Trionic ütleks midagi head.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 16:30
Postitas Piktor
Paar pilti ka:

[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353745_zIys.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353743_6035.jpg[/img]
[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353741_sTye.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353739_6N9j.jpg[/img]

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 17:57
Postitas S9K
Kohe saad modede käest nahad, et nii suured pildid panid. PIKTOR!

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 20:13
Postitas skyline
Oi, oi nii palju lahtist sularaha autos, just see summa mis Koljal on järgmisest doosist puudu ;) Loodan et küljeaknad püsivad tervetena.
Tundub et mannaroosa sees kasvanud rootslased 9-5 projekteerides ei mõelnud, et maailm on kuri, 9-3 puhul on see rikkus neil vähemalt käetoe kaane all peidus :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 21:05
Postitas Pootsman
Kohe saad modede käest nahad, et nii suured pildid panid. PIKTOR!


Keevita midagi vägevat parem sellele masinale. S9K! :)

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: T Okt 27, 2015 21:16
Postitas S9K
Rattalaagrid keevitan kinni :D

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: K Okt 28, 2015 12:42
Postitas Piktor
Käi p...

Trionicu juures käidud. Mootoripadjad om katki. Kasti radikas lekib ja kuskil on ka õhuleke. Põhja all ei paistnud ühtegi roosteallikat.
Kui nüüd sooja ka hakkaks puhuma:cool:

S9K: tahaks palju ilusaid ja läikivaid asju kapoti alla mida keegi ei näe:headbang:
Downpipe peale hakkasin mõtlema....

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Nov 02, 2015 10:49
Postitas Piktor
Mootoripadjad tellitud, käigukasti etteotsa läheb Powerflex, tagumisse Lemförder(Originaali ei jõua osta VM-ist öeldi hinnaks 260€).
Tellisin ka küünlad ära NGK BCPR-7ES
Samuti sain täna kätte uued porimatid, vanad kummimatid olid koledad ja katkised.
Laupäeval kõrvaldasin juhiakna mitte töötamise sündroomi. oli teine alumiselt siinilt maas ja üks plastic puks katki.
Nüüd veel kõrvaldamist vajavad vead on sooja mitte puhumine.
Tõmbasin kõrvalistuja poolse katte maha, aga ega ma midagi teha ei osanud esmapilgul, vahetasin filtri ainult ära...
Karteri tuulutus kit on pagassis ja ei oska sellega kuidagi algust teha...
eks tuleb natuke oodata ja siis kuu lõpu poole S9K juures koht kinni panna.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: E Nov 02, 2015 19:37
Postitas Piktor
Tegelikult on nii, et Küünlad on mul juba käes. KGK-st tellisin, 2,15€ tk ja enne lõunat olid käes.
Dat servisss

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 08, 2015 19:11
Postitas Piktor
Nonii, Saab näitab iseloomu..
Tänasel väljasõidul, viskas armatuuri kirjuks.
TCS off ja mootorituli. Pööre üle 2100 ei lähe, ehk Limp mode?
Tuleb seada vist sammud trionicu juurde jälle.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 08, 2015 19:42
Postitas ronny
Saabis on veakoodi lugeja kohustuslik. Osta omale mingi see elm misiganes, tihti on väike asi millele saad kohe veakoodi lugejaga jälile, paned jälle mingi vaakumvooliku vms. kinni ja ongi jälle hea. Ei pea alati kuhugi sõitma hakkama.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 08, 2015 22:21
Postitas Piktor
No üldiselt on Saabil mingid oma tüüp vead. Aga ilmselt tuleb see ära tellida.

Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor

Postitatud: P Nov 08, 2015 22:22
Postitas S9K
Telli Werneri juurde kindel koht :P